Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Ero ja lapsen kehitys (split)
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.1.2007, 19:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Kaupoi
No, näin ainakin säästät itsesi murheilta , mitä liitto saattaa tuoda muuassaan ja siitä eroaminen.
Itse olen juuri sitä mieltä, että kun lapsia on perheessä, pysytään yhdessä, sen vuoksi, että lapsi saa edes jonkinnäköisen mallin vanhemmuudesta.

Kun nämä Yh-huoltajien lapset ovat pallo-hukassa , useasti vain ihan sen vuoksi, että äidillä/isällä petikaveri saattaa vaihtua tiuhaan, eikä lapsi osaa ryhmitellä ajatuksiaan selkeiksi. Tietää vain, että se, ja se on taas käymässä ja mitä vanhempi tekee.
Täällä meillä on siitä elävä esimerkki. Muistakaa nyt jokainen, joka saattaa vetää-herneen-nenään , että minä kärjistän, se on minun tapani.
Eikä suinkaan tarkoita kaikkia yh-huoltajia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jatta
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 15:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Tulisydän kirjoitti:
^Kaupoi
No, näin ainakin säästät itsesi murheilta , mitä liitto saattaa tuoda muuassaan ja siitä eroaminen.
Itse olen juuri sitä mieltä, että kun lapsia on perheessä, pysytään yhdessä, sen vuoksi, että lapsi saa edes jonkinnäköisen mallin vanhemmuudesta.

Kun nämä Yh-huoltajien lapset ovat pallo-hukassa , useasti vain ihan sen vuoksi, että äidillä/isällä petikaveri saattaa vaihtua tiuhaan, eikä lapsi osaa ryhmitellä ajatuksiaan selkeiksi. Tietää vain, että se, ja se on taas käymässä ja mitä vanhempi tekee.
Täällä meillä on siitä elävä esimerkki. Muistakaa nyt jokainen, joka saattaa vetää-herneen-nenään , että minä kärjistän, se on minun tapani.
Eikä suinkaan tarkoita kaikkia yh-huoltajia.


Sori mut mä kyl vetäsin vähä herneen nenääni tosta.. Mun vanhemmat on eronnu ku mä oon ollu 7 vuotias.. Ja parempi niin kuin kuunnella sitä ainaista huutoa ja kiroamista keittiöstä ku yritän mennä nukkumaan. Itket joka ilta itsesi uneen ja toivot että painajainen loppuisi.. Niinhän se sit loppu= eroon. Ja olin tästä aluksi helpottunut ja sen jälkeen tuli ikävä isää. Toisaalta sitä olikin oottanut että vihdoinkin saisit mennä nukkumaan rauhallisesti ilman itkua. Mutta toisaalta sitä jäi kaipaamaan tiettyä muistoja. Nekin muistot viilenevät ja haalenevat.

Mutta et sä voi mennä yleistämään että "Yh-äitien lapsilla on pallo-hukassa" koska se ei mene noin. Mä en "syytä" mistään vanhempiani enkä ole mistään katkera. Olen onnellinen heidän puolestaan koska he uskalsivat tehdä sen mitä halusivatkin eli erota. Moni ei pysty siihen koska siihen vaaditaan paljon luonteen lujuutta ja rakkautta. Rakkautta itseään ja myös lapsiaan kohtaan..

Oisko sun mielestä sit parempi että perhe pysyy yhdessä ja lapset kärsivät?
Kyllä se kärsimystä oli kuunnella sitä riitaa ja elää sitä joka päivä yhä uudestaan ja uudestaan.

Tulee vähä tekstiä mut rupes ottaan päähän toi sun yleistäminen.. Joten sori ku vähä repesin mut tää on sellanen aihe mistä mulla nousee AINA karvat pystyyn..
Joten en pahalla..

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 15:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^olet oikeassa ..joillekin tekopyhyys ja kulissien ylläpitäminen on tärkeämpää ...kuten vähän aikaa sitten mediasta saimme seurata tapausta ..lopputulos oli 69..ei asento ,vaan puukoniskujen määrä...kyllä tuttava piiriin kuuluu yh-kasvatteja ,eikä ne "normiperheissä" kasvanneista eroa... Smile sitten on nämä "isä nussii ympäriinsä ,äiti panee paremmaksi" perheet...niiden lopputuloksia kun nähnyt/kokenut...... Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 17:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jatta kirjoitti:

Ja parempi niin kuin kuunnella sitä ainaista huutoa ja kiroamista keittiöstä ku yritän mennä nukkumaan. Itket joka ilta itsesi uneen ja toivot että painajainen loppuisi..

Mun aiempi elämä myöskin painajaista. Unesta ei koskaan tietoa. Isä meuhkasi kaiket yöt kännissä, soitti steroita täysillä ja jos sille päälle sattui, rikkoi huonekaluja. Että me pelättiin.
Ja se kun, isä otti aseen ja uhkas äitin tappaa ja minä menin väliin. Sanoin isälle: "laske se ase, sä et saa ampua äitiä, me tarvitaan sitä."
Jalat täristen seisoin isäni ja kiväärin välissä ja ajattelin, että jos se painaa liipasinta minä menen ensiksi, muttei äiti - ei. (isä latas kivääriin panokset)

Hullun katse silmissä hän tuijotti mua - se oli karmeaa. Onneksi muut ovat unohtaneet tuon.

Se tuokio kesti ikuisuuden, mutta isä tajusi kai puheeni ja laski aseen kädestään.
Lainaus:
Toisaalta sitä olikin oottanut että vihdoinkin saisit mennä nukkumaan rauhallisesti ilman itkua.
Hyvä, että näin kävi sun. Me emme koskaan nukkuneet. Tämä unettomuus on seurannut mua aikuisiälle asti.
Lainaus:
Mutta et sä voi mennä yleistämään että "Yh-äitien lapsilla on pallo-hukassa" koska se ei mene noin.

Tuo on sinun näkemyksesi - ei minun.
Lainaus:
Mä en "syytä" mistään vanhempiani enkä ole mistään katkera.
Mistä vanhempia pitäisi syyttää? En tiedä, sillä minä en osaa sitä.
Lainaus:
Oisko sun mielestä sit parempi että perhe pysyy yhdessä ja lapset kärsivät?
Kyllä se kärsimystä oli kuunnella sitä riitaa ja elää sitä joka päivä yhä uudestaan ja uudestaan.
Miten niin minun mielestäni parempi?
Lapselle on luotava vakaa ja turvallinen kasvupaikka, jos suinkin siihen kykenee. Kaikki eivät siihen tule koskaan kykenemään.
En voi alkaa yksityiskohtaisesti ruotimaan kenenkään parisuhteita, enkä sitä myöskään halua - se ei kuulu mulle millään muotoa, eikä ole asiani.
Lainaus:

Tulee vähä tekstiä mut rupes ottaan päähän toi sun yleistäminen.. Joten sori ku vähä repesin mut tää on sellanen aihe mistä mulla nousee AINA karvat pystyyn..
Joten en pahalla..

Joo, ei se mitään, en mä sun repeämistäsi henkilökohtaisesti ota. Ja siksi toiseksi jokainen saa niin halutessaan sanoa oman mielipiteensä.
Joten ole huoleti, kyllä sitä revetä saa, kun vaan pystyy kasamaan itsensä, repeemisen jälkeen Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 18:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:

Ja se kun, isä otti aseen ja uhkas äitin tappaa ja minä menin väliin. Sanoin isälle: "laske se ase, sä et saa ampua äitiä, me tarvitaan sitä."
Jalat täristen seisoin isäni ja kiväärin välissä ja ajattelin, että jos se painaa liipasinta minä menen ensiksi, muttei äiti - ei. (isä latas kivääriin panokset)

Hullun katse silmissä hän tuijotti mua - se oli karmeaa. Onneksi muut ovat unohtaneet tuon.

Se tuokio kesti ikuisuuden, mutta isä tajusi kai puheeni ja laski aseen kädestään.

Palvoo No tosta pitäis myöntää urhoollisuusmitalli kuten suomen sodissa rintamalla taistelleille. Aika rohkea veto.

Muistuu mieleen tapaus jolla ei ole asian kanssa muuta tekemistä kuin kuvastaa että naisetkin on rohkeita. Nuoren poikana ajoin taksia ja kyydissä oli humalainen vanha lähes mummo. Valitteli selkäänsä ja pyysi mua käymään puolestaan alkossa kun oli vaikea liikkua. Ajattelin että sen selkä on kipeä kun on sen jurripäissään lokannut kaatuessaan.

Minä ivallisesti kysyin että missä rouva on selkänsä loukannut, että onko ollut pitkään kipeä. Hän kertoi että on siitä asti ollut kipeä kun sen Kannaksella loukkasi. Shocked Että mitä kysyin?

Rouva jatkoi että oli nuorena lottana viemässä sidontatarpeita ja putosi pimeässä juoksuhautaan missä oli kaatunut sotilas ja kivääri siten pystyssä että teloi selkänsä ikävästi kun putosi siihen päälle - oli siitä asti ollut kipeä. Minulla oli sen jälkeen puheissani erityisen kunnioittava sävy häntä kohtaan. Ei sovi naisten urhoollisuutta väheksyä. Embarassed

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 18:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Vanhempien hyvinvointi on lasten hyvinvointia ja päinvastoin - olis sitten kysymys millasesta perherakenteesta hyvänsä.

Väitän, ettei Lapsi tarvitse välttämättä tiettyä sukupuolta vaan turvallisen vanhemmuuden. Vanhemmuuteen kuuluu vastuu nähdä ensisijalla lapsen tarpeet omien ongelmien seasta. Vanhemmuus ei ole helppoa ja kukaan isä/äiti ei varmasti täydellisesti koe onnistuneensa - eli parantamisen varaa aina on.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 21:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Näin BBG - aivan!
Lapset kasvattaa myös vanhempiaan. Ja kukaan meistä ei ole täydellinen - ei kukaan. En minäkään, luojan kiitos, huh, se vielä puuttuisi, että leikkisin Maailman Omistajaa!

Härski: Heart small Mulla ei ollut vaihtoehtoa, kuin tasan yksi, mennä väliin. Mä vaan ajattelin, että ampuu mut ensin, mutta ei äitiä - ei.
En tiedä, miten siitä sitten selvisin, mutta kait jotenkin, koska tässä kirjoittelen teille kokemuksistani Tietokoneella
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 23:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Rouva jatkoi että oli nuorena lottana viemässä sidontatarpeita ja putosi pimeässä juoksuhautaan missä oli kaatunut sotilas ja kivääri siten pystyssä että teloi selkänsä ikävästi kun putosi siihen päälle - oli siitä asti ollut kipeä. Minulla oli sen jälkeen puheissani erityisen kunnioittava sävy häntä kohtaan. Ei sovi naisten urhoollisuutta väheksyä. Embarassed

Niin, Härski
Ei sovi niin. Tästä otit opikseksi, luulen ma. Ketään missään, millään tavoin ei tule ivailla ja pilkata. Ei - ennen kuin tietää toisesta, jotakin.
Tietää, mitä toinen henkilö on kokenut/elänyt tai ollut.
Se on hienoa, että kunnioitat toista sukupuolta, niin sitä pitää Jess! Näin muodoin saat myös itse kunnioitusta osaksesi. Se on varmaa.

Nyt sanon Guten Nacht ja menen (taas) nukkumaan. Ehkäpä näen sinusta unta jälleen kerran Härski Rakastunut2 ....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 9:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Tulisydän kirjoitti:
Näin BBG - aivan!
Lapset kasvattaa myös vanhempiaan.

Tuo on niin totta! Ja juuri kun luulet halitsevasi taas yhden ikävaiheen, niin lapsi onkin jo seuraavassa... ja jokainen lapsi ja vaihe on vähän erilainen!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 21:56  Vastaa lainaamalla viestiä






Ai jumalaut että jopa TÄÄLLÄKIN saitilla joku alkaa sättimään meitä yksinhuoltajia, voi vit** että meni taas niin kun takaraivoon asti se herne sieltä nenästä, ja tais matkalla kasvaa herneestä pikku porkkanaksi.

Löytyyköhän netistä yhtä ainoota saittia/keskustelufoorumia jossa me yhteiskunnan mustat lampaat ja häpeä pilkut ei jouduttais lukemaan kuinka huonoja äitejä/isiä ja jumalattomia perseen jakajia ollaan Lyö päätät seinään

Eipä muuten niin herne nokkaan meniskään, kun satun tietämään että osaksi tuo kirjoitus on totta, tuttava piirissä on patja iskää ja äiskää olemassa, mutta toi yleistäminen Näyttää keskaria

Nyt täytyy pitää huoli että en enää tähän keskusteluun tule kurkistamaan mitä on tämän jälkeen joku viisas kirjottanu, muuten mulla varmaan katkee verisuoni päästä kun suutun taas niin totaalisesti Räähtää
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 0:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Laughing Heh, no missä toi ristiriita nyt sitten on Shocked

Ketjun aloittaja korosti ettei tarkoita kaikkia yksinhuoltajia ja sinäkin myönnät että joillakin on homma vähän hakusessa. Minusta te olette ihan samaa mieltä asioista.

Kaikenlisäksi minusta yleisesit tässä foorumilla on YH-äitejä kehuttu hyviksi petikumppaneiksi. Ainakin Assan ylistykset muistan vielä monta vuotta.

Ja siksitoiseksi minusta tuo kirjoitus ei mitenkään morkannut yksinhuoltajia. Siinä vain todettiin että lapsille ei ole paras mahdollinen tilanne jos äitin tai isän petikaveri muttuu tiuhaan. Voi olla totta mutta eihän toi mitenkään yksinhuoltajia mollaa.

Monessa avioliitossa on niin rajuja riitoja lasten silmien edessä että väittäisin että sekin jättää aikamoiset arvet lapsiin. En nyt ymmärrä miten toi yksinhuoltajuus mitään ratkaisee mihinkään suuntaan, vaan se miten asiat hoidetaan.

Jos avioliitossa riidellään lasten edessä kun toinen käy vieraissa niin se voipi olla vielä pahempi monessa mielessä.

Jos tuon ketjun aloittaneen kirjoituksen joku kokee loukkaavana, niin aika herkästi minusta luokkaannutaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 0:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:

Itse olen juuri sitä mieltä, että kun lapsia on perheessä, pysytään yhdessä, sen vuoksi, että lapsi saa edes jonkinnäköisen mallin vanhemmuudesta.
Kun nämä Yh-huoltajien lapset ovat pallo-hukassa , useasti vain ihan sen vuoksi, että äidillä/isällä petikaveri saattaa vaihtua tiuhaan, eikä lapsi osaa ryhmitellä ajatuksiaan selkeiksi. Tietää vain, että se, ja se on taas käymässä ja mitä vanhempi tekee. Eikä suinkaan tarkoita kaikkia yh-huoltajia.


Minusta näyttäisi siltä, että perheet on vähän "pallohukassa" tässä yhteiskunnassa - ei siis joidenkin yksinhuoltajien lapset...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 13:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Ja siksitoiseksi minusta tuo kirjoitus ei mitenkään morkannut yksinhuoltajia. Siinä vain todettiin että lapsille ei ole paras mahdollinen tilanne jos äitin tai isän petikaveri muttuu tiuhaan. Voi olla totta mutta eihän toi mitenkään yksinhuoltajia mollaa.
Ei niin. Mähän olen tunnettu siitä, että yleistän ja kärjistän, jos lukijat eivät vielä ole sitä huomanneet.
Toki on paljon myös sellaisia YH-äitejä/isiä, jotka todella ajattelevat lastensa parasta, laittavat lapsen edun oman etunsa edelle. Se on kunnioitettavaa, sillä lapset eivät ole pyytäneet syntyä tänne, siksi heitä on kohdeltava rakastavasti, kunnioitettavasti ja hyvin. Sillä tosiseikka on myös se, että lapset on suurin saavutus, mitä ihmiset voivat saada aikaan.

Kun ajattelee, että toiset yrittävät saada vuosikausia lasta, onnistumatta siinä, kaikki keinot käytetään - suru sydämessä, tyhjä äidin syli.
Sitten toiset taas toisaalta tehtailevat lapsia liukuhihnalta, eivätkä välitä, huolehdi tai rakasta heitä niin kuin pitäisi, vaan omat halut ja tarpeet on aina etusijalla. Tässä suuri ristiriita, mitä minä en ymmärrä.

Härski kirjoitti:

Jos tuon ketjun aloittaneen kirjoituksen joku kokee loukkaavana, niin aika herkästi minusta luokkaannutaan.

Me ihmiset ollaan kovin loukkaantuvaisia, vaikkei tämäkään kosketa ketään henkilökohtaisesti. Mutta meidän ei tarvitse ottaa vastuuta siitä, jos joku loukkaantuu. Se on siten, miten viestin vastaanottaa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 14:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

En halua Tulisydän haastaa mitenkään kanssasi riitaa, mutta sanon nyt kuitenkin omia ajatuksiani tähän:

Tulisydän kirjoitti:
Mähän olen tunnettu siitä, että yleistän ja kärjistän, jos lukijat eivät vielä ole sitä huomanneet.


Voisit lisätä tuohon kuvailuun myös sen, että vihjailet ja suhtaudut asenteellisesti muihin ihmisiin.

Tulisydän kirjoitti:
Toki on paljon myös sellaisia YH-äitejä/isiä, jotka todella ajattelevat lastensa parasta, laittavat lapsen edun oman etunsa edelle. Se on kunnioitettavaa.


Useimmat ihmiset eroavat juuri tästä syystä, on ikäänkuin pakko tehdä joku ratkaisu kun perheelämä ei toimi ja koko perhe kärsii. Kyse on siis lasten edusta useinkin ja ero on kipeä ja vaikea kaikille.

Tulisydän kirjoitti:
Sitten toiset taas toisaalta tehtailevat lapsia liukuhihnalta, eivätkä välitä, huolehdi tai rakasta heitä niin kuin pitäisi, vaan omat halut ja tarpeet on aina etusijalla. Tässä suuri ristiriita, mitä minä en ymmärrä.


Tämä kommentti ei liity yksinomaan yksinhuoltajuuteen. Ajattelemattomia vanhempia on kaikissa perherakenteissa. Omassa konservatiivisessa työssäni kohtaan lapsia, nuoria ja aikuisia, jotka ovat kasvaneet perheissä, joissa on erilaisia ongelmia; päihdeongelmat ovat ehkä yleisimpiä, henkistä tai fyysistä väkivaltaa ( väkivalta on kohdistunut useimmiten äitiin. Pienelle lapselle äiti=hän itse, ei erota äitiä itsestään) Lapset ovat kokeneet joko henkistä ja fyysistä turvattomuutta esim. vanhemmat eivät ole puhaltaneet yhteen hiileen ja lapset eivät ole voineet luottaa vanhempiinsa - äiti on sanonut toista ja isä toista. Äidillä ja isällä on "eri säännöt" - perheestä on puuttunut yhteinenh linja asioissa. Ero lapsien kohdalla yleisin ahdistuksen syy aikuis iälläkin on se, ettei toinen vanhemmista ole pitänyt yhteyttä lapseen. Lapsi on kokenut tulleensa hylätyksi eron tullen.

Härski kirjoitti:

Jos tuon ketjun aloittaneen kirjoituksen joku kokee loukkaavana, niin aika herkästi minusta luokkaannutaan.


Onko Härski ja Tulisydän yksinhuoltajia? Vai oletteko yksinhuoltajan lapsia vai mistä teidän tieto on peräisin? Ymmärrän paremmin kuin hyvin turhautumista mitä tämän kaltainen yleistäminen ja syyllistäminen voi herättää yksinhuoltajissa. "Normaali perheitä" kohtaan yhteiskunnassa on tietynlainen kunnioitus ja yksityisyys. Yksinhuoltaja-perheet ovat ikäänkuin julkista riistaa, joilta puuttuu tämä yksityisyys. Johtuuko tämä siitä, että perheestä puuttuu ehkä "perheenpää"? Yksinhuoltaja isiä taas jotenkin ihannoidaan, äitejä joko säälitään tai syyllistetään tai mustamaalataan. Minä itse en enää jaksa välittää siitä, mutta ymmärrän hyvin ärsyyntyviä reaktioita.

Asenne yksinhuoltajia kohtaan on vähän sama kuin homojen kohdalla - homoista ajatellaan yliseksuaalisesti ja pervosti. Yksinhuoltajasta saatetaan ajatella, että hän on paheellinen ja kiimainen "helppo" nainen, mutta yksinhuoltaja isä on kiltti ja kunnollinen perheen isä. Yksinhuoltaja äidillä kumppanit vaihtuu tuhkatiheään - ketä nyt sattuu saamaan, koska etsii epätoivoisesti lapsilleen uutta isää Cool Käytännön realiteetti on usein kuitenkin se, etenkin jos yksinhuoltajalla on pieniä lapsia, ettei vapaa aikaa ole juuri ollenkaan ja jos on niin äiti haluaa vain nukkua edes yhden yön rauhassa ( Pienet lapset eli alle 3-vuotiaat heräilevät mahdollisesti yöllä juomaan maitoa tai mehua 1-3 yössä). Seksihullu yksinhuoltaja äiti voi houkutella kiltit ja viattomat perheenäiditkin pahoille teille Evil or Very Mad

Eihän kukaan järkevä tai lastaan ajatteleva yhteishuoltaja tai yksinhuoltaja raahaa lastensa silmien eteen satunnaisia mieskumppaneita Laughing Vai raahaatko sinä Tulisydän? Ei yksinhuoltajat idiootteja ole Laughing Yksinhuoltajalla saattaa olla joka toinen viikonloppu vapaana, jolloin lapset on toisella vanhemmalla. Tällöin on omaa vapaa aikaa. Minulla tämä aika kului levätessä kun lapsi oli alle 5 vuotta ja nautin muuten vaan yksinolosta kun kerrankin sain olla yksin. Tosin minulla ei ollut vapaata viikonloppua kuin 3-6 kk välein. Harrastin seksiä exän kanssa 4 kertaa pojan ensimmäsiten 5 vuoden aikana, muuta pervoilua ei sitten ollutkaan Exclamation

Käytännössä aika monilla YH:lla ei ole säännöllisiä vapaita ollenkaan, koska toinen puolisko ei kykene tapaamaan lapsia säännöllisesti. Minulla on nyt pullat hyvin uunissa, sillä minulla on yhteishuoltajuus ja poika liikkuu vapaasti kahden kodin väliä. Exän uusi vaimo pitää minun poikaani kuin omanaan. Poika on sanonutkin, että hänellä on 2 äitiä Wink

Tulisydän kirjoitti:
Me ihmiset ollaan kovin loukkaantuvaisia, vaikkei tämäkään kosketa ketään henkilökohtaisesti. Mutta meidän ei tarvitse ottaa vastuuta siitä, jos joku loukkaantuu. Se on siten, miten viestin vastaanottaa.


Minä nauran lähinnä näille viesteille, jos joku besserwisser täällä kirjoittaa asiasta ymmärtämättömyyttään ja splittailee huonot yksinhuoltajat vs. asiansaosaavat aviovaimot-tyyliin. Ymmärrän, että tämänkaltainen kirjoittelu myös sapettaa niitä joita tämä asia koskee oikeessa elämässä - tämä asenne ei nimittäin vain ole täällä keskustelupalstalla vaan se on meitin yhteiskunnassa mm. yksinhuoltajat elää yhtiskunnan tuilla ja notkuu launatai iltaisin viekoittelemas ukkomiehiä. Heidän lapset on ihan ongelma tapauksia koulussa jne. (Mun pojan keskiarvo on lähempänä 9:ä) Ei ole montaa vuotta kun kaikille yksinhuoltajille jopa Kela lähetti postia: kela tarkisti, ettei taloudessa asu miestä koska silloin kela haluaa lopettaa lapsinlisästä yksinhuoltaja korotuksen Laughing 30€/kk - muuta erityistukea ei yksinhuoltajat sitten saakkaan. Mielestäni Kela valtakunnallisena instituutiona leimasi kaikki yksinhuoltajan epärehellisiksi kansalaisiksi.

UsKomaTonta. Jos yksinhuoltajiin kohdistuu liian monelta taholta yksinomaan negatiivista suhtautumista ja jopa syrjintää, niin minusta on luonnollista että vähääkään itseään arvostava henkilö pillastuu. Mutta jatkakaa vaan samaan tyyliin vapaata ajatuksen vaihtoa, mä kommentoin ja tarvittaessa kerron niitä asioita mitä mä tiedän omakohtaisesti, mut vältän puuttumasta ainakaan kauheen suureen ääneen asioihin mistä en tiedä tarpeeksi Wink


Viimeinen muokkaaja, BigBigGirl pvm 18.2.2007, 15:19, muokattu 1 kertaa

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 15:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:
En halua Tulisydän haastaa mitenkään kanssasi riitaa, mutta sanon nyt kuitenkin omia ajatuksiani tähän:

Tulisydän kirjoitti:
Mähän olen tunnettu siitä, että yleistän ja kärjistän, jos lukijat eivät vielä ole sitä huomanneet.


Voisit lisätä tuohon kuvailuun myös sen, että vihjailet ja suhtaudut asenteellisesti muihin ihmisiin.
Joo. tuo on ihan vain sun oma näkemyksesi minusta - ei minun. That s it! (sinä olet saanut minusta oman käsityksesi ja se on ihan sinun omasi - olkoon näin)
Lainaus:
Ajattelemattomia vanhempia on kaikissa perherakenteissa.

Totta, mutta tässä on lähinnä kysymys yksinhuoltajista. Jos taas perherakenteista tahdotaan keskustella, siitä pitää tehdä oma osionsa.

Lainaus:
Yksinhuoltaja isiä taas jotenkin ihannoidaan, äitejä joko säälitään tai syyllistetään tai mustamaalataan. Minä itse en enää jaksa välittää siitä, mutta ymmärrän hyvin ärsyyntyviä reaktioita.
Tiedoksi sinulle BBG: MINÄ EN syyllistä tai sääli ketään, minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Sääli on sairautta ja syyllistäminen ei rakenna yhtään mitään, saati kohenna kenenkään itsetuntoa.

Tulisydän kirjoitti:
Me ihmiset ollaan kovin loukkaantuvaisia, vaikkei tämäkään kosketa ketään henkilökohtaisesti. Mutta meidän ei tarvitse ottaa vastuuta siitä, jos joku loukkaantuu. Se on siten, miten viestin vastaanottaa.


BigBigGirl kirjoitti:
Minä nauran lähinnä näille viesteille, jos joku besserwisser täällä kirjoittaa asiasta ymmärtämättömyyttään ja splittailee huonot yksinhuoltajat vs. asiansaosaavat aviovaimot-tyyliin.


On se hienoa, kun nurjasta puolesta nähdään myös huvittavat puolet. Mutta vastakkainasettelua en laita aviovaimon tai yksinhuoltajien kesken, mä en näe siinä mitään järkeä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker