Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Tuomitsevaisuudesta sananen
NeitohX
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 6:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Oraalinen orgastikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 119

Tän foorumin immeiset ei sit yhtään kestä kritiiikkiä! Se on nähty ja KUULTU! Evil or Very Mad

_________________
MEILI: neitoh_x@suomi24.fi

Ps, mese osote EI OLE oikea, että sitä joudut kysyyn --> sekin harvoille ja valituille! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 7:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

NeitohX kirjoitti:
Tän foorumin immeiset ei sit yhtään kestä kritiiikkiä! Se on nähty ja KUULTU! Evil or Very Mad

Joo, jotenkin näin olen myös huomannut. Pelasin hieman täällä vallalla olevilla säännöilla, eli samoin kuin monet täällä tuovat itseään julki, luin rivien välistä, niin siitä tuli älähdys, kun he huomasivat, kuinka he kohtelevat toisia täällä.
Olin yhtälainen, kuin usea täällä, oho! Piikikäs ja ivaileva, kyllä.
Joka toisaalta ei sovi mun luonteelle. No, he vain näkivät oman peilikuvansa, minkäs muun.

Asiallinen krittiikki on ihan jes-juttu, mutta henkilökohtaisuuksiin ei ole suotavaa mennä julkisesti.
Että jos on jotain naputtamista mun kirjoittelusta, se voi antaa mulle privana, eikä pitää huutokauppaa, tai vihjailuja. Sillä minä saatan myös jatkaa tätä vihjailulinjaa hyvin pitkälle, peilaten vihjailijaa itseään.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Qkiss
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 8:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hel 2007
Viestejä: 2

Tulisydän kirjoitti:

No, he vain näkivät oman peilikuvansa, minkäs muun.


No, minä näen pahasti nettiaddiktoituneen keski-ikäisen rouvan

kirjoitti:

Asiallinen krittiikki on ihan jes-juttu, mutta henkilökohtaisuuksiin ei ole suotavaa mennä julkisesti.


Plaa plaa

kirjoitti:

Että jos on jotain naputtamista mun kirjoittelusta, se voi antaa mulle privana, eikä pitää huutokauppaa, tai vihjailuja. Sillä minä saatan myös jatkaa tätä vihjailulinjaa hyvin pitkälle, peilaten vihjailijaa itseään.


Että jos on jotain naputtamista, voisitko mitenkään pitää mölyt mahassasi edes joskus? Eikä pitää huutokauppaa tai vihjailuja kuka seuraavaksi joka ei sinua miellytä pitäisi bannata?

Lopuksi pari kysymystä: Milloin viimeksi kävit ulkona? Tapasit jonkun ihan IRL?

-Q
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 8:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Qkiss kirjoitti:

No, minä näen pahasti nettiaddiktoituneen keski-ikäisen rouvan
Ai, kun hauskaa Laughing onpas mulla nyt lystiä, jaa, että oikein Rouva, hih,hih.. Käviskö sulle täti-Monika Repeää ?
Lainaus:
Että jos on jotain naputtamista, voisitko mitenkään pitää mölyt mahassasi edes joskus? Eikä pitää huutokauppaa tai vihjailuja kuka seuraavaksi joka ei sinua miellytä pitäisi bannata?
Tuo oli mielenkiintoinen näkökohta. Voitko hieman tarkentaa, mitä mahdat tarkoittaa miellyttämisellä ja bannauksella?
Kysyn sinulta, pitäisikö kaikkien forumilaisten miellyttää minua? Vastaa sinä tähän.
Ja miten voit uskoa, että minä jakelen bannauksia? Ei mulla vain ole siihen mitään valtaa, valitan
Lainaus:

Lopuksi pari kysymystä: Milloin viimeksi kävit ulkona? Tapasit jonkun ihan IRL?
Joka päivä tapaan useita henkilöitä, joka päivä käyn myös ulkona, mutta en kuitenkaan ravintolassa syömässä, jos sitä tarkoitit.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 8:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tämä ei ole osoitettu suoranaisesti Tulisydämelle, NeitohX:lle, eikä Qkissille, mutta - Tämä threadi alkaa lähestyä sitä rajaa että se saa pian lukkoa. Koittakaa siis pitää keskustelu jollain asiallisella tasolla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Qkiss
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 8:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hel 2007
Viestejä: 2

Juu sori assa mut oli vähän pakko Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 9:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Qkiss kirjoitti:
Juu sori assa mut oli vähän pakko Laughing


Kiva nähdä Kuukkista pitkästä aikaa Heart small

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 9:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

assa kirjoitti:
Tämä ei ole osoitettu suoranaisesti Tulisydämelle, NeitohX:lle, eikä Qkissille, mutta - Tämä threadi alkaa lähestyä sitä rajaa että se saa pian lukkoa. Koittakaa siis pitää keskustelu jollain asiallisella tasolla.


Kuules assa anna naisten sanailla, eikös tämä ole keskustelufoorumi
eikä täällä olla pelkällä partiolaishengellä. Nuo viestit liittyy käsitääkseni olennaisesti aloitettuun ketjuun.
Täällä on lukemattomia keskustelu rimpsuja jotka olisi saannut jo ajat sitten lukita tuon sinun linjan mukaisesti Jäkättää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 10:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Kuka kenestäkin tykkää tai on tykkäämättä ja kuka mistäkin on eri mieltä, mutta että keskustelu saisi vähän iloisempiakin piirteitä aiheesta huolimatta, niin Tulisydämen kunniaksi voi varmasti helposti sanoa, että hän on aina saanut aikaiseksi kovasti keskustelua! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sade
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 10:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

Tulisydän kirjoitti:

Asiallinen krittiikki on ihan jes-juttu, mutta henkilökohtaisuuksiin ei ole suotavaa mennä julkisesti.
Että jos on jotain naputtamista mun kirjoittelusta, se voi antaa mulle privana, eikä pitää huutokauppaa, tai vihjailuja. Sillä minä saatan myös jatkaa tätä vihjailulinjaa hyvin pitkälle, peilaten vihjailijaa itseään.



Minusta tässä kompleksoituu kirjoittajan tapa käsitellä asioita. Kirjoittaa saa, mutta aloittamastaan threadista huolimatta palaute tulisi antaa privana – samalla esitetään ikävältä kalskahtava "uhkaus".
Tekisi melkein tämän threadin luettuani sanoa, että on jäänyt päivälääkkeet ottamatta. Ovatko ne jääneet ottamatta säikeen aloittajalta vai sen lukijalta – sen jätän lukijan vastuulle. Laughing

Kenties toisinaan olisi aihetta hivenen oikolukaista sitä tekstiä, ennen postausta. Sosiaalisessa kanssakäymisessä vuorovaikutus syntyy sekä omien, että myös toisten ajatusten huomioonottamisesta sekä kunnioittamisesta. Toki keskustelukanavaa voi käyttää myös omien henkilökohtaisten ongelmien purkamiseen – en ole saanut munaa, olen ärytynyt – tyyliin, mutta kovin mielekästä luettavaa se ei enää ole ollut aikoihin.

Pienen pohdinnan paikka siis, mielestäni.

Tulisydän kirjoitti:

luin rivien välistä, niin siitä tuli älähdys, kun he huomasivat, kuinka he kohtelevat toisia täällä.
Olin yhtälainen, kuin usea täällä, oho! Piikikäs ja ivaileva, kyllä.
Joka toisaalta ei sovi mun luonteelle. No, he vain näkivät oman peilikuvansa, minkäs muun.


Tällaiset rivienväliluennat kannattaisi suosiolla jättää väliin – kyseessä kun on kuitenkin oma subjektiivinen tulkinta, jonka todellisuuspohjasta ei voi olla tietoa. Kannattaa kysyä, jos haluaa tietää.
Tämä minulle ilmeisesti lyhyistä vierailuistani johtuen mystiseksi jäävä "he" – jota vastaan nyt sitten ilmeisemmin on provosoiduttu – lopeta heti! Että päästään tästäkin aiheesta sekä sen innoittamasta ilkeämielisestä, kirjoittajalleenkin sopimattomasta tyylistä eroon. Very Happy


Vahvennukset omaa käsialaani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 11:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiitoksia Heart Pink Heart Pink Very Happy Very Happy
Sateelle, assalle, Bivalle, vapaaseksille, BBG:lle ja kirjoittajalle, jolle sanoin: kävisitkö täti-Monika Repeää ? Sillä näin saamme vuorovaikutusta.

assa, tiesin, että tulet väliin uhkailemaan lukotuksella Laughing .
Muistahan nyt sitten sinäkin assa, että jos sinulla on asiaa minulle otat privasti yhteyttä, etkä ENÄÄ vihjaile julkisesti? Asiat saadaan näin nätisti hoidettua.
Sama myös BBG

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 11:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Voi antakkee armmoooooo!

En tiedä kenen lääkkeet ovat ottamatta ja kenen otettuja. Luettuani tätä keskustelua mä tiedänkin missä ne ovat, söin ne juuri hyvällä halulla ja huuhtelin alas viskillä. Muuten en kyllä saanut mitään tolkkua suurimmasta osasta tätä ketjua. Nyt se alkaa vaikuttaa lähestulkoon ymmärrettävältä ja sen sisällön voi tiivistää pieneen värssynpätkään.

"Better off dead, better of dead, a smile on the lips and a hole in the head."
- Bad Religion -

On sen verran reikäpäistä menoa välillä, ketään erityisesti osoittelematta. Asiallistakin kommentointia kyllä on, ei siinä mitn. Kokonaisuutena en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 11:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Snadistisadisti kirjoitti:
... Kokonaisuutena en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
Snadistisadisti@luukku.com


Mutta kommentoida täytyy Repeää Repeää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 11:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Totta kai Vapaaseksi, se suotakoon kaikille.
Härski opetti minua kädestä pitäen, miten provojuttuihin suhtautua, kävin kuumana, hän toi jäätä ja taas opeteltiin toisenlaista suhtautumista. Kiitos Härski neuvoista!

Biva on ollut siitä huolimatta mulle ihan ystävällinen, vaikka minä jossain kettuilin hänelle. En ole huomannut, että Biva olisi ketään täällä piikitellyt.

Sateen kanssa olen saanut erittäin antoisia keskusteluja aikaiseksi.


Näin ollen, ettei tämä juttu paisuisi mahdottomaksi, yritän olla ottamatta kantaa mihinkään provosointiin, joten Sadistinen Mies, ole huoletta. Tämä jääköön näin.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

freesex kirjoitti:
Mutta kommentoida täytyy Repeää Repeää
Kuten ilmeisesti sinunkin... Twisted Evil

Antamasi kritiikki kohdistui oletettavasti taipumukseeni spämmätä jokaista keskustelua, vaikka laittamalla tusina hymiötä ja kommentti "joo" joka väliin. Koetan parantaa tapojani siinä suhteessa.

Aiempi lausuntoni oli keskustelun sävyyn ja sisältöön kohdistuvan turhautuneisuuden ilmaus, jonka tarkoitus oli pyrkiä tuomaan esille sanallisen ruoskimisen turhanaikaisuus.

Sillä oli siis pointti. Kenties et havainnut sitä, joten koetin tässä selkeyttää sitä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker