Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  seksitön ja tunteeton suhde?
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kyl myö ossoon lukkee vaik en oo hyvvä kynän kansa.....ymmärsin ....naisten järjenjuoksua on vaikea ymmärtää..ps.meinasin laittaa sanan järjenjuoksu lainausmerkkeihin,mutta ajattelin että paras että en...... Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

cowboi45 kirjoitti:
kyl myö ossoon lukkee vaik en oo hyvvä kynän kansa.....ymmärsin ....naisten järjenjuoksua on vaikea ymmärtää..ps.meinasin laittaa sanan järjenjuoksu lainausmerkkeihin,mutta ajattelin että paras että en...... Wink


Sinä olet muuten tosi hyvä ainakin näppäimistön kanssa... Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
memyselfandi
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 11:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Sentään joku ymmärtää Very Happy

Ei miehessä pidä olla timpuria ja leipuria ja ties mitä cowboi45 listasi. Eikä miehen pidä olla virheetön. Vaan miehen pitää olla MIES kaikkine virheineenkin. Oma itsenäinen, omalaatuinen persoonansa, jolla on oma elämä, omat jutut ja omat ympyrät, joihin hän rakkaansa sitten tuo mukaan ja jotka hän on valmis jakamaan rakkaansa kanssa. Ja samoin on naisen oltava NAINEN kaikkine kommervenkkeineen, ja samoin hän jakaa oman elämänsä miehensä kanssa. Näin muodostetaan se yteinen elämä kummankin osapuolen omien elämien osista.

Eli EI niin, että rakkauden huumassa hylätään omat aiemmat elämät, pamautetaan yhteen ja rakennetaan sitten yhdessä vain ja ainoastaan sitä yhteistä elämää, jossa mies käyttäytyy kuin naisensa orja, jossa ollaan yhdessä 24/7 niin, että kaveritkin tuntee pariskunnan nimellä "MaijajaMatti", ei Maijana ja Mattina.

Ja edelleen uskon siihen, että vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi aina sillointällöin (melellään vaikka joka päivä, mutta edes kerran viikossa) tehdä pieni ponnistus ja yrittää iskeä kultansa uudelleen. On se sitten kullan vastaanottamista töistä kotiin yllättäen alasti sängyllä....tai kotikutoinen kynttiläillallinen...tai kahdenkeskeinen suihku/kylpy...tai uusi pokefilmi, jota sitten katsotaan suihkunraikkaina yhdessä. Wink

Mielenkiintoa täytyy pitää yllä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^Paljon viisautta siinä.

Samaa mieltä olen, että molemmilla osapuolilla tulee olla omaakin elämää. Kynttilä palaa hyvin nopeasti loppuun, jos kaikki on vain sen oman parisuhteen ympärillä pyörivää.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..tai yhteinen autoprojekti....sopiva työnjako kyseisessä projektissa olisi että vaimo/tyttöystävä/rakastaja kustantaa projektin ,sekä toimii "ravitsemuspäällikönä" eli hoitaa juomat,ruuat ,juomat ja nestepitoiset juomat.... Cool ja lopuksi pari sanaa itse asiaa ..en edellisessä suhteessa vaatinut "rakkaani" luopuvan mistään ..kyllä mä sain aina kuulla .."taasko sä pelaat tietsikalla" "onko sun taas pakko rakentaa jotain tyhmää lipastoa"yms....tyhmempää on mennä ostamaan sellainen nikeasta.... Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

memyselfandi kirjoitti:
Sentään joku ymmärtää Very Happy




Ja edelleen uskon siihen, että vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi aina sillointällöin (melellään vaikka joka päivä, mutta edes kerran viikossa) tehdä pieni ponnistus ja yrittää iskeä kultansa uudelleen. On se sitten kullan vastaanottamista töistä kotiin yllättäen alasti sängyllä....tai kotikutoinen kynttiläillallinen...tai kahdenkeskeinen suihku/kylpy...tai uusi pokefilmi, jota sitten katsotaan suihkunraikkaina yhdessä. Wink

Mielenkiintoa täytyy pitää yllä!
JOS minulta vaadittaisiin joka viikkoista "huomiota" niin ensiksi se olisi rutiinia (inhoan yök Laughing ) toiseksi sen voisi ymmärtää sitä haluavan omaavan huonon itsetunnon....seen that ....mulle suhteessa parasta olisi että asiat menevät kerralla "jakeluun" eli jos sanoisin esim.en halua lapsia,niin asiasta ei jankattaisi joka aamu kun yritän syödä muroja....i am afraid ,seen that too..taisin päästä sovinistilistan kärkeen.....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

memyselfandi kirjoitti:

Ei miehessä pidä olla timpuria ja leipuria ja ties mitä cowboi45 listasi. Eikä miehen pidä olla virheetön. Vaan miehen pitää olla MIES kaikkine virheineenkin
JUURI NÄIN!

Lainaus:
Ja edelleen uskon siihen, että vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi aina sillointällöin (melellään vaikka joka päivä, mutta edes kerran viikossa) tehdä pieni ponnistus ja yrittää iskeä kultansa uudelleen. On se sitten kullan vastaanottamista töistä kotiin yllättäen alasti sängyllä....tai kotikutoinen kynttiläillallinen...tai kahdenkeskeinen suihku/kylpy...tai uusi pokefilmi, jota sitten katsotaan suihkunraikkaina yhdessä. Wink
Voi miten kuullostaa mukavalta. Meilläpä näin ei saisi asioita toimimaan, kiva on jos joillekin pariskunnille tämä toimii. Katsos meillä on sellainen juttu, että olemme alati nokatuksin.
Mutta toisilta miehiltä voisin ottaa tuon. Saisi hieman jännitystä ja kiinnostavuutta elämäänsä, olla se Jumalainen Nainen, mikä minusta sukeutuu aina kun lähden kotoa pois. Se on kuin taikaa Wink ja minusta sädehtii sellainen vetovoima, että olen aivan äimistynyt, että näinkö? Mutta niin se vaan menee.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

cowboi45 kirjoitti:
JOS minulta vaadittaisiin joka viikkoista "huomiota" niin ensiksi se olisi rutiinia (inhoan yök Laughing ) toiseksi sen voisi ymmärtää sitä haluavan omaavan huonon itsetunnon....seen that


Huomiota voi antaa monella tavalla. Ainakin MINÄ koen antavani naiselleni huomiota pelkästään vähän kiusaamalla/hellittelemällä ohimennen. Ei siihen mitään kynttiläillallisia ja tulisia rakkaudenosoituksia tarvita.

Tulee mieleen jostain toisaalta silmiin osunut kertomus, jossa nainen oli tilittänyt itkuisena miksei mies hänelle koskaan sano rakastavansa - johon mies tokaisi "jumaliste, johan sen olen viime vuonna viimeeksi sanonut, ilmoitan kyllä sitten jos tilanne muuttuu". Laughing

Lainaus:
....mulle suhteessa parasta olisi että asiat menevät kerralla "jakeluun" eli jos sanoisin esim.en halua lapsia,niin asiasta ei jankattaisi joka aamu kun yritän syödä muroja....i am afraid ,seen that too..taisin päästä sovinistilistan kärkeen.....


True. Minä olen myös sen kaltainen pallontallaaja että jankuttamalla ei tähän päähän mene mikään läpi, päinvastoin - vitutuskäyrä kasvaa ja sitämyötä vastentahto kyseistä ajatusta kohtaan entisestään.

Ei tuolla sovinismin kanssa mitään tekemistä ole, vain puhtaasti miehen(kin) mielipiteiden kunnioittamista.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Tulee mieleen jostain toisaalta silmiin osunut kertomus, jossa nainen oli tilittänyt itkuisena miksei mies hänelle koskaan sano rakastavansa - johon mies tokaisi "jumaliste, johan sen olen viime vuonna viimeeksi sanonut, ilmoitan kyllä sitten jos tilanne muuttuu". Laughing
Toi oli paha , mutta totta toinen puoli

Lainaus:
....mulle suhteessa parasta olisi että asiat menevät kerralla "jakeluun" eli jos sanoisin esim.en halua lapsia,niin asiasta ei jankattaisi joka aamu kun yritän syödä muroja....i am afraid ,seen that too..taisin päästä sovinistilistan kärkeen.....

assa kirjoitti:

True. Minä olen myös sen kaltainen pallontallaaja että jankuttamalla ei tähän päähän mene mikään läpi, päinvastoin - vitutuskäyrä kasvaa ja sitämyötä vastentahto kyseistä ajatusta kohtaan entisestään.

Ei tuolla sovinismin kanssa mitään tekemistä ole, vain puhtaasti miehen(kin) mielipiteiden kunnioittamista.

assa, naiset eivät ymmärrä, että miehiä ei muuteta. Heillä ei ole käsitystä siitä, ettei se mitään auta vaikka kuinka huutaisi omaa tahtoaan läpi. Kaikki tapaamani miehet ovat sanoneet, että he inhoavat suuresti naisia, jotka jäkättävät ja jankuttavat.
Että naiset ovat yleisesti tällä mentaliteetilla minä-ensin-ja-mun-tarpeet.-mitäs-miehestä Tai: rakastatko-sä-mua-mä-vaadin-tietää

Kehittyneessä parisuhteessa tällaista jankutusta ja jäkätystä ei ole. Vaan nainen arvostaa miestään tasavertaisena kumppanina. Eikä yritä tehdä miehestä tohvelisankaria.

Miehessä pitää olla luonnetta, kykyä samoin kohdella naistaan, kuin itseään arvostaa.

Mulle sanoi kerran eräs nainen näin: "Katso miten poikaystäväsi kohtelee äitiään, niin hän myös tulee sinua kohtelemaan"

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:




True. Minä olen myös sen kaltainen pallontallaaja että jankuttamalla ei tähän päähän mene mikään läpi, päinvastoin - vitutuskäyrä kasvaa ja sitämyötä vastentahto kyseistä ajatusta kohtaan entisestään.

Ei tuolla sovinismin kanssa mitään tekemistä ole, vain puhtaasti miehen(kin) mielipiteiden kunnioittamista.
asiaa.... Very Happy vaikka oletkin tuollainen Nörtti joka ei ymmärrä autojen päälle eikä minkään muun miehisten juttujen ,tietokoneiden ja koodauksen vain....niin kyllä sulta ihan fiksuja ajatuksia lohkeaa tuollaiseksi pojanklopiksi Laughing Laughing ....susta tulee isona varmaan fiksu mies... Cool Laughing Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
Tai: rakastatko-sä-mua-mä-vaadin-tietää


Voin sieluni silmin kuvitella tuohon karjaisevani, "Jos se sulle niin v**** tärkeää on, niin EN RAKASTA!!" Twisted Evil Twisted Evil

Lainaus:
Kehittyneessä parisuhteessa tällaista jankutusta ja jäkätystä ei ole. Vaan nainen arvostaa miestään tasavertaisena kumppanina. Eikä yritä tehdä miehestä tohvelisankaria.


Mukava kuulla että tuohon viitaten meillä on terve parisuhde E:n kanssa. Vaikka sitä ei ehkä heti päällepäin uskoisikaan, tuntemattomampi sivustakatsoja Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

cowboi45 kirjoitti:
vaikka oletkin tuollainen Nörtti joka ei ymmärrä autojen päälle eikä minkään muun miehisten juttujen ,tietokoneiden ja koodauksen vain....n


Voi kuule, yllättyisit jos tarkemmin tutustuisit livenä Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tulisydän kirjoitti:
än.


Eikä yritä tehdä miehestä tohvelisankaria.



jos tarkoitat Reino tossusankaria ..niin teinit on ostanut ne kaupoista pois... Laughing Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Meillä nämä menee tyyliin näin:

E: Voi kulta, sä sitten rakastat mua.
A: Niin säkin mua.
E+A: Heart Pink Heart small Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Eliksiiri kirjoitti:
Meillä nämä menee tyyliin näin:

E: Voi kulta, sä sitten rakastat mua.
A: Niin säkin mua.
E+A: Heart Pink Heart small Heart Pink
meillä meni exän kanssa näin...... ex.mä rakastan sua...... kaupoi. niin säkin rakastat mua .......5 sekuntia myöhemmin...... Jäkättää Näyttää keskaria Jäkättää kovin Polttaa päreet Räähtää .....jotta jotennin noin mäni...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker