Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Kuvaajan ja managerin valinta
Arse
LähetäLähetetty: 27.3.2006, 20:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Poke- ja tyttökuvaaja


Liittynyt: 27 Maa 2006
Viestejä: 54

Juu kyllähän niitä löytyy ,mutta siinä vaiheessa se on aika pitkälti mallista kiinni jatkaako hänen remmissään hommia. Toivotaan, että nämä säälittävät yksilöt eivät lisäänny ja ihmiset saavat hoitaa työnsä rauhassa. Kyseessä on kuitenkin hyvinkin vastuullinen homma.

Itse pidän työt ja henkilökohtaisen elämäni erillään. Mielestäni se on jo työpaikka-ahdistelua jos sopimatta kuvaaja tai tuottaja yrittää änkeä mukaan akteihin! Toivon, ettei kukaan malli sitä joutuisi ikinä kokemaan.

_________________
Kankea kuin kolehtikeppi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 11:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse esiinnyn netissä amatöörivalokuvaajana, mikä oikeasti olen ja ehdottelen nuorille tytöille kuvien ottoja rohkeita ja ei-rohkeita, eli eroottisia. Kivaa hommaa, samalla saa aina välillä pimppiä ja katsella kauniita tyttöjä. Mielestäni homma ei ole sen moraalittomampaa kuin Lotharin bisnes. Samoin hänen kassit tyhjentyvät omia filmejä tekiessä, joten pliis ei tälläistä skeidaa jaksa kukaan lukea.
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 11:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
Itse esiinnyn netissä amatöörivalokuvaajana, mikä oikeasti olen ja ehdottelen nuorille tytöille kuvien ottoja rohkeita ja ei-rohkeita, eli eroottisia. Kivaa hommaa, samalla saa aina välillä pimppiä ja katsella kauniita tyttöjä. Mielestäni homma ei ole sen moraalittomampaa kuin Lotharin bisnes. Samoin hänen kassit tyhjentyvät omia filmejä tekiessä, joten pliis ei tälläistä skeidaa jaksa kukaan lukea.


Minun kuvauksissa malleille kerrotaan jo etukäteen mitä ja kenen kanssa heidän pitäisi tehdä ja paljonko he saavat siitä palkkaa. Miten on sinun tapauksessasi, tuleeko nuo seksi ehdotukset sitten vasta siellä kuvauksissa?

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Mari B
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 12:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse olen käynyt pari kertaa samalla kuvaajalla ja hän aina vonkasi joten en saa enään uusia kuvia otettua , kun en antanut ..Joten kait siltä meni hermot .
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 12:17  Vastaa lainaamalla viestiä






Tietenkin tulee, ehdotukset vasta kuvauksien yhteydessä. Tavoitteena on saada tyttö tuntemaan itsensä seksikkääksi ja halutuksi, ottaa kuvat ja naida häntä jälkeenpäin. Jos huomaan että tyttö tuntee olonsa tuskaiseksi, niin lopetan lähentely ym. yritykset tietenkin heti. Vapaaehtoistahan kaikki on. On vain monelle tytölle yllättävää, että tälläinen nuori ja ihan komea mies osaa kuvata, josta en etukäteen paljon puhu. Siis itsestäni. Kuvaukset teen ilmaiseksi. Halukkaita ei ole ole hirveästi ja joskus joutuu vähän matkustelemaan, mutta kun on näyttää millaisiin kuviin monet tytöt ovat suostuneet, niin sitä häveliäämpikin tyttö alkaa riisumaan vaatteitaan. Harrastus tämä on vain itselleni, jos sen yhteydessä saa pimppiä niin poikamiehelle asia on plussaa.
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
Tietenkin tulee, ehdotukset vasta kuvauksien yhteydessä. Tavoitteena on saada tyttö tuntemaan itsensä seksikkääksi ja halutuksi, ottaa kuvat ja naida häntä jälkeenpäin. Jos huomaan että tyttö tuntee olonsa tuskaiseksi, niin lopetan lähentely ym. yritykset tietenkin heti. Vapaaehtoistahan kaikki on. On vain monelle tytölle yllättävää, että tälläinen nuori ja ihan komea mies osaa kuvata, josta en etukäteen paljon puhu. Siis itsestäni. Kuvaukset teen ilmaiseksi. Halukkaita ei ole ole hirveästi ja joskus joutuu vähän matkustelemaan, mutta kun on näyttää millaisiin kuviin monet tytöt ovat suostuneet, niin sitä häveliäämpikin tyttö alkaa riisumaan vaatteitaan. Harrastus tämä on vain itselleni, jos sen yhteydessä saa pimppiä niin poikamiehelle asia on plussaa.


Minun mielipide on että juuri sinunlaiset lähentelijät pilaavat kaikkien alalla toimivien mainetta. Sinun pitäisi tajuta se että kuvaukset on kuvauksia ja kameramiehen tekemät lähentely yritykset eivät tosiaankaan kuulu niihin. Se on sitten eriasia jos on tarkoitus kuvata sellaista materiaalia jossa kuvaaja osallistuu aktiin ja kuvaajan lähentelytkin tulevat siis kuvatuksi.

PS. Jos et saa pillua ilman kameraa, niin ole sitten ilman!

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
Halukkaita ei ole ole hirveästi


Niin no miksiköhän? Rolling Eyes

Myös minä olen saanut vastaavia viestejä mm. Cityssä. Ja jos yhtään omaa järkeä on, niin näkee niistä heti meiningin. Ja kuvat joita Mr KameraKäsi oli ottanut, ottaisi kuka vain heti perässä; lakana sohvalle ja nainen lakanalle. JEEE!

Samainen kuvaaja oli tainnut käydä jossain näytöksissäkin kuvaamassa ja tarjota apuaan mm. tanssi-porukoille. Onneksi esim. kaverini poppoo nauroi partaansa ja valitsi ammatti-kuvaajan näytöksiinsä. Minäkin voin kuvata julkisissa tapahtumissa ja esitellä niitä kuvia siten "palkattuna" kuvaajana.

Jotenkin luulen, että naisilla kenellä oikeasti rahkeet piisaa kuviin ja filmeihin asti, ei ole tarvetta olla yhteydessä moisiin kulkureihin ja pillun perässä pyöriviin puskasotureihin. Mutta taplatkaa ihmiset tyylillänne edelleen, aivan sama. Toivottavasti kuvaajat kuitenkin tajuavat jättää alaikäiset rauhaan ja keskittyvät kehittymään niin ihmisenä kuin valokuvaajanakin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 14:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Naurettavaa puhetta! Kuvaajalla on loppukädessä aika vähän mahdollisuuksia puuttua siihen miltä malli lopulta näyttää. Ellei lähdetä photoshop linjalle siloittelemaan kunnolla. Pitää olla ulkonäköä ja meikkaustaitoa, jotta naisesta saadaan kauniin näköinen. Kumpaakaan kuvaaja ei pysty puuttumaan. Nykyisin saa "pikkurahalla" riittävän hyvä tallennuslaitteet, että laadukasta kuvamateriaalia pystyy tuottamaan. Valokuvauksessa harvoin on kyse sen kummemmasta ammattitaidosta, vaan yksinkertaisesta työstä. Sinua en edes ottaisi kuvattavaksi, koska tietty ulkonäkö kynnys ei ylity, mutta hienoa jos sinuakin joku suostuu kuvaamaan. Minä en suostuisi. Valitsen vain kauneimmat tytöt joita lähestyn asiallisesti, avoimesti asioista puhen ja eteenkin omalla nimelleni ja puh. numerolla. Tässä on se suuri ero moneen muuhun räpeltäjään. Jos naista kiinnostaa seksinharrastaminen kuvausten jälkeen, niin hyvä juttu, mitenkään pakollista se ei ole, mutta joskus synkkaa paremmin kuin toisten tyttöjen kanssa. Tyhmiä nuoria tyttöjä riittää kyllä Lotharillekin filmeihin ja muille pelimiehille ihan riittämiin.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 14:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Naurettavaa puhetta! Kuvaajalla on loppukädessä aika vähän mahdollisuuksia puuttua siihen miltä malli lopulta näyttää. Ellei lähdetä photoshop linjalle siloittelemaan kunnolla. Pitää olla ulkonäköä ja meikkaustaitoa, jotta naisesta saadaan kauniin näköinen. Kumpaakaan kuvaaja ei pysty puuttumaan. Nykyisin saa "pikkurahalla" riittävän hyvä tallennuslaitteet, että laadukasta kuvamateriaalia pystyy tuottamaan. Valokuvauksessa harvoin on kyse sen kummemmasta ammattitaidosta, vaan yksinkertaisesta työstä. Sinua en edes ottaisi kuvattavaksi, koska tietty ulkonäkö kynnys ei ylity, mutta hienoa jos sinuakin joku suostuu kuvaamaan. Minä en suostuisi. Valitsen vain kauneimmat tytöt joita lähestyn asiallisesti, avoimesti asioista puhen ja eteenkin omalla nimelleni ja puh. numerolla. Tässä on se suuri ero moneen muuhun räpeltäjään. Jos naista kiinnostaa seksinharrastaminen kuvausten jälkeen, niin hyvä juttu, mitenkään pakollista se ei ole, mutta joskus synkkaa paremmin kuin toisten tyttöjen kanssa. Tyhmiä nuoria tyttöjä riittää kyllä Lotharillekin filmeihin ja muille pelimiehille ihan riittämiin.


Heh, hemmeti minä olen varma että tämä jätkä on trolli, ei noin pönttöä voi löytyä. Tämä on ihan varmasti säälittävän näköinen nahjus joka ei muuten saa naisia mutta on keksinyt tälläisen huijauskeinon. Itseasiassa on paljon mahdollista että noi tarinat on keksittyjä ja tarkoitus on vain katsoa miten toisen reagoivat. Minä en ihan vakavasti osaa tuota legendaa ottaa, tuntuu vähän keksityltä. Kyllähän tuollaista kuvailemaasi ala-arvoista käytöstä tapahtuu mutta ei ne kaverit sillä rehentele. Minä veikkaan että tämä on trolli.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 15:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
Naurettavaa puhetta! Kuvaajalla on loppukädessä aika vähän mahdollisuuksia puuttua siihen miltä malli lopulta näyttää. Ellei lähdetä photoshop linjalle siloittelemaan kunnolla. Pitää olla ulkonäköä ja meikkaustaitoa, jotta naisesta saadaan kauniin näköinen. Kumpaakaan kuvaaja ei pysty puuttumaan.

Anonymous kirjoitti:
Valokuvauksessa harvoin on kyse sen kummemmasta ammattitaidosta, vaan yksinkertaisesta työstä.


Kuvaajalla on loppupeleissä aika paljonkin annettavaa esimerkiksi kuvakulmien ja valaistuksen suhteen. Ja tässä kohtaa kannattaa jo todellakin puhua ammattitaidosta.

Toisekseen en missään kohtaa tarkoittanut, että kuvaajan tulisi vaikuttaa tytön ulkonäköön. Hain seikkaa, että oikeasti menestyvien naisten ei tarvitse hakeutua panoa havittelevien kuvaajien oppiin. Ja tuskin niiden kuvien perusteella ainakaan pinnalle kukaan nousee.

Mutta pointit siitä, että jokainen pääsee kuvattavakseen näin halutessaan.

Anonymous kirjoitti:
Nykyisin saa "pikkurahalla" riittävän hyvä tallennuslaitteet, että laadukasta kuvamateriaalia pystyy tuottamaan.


Good for you! Tässä kohtaa on varmaankin se maaginen viiva juuri ammattilaisten ja pokaajien välillä.

Anonymous kirjoitti:
Sinua en edes ottaisi kuvattavaksi, koska tietty ulkonäkö kynnys ei ylity, mutta hienoa jos sinuakin joku suostuu kuvaamaan. Minä en suostuisi. Valitsen vain kauneimmat tytöt joita lähestyn asiallisesti, avoimesti asioista puhen ja eteenkin omalla nimelleni ja puh. numerolla.


Taisi unohtua maininta siitä halukkuudestasi panoon?! Etkö juuri puhunut rehellisistä aikomuksistasi?

Lisäksi taidat kuulua ihmisiin, jotka ovat ikuisia poikamiehiä ilman varsinaista pelisilmää. Maagiset pelimiehet eivät vetele herneitä syvälle sisimpäänsä jonkun ihmisen mielipiteistä ja myy niitä happamina eteenpäin. Eihän siinä, taidat todella olla aikuinen mies, jolla on terve suhtautuminen ihmisten kanssakäymiseen. Rolling Eyes

Ethän sinä sitten ainakaan oikea kuvaaja ole, jos mallisi valikoit ulkonäön perusteella. Hyvä kuvaaja osaa tuoda kuvattavastaan esiin juuri ne parhaat puolet, eikä valitse tyttöjä kauneusihanteiden mukaan. Taitaa pojalla olla paljon puhetta, mutta vähän tekoja. Question Luulen sinun kuvaan kuitenkin kaikki halukkaat, sillä silloinhan sinulla on suuremmat mahdollisuudet nähdä /saada naista.

Jos minun mollaaminen sinun egosi kasassa pitää, niin ole hyvä vain. Luojan kiitos, että minulla on kotona yksi amatööri kuvaamasa minunkin ulkonäkö-kynnyksiäni . Twisted Evil

Anonymous kirjoitti:
Tyhmiä nuoria tyttöjä riittää kyllä Lotharillekin filmeihin ja muille pelimiehille ihan riittämiin.

Nooh, veikkaan että Lothe on tyytyäinen ihan näihin tyhmiinkin nuoriin tyttöihin. Laughing Sellaisia ne pelimiehet on; tyytyvät kohtaloonsa ja osaavat elää elämäänsä osastaan nauttien.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 15:39  Vastaa lainaamalla viestiä






"Toisekseen en missään kohtaa tarkoittanut, että kuvaajan tulisi vaikuttaa tytön ulkonäköön. Hain seikkaa, että oikeasti menestyvien naisten ei tarvitse hakeutua panoa havittelevien kuvaajien oppiin. Ja tuskin niiden kuvien perusteella ainakaan pinnalle kukaan nousee. "

Et taida oikeen ymmärtää, mutta suomessa on alta kymmen naista, jotka tienaavat elantonsa mallintöistä, sitten on muuta kymmenen jotka saavat siitä pääosin tulonsa. Sitten löytyy kymmen, tai kaksikymmentätuhatta nuorta tyttöä jotka haluavat olla jotain ja joita imartelut, ilmaiset kuvauskeikat ym. kiinnostaa. Nämä ovat tavallisia, kauniita tyttöjä, mutta eivät mitenkään kovin ihmeellisiä. Heille on laittanut ennalta tekemäni litanian jossa kerron kuvauspalvelustani. Valtaosaa tai ainakin puolta ei homma kiinnosta tai heillä on jo "mallikansio", mutta osa vastaaa ja osan näistä kanssa lähdetään tekemään kuvauskeikkoja. En minä laita millekään jo tunnetuille malleille sähköpostia, se on täysin turhaa. Heillä on jo kansiot ym. Yksikään lotharin filmeillä ollut nainen ei läpäisi minun seulaani, ovat sen verran tylyn näköisiä tallaajia.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^^Anti palaa vaan beibe! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
PeeKoo
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 16:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 26 Maa 2006
Viestejä: 10

No huh huh, tämä ketju onkin aika karua luettavaa. Tässä kyllä käsitellään ongelmaa joka sivuaa itseänikin.
Olen puoliammattilainen, en tee hommaa ilmaiseksi vaan saan tästä verotettavaa tuloa. Mielelläni näkisin että kuvauskeikkoja tulisi enemmän ja enemmän, mutta monilla alalla olevilla ihmisillä on jo ennestään huonoja kokemuksia tai mielikuvia juuri sellaisista tyypeistä jotka kiertelevät vaikkapa strippipaikkoja ja kyselevat tyttöjä kuviin jotka tulisivat omaan käyttöön . Tällaisten idioottien takia onkin vaikeaa löytää tai saada kontaktia mielenkiintoisiin malleihin. Itse kerron kyllä heti alkuun millaisista kuvista on kyse, mihin ne tulevat ja että niistä myös maksetaan kirjallisen sopimuksen mukainen verotettava palkka.
Olen mielestäni vasta alkutaipaleella mitä valokuvaukseen tulee mutta haluan kehittyä siinä että saisin mallin parhaat puolet esiin, kuvattiin sitten aikuisviihdettä tai jotain muuta.
Mallin tarpeeton lähentely ei todellakaan kuulu kuvioon. Työ työnä ja vapaa-ajalla voi sitten tehdä mitä huvittaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 17:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

hmm...

Ehkä kannataa tehdä kuvaus keikkoja sopimalla suoraan alan lehtien ja tuottajien kanssa. Kuvajan kanssa ehdottamasti ei sais tehdä sopparin vaan tuottajan kanssa.Loppujen lopuksi tuottajan kautta pääse näkyville.Suuri mahdollisuus että kuvaajan kanssa tehdyt työt joko jää hänen kameralla tai kuvat on hukattu (niin sanottuna myynyt toisella,että jossain vaiheessa tulee ulos)

Lothar on kuvaaja mutta samalla tuottaa.Enkä ole kuullut mitään negatiivista että hän olis jättänyt palkat maksamatta.Piiri on pieni kumminkin alan ihmiset tuntee kuka on mikäkin.

Tuntematon kuvaaja joka kertoo olevansa tällä forumilla kuvaajaksi on ainakin aloittelija.Hänen pitäisi julkaistaa tekemensä työnsä jos sellaista on ja jos kerran on kuvannut.Mutta ilmeisesti olet sala kuvannut,et tehnyt sopimuksia,et ole maksanut palkkioita,ilmeisesti etkä osaa editoida eli sulla on kamera kyllä haluat olla kuvaaja.Onnea mut tuskin sulle on yhtään malleja kuvattava muuta kuin itseäsi ja lähin kapakasta löytämäsi tajuttomia juoppoja.mut on sekin saavutus..Onnea...


Muuten Härski,kannst du korrekt meine fehler?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 18:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Itse esiinnyn netissä amatöörivalokuvaajana, mikä oikeasti olen ja ehdottelen nuorille tytöille kuvien ottoja rohkeita ja ei-rohkeita, eli eroottisia. Kivaa hommaa, samalla saa aina välillä pimppiä ja katsella kauniita tyttöjä. Mielestäni homma ei ole sen moraalittomampaa kuin Lotharin bisnes. Samoin hänen kassit tyhjentyvät omia filmejä tekiessä, joten pliis ei tälläistä skeidaa jaksa kukaan lukea.


Kenelle skeidaa, kenelle ei. Mielipiteiden vaihtoa tämä edelleen on, joten älä sinäkään dissaile toisten mielipiteitä omiesi tieltä.

Lotharin tapauksessa lienee malleille selvää mikä on homman nimi, sen sijaan sinulla "tilaisuus tekee varkaan"...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker