Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Kritiikkiä Lotharista, jälleen. (split)
rocco
LähetäLähetetty: 24.1.2007, 22:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

XENA kirjoitti:
Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
ferrari, pano, pano, limusiini, pano, pano, pano.
Jes tosi kiinnostavaa.

Minä olen samaa mieltä, mun päiväkirja on paljon kiinnostavampaa, katso tästä

http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=546

siellä on tietokoneet ja bemari pääroolissa Nörtti
....hmm... Laughing tosi mielenkiintoista Wink ..mut please.....voisitko säkin laittaa muutama kuva missä strippaat Embarassed ..tietokoneen vieressä...tai Rolling Eyes ..... BMW ..katolla Embarassed .....naama sa jo näytät..... Laughing ...... Cool

Mitä jos mä tuun sun luo strippaamaan ja sä otat kuvia??? Katottais millasia tulee? En tosin ole ammattilainen mutta Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 0:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

[/quote]
Mitä jos mä tuun sun luo strippaamaan ja sä otat kuvia??? Katottais millaisia tulee? En tosin ole ammattilainen mutta Wink[/quote]....... Laughing hmm....mut kuin ma ei pystyisi ottamaan kuvia Laughing ...sul on niin ihanaa peppu Embarassed ......huhh....tuhmaksi menit ajatukset Laughing.....aaaaa.....ja hr Lothari menen kyllä katsomaan kuin tule mahdollisuus Embarassed[/quote]

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 11:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

Opetellaan yhdessä, mä strippaan ja sä kuvaat ja sit vaihdetaan välillä , voidaan sit laittaa kuvia tonne galleriaan ja kattoo mitä ihmiset tykkää Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

rocco kirjoitti:
Opetellaan yhdessä, mä strippaat ja sä kuvat ja sit vaihdetaan välillä , voidaan sit laittaa kuvia tonne galleriaan ja kattoo mitä ihmiset tykkää Embarassed
...hmm Laughing ....mitä jos tykkää liika... Embarassed .....hahh.....pyydämme Härski kuvaama meitä yhdessä Laughing ...

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 12:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Ihanaa XENA Rakastunut2
Ma olen nii rõõmus, kuigi vaatan, et sul on käinud flaksi. Küll sa ilusnaine oled, ma tean, siis soovin sulle palju õnne.
Rocco armastad sind!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 13:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

Tulisydän kirjoitti:
Ihanaa XENA Rakastunut2
Ma olen nii rõõmus, kuigi vaatan, et sul on käinud flaksi. Küll sa ilus naine oled, ma tean, siis soovin sulle paljon õnne.
Rocco armastan sind!
....... :repeää: mitä flaksi Rolling Eyes .....no pitää tässä elämässä kaikkea kokeilla Embarassed ....tai Question ......kiitos ihanista sanoista....näin sun avatarta silloin kuin sinulla oli sun oikea kuvaa......olet houkutteleva ja kaunis Heart Pink ....mutta mun mielestä sinulle sopisi vaalea hiusten väri enempää...ei punainen Wink .....sry!.... :Halaa kaveria:

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 13:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

XENA kirjoitti:
....... Repeää mitä flaksi Rolling Eyes .....no pitää tässä elämässä kaikkea kokeilla Embarassed ....tai Question ......kiitos ihanista sanoista....näin sun avatarta silloin kuin sinulla oli sun oikea kuvaa......olet houkutteleva ja kaunis Heart Pink ....mutta mun mielestä sinulle sopisi vaalea hiusten väri enempää...ei punainen Wink .....sry!.... :Halaa kaveria:
Aitäh XENA
Juu, mä haluan kaikille olla ystävällinen, iästä, sukupuolesta, suuntautumisesta tai muusta sellaisesta riippumatta. Mä en nosta ketään täällä jalustalle, olen tasapuolisesti kaikille sitä, mitä he kulloinkin tarvitsevat.

Näen piruja silmissäni ja mielessäni, kun täällä joku nostetaan joksikin ihmeihmiseksi. (Sorge kaikille, mutta sellaista ihmistä ei ole vielä syntynytkään, joka peittoaisi toiset ihmiset mennen tullen ja tämä on Fakta) Kun vielä omaan kieron mielikuvituksen niin, voit olla varma siitä mitä rivouksia ja rienauksia päässäni syntyy.
Mitä hiusten väriini tulee, pidän itsekin vaaleasta, koska mun silmien Vihreys pääsee oikeuksiinsa silloin, mutta on työlästä leikkiä tyhmää blondia Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 13:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

Tulisydän kirjoitti:
Aitäh XENA
Juu, mä haluan kaikille olla ystävällinen, iästä, sukupuolesta, suuntautumisesta tai muusta sellaisesta riippumatta. Mä en nosta ketään täällä jalustalle, olen tasapuolisesti kaikille sitä, mitä he kulloinkin tarvitsevat.

Näen piruja silmissäni ja mielessäni, kun täällä joku nostetaan joksikin ihmeihmiseksi. (Sorge kaikille, mutta sellaista ihmistä ei ole vielä syntynytkään, joka peittoaisi toiset ihmiset mennen tullen ja tämä on Fakta) Kun vielä omaan kieron mielikuvituksen niin, voit olla varma siitä mitä rivouksia ja lainauksia päässäni syntyy.
Mitä hiusten väriini tulee, pidän itsekin vaaleasta, koska mun silmien Vihreys pääsee oikeuksiinsa silloin, mutta on työlästä leikkiä tyhmää blondia :repeää:
... Laughing..kohta saame sun kanssa Bannaus ...aiheettomasta keskustelusta Laughing ....mutta jollakin blondilla voi olla korvienvälissä enempää Wink ....kuin koko brynetteillä yhteensä......ja veikkaan että olet fiksumpi nainen kuin minä.... Wink .....katsoa peiliin!

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 13:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

XENA kirjoitti:
... Laughing..kohta saame sun kanssa Bannaus ...aiheettomasta keskustelusta Laughing ....mutta jollakin blondilla voi olla korvienvälissä enempää Wink ....kuin koko brynetteillä yhteensä......ja veikkaan että olet fiksumpi nainen kuin minä.... Wink .....katsoa peiliin!

No sitten ei voi muuta kuin sanoa:
Onko myssy hieman kireällä webmasterilla Wink ? Mutta tuskin hän nyt tähän viitsii kiinnittää huomiota, sillä hänellä on niin kiire, ettei mennä ehdi.
Sotkeutuu jatkuvasti kengännauhoihinsa, kun lankee nuorten naisten eteen palvoen heitä Repeää
Mä olen oikeasti brunetti, kuten Marilyn Monroekin oli. En viitsi ruveta sanaileen blondeista mitään, sillä jotkut voivat vetää-herneen-nenään siitä.

Ma arvaan, et me molemmad oleme yhtä fiksuja. XENA, kas me oleme julged ning ilusad? Küll sunga on õige tore kirjuttada. Mul meeldiv see asja küll

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

Tulisydän kirjoitti:

No sitten ei voi muuta kuin sanoa:
Onko myssy hieman kireällä webmasterille Wink ? Mutta tuskin hän nyt tähän viitsii kiinnittää huomiota, sillä hänellä on niin kiire, ettei mennä ehdi.
Sotkeutuu jatkuvasti kengännauhoihinsa, kun lankee nuorten naisten eteen palvoen heitä :repeää:
Mä olen oikeasti brunetti, kuten Marilyn Monroen oli. En viitsi ruveta sanaileen blondeista mitään, sillä jotkut voivat vetää-herneen-nenään siitä.

Ma arvaan, et me molemmat olemme yhtä fiksuja. XENA, kas me olemme julged ning ilusad? Küll sunga on õige tore kirjutada. Mulla meeldiv see asja küll
....Härski on rohkeaa mies Embarassed ..nostaisin hattu(jos käyttäisin)..hänelle Laughing ....kiire..kiire...hidas....jne....elämää kuin tango tanssi Laughing ....ollako me julged ja ilusad Rolling Eyes .....kauneus on katsojan silmissä Wink .....mut rohkeat varmasti Laughing .....minulle tänne foorumille tulo oli todella rohkeaa teko Wink ....huhh..huhh....Toivottavasti Mr Lothar ei suutu että ei kritisoida hänet ja........ Wink hähh..... Laughing Laughing

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 14:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

XENA kirjoitti:
....Härski on rohkeaa mies Embarassed ..nostaisin hattu(jos käyttäisin)..hänelle Laughing ....kiire..kiire...hidas....jne....elämää kuin tango tanssi Laughing ....ollako me julged ja ilusad Rolling Eyes .....kauneus on katsojan silmissä Wink .....mut rohkeat varmasti Laughing .....minulle tänne foorumille tulo oli todella rohkeaa teko Wink ....huhh..huhh....Toivottavasti Mr Lothar ei suutu että ei kritisoida hänet ja........ Wink hähh..... Laughing Laughing
Härski on niin härski, muusta en osaa sanoa, en tunne häntä. Mutta Härskin elämä saattaa olla yhtä tangoilua kyllä - ainakin moottoriurheilun osalta, koska se homma pitää osata, että alkaa hurjapäiseksi moottoriurheilijaksi. Se ei kaikilta onnistu - hurjapäisyys. Ja küll, XENA, me oleme ilusad ja julged!

On erittäin rohkeata tulla tänne kaiken kansan eteen antamaan mielipiteitään. Moni myös äityy ilkeäksi, jos oma mielipide ei vastaa omaa näkymystään. Eli täällä on helppo provosoida toiset kiukkuun asti.

Että kiva, kun uskalsit tulla Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

XENA kirjoitti:
rocco kirjoitti:
Opetellaan yhdessä, mä strippaat ja sä kuvat ja sit vaihdetaan välillä , voidaan sit laittaa kuvia tonne galleriaan ja kattoo mitä ihmiset tykkää Embarassed
...hmm Laughing ....mitä jos tykkää liika... Embarassed .....hahh.....pyydämme Härski kuvaama meitä yhdessä Laughing ...

Ei se vaarallista ole jos tykkää kun ei ainakaan heti vaan rakastu Wink
Ammattimies kuvaamassa ei ole hullumpi idea, jos tulee huonot ei voi syyttää kun mua Question Kuvaaja on ammattilainen ja sä olet ..............
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 14:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

rocco kirjoitti:

Ei se vaarallista ole jos tykkää kun ei ainakaan heti vaan rakastu Wink
Ammattimies kuvaamassa ei ole hullumpi idea, jos tulee huonot ei voi syyttää kun mua Question Kuvaaja on ammattilainen ja sä olet ..............
..... :repeää: ..ehkä kans ...... Wink..... Laughing no ok-ei heti Wink ....mutta....mutta... Wink kukas se naisia tietää Rolling Eyes

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 16:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

Niin se on että nainen on suurin arvoitus maan päällä, ja innokkaasti moni mies sitä yrittää avata, joku onnistuen hyvin, toinen vähän huonommin mutta täydellisesti ei kai kukaan Sad
Mutta Xena jos todella haluat jotain älä odota liian kauan ettei tilaisuus karkaa Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 19:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

rocco kirjoitti:
Niin se on että nainen on suurin arvoitus maan päällä, ja innokkaasti moni mies sitä yrittää avata, joku onnistuen hyvin, toinen vähän huonommin mutta täydellisesti ei kai kukaan Sad
Mutta Xena jos todella haluat jotain älä odota liian kauan ettei tilaisuus karkaa Exclamation
...... Laughing ooohh.......oliko se tarjous Embarassed .....toivottavasti Embarassed.....hmm..ja jos se avatar on sun.. Embarassed ..mmm.......

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker