Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Ilmapiiristä ja henkilökohtaisuuksista
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 20:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:
Aloittaja Assalle, olen vilpittömän pahoillani siitä että olen loukannut kanssa autoilijoitani sillä että joissain kirjoituksissani olen maininnut BMW autoksi, ja siksi pyrin huolella miettimään jatkossa lauseeni ettei niin enään toistuisi Palvoo :Pelästyy: Repeää
Vapaaseksi, enpä usko, että assa on loukkaantunut. Hänhän itse sanoi, että ei vähästä säikähdä. On cool man Cool
Hän ilmaisemminkin tarkoitti kommenttinsa ihan yleisellä tasolla, mihinkään, mitä hän henkilökohtaisesti ottaa kantaa, minä taas en voi kommentoida. Sillä ne ovat assan näkemyksiä ja näin ollen myöskin oikeita, hänen näkövinkkelistään.
Puhukoon itse puolestaan, jos tahtoo.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 22:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

cowboi45 kirjoitti:
^^ toi viestien poistaminen on sikäli huono jutska ,että kun viesti on xxxxxxx niin se kuka on seuraava vastaaja (yleensä mää Cool ) vaikuttaa puutaheinää puhuvalta heinäpuulta.... Shocked


Jätä toi laatumerkkien parjaaminen vähemmälle niin vaikutat huomattavasti fiksummalta Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 22:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Härski kirjoitti:


Jätä toi laatumerkkien parjaaminen vähemmälle niin vaikutat huomattavasti fiksummalta Idea
..sulla palaa muuten ton viestin lopussa joku varoitusvalo...kannattaisko sun kiinnittää siihen huomiota Cool ..mutta mun täytyy pitää vähän taukoa tossa laatumerkkien harjaamisessa,koska pari päivää menee alkuviikosta kun lupasin auttaa naapuria sen auton moottorirempassa..ihan uus auto ja motti sanoi riks,raks ja poks.... Muina miehinä

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 1:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Härski kirjoitti:

Mikä muuten ärsyttää tuossa kirjoittamassasi sitaatissa? Minusta on aika realistinen kuvaus siitä mitä pitää sisällään


Et ehkä Härski ymmärtänyt ihan minun "ajatusta" Wink
Sitaatissa siis ei mitään vikaan, päinvastoin, vaan siinä et minusta täällä ihmisten kommentit ja jutut on liian usein etusivun tiedoituksesta huolimatta sellasia et ihmisten silmään pistää millon mikin esim. ihan muutama päivä sitten jonkun rintojen väliä nussiva kalu! Ymmärtääkseni tämä paikka kuitenkin perustuu aika pitkälle käyttäjien toimittamaan kuvamateriaaliin?

Mutta taidan tulla väärän osoitteen kautta tänne ja voin vastaisuudessa tulla suoraan tänne niin ei meikän tarvii turhautua tämän asian tiimoilta Idea

Toivoisin siis tänne enemmän vapaamielisyyttä ja suvaitsevaisuutta muussakin muodossa kuin kuolemattomissa aforismeissa ja hajatelmissa Confused

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 9:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

BigBigGirl kirjoitti:
Toivoisin siis tänne enemmän vapaamielisyyttä ja suvaitsevaisuutta muussakin muodossa kuin kuolemattomissa aforismeissa ja hajatelmissa Confused
Däämn BBG, ei pysty millään taipumaan enää suvaitsevammaksi. Olen yrittänyt ihan tosissaan, mutta teinpä mitä tahansa, en kykene antamaan sääliä enkä sympatiaa sen enempää nekrofiileille kuin pedofiileillekaan. Evil or Very Mad Voin kuitenkin yrittää...

Mitä pomppivaan kikkeliin tai rupiseen persreikään tulee (joista molemmista on muistaakseni ollut kalabaliikkia jossakin vaiheessa), lienee suvaitsevaista sallia ihmisille mielipide näistäkin asioista. Jos mielipide häiritsee tai on ristiriidassa oman kanssa, kannattaa miettiä onko asia oikeasti sen arvoinen, että siitä kannattaa alkaa tukkanuottasille. Useimmiten paras ratkaisu on vain elää ja antaa elää, nähdä, lukea ja ohittaa. Joku tykkää persikoista, joku banaaneista ja joku ananaksesta. Turha mokomista on vääntämään alkaa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 11:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Pöö Shocked


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 12.2.2007, 14:37, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 11:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Ou nou. Jos vaikka otettaisiin itse kukin vaikka kupillinen kahvia, kamomillateetä, espressoa tai mitä kukin lipittää. Sitten istuttaisiin ihan rauhassa alas ja vedettäisiin hetkonen henkeä.

Tämän jälkeen voitaisiin vaikka tovi miettiä, onko riiteleminen ihan oikeasti tarpeellista? Mitä sillä saavutetaan? Hyötyykö siitä joku? Miksi edes vaivautua? Annetaan ihmisillä olla mielipiteitä, näkemyksiä ja asenteita.

Jokainen voisi vaikka luvata itselleen seuraavat:

- En aloita riitaa turhanaikaisista asioista.
- Annan toistenkin leikkiä samalla hiekkalaatikolla.
- En nimittele toisia ilkeästi.
- En liity riitaan, jonka joku muu aloittaa.
- Kuuntelen kohteliaasti muita.
- Annan arvoa myös toisten mielipiteille.
- Jätän trollit omaan arvoonsa.

Kaikkien elämä ja surffailu näillä sivuilla olisi helpompaa ja miellyttävämpää. Miksi tehdä tästä nyrkkeilyareena, kun se ei kerta kaikkiaan ole kenenkään etu.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 11:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sadistinen Mies
Minä en nyrkkeile, mutta omaan mielipiteitä, jotka toisten silmiä ärsyttävät, jos on jotain valitettavaa, sen jokaikinen voi tehdä privasti minulle.
Minä kunnioitan sen verran kuitenkin kaikkia osapuolia, että en ala mainitsemaan ja syyttelemään ketään julkissti saati yksityisesti.

Siis neuvo kaikille, jotka eivät voi sietää kirjoituksiani, älkää herran tähden lukeko niitä!
Siis minä en riitele, okei? Puhdistan tämän asian nyt totaalisesti.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 11:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Jokainen voisi vaikka luvata itselleen seuraavat:

- En aloita riitaa turhanaikaisista asioista.
- Annan toistenkin leikkiä samalla hiekkalaatikolla.
- En nimittele toisia ilkeästi.
- En liity riitaan, jonka joku muu aloittaa.
- Kuuntelen kohteliaasti muita.
- Annan arvoa myös toisten mielipiteille.
- Jätän trollit omaan arvoonsa.

Sinä oletkin Fiksu kaveri Sadistinen Mies Heart Pink
Sinä toteutat itseäsi juuri yllä listaamallasi tavalla. Sksi ehdotin sinua modeksi, koska omaat kohteliaat käytöstavat!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 11:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

BBG:n kanssa samoilla linjoilla siitä, että olemme kuitenkin seksifoorumilla, jonka vuoksi on turha alkaa sen kummemmemmin saittia siistimään tai ulkoasua muuttamaan. Tämä foorumi oikeasti on varmaan kesyintä materiaalia koko sivustoa ajatellen, joten aika kaukana varmaan kuitenkin vielä olemme tuota "maagista sitaattia" ajatellen. Toki tämä on hyvä asia ja helpottaa ihmisten oloa täällä, mutta toisaalta voi rajoittaa taas uusia ihmisiä kirjottelemasta omia ajatuksiaan... Tämä ei siis ole tarkoituksemme, vaan tehdä foorumista mahdollisimman viihtyisä ja mahdollisimman monelle ihmiselle mieluinen.

Ja tähän viihtyvyyteen tarvitaan sitten myös kuulijakunnan mielipiteitä! Minua itseäni ei siis millään tavalla häirinnyt pomppivat kikkelit, mutta se ilmeisesti häiritsi niin montaa muuta kanssamatkaajaa, että asialle oli tehtävä jotain. Viihtyvyys ennen kaikkea ja sen vuoksi palaute on sallittua, jopa suotavaa. Ei foorumin imago muutu liikkuvan kuvan vaihtamisella pois, se vaikuttaa vain lukijoiden tyytyväisyyteen/ tyytymättömyyteen. (Toki liikkuva kuva olisi herättänyt enemmän kiinnostusta hakeutua kyseistä filmiä etsimään, siinä mielessä siis huono veto.) Anna siis BBG ihmeessä sinäkin palautetta, jos mielesi sopukoista jotain nasevia hajatelmia (tai aforismeja) löytyy! Laughing

Kuten NS äsken mainitsikin, niin kaikkea ei tarvitse lukea ja ignore on paikallaan. Koska foorumilla on mahdollisuus keskustella muustakin, niin siihen on suotava oikeus. Jos asiat pysyvät niille suomilla uomillaan ja kutakuinkin jotenkinpäin kasassa, niin antaa palaa vaan. Kyllä me sitten jossain vaiheessa asiaan puututaan, jos sille tarvetta löytyy... Toki toisinaan katsotaan aika paljon sormienkin läpi ja annetaan varovaista palautetta, koska ajatellaan asian olevan kuitenkin jollain tapaa "pientä". Jos ihminen ei muuta käytöstään kritiikin tuomin sävelin, niin sitten voidaan alkaa miettimään muita vaihtoehtoja.

Sinä BBG voisit alkaa viljellä tuota rohkeampaa ilmettä, jos siihen kutsumuksen koet. Me muut ollaan ihan vaan tissiposkia ja tullaan perässä sinne minne tie vie ja kutsu kuuluu... Laughing Ainiin, paitsi SN, se kulkee ihan omia polkujaan. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 11:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tulisydän kirjoitti:
Ainoastaan Saitin The Boss, Härski, voi poistaa mun viestejä, itseäni lukuunottamatta

Ei näin, myös minä ja assa poistamme viestejä, jos siihen on aihetta.

Lainaus:
Joten Härski hyvä, poista tämä viesti, kun asia ollaan selvitetty.
Nostin kissan pöydälle, ettei muiden tarvitse anteeksipyydellä, sitä, mitä eivät ole tehneet <- HUOM Exclamation

Viestejä ei poistella välistä, ne ovat osa keskustelua ja tuovat keskusteluun tietyn sävyn ja asiasisällön. On vaikea seurata aihetta, josta joka toinen viesti on poistettu myöhemmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:
Tiedätko millainen on Marilyn-klooni? Tiedätkö millainen henkilö oli Marilynin julkisuuskuvan takana?



En todellakaan tunne hänen sielunelämää, mutta sinun ajatusmaailmaan olen saanut täällä tutustua ja se ei ole aina minua mielyttänyt. Sori jos sattuu. Privaviestissäsi pyysit minua olemaan lukematta sun viestejä - niin teenkin, mut niitä on melkein joka toinen viesti täällä.

Mut tämä tästä

Olen puhunut *UGH*

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 19:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

sinun ajatusmaailmaan olen saanut täällä tutustua ja se ei ole aina minua mielyttänyt. Sori jos sattuu. Privaviestissäsi pyysit minua olemaan lukematta sun viestejä - niin teenkin, mut niitä on melkein joka toinen viesti täällä.
Koska otit asian julkiseksi kysyn myös julkisesti, kuin tein yksityisestikin: "Mitä minä olen tehnyt sinulle, että sinun tarvitsee mollata mua julkisesti?" Olenko hyökännyt kimppuusi pahoittaen mielesi, tietääkseni en." Jos jotain sanottavaa on, tehdään se privana eikä hyökkäillä toisten kimppuun näin.

Kaikkia ihmisiä kun ei voi millään muotoa miellyttää, varmasti ymmärrät. Täällä on myös paljon sellaisia henkilöitä, jotka eivät minuakaan miellytä. Annan heidän olla rauhassa. Ohittelen vain viestejä hiirtä klikkaamalla.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
****
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 20:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kumma juttu Rolling Eyes täällä yksi henkilö valitti että viikon albumissa pomputteleva kulli tissien välissä häiritsee , mut nyt ne pomputtelevat huulet-I LOVE YOU Idea Question
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 22:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ette ole tainneet ollenkaan lukea tämän ketjun aloittanutta viestiä. Siinä esitetään toivomus että _EI_ aleta vatkaamaan henkilökohtaisuuksia ja toisia arvostelevia ja ärsyttäviä viestejä.

Olette ilmeisesti lukeneet väärin kun pyyntö on tuottanut lähes päinvastaisen tuloksen.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker