Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Seksikö vain täydellisiä varten?
Vieras
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Mitenkäs se on teidän mielestä - onko seksi ja erilaiset leikit vain täydellisiä ihmisiä varten?

Olen 3kymppinen naisihminen - nautin seksistä, olen avoin uusille kokemuksille ja omaan jopa seksikkään kropankin. Mieheni on komeaksikin kehuttu, ihana ja huomaavainen mies. Olemme suhteellisen aktiivisia seksin suhteen ja mielellämme kokeilisimme myös kimppaa erilaisilla kokoonpanoilla. Mutta mutta...Kun minä en ole täydellinen nainen vaan omaan pienen pintavian eli kroonisen ihottuman. Miestäni tämä ei haittaa vaan hän luonnollisesti pitää minusta juuri tälläisenä kuin olen. Mutta tämä pintavika sulkenee meiltä ovet yhteisiin sessioihin muiden kanssa, vai kuinka?

Comments?
Takaisin alkuun
freesex
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 20:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Maailma on avarakatseisia täynnä, jos joku ei asiaa hyväksy pistä takaovesta pihalle. Varmasti löydätte yhteisiin hetkiinne iloa ja säpinää, onnea etsinnöille Peukku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Laita kuva ihottumastasi näkyville niin voidaan sanoa tarkemmin, mutta vaikea on kuvitella että ihottuma on noin iso este.

Jos et kerro etukäteen ihottumasta voi tulla ongelmia jos kimppakumppaninne ei ole ihotautien lääkäri ja pelkää yllättyneenä tartuntaa. Mutta jos etukäteen kerrotte mikä se on niin tuskin haittaa kuin sellaista jolla muutenkin on fobioita. Mitään muuta estettä en näe.

Itselläni on niin paljon kokemuksia asenteeltaan ja käytökseltään vi**umaisista naisista että joku ihottuma tuntuu pienimmältä ongelmalta mitä naissuhteessani voisin kuvitella.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hottis
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 22:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 27 Tam 2007
Viestejä: 2

Pitipä rekisteröityä ensin, että saan kuvankin halutessani pois...


Viimeinen muokkaaja, Hottis pvm 28.1.2007, 20:57, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 22:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Kyllä minä olen saanut pahemman henkisen ihottuman naisten käytöksestä Very Happy (jos sanaleikki sallitaan)

En väitä että toi on plussaa naisessa, mutta jos on mukava muuten ja vetävä niin ei toi mua haittaisi.

Laita vaan lisää kuvia ihaltavaksi, ja paljastavampiakin saa olla Very Happy

Tärkeintä on että teet ajoissa ymmärretyksi että ei ole tarttuva ja et toisaalta liikaa häpeile ja arastele sitä ja tee siitä isoa numeroa. Väittäisin että monet kauneusvirheet mitä naisessa voi olla haittaa miehiä vähemmän kuin se, miten naiset tekee niistä ison numeron. Puhuu niistä paljon, ottaa ne puheeksi herkällä hetkellä. Ei usko kun mies sanoo ettei haittaa. Väittää vastaan kun mies sanoo että on ihan ok. Jos mies tuntee että nainen on vaivautunut jostain kauneusvirheestä se alkaa vaivaamaan miestäkin enemmän kuin itse "virhe".

Mutta varmasti on niin että 40% ei voisi vähempää välittää, 20% on hämillään ja miettii ja 40% tulee vaivautuneeksi niin että haittaa. Mutta niinhän se on kaiken kanssa, joka ei edusta täydellisyyttä.

Mutta kerro toi hyvissä ajoin äläkä tee siitä isoa numeroa äläkä näytä että se vaivaisi sinua, se on varmaan tärkeintä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
isopoika81
LähetäLähetetty: 29.1.2007, 10:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Juu ei pienet pintaviat haittaa jos kulku on muuten kohdallaan! Smile
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 29.1.2007, 10:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Ja kenessä ei olisi pieniä tai vähän isompiakin pintavikoja...! Iän myötä vielä lisääntyvät useimmilla.

Jos ihottuma on paikallista ja sopivassa paikassa, sen voi ehkä peittää jollain sopivalla vaatteellakin, jos se lähinnä itseä häiritsee. Ei nimittäin ehkä edes häiritse toista niin paljon kuin itseä, vaikka tietysti vaikea sanoa kun ei ole nähnyt. Mutta ei se varmaan mitenkään estä kimppaa, ne joita se häiritsisi, eivät ehkä muutenkaan olisi ideaaleja leikkikavereita!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hottis
LähetäLähetetty: 29.1.2007, 13:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 27 Tam 2007
Viestejä: 2

Thanks vastaajille....tuossa mulla olikin vähän aikaa kuva reidestäni jota Härski kommentoikin Very Happy

Niinhän se kai on, että itseäni tuo varmasti häiritsee enemmän kuin muita, mutta itsekin mietin tuota vaatetusta - tosin tällä hetkellä saisin olla sitten pitkähihaisessa paidassa ja housuissa, koska eletään talviaikaa Laughing Mutta olisihan sekin tietysti kokemus.

Ehkäpä jostakin tosiaan löytyy vielä joskus tarpeeksi avarakatseisia ihmisiä, joille se pelkkä ulkonäkö ei ole ihan kaikki kaikessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker