Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Takså.
Härski
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 17:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
siitä henkilökohtaisesta itsetunnosta jonka saan pärjäämällä kaksikielisessä maassa työelämässä ja vapaa-ajalla OMALLA äidinkielelläni,

se on suoraselkäinen kaveri toi assa kun ei yritä mielistellä.

Mullahan toi motiivi kieltenopiskeluun on se, että puhumalla vastapuolen äidinkieltä, vaikkakin heikosti saa usein paremman kohtelun ja palvelun ja arvostusta jota kautta omat tavoitteet helpommin läpi neuvottelutilanteissa. Eli siinä oli mun motiivi miksi mulla on 4 kieltä hyvin hanskassa.

Ranskalaiset esim ei kovasti arvosta englantia heille sönköttäviä, mutta jos opettelet yhden lauseen ranskaa jolla aloitat keskustelun ja sen vaivalloisesti sanottuasi siirryt englantiin niin heidän asenteensa on ihan eri kun he on niin otettuja että sinä todella yrität heidän kieltään ja vaikka meni ihan pyllylleen niin he arvostavat sitä kovasti ja siitä saa määrättyä etua kun on omia etujaan ajamassa Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 17:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Saksassa olessani kävi myöskin ilmi, että he eivät englantia kunnioittaneet lähes lainkaan. Heidän näkemyksensä asiaan oli, että menkää Englantiin, jos haluatte englantia puhua. Yeah! Jess!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 17:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

se on suoraselkäinen kaveri toi assa kun ei yritä mielistellä.
Ja huomaa Härski: minä kunnioitan suoraselkäisiä ihmisiä. Minä en mielistele enkä pokkuroi.
Jos en miellytä tällaisena, se ei ole mun ongelma, vaan sen joka kokee mut sellaisena kuin kokee, enkä mä sillä asialla päätäni vaivaa

Lainaus:
Mullahan toi motiivi kieltenopiskeluun on se, että puhumalla vastapuolen äidinkieltä, vaikkakin heikosti saa usein paremman kohtelun ja palvelun ja arvostusta jota kautta omat tavoitteet helpommin läpi neuvottelutilanteissa. Eli siinä oli mun motiivi miksi mulla on 4 kieltä hyvin hanskassa.
Oikein hienoa Härski

Lainaus:

Ranskalaiset esim ei kovasti arvosta englantia heille sönköttäviä, mutta jos opettelet yhden lauseen ranskaa jolla aloitat keskustelun ja sen vaivalloisesti sanottuasi siirryt englantiin niin heidän asenteensa on ihan eri kun he on niin otettuja että sinä todella yrität heidän kieltään ja vaikka meni ihan pyllylleen niin he arvostavat sitä kovasti ja siitä saa määrättyä etua kun on omia etujaan ajamassa Idea

Aivan.
Merci, vaikkapa! (painotus nyt ei mennyt oikein, mutta mitäpä tuosta!)

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mitä luet? Miten sivistät itseäsi?


Yleistietoa, mutta faktat ja vuosiluvut tarkistin vielä Wikipediasta.

Työssä on oppinut siihen ettei mitään mutu-tietoakaan pidä päästää julkiseksi, ennenkuin sen toisesta lähteestä varmistaa oikeaksi.
mä käytän yleisemmin tietosanakirjoja ,koska joku/jotkut nähnyt vaivaa niiden tekemiseen..lisäksi se on haastavampaa Cool ..wikipetiaa tulee joskus käytettyä.. Smile pyrin pelaamaan muistin kanssa ja sitten tarkastan tuliko sanottua oikein Embarassed .

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 18:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cowboi45 kirjoitti:
mä käytän yleisemmin tietosanakirjoja ,koska joku/jotkut nähnyt vaivaa niiden tekemiseen..lisäksi se on haastavampaa Cool ..wikipetiaa tulee joskus käytettyä.. Smile pyrin pelaamaan muistin kanssa ja sitten tarkastan tuliko sanottua oikein Embarassed .
Kaupoi
Mich auch. Mutta kyllä mä enemmänkin pelaan tuon muistini kanssa. Eikä tuo haittaa vaikka joskus metsään menee. Jos täytyy todistaa joku asia, silloin sulla on hyvä olla faktatietoa ko. asiasta.
Relax now!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..i don´t need to relax...chili inside..chili outside.... Cool Cool ...seuraavaksi tutustumme lakoniaan ja sarkasmiin..... Very Happy ..wovon man nicht sprechen kann,daruber mub man schweiger....valitan saksankielisen näppärin olemassa olon puutetta....olen tainut nenääni vetäistä jotain uutetta,mutta se ei heikennä mun aatetta..vähentää vain mun vaatetta...yoyo Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 19:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

juu, ei se mullakaan mee, mutta tuo easy-poika osaa saksan oikein hyvin, samperi mä jäin toiseksi Rolling Eyes

Nyt mulla on taas suu korvissa Laughing kiitos Kaupoi!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 21:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

koska olen saanut 666666 vihaista viestiä missä vaaditaan tuon saksan kielisen lauseen suomentamista....and here`s johnny...answer...Mistä ei voi puhua, siitä täytyy vaieta....very neat,right Nancy... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 22:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

He heee Very Happy sanoinhan että vaarallisilla vesillä liikutaan (kun aletaan puhumaan kulttuurista, kielestä ja rodusta)
Vitusta kaikki miehet ovat yksimielisiä.

Suositan kaikille pistäytymistä viikonloppureissulla New Yorkissa tässä (usa:n persesilmässä) Samassa kaupungissa puhutaan englannin lisäksi paljon italiaa, venäjää, arabiaa, kahta eri kiinaa, espanjaa, ...ä, afrikan eri heimomurteita...äidinkielenä!
Jotkut ovat koko elmänsä asuneet siellä eivätkä osaa englantia Confused
Nämä eri routuiset ja kieliset ihmiset, puliukosta Donald Trumpiin asuvat samassa kaupungissa, kenties viereisissä kortteleissa sulassa sovussa ja yhteisymmärryksessä. How in the hell this happens? Miks v...ssa ne ei ampuile toisaan ja polta toistensa taloja tai tuki netin keskustelupalstoja toistensan herjaamisella?

Kun asian hiffaa niin ei enää niin saatanasti vituta jos Hangossa puhutaan ruotsia tai ratikassa istuu edessä somali tai jos ei itse osaa mitään kieliä.

Suvaitsevaisuus on vaan sellainen asia joka oltava. Se on kai vähän niinkuin piereskely julkisella paikalla Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 22:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Tulisydän kirjoitti:
Kävi ohraisesti tämän Fiatin kanssa. Lähdimme Outokumpuun, otimme anopin mukaan, katsomaan siskooaan. Ja keskellä korpisuoraa Fiat hyytyi. Mikkelissä sammui jatkuvasti liikkennevaloihin. Olimme jo Martonvaarassa, kun matkamme tyssäsi lopullisesti.

Eikun etsimään lähinnä olevaa taloa ja pyytämään apua, oukki doukki - varsin hauskaa, tuolloin ei ollut kännyköitä yleisessä käytössä vielä.(ARP-puhelimet tais olla?) Onneksi oli kesä ei tullut pimeää.

Vika löytyi: sytytyspuola kaputt! Kiva oli reissumme joo.
Vähän oli matkaa Pirkanmaalta Pohjois-Savoon....
..


Outokumpu ja Martonvaara ovat muuten Pohjois-Karjalassa eikä Pohjois-Savossa Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 22:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

cowboi45 kirjoitti:
Mulle on sama se puhuuko Andaluusiaa Turun murteella...ei maailmasta montaa maata löydy missä koulussa opetetaan kahta tai useampaa kieltä..ei edes eräiden ihannoimassa usan jenkeissä...vaikka sielläkin lännessä taitaa espanja olla puhutumpi (Pahis korjaa jo..kun olen väärässä Wink )taisipa ranskassa 50 vuotta sitten saksan kieli aiheuttaa "ongelmia"...toisin taisipa sama vaikutus olla missäpäin maailmaa tahansa..mä en ole kieli rasisti..mä en pidä forssalaisista jotka puhuu volapyykkiä pohojalaasittain..... Polttaa päreet


Pakko kai korjata Smile Näitä maita joissa puhutaan kahta tai useampaa kieltä on satoja. Euroopassa mm Espanja 4 virallista kieltä, Sveitsi 4 virallista kieltä. Belgia, Hollanti 2... On maita joissa äidinkielinä puhutaan jopa kymmentä kieltä.
Kyllä USA:ssa voit valita ihan minkä kielisen koulun tahansa. Suomeakin opetetaan yliopistossa.
Kyseistä maata minä en mitenkään ihannoi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 22:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..mutta opetetaanko neljää kieltä vai puhuvatko neljää kieltä...miten toi suo men kieli historia ,menikö se edes oikein...vituttais jos olen jotain edes tietänyt ...c´om fuck my day... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.2.2007, 23:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Badman kirjoitti:
Kun asian hiffaa niin ei enää niin saatanasti vituta jos Hangossa puhutaan ruotsia tai ratikassa istuu edessä somali tai jos ei itse osaa mitään kieliä.

Suvaitsevaisuus on vaan sellainen asia joka oltava. Se on kai vähän niinkuin piereskely julkisella paikalla Smile


Älkää nyt koittako väkisin vääntää tästä asiasta sortoa tai suvaitsemattomuutta, ainakaan minun osaltani.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 7.2.2007, 0:07  Vastaa lainaamalla viestiä






Yks asia vaan joka jäi hampaankoloon.

Miks monet puhuu heti ruotsalaisista kun puhutaan ruotsinkielestä?
Suomenruotsalaisilla ei ole kielen lisäksi mitään yhteistä niitten kanssa.
Ovatko jenkit ja brititkin kenties ihan samaa kansaa koska niillä on yhteinen kieli?

Jos minä puhun suomenruotsia ruotsissa niin useimmat ei edes ymmärrä että se on ruotsia vaan rupeaa vastailemaan englanniksi, tosi juttu on tullut koettua monta kertaa (kaikki tututkin sen kokenut).
Niin paljon yhteistä meillä on.

Joten voisitteko vastaisuudessa jättää ruotsalaiset ulos keskustelusta jos puhutaan suomenruotsalaisista kiitos.

Vielä vaan assalle että opetetaanhan myöskin "pakkosuomea" ruotsinkielisissä kouluissa ja se on minusta hyvä juttu.
Niinkuin mainittiin niin onhan kaks kieltä rikkaus.

Ei mitään henk.kohtaista ketään vastaan täällä, hienot sivut ovat (kiitoksia ylläpidolle).
Musta on vaan tullut vähän herkkähipiäinen vuosien saatossa kun on tavannut jos jonkinmoista "hurrivihaajaa".
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.2.2007, 0:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

jepjep ..mä taidan iskeä rukkaset kattoon ja lopettaa tämän(kin) keskustelun..sivistymätön ja tyhmä kaupoi lähtee unten maille hakemaan puuttuvaa sivistystä...hei vaan kaikille ..toisaalta eihän sitä tiedä vaikka (m) unissa nähtäisiin.... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker