Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Ilmapiiristä ja henkilökohtaisuuksista
assa
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 0:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tähän ensialkuun sanottakoon että puhun pääsääntöisesti omasta puolestani, mutta uskon ettei "ylläpidon" virallisempikaan kanta tästä paljon eroa.

Viime päivinä on ilmoilla ollut harvinaisen paljon negatiivista vibaa. En osoittele ketään sormella, sillä jokainen keskusteluun osallistuja ruokkii osaltaan piilopiruilua.

Sen sijaan toivon että jokainen katsoo itseään peiliin ja etenkin pohtii vielä kerran ennen viestin kirjoittamista, onko mielessä pyörivä lause sittenkään asiallinen ja rakentava anti keskustelulle.

Lisäksi vielä tiedoksi että vaikka mielipiteet ovat suomessa vapaita, henkilökohtaisuuksien laukomisesta tai pahimmillaan valheiden levittelystä voi SUOMESSAKIN saada niskaansa kunnianloukkaussyytteen. Jokainen kertokoon taustojaan ja faktojaan vain itse - ja jokainen joka "kuulee juttuja" kolmansilta osapuolilta, osatkoon kyseenalaistaa saamansa tiedon todenperäisyyden.

Consider yourself warned, minunkin pinnani ON rajallinen, kun tarpeeksi tyrkitään yli.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 1:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, ylläpito katsoo pahalla silmällä kaikkea negatiivista ja hyvällä silmällä kaikkea positiivista.

Jäsenet ! Kuulkaa ylläpidon kehoitus ja tehkää parannus. Nouskaa negatiivisuuden suosta kohti kirkasta polkua joka vie myönteisyyden hunajaisille keitaille Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Mua vituttaa suoraan sanoen se, et tän sivuston eka sivulla on tällänen tiedoitus:


Tervetuloa Seksi treffeilleSeksi treffit.fi on kohtauspaikka ennakkoluulottomille ja vapaamielisille seikkailijoille.
Sivusto sisältää luonteensa takia seksi materiaalia, jonka joku saattaa kokea loukkaavaksi tai jopa rivoksi.Jos et halua nähdä alastonluontoista seksi materiaalia, lukea rivoja ilmoituksia tms, emme suosittele seksi treffit sivuja sinulle! HUOM: Seksitreffit .fi -sivuston ehdoton alaikäraja on 18 vuotta.


Käytännön tasolla kirjoittelu on kovin ahdasmielistä ja välillä ihan käsittämätöntä vihjailua. Sitku asiasta kysyy, niin mitään sit ei olkaan mitään asiaa. Poistakaa ylläpito tämä mut suoraan sanottuna tän Marilyn-kloonin jutut menee yli mun ymmärryksen. Ihme härvääjä

Amen

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 13:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Niin, toihan muuten lukee sen treffi-ilmoitus sivuston etusivulla, eli ei tämän keskustelufoorumin etusivulla. Keskustelufoorumin etusivulla on paljon kuivempaa löpinää.

Mikä muuten ärsyttää tuossa kirjoittamassasi sitaatissa? Minusta on aika realistinen kuvaus siitä mitä pitää sisällään.

Ahdasmielisyys on kyllä viimeinen sana jolla minä kuvaisin tämän foorumin sisältöä. Voin vielä kysyä arkkipiispalta hänen mielipidettään ja ilmoittelen jos hän on toista mieltä Repeää

Sellainen toivomus mulla on kuitenkin että kaikki noudattaisi tuota assan kirjoitusta joka tämän ketjun aloitti. Jos me aletaan poistamaan joku kirjoittaja aina kun hänen tyylistää joku toinen ei pidä niin tänne jää oletettavasti vain assa ja minä tänne foorumille.


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 11.2.2007, 13:27, muokattu 1 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 13:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Minusta on aika realistinen kuvaus siitä mitä pitää sisällään.
Näin minäkin koen asian, kuten Sinä

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 13:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

tietojen osalta tämä ei ole suomentietotoimisto..en ole tainnut kysyä muita tietoja ,kuin tietokoneisiin liittyviä.. Laughing kun tätä foorumia vuoden selaillut,niin täytyy sanoa ...mitään uutta ei ole osunut silmiin/silmään...jos itselläni olisi jokin "seksuaalipohjainen ongelma"..kääntyisin lääketieteen ammattilaisten puoleen...ikävä jos jotain häiritsee mun asiaa sivuattomat "kommentit" ,mutta huomannut tässä katkerassa ja tylsässä elämässäni ,että tässä saitilla käy myös ihmisiä joille käsite huumori on hieman hakusessa....kaikkihan eivät ymmärrä toisten huumoria...mä en koe huvittavana esim: nauraa ihmiselle joka kaatuu kadulla ja katkaisee jalkansa....se ei ole huumoria ,se on kustapäässä...sen sijaan parhaat naurut saa ,kun tien reunalla on sakemanni auto konepelti ylhäällä ja savu nousee atmösfääriin Laughing Laughing ..siitä ne naurut lähti...lähtee Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 13:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Näyttää keskaria Toi meni nyt vähän liian henkilökohtaiseksi toi konepelti-juttu Jäkättää kovin

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

noh,noh nöpönassu..onhan niitä muitakin idio..ihmisiä jotka ajelevat berliininpilikoilla..mukaan luettuna naapuri ,jonka luulin olevan mukava ihminen ..meni ja hankki pemarin Ei voi mitään ...no,tyhmästä (ylä)päästä kärsii loppu 90% kropasta..... Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 14:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
^ Näyttää keskaria Toi meni nyt vähän liian henkilökohtaiseksi toi konepelti-juttu Jäkättää kovin
Härski
Mä ohittelen tuon Kaupoin jutut useasti
Kuten aiemmin totesin, multa menee onnekseni yli *tok*
Rauha nyt Härski

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 14:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Ahdasmielisyys on kyllä viimeinen sana jolla minä kuvaisin tämän foorumin sisältöä. Voin vielä kysyä arkkipiispalta hänen mielipidettään ja ilmoittelen jos hän on toista mieltä Repeää
Juu, ehkä niin on paras, että kysyt, Tuomiokapituliin voi vain olla matkaa Laughing
Härski kirjoitti:

tänne jää oletettavasti vain assa ja minä tänne foorumille.
No, onpahan teillä sitten lystiä keskenänne Laughing Repeää Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

cowboi45 kirjoitti:
....onhan niitä muitakin idiot..ihmisiä jotka ajelevat berliininpilikoilla..mukaan luettuna naapuri ,jonka luulin olevan mukava ihminen ..meni ja hankki peimarin Ei voi mitään ...no,tyhmästä (ylä)päästä kärsii loppu 90% kropasta..... Wink
...... :repeää: heips...ja mä kun mietin että miksi oon tyhmä Laughing ,,,,,,hyvää että se johtui autosta Laughing ....ehkä vaihdetaan auto Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 16:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

BigBigGirl kirjoitti:
Poistakaa ylläpito tämä mut suoraan sanottuna tän Marilyn-kloonin jutut menee yli mun ymmärryksen. Ihme härvääjä


Ei tarvitse poistaa mielipiteitä.

Ja yhdyn tuohon kommenttiin - nyt HUOM henkilökohtaisella tasolla, en moderaattorina - usein mainitun henkilön kommentit menevät yli sen tason, että olen harkinnut poistamista. Vihjailua, turhan piikikkästä mielipiteiden julkituontia.

Mutta katsotaan mihin suuntaan tässä nyt linja alkaa kehittymään.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:
Marilyn-kloonin jutut menee yli mun ymmärryksen. Ihme härvääjä

Hei
Nyt mä putosin, mikä ihmeen Marilyn-klooni? Ihme härvääjä? Siis mitä? Was ist lost? *tok*
BBG
Tiedätko millainen on Marilyn-klooni? Tiedätkö millainen henkilö oli Marilynin julkisuuskuvan takana?
Mun mielestä kukaan ei voi matkia alkuperäistä ihmistä vaikka moni yrittää sitä. Kuten esim. Elvis Presley, voi luoja sentään! Vaikka sitä pidetäänkin idolina, niin miksi olla Elviksen näköinen?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^^ toi viestien poistaminen on sikäli huono jutska ,että kun viesti on xxxxxxx niin se kuka on seuraava vastaaja (yleensä mää Cool ) vaikuttaa puutaheinää puhuvalta heinäpuulta.... Shocked eli pointti on ,että pystyn saamaan itse itseni näyttämään tyhmältä ..no help wanted Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 20:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Aloittaja Assalle, olen vilpittömän pahoillani siitä että olen loukannut kanssa autoilijoitani sillä että joissain kirjoituksissani olen maininnut BMW autoksi, ja siksi pyrin huolella miettimään jatkossa lauseeni ettei niin enään toistuisi Palvoo :Pelästyy: Repeää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker