Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Ero ja lapsen kehitys (split)
Härski
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 15:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

BigBigGirl kirjoitti:

Onko Härski ja Tulisydän yksinhuoltajia? Vai oletteko yksinhuoltajan lapsia vai mistä teidän tieto on peräisin? Ymmärrän paremmin kuin hyvin turhautumista mitä tämän kaltainen yleistäminen ja syyllistäminen voi herättää yksinhuoltajissa.


No en ole yksinhuoltaja mutta aika paljon noi lapset mun luona asuu. Olen seurustellut puolivuotta yksinhuoltajan kanssa ja muutenkin ne joita tunnen jätti aika hyvän ja vastuuntuntoisen kuvan itsestään. Jopa sellainenkin jolla elämäntilanne oli niin hankala ettei kovin hyvin pystynyt lapsiaan hoitamaan niin hänelläkin oli päivittä puheenaiheesa se että hänen pitäisi saada asiat parempaan järjestykseen ja yritystä ainakin oli. Osaaminen ehkä oli heikommalla mallilla.

Mulla on yksinhuoltajista kaikenkaikkiaan positiivinen kuva kun en ole sattunut sitten ilmeisesti törmäämään niihin negatiivisiin tapauksiin. Olen kyllä pannut merkille että heitä kohtaan esitetään piikikkäitä heittoja ja kerrotaan kaskuja. Olen ajatellut että kuvio on sama kuin sotien jälkeen kerrottiin ikäviä juttuja Lotista. Minulle kuitenkin oli aina selvää että he (sekä lotat että äidit) oli sankareita.

Mulla on kaikkia äitejä kohtaan sellainen peruskunnioitus etten osaa ottaa vakavasti heistä kerrottuja tarinoita, kaskuja ja yleistyksiä.

Olenhan minä kuullut joidenkin kritisoivan bemariakin mutta silti se on paras auto. Sama pätee kaikkiin äiteihin Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 15:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ja sitten keskustelu siirtyy henkilökohtaisuuksista takaisin asialinjalle, tai menee lukkoon.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Cessie
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 18:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vaikka me ei kasvettukkaan yksinhuoltajan kasvattamana, se tuntui siltä välillä. Isä oli toki kotona mutta ei puuttunut asioihin kun kännissä joskus. Kaikki asiat vaateostoksista kotiintuloaikoihin oli äidin päätettävissä. Äiti nukkui olohuoneen sohvalla viimeiset 10-vuotta. Erota ei haluttu koska eivät haluneet lapsien herkässä vaiheessa erota ja pakottaa muuttamaan meidän ihanasta omakotitalosta. Riidat yltyivät myöhemmin aika koviksi joten koen että eroaminen olisi ollut parempi jo aikaisemmin.
Itse en aijo koskaan tehdä samaa virhettä kun äitini ja pistää elämästä yli 10vuotta hukkaan eläen suhteessa joka on täynnä riitelyä ja muuta paskaa. ja eron jälkeenkin äiti piilotteli vielä uutta miesystäväänsä kun pelkäsi etteivät lapset hyväksy sitä. Äidin osa ei ole ollut helppo ja hän on suoriutunut siitä lähes yksin vaikka mies talossa on ollutkin. Nuorempi sisko on Tourette tapaus joka on vaikeuttanut asioita ja sen johdosta saanut kuulla NIIIIN paljon paskaa niskaansa varsinkin siskon teinivuosina ettei voi kun kunnioittaa äidin yksin kasvattamaa taakkaa. Nyt pahin alkaa olla takana päin ja hänellä on uusi hyvä pari suhde ja lapset suht isoja jo.
Mielestäni ero olisi ehdottomasti ollut jo aiemmin hyvä, kaikilla lapsillakin parantui välit isään heti eron myötä.
Tunnen suunnattomasti yksinhuoltajia, asun itseasiassa nuorille tarkoitetuissa asunnoissa joissa on tukiasuntoja näille nuorille äideille ja tässä seuraa päivittäin perheiden elämää, toisilla tytöillä on ongelmia perhe-elämän pyörittämisessä mutta siihen on osattu hakea apua. Samat ongelmat ovat parisuhteessa asuvilla nuorilla naisilla kuin yksinhuoltajillakin.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 18:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Cessie Very Happy Very Happy Very Happy
Minä toivotan sinulle onnea ja viisautta elämääsi -> olkoon se seuranasi tästä eteenpäin Heart Pink Heart Pink
Lämpimästi kannustaen
Liekehtivä Tulisydän Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bella
LähetäLähetetty: 24.5.2007, 20:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 21 Tou 2007
Viestejä: 19

itse olen kanssa sitä mieltä että lapsilla tulee olla molemmat vanhemmat, se olisi ihanteellinen ympäristö kasvaa.
Joskus äidit/isät joutuvat valitsemaan lapset tai huonon parisuhteen, jossa toinen voi olla väkivaltainen/ei muuten välitä perheestään, juoksee vieraissa yms.

Tuolla kaduilla näkee nuoria jotka ovat kasvaneet hyvässä kodissa mutta siitä huolimatta ovat sekaantuneet esim. huumeisiin, ja on siellä niitäkin nuoria jotka ovat yh-perheistä.

Täytyy myöntää että tunnen muutaman yh-äidin jotka eivät pahemmin piittaa lapsistaan, miehet vaihtuu tiuhaan, juodaan paljon yms. Lapset siinä kärsii eniten ja kestä lapset ottavat mallia kuin vanhemmistaan. He oppivat elämään samanlaista elämää kuin äiti/isä. Tosin EIVÄT KAIKKI LAPSET, on toisia jotka haluavat muuttaa elinympäristöää ja tekevät niin.

Oma lapsuuteni oli yhtä helvettiä. Isä joi paljon ja hakkasi äitiä. Heilui myös monesti aseen kanssa, niin monet kerrat juostiin mehtään pakoon ja annettiin tilanteen rauhottua ts. odotettiin isän sammuvan.
Eräänä päivä isä oli juonut liikaa ja joutu sairaalaan. Olikin teholla puoli vuotta kun elimistö meinasi pettää. Kun hän sairaalasta pääsi niin hän oli aivan toisenlainen isä lapsillensa ja kunnioitti äitiä enemmän.
Siinäkin näki sivusta juomisen haittapuolia ja olenkin vannonut että oman lapsen silmissä ei juoda, et sillo kun lähtee juomaan niin lapsi hoitoon/lähdet itse muualle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.5.2007, 9:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Bella kirjoitti:

olenkin vannonut että oman lapsen silmissä ei juoda, et sillo kun lähtee juomaan niin lapsi hoitoon/lähdet itse muualle.
Aivan, kuten minäkin vannoin, kun tytär syntyi. Totuus on toinen. Vasta, kun mieheni sanoi, että jos tuo ei lopu, loppuu yhteiselämämme, lopetin.
Asia ei ole noin yksoikoinen kuitenkaan, mutta en jaksa jaaritella pitkään.

Olin kauhuissani tästä kaikesta, mitä rumbaa meillä oli. Mua rauhoiteltiin, että kun lapsi ei enää näe juomista, hän unohtaa.

Onneksi mun ryyppämistä kesti vain vähän aikaa. Ja tytär on saanut jo vuosia, vuosia kasvaa ehyessä tasapainoisessa perheessä, jossa äiti ja iskä todella suuresti rakastavat pientä ihmettään. Rakastunut Rakastunut Rakastunut Love

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.6.2007, 12:56  Vastaa lainaamalla viestiä






..Joku tuossa sanoi, että kunnioittaa sitä, joka rakastaa lapsiaan niin paljon, että pystyy eroamaan..

Hmm.. tuo teoria kyllä pätee teoriassa, mutta käytännössä se on vaikeampaa.
Itse rakastan lastani yli kaiken, mutta puolisoni kanssa vedetään köyttä jatkuvasti vastakkaisista päistä.
Olen miettinyt, mitä pirua tehdä.
Rakastan lastani niin paljon että voisin erota hänen hyvinvoinnin kannalta, mutta jos eroan, kuolen ikävään niinä hetkinä kun en ilopilleriäni tapaa työpäivän jälkeen. Ja se on ihan varma, että aika ei paranna sitä molemminpuolista kaipuuta.

Siksi olen päättänyt kituuttaa, ja kädet kyynerpäitä myöten ristissä toivoa, että päätyisimme puolisoni kanssa joskus köyden samaan päähän.

P.S. Sorry anonyymiuteni
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.6.2007, 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:

Itse rakastan lastani yli kaiken, mutta puolisoni kanssa vedetään köyttä jatkuvasti vastakkaisista päistä.
Olen miettinyt, mitä pirua tehdä.
Rakastan lastani niin paljon että voisin erota hänen hyvinvoinnin kannalta, mutta jos eroan, kuolen ikävään niinä hetkinä kun en ilopilleriäni tapaa työpäivän jälkeen. Ja se on ihan varma, että aika ei paranna sitä molemminpuolista kaipuuta.

Siksi olen päättänyt kituuttaa, ja kädet kyynerpäitä myöten ristissä toivoa, että päätyisimme puolisoni kanssa joskus köyden samaan päähän.
Kinkkinen juttu sulla. Itse olen ajatellut samaa. Että jos ero tulisi, tytär jäisi isälleen. Mä olisin totaalisesti tyhjän päällä. En kestäisi sitä.

Sillä lapseni hyvinvointi menee kirkkaasti ohi mun omien halujeni. Hän on ensisijainen, ei kukaan muu, ei miehetkään, vaikka heitä ilman en ole. Penis pitää olla vieressä Laughing dildot ei tyydytä.

Meillähän parisuhteessa kaikki on okei sinällään, ei silti. Ei riidellä, ei juopotella. Sovitaan asioista yhdessä ja tehdään kompromisseja.

Mutta jotta en valehtele, kaipaan vapauteen, se onkin ihan toinen juttu se.

Mitä voisit tehdä? Vaikea ihan tältä istumalta sanoa.. hmmm...

Miten teidän henkilökohtainen suhteenne pyörii?
Millä tavalla te olette köyden vastakkaisissa päissä?
Tästä voisi, jos tahdot, alkaa keriä vyyhtiä auki.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 16:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Tulisydän kirjoitti:


Mitä voisit tehdä? Vaikea ihan tältä istumalta sanoa.. hmmm...

Miten teidän henkilökohtainen suhteenne pyörii?
Millä tavalla te olette köyden vastakkaisissa päissä?
Tästä voisi, jos tahdot, alkaa keriä vyyhtiä auki.



Penis löytyy onnekseni tuosta jalkovälistä.. =)
..Mutta ymmärrän pointtisi, en minäkään ilman naisia voisi olla, vaikka muksu meneekin ihan kaiken muun edelle.

Vyyhti on kyllä kerennyt tässä muutaman vuoden aikana sotkeentua aikalailla..

Henk koht suhteemme... Arki sitä pyörittelee, ei oikeastaan mikään muu enää (Oma mielipiteeni).
Köyden vastakkaisilla päillä tarkoitin, että mistä tahansa syntyy keskustelua, se menee väitelyksi tai puolusteluksi.
No, listaa köyden välissä olevista asioista, joita on jo koitettu tuhansia kertoja keskenään setviä, voisin jatkaa kovin pitkään.
..Ainahan riitoihin tarvitaan kaksi, mutta kun.. :-/

Ilman tuota pikku ilopilleriä asia olisi aurinkoista kesäpäivääkin selkeämpi, mutta kun minkäs teet, pakkorako koittaa selvittää umpparivyyhtiä.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 17:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vieras kirjoitti:

Henk koht suhteemme... Arki sitä pyörittelee, ei oikeastaan mikään muu enää (Oma mielipiteeni).
Köyden vastakkaisilla päillä tarkoitin, että mistä tahansa syntyy keskustelua, se menee väitelyksi tai puolusteluksi.
No, listaa köyden välissä olevista asioista, joita on jo koitettu tuhansia kertoja keskenään setviä, voisin jatkaa kovin pitkään.
..Ainahan riitoihin tarvitaan kaksi, mutta kun.. :-/


Oletteko kauankin olleet yhdessä? Onko teillä mitään yhteisiä tai erillisiä harrastuksia tahi muuta sellaista?
Oletteko koskaan voineet keskustella ilman väittelyä tai puolustamista? Oliko ensitapaamisenne rakkautta-ensi-silmäyksellä?

Voisit ystävällisesti kirjautua käyttäjäksi, niin voisimme käydä pohdintoja yksityisesti. Pois toisten silmistä.

Mä ajattelin pitkällä tähtäyksellä, kun nappasin miehen, ja tämä on vain murto-osa siitä miksi.

Ensin asutaan avoparina, katsotaan sujuuko yhteiselämä, jos ei, jos heti alkuun ollaan napitvastakkain tai aina on riitaa pikkuseikoista, erotaan.
Ja nappivalintahan tuo oli.
Kaikissa meissä on vähemmän mairittelevat puolemme, mutta ne kuuluu olla. Molempien osapuolten on syytä hyväksyä myös se vähemmän ihastuttava puoli.

Moni taas on jatkuvasti etsimässä rakkautta, kun ovat itseasiassa rakastuneet rakkauden tunteeseen ja siihen huumaan, mikä uudesta kumppanista saa - vähäksi aikaa.
Ja sitten tulee se kauhea arki, halutaan jo toista katsella, kun se jonka kanssa on, ei enää tuokaan niitä ihania hurmionväristyksiä.

Mutta arjessa on turvallista, arjessa on se tuttu kumppani, joka hyväksyy sinut puutteinesi kaikkinesi. (jos hyväksyy)

Jos taas kommunikaatio on ollut alunalkaenkin erittäin niukkaa ja vaikeaa, se ei helpota ajan myötä vaan vaikeutuu vainen.

Kaikissa suhteissa avainasemassa on: kommunikaatio. Siitä, miten kommunikoidaan, on taas ihan eri juttu.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 0:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Anonymous kirjoitti:
Köyden vastakkaisilla päillä tarkoitin, että mistä tahansa syntyy keskustelua, se menee väitelyksi tai puolusteluksi. .


Ensimmäinen lähtökohta on, haluatko yrittää lapsesi äidin kanssa jatkaa sun ilopillerin kasvatusta? Jos vastaus on myönteinen, niin olet jo pitkällä Exclamation
Keskustelut on pirun vaikeita tuossa tilassa, mutta tehkää toisillenne kirjeitä, taikka meilailkaa toisillenne, siinä saa aikaa vastata, ettei sano niin pahasti kun olisi ollut tarkoitus Sad
Tie minkä valitsetkin ei ole helppo, tunnusta se jo ajoissa, sekä muistuta siitä itseäsi, niin ehkä se helpottaa sen kulkemista.

Vastaukset tuohon kyssäriin tiedät aivan varmasti itse...15 vuoden kuluttua, mutta se ei nyt juuri lohduta.

Voimia sinulle vaikeisiin ratkaisuihin, elämästä ei opi muuten kun sitä elämällä Peukku Peukku Ehkä itsekin tuosta jotain oppineena Muina miehinä

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 8:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vapaaseksi kirjoitti:
tehkää toisillenne kirjeitä, taikka meilailkaa toisillenne, siinä saa aikaa vastata, ettei sano niin pahasti kun olisi ollut tarkoitus Sad
Hienoa tuo ^
Näin on kehotettu minuakin joskus muinoin tekemään. Mutta entäpäs, jos toinen osapuoli ei osaa/halua kirjoitella?
Mitä sitten voidaan tehdä?

Kirjoittaminen, yleisesti, omasta olosta, tapahtumista yms. auttaa kyllä lopulta itseä. Kun purkaa ja purkaa, työstää vaikeita fiiliksiä paperille. Ja sekin hyvä puoli tuossa on, että se paperi, jolle kirjoitat, ei arvostele sinua...

Mulla tuo on tepsinyt - kirjoittaminen. On tullut sellaisia ärräpäitä, että hui sentään.
Suosittelen kaikkia ihmisiä kirjoittamaan vaikeat/mieltä painavat asiat ylös. Eikä kirjoituksiaan tarvitse näyttää kenellekään.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sagittarius
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 16:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 07 Kes 2007
Viestejä: 1

Tulisydän kirjoitti:

Voisit ystävällisesti kirjautua käyttäjäksi, niin voisimme käydä pohdintoja yksityisesti. Pois toisten silmistä..


Noniin.. Tässäpä sitä =) Laitan yv:tä, kun sopiva hetki tulee.. Tai tietty toisinpäinkin käy..

Kiva huomata, että täällä palstalla saa ihan fiksuja vastauksia kommentteihinsa..
Vaikka mun ei nyt tässä ketjussa ollutkaan tarkoitus alkaa omasta elämästäni purkautumaan, niin kiitoksia kuitenkin hyvistä vinkeistä.. =)
Niitä tosiaan kaivataan.

_________________
On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 17:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jouskari kirjoitti:

Kiva huomata, että täällä palstalla saa ihan fiksuja vastauksia kommentteihinsa..
Vaikka mun ei nyt tässä ketjussa ollutkaan tarkoitus alkaa omasta elämästäni purkautumaan, niin kiitoksia kuitenkin hyvistä vinkeistä.. =)
Niitä tosiaan kaivataan.
Sitä vartenhan me olemme täällä, auttaaksemme toinen toisiamme.

Tuosta sanallisesta purkautumisesta. Täällä voi hyvin myös tehdä sen. Itse tehtyäni niin, modet laittoivat viestiketjun lukkoon, ettei sitä aleta provoilemaan. Kun senkin voi joku ilkeäpiru tehdä.
Palaillaan toki Peukku

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 8.6.2007, 13:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:

Tuosta sanallisesta purkautumisesta. Täällä voi hyvin myös tehdä sen. Itse tehtyäni niin, modet laittoivat viestiketjun lukkoon, ettei sitä aleta provoilemaan. Kun senkin voi joku ilkeäpiru tehdä.


Nyt tais musta muuttua valkoiseksi Shocked Sähän olet itse tän foorumin mahdottomin provoilija Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker