Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  hyvännäkönen..
jepjeu
LähetäLähetetty: 24.1.2007, 22:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





eli monesti kun katselee naisten jättämiä deitti-ilmotuksia niin haetaan HYVÄNNÄKÖISTÄ miestä... oiskohan apua että arvon naiset lisäisi jonkun lauseen missä kertoisivat millanen mies juuri hakijan mielestä olis hyvännäkönen.. ja heti otsikkoon että mistäpäin seuraa hakee.. Embarassed
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 24.1.2007, 22:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Siirto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 10:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

jepjeu kirjoitti:
eli monesti kun katselee naisten jättämiä deitti-ilmotuksia niin haetaan HYVÄNNÄKÖISTÄ miestä... oiskohan apua että arvon naiset lisäisi jonkun lauseen missä kertoisivat millanen mies juuri hakijan mielestä olis hyvännäkönen.. ja heti otsikkoon että mistäpäin seuraa hakee.. Embarassed

Jaa, hyvännäköinen? Miten se määritellään? Vaikea sanoa. Hmmm....
Tarkoittaa ilmeisesti sitä, (mulle ainakin) että on hampaat suussa, hiukset päässä ja omaa selkeästi miehisyyttä.
Muutoin ulkonäköseikkaan on vaikea antaa yksiselitteistä vastausta, sillä makuja on monia ja toista pukee toinen asia/tapa ja toista toinen...
Oikeastaan miehestä puhuttaessa ei voi käyttää sanaa hyvännäköinen, koska miellän sen naiseuteen, mies on KOMEA Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 11:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

Tämä kai toimii molemminpäin, olen huomannut et jos sanon jollekin frendille että tossa vasta hyvännäkönen mimmi, niin sen mielestä se ei välttämättä oo. Jokaisesta naiseta löytyy kauneutta kun oikein katsoo.
Vanha sanonta: kauneus on katsojan silmässä, pitää paikkansa Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jepjeu
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kysymyshän ei ollutkaan siitä mikä kenenkin silmää miellyttää vaan siitä että siitä omasta mausta vois laittaa ilmoitukseensa hieman vinkkiä.. Very Happy
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 20:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tulisydän kirjoitti:
Jaa, hyvännäköinen? Miten se määritellään? Vaikea sanoa. Hmmm....
Tarkoittaa ilmeisesti sitä, (mulle ainakin) että on hampaat suussa, hiukset päässä ja omaa selkeästi miehisyyttä.
Muutoin ulkonäköseikkaan on vaikea antaa yksiselitteistä vastausta, sillä makuja on monia ja toista pukee toinen asia/tapa ja toista toinen...
Oikeastaan miehestä puhuttaessa ei voi käyttää sanaa hyvännäköinen, koska miellän sen naiseuteen, mies on KOMEA Cool
Voi däämn, mä putosin laskuista jo toisen kriteerin kohdalla... Shocked Mulla kun hiukset tuppaavat löytymään roskakorista, eikä se roskakori kyllä löydy mun päästäni.

Näin se elämä meitä heittelee. Toisaalta, eihän kaikkia voi miellyttää... Enkä kyllä aio edes yrittää, ei sen puoleen. Pitää vain tyytyä siihen mitä saa... Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 21:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
Voi däämn, mä putosin laskuista jo toisen kriteerin kohdalla... Shocked Mulla kun hiukset tuppaavat löytymään roskakorista, eikä se roskakori kyllä löydy mun päästäni.

Näin se elämä meitä heittelee. Toisaalta, eihän kaikkia voi miellyttää... Enkä kyllä aio edes yrittää, ei sen puoleen. Pitää vain tyytyä siihen mitä saa... Twisted Evil
Ole huoleti Sadistinen mies Cool
Joitakin miehiä pukee todella karvaton pää. Se tekee joistakin enemmän miehekkäitä kun ei ole tukkaa päässä. Ja toisia se sitten taas ei pue yhtään, kalju meinaan Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker