Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Vanhempien käyttäytyminen
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hoh, hoijaa sentään, kuulkaas forumilaiset Shocked
Jälleen kerran tuli se todistettua, miten arvokkaana vanhempani minua pitävät, oi joi, sitä halveksuntaa ja piikittelyä.

Mä en oikein väliin tiedä, miten mun pitäisi noihin suhtautua, he kun ovat vaikeita .

Onneksi osaan pitää suuni kiinni, enkä kerro miehelle mitään mitä halveksuntaa tänään kuulin, kun kävin heitä katsomassa. Hän loukkaantuisi verisesti.

Kuinka me ollaan rikkaita-kun-ajellaan-bemarilla ja rahaa-on-säästössä, yms . Ja kun me tehdään mitään yms .
Miestä tuo kaikki loukkaisi, jos tietäisi, mutta mä en voi uskoa, että mun vanhemmat edelleen, pitävät mua mitättömyytenä Crying or Very sad
No tulipahan jotain ulos....Että tällaista taas täällä, minkäs tunnevammasille mitään voi...

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 19.1.2007, 10:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:
Hoh, hoijaa sentään, kuulkaas forumilaiset Shocked
Jälleen kerran tuli se todistettua, miten arvokkaana vanhempani minua pitävät, oi joi, sitä halveksuntaa ja piikittelyä.

Mä en oikein väliin tiedä, miten mun pitäisi noihin suhtautua, he kun ovat vaikeita .

Onneksi osaan pitää suuni kiinni, enkä kerro miehelle mitään mitä halveksuntaa tänään kuulin, kun kävin heitä katsomassa. Hän loukkaantuisi verisesti.

Kuinka me ollaan rikkaita-kun-ajellaan-bemarilla ja rahaa-on-säästössä, yms . Ja kun me tehdään mitään yms .
Miestä tuo kaikki loukkaisi, jos tietäisi, mutta mä en voi uskoa, että mun vanhemmat edelleen, pitävät mua mitättömyytenä Crying or Very sad
No tulipahan jotain ulos....Että tällaista taas täällä, minkäs tunnevammasille mitään voi...


En halua kääntää veistä haavassa, mut joku on sanonut tyttärille, että katso äitiäsi minkälainen sinusta tulee vanhemmiten Rolling Eyes

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.1.2007, 10:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vapaaseksi

Mä olen päättänyt, ettei musta tule samanlaista, aivan tietoisesti, kyllä.
Tiedän, mikä minussa on isäntapaa, mikä äidin.
Omat sisarukseni vihastuvat, jos heille sanoo: "käyttäydyt kuin isäsi/äitisi!"
Minä en, minä otan kaiken kiitollisuudella vastaan, jotta voin muuttua
Kuitenkin on myös niin, että tietyt tavat säilyvät läpi elämän, jonka on vanhemmiltaan imenyt . Siitä ei pääse mihinkään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.1.2007, 20:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lisään vielä: Minä rakastan lastani yli kaiken. Siksi en osaa halveksua lastani.

Tuo ivailu ja piikettely kertoo, sekä kateudesta että omasta huonovointisuudesta.
Äitini on muuttunut ymmärtäväisemmäksi kuin mitä oli ennen, raskaan elämäntaipaleen ja vastusten myötä. Mutta isäni ei, jota suuresti ihailin lapsena. En enää ihaile.

Mulla itsellä oli tuo piikittelytapa meidän suhteen alussa. Mutta olen ajat sitten päässyt tuosta tavasta eroon, kun kukaan täällä minun kotonani ei harrasteta sellaista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 9:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Vanhoille ihmisille tulee usein ikääntyessä monenlaisia pelkoja ja ennakkoluuloja. En tiedä minkä ikäisiä vanhempasi ovat mutta ei se ole mitään ihmeellistä että miniää tai vävypoikaa arvostellaan mennen tullen. Omaa lapsikin on joskus kovan arvostelun kohteena. Kyllä se on tuttua mullekkin. Sitä vaan toivoo ettei itestä tulis samanlaista. Mutta vanhuus ei tule yksin, ihminen muuttuu jatkuvasti, fyysisesti ja varsinkin henkisesti. Toivotaan ettei meidän tarvitse purkaa omien täyttymättömien haaveidemme turhautuneisuutta omille lapsillemme. Sulla on vain yksi isä ja yksi äiti pidä niistä huolta loppuun asti, niin oma lapseskin toimii samalla tavalla Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 9:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Boston
Juu, harvapa sitä vanhempien mieleisen vävyn/miniän ottaa. Puolison ottaa itselleen, ei vanhemmilleen.
Mä nain kastia-alemman kuin itse olen, jos tuota ilmausta voidaan käyttää.

Jos mä olisin toiminut vanhempien toiveiden mukaan puolison hankinnassa, puolison olis pitänyt olla rikas, mahtava, korkeasti koulutettu, maata, metsää ja luksuslinna ja päälle päätteksi sellainen, joka pitää alkoholista. Siis materiaa, materiaa, mitäpä muuta.

Jokaisen vanhemman pitäisi oivaltaa, ettei siirrä jälkikasvuunsa omaa elämätöntä elämäänsä tai toiveitaan, mitä nuorempana ei itse tullut toteutettua.
Minä elän omaa elämääni, lapseni omaansa. Hän saa toteuttaa itseään juuri siten, kuin haluaa.
Minä en vaadi häneltä mitään, vain sen vuoksi, että hän olisi hyväksytty.

Lapseni suri sellaista asiaa, kun hänestä ei välitetä. Minä sanoin: "sä et olis syntynytkään, jos sua ei olisi haluttu".
Myös rakkaudesta lapseen, hänelle on asetettu rajat, sillä vain välinptämätön vanhempi, ei lapsilleen aseta rajoja.
Itkun ja hammasten kiristysten saattelemana, jos muuten asiat eivät mene jakeluun.
Minä olen meillä jämäkämpi - ehdottomampi, ehkä joskus liikaakin.

Mitä omiin vanhempiini tulee, olivat he millaisia tahansa he ovat äitini ja isäni ja minä kunnioitan heitä, heidän halveksunnasta huolimatta. Sillä minä tiedän, niin monta asiaa, mitä muut eivät edes ymmärrä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker