Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  ***** mallit
tba
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 21:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 14 Tam 2007
Viestejä: 19

Eliksiiri kirjoitti:
^Voisimme aloittaa urakan poistamalla sinun viestisi ja profiilisi? Rolling Eyes


Tuo nyt ei ollut mikään vastaus. Jos se teitä kauheasti helpottaa niin poistakaa meikä "yleisen edun nimessä". Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

No eikä poisteta, lälläslää. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tba
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 21:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 14 Tam 2007
Viestejä: 19

Eliksiiri kirjoitti:
assa kirjoitti:
Osoittaisitko tuon tueksi edes muutaman threadin tällä foorumilla, jossa käsitellään muita foorumeita tai muiden foorumeiden aiheita?

No hei, ollaanhan me ainakin puhuttu täällä auto-forumeiden asioista ja kai noilla huumorimiehilläkin omat keskustelupalstansa ovat?! Mistäs vielä... No jostain valokuvauksesta, niilläkin varmaan omat kastinsa on alan harrastelijoille...

Me ollaan selkeesti rikottu nyt sääntöjä. Lyö päätät seinään


No tulihan se sieltä! Hehellisyys maan perii. Jess!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kjhbjmbhjmb
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eliksiiri kirjoitti:
No eikä poisteta, lälläslää. Laughing


Jos sä kerran haluat pitää ton trollin, niin sä myös ruokit sen, annat sille huomiota, rauhoittelet sen kiukkupuuskia, toimit sen nyrkkeilysäkkinä ja oksennusastiana.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 22:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

kjhbjmbhjmb kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
No eikä poisteta, lälläslää. Laughing

Jos sä kerran haluat pitää ton trollin, niin sä myös ruokit sen, annat sille huomiota, rauhoittelet sen kiukkupuuskia, toimit sen nyrkkeilysäkkinä ja oksennusastiana.

Se sopii kyllä, niin pitkään kunnes kaikki tämä toimii yhteisymmärryksessä foorumin sääntöjen ja kävijöiden kanssa. Jess!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 22:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

kjhbjmbhjmb kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
No eikä poisteta, lälläslää. Laughing


Jos sä kerran haluat pitää ton trollin, niin sä myös ruokit sen, annat sille huomiota, rauhoittelet sen kiukkupuuskia, toimit sen nyrkkeilysäkkinä ja oksennusastiana.

Nyt meni väärin ja pahasti Evil or Very Mad
Kukaan missään, millään tavoin ei ole kenenkään ruokittavana, ei huomiontarpeena, ei rauhoittelun yms. Jokainen ihminen kantaa itse vastuun omasta huomionkipeydestään, ruokittavuudestaan, kiukunpuuskistaan ja yrjöistä - se on saletti. VASTUULLISUUS kehiin - okei?

Tietysti sitä aina voi paijata päähän ja lässyttää, mutta onko se vaivan arvoista, kas siinäpä kysymys?
Olen huomannut, että sanot mitä vaan se ei auta, mitä turhaan energiaa haaskaamaan toisiin, jotka eivät mitään ymmärrä. PISTE.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 22:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^^ Haa, nyt keksin miten saan Eliksiiriltä huomiotoa enemmän osakseni. Mulla on tähän asti ollut väärä taktiikka. Olen yrittänyt olla kunnollinen. Nyt alankin kiukuttelemaan oikein olan takaa Ovela

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski näkee unta - joo Laughing Laughing Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Härski kirjoitti:
^^ Haa, nyt keksin miten saan Eliksiiriltä huomiotoa enemmän osakseni. Mulla on tähän asti ollut väärä taktiikka. Olen yrittänyt olla kunnollinen. Nyt alankin kiukuttelemaan oikein olan takaa Ovela

Voi perkules, assa on ihan selkeesti kertonu sulle miten mut saa syttymään. Laughing Missäs se monirakkaus threadi olikaan?

Nörtti Volkkari Ei voi mitään <-- kaikki kolme rakkaintani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 10:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

tba kirjoitti:
Tuo nyt ei ollut mikään vastaus. Jos se teitä kauheasti helpottaa niin poistakaa meikä "yleisen edun nimessä". Laughing


Minä annoin sinulle kahdessakin viestissä selkeän vastauksen, mutta et toki voinut niitä huomoida vaan kommentoit pelkkää sarkastista viestiä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 20:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Joo mulla jäi vähän yksipuoliseksi ja kärjistetyksi toi viesti. Tarkoitus oli sanoa että
"asioita ei viedä eteenpäin PELKÄLLÄ negatiivisuudella, kriittisyydellä ja pilkkaamisella tai nöyryyttämisellä..."
Eli olenhan minäkin ollut piikikäs, kriittinen ja negatiivinen määrätyissä keskusteluissa, mutta toivottavasti kaikki nyt ymmärtää että jostain asiasta voi valittaa niin että se avaa oven ratkaisulle, tarjoaa mahdollisuuden, tai on myös viihdyttävää ja rakentavaa, eikä vain nollaa, nöyryytä, luo pahaa mieltä ja tee tällä foorumilla vieraileville ihmisille oloa epämukavaksi.
Totta kai, itsekukin on väliin piikikäs ja kritisoiva, muutenhan emme saisi keskustelua aikaan

MUTTA
Härski, minä olen päättänyt omassa elämässäni kääntää kaiken positiiviseksi, sillä negatiivisuus saa riittää.
On myöskin totta, että kumpiakin tarvitaan, sillä toista ilman, ei voi olla toista.
Simppeli esimerkki:
Jos et ole ollut koskaan vasemmalla, et voi tietää, mitä on olla oikealla
tai jos et ole koskaan ollut ylhäällä, et voi tietää, mitä on olla alhaalla.

Mutta olen itse huomannut sellaisen seikan, että mikäli negatiivisuutta tuodaan kovasti esiin ja aina etsitään syyllisiä joka asiaan. Minä alan murehtimaan aivan likaa ja ottamaan vastuuta niistäkin asioista ja tilanteista, jotka eivät mulle kuulu.

Sitten olen märehtimisen suossa (joka keikahtaa helposti itsesääliin) ja mua ei kukaan voi eikä kykene auttamaan, olen sen todennut sen tuhat kertaa.
Minä KIELLÄN puhumasta minulle negatiivisesti, juuri tuon itsesääliin taipuvaisuuteni takia.

Lainaus:
Sinä SnadistiSnadisti olet omalla "kriittisyydelläsi" valovuosien päässä kaverista jolla on yksinomaan negatiivisia ja pahaa oloa levittäviä viestejä täällä joiden tarkoitus on loukkaaminen ja pilkkaaminen.

Sinulla on hauskaa kritiikkiä, ja tarjoat ratkaisuja ja et tahallasi nolaa toisia ihmisiä ja kirjoituksissasi on myönteinen sävy ja ne on viihdyttäviä.

niin Sadistinen Darling Heart Pink
On lukunsa sinällään. Häntä minä kunnioitan vaikka silmät päästä jos on tarvis, mutta hän ei sitä välttämättä tarvitse. Hän tietää, mitä ajattelen hänestä ja se riittäköön julkisesti

Lainaus:
toivoisin että tämän foorumin lukeminen on näistä asioista kiinnostuneelle ihmiselle avartava, ja uusia ideoita ja uutta tietoa antava kokemus.
Minä taas toivoisin paljon, paljon enemmän muutakin keskustelua kuin isot-molot-pillu-isot-daisarit-kuka-nuolee-ketäkin-ja-missä-pantu yms.
Kuten myös, taas toistan, TASAPUOLISTA kohtelua kaikille, ettei yhtä forumilaista nosteta jalustalle ja sitä sitten kilvan kuorossa kehutaan apinamaisesti (muuten kehuttu putoo siltä jalustalta, että tiedoksi vaan)

Toki, kehut ovat paikallaan ja hyvät toivotukset, mutta niitäkin silloin, kun siihen näkee aihetta.

Esimerkiksi minä haastelin assan kanssa tiukkaan sävyyn. Ja nyt olen antanut hyvää palautetta. Minä kun en turhaa kehuskele ketään
(paitsi, kun hupailen, sillä eihän se elämä nyt niin vakavaa saa olla, vai onko Wink ?)

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 20:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
Minä taas toivoisin paljon, paljon enemmän muutakin keskustelua kuin isot-molot-pillu-isot-daisarit-kuka-nuolee-ketäkin-ja-missä-pantu yms.


Täytyy muistaa tämän foorumin teema, mikä kuitenkin pitkälti kallistuu tuohon suuntaan. "Muut" alueet ovat vähemmistönä seksipainotteisten rinnalla.

Lainaus:
Kuten myös, taas toistan, TASAPUOLISTA kohtelua kaikille, ettei yhtä forumilaista nosteta jalustalle ja sitä sitten kilvan kuorossa kehutaan apinamaisesti (muuten kehuttu putoo siltä jalustalta, että tiedoksi vaan)


Minä henkilökohtaisesti en ymmärrä foorumeilla hehkuttamista muutenkaan - kun harva täällä henkilökohtaisesti toista tuntee, tai toisen motiiveja. Neutraali suhtautuminen ja keskustelun pitäminen muulla kuin tunnetasolla on järkevintä.

Lainaus:
Esimerkiksi minä haastelin assan kanssa tiukkaan sävyyn. Ja nyt olen antanut hyvää palautetta.


Sinänsä minun kehumiseni on jokseenkin turhaa, sillä en päätöksiäni tai toimiani tee kehujen toivossa tai haukkujen pelossa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 21:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:




Sinänsä minun kehumiseni on jokseenkin turhaa, sillä en päätöksiäni tai toimiani tee kehujen toivossa tai haukkujen pelossa.
What´s up with it vanillaface... Cool jotenkin musta tuntuu (paitsi paremmalta)siltä että toi toivo pitää joka keskustelussa nostaa jalustalle...taitaa toivo olla semmoinen narsissi... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 21:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Minä henkilökohtaisesti en ymmärrä foorumeilla hehkuttamista muutenkaan - kun harva täällä henkilökohtaisesti toista tuntee, tai toisen motiiveja. Neutraali suhtautuminen ja keskustelun pitäminen muulla kuin tunnetasolla on järkevintä.
Kuten, en minäkään. Miten assa voi olla niin oikeassa, eikös assa kuitenkin ole Ellussa Rakastunut Heart Pink ?
Lainaus:

Sinänsä minun kehumiseni on jokseenkin turhaa, sillä en päätöksiäni tai toimiani tee kehujen toivossa tai haukkujen pelossa.

Ja mitä kehumiseesi tulee, ilmaisin asian vain siten, kun sen näen. Onhan mulla öögat päässä.
Ja kuitenkin se, mitä kukin kustakin ajattelee ei merkkaa mitään IRL!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 23:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mää en kyllä huomaa kenenkään suosimista tms. yhtään missään täällä. Täytynee vissiin skarpata. Rolling Eyes Ja tässä kohtaa en tarkoittanut priva-viestejä... (Hmm, tässä kohtaa täytyy kyllä todeta, että Biva-viestit kuuloistais muute paljon kivemmalta. Wink )

Mut kyllä mä vähän tota assaa voisin palvoo ja suosia, se kun on niin ihqu. Ja huomenna me lähdetäänkin lemmenlaivalle! Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker