Kirjoittaja |
Viesti |
< Seksiongelmat ~ Silmät auki vai kiinni? |
|
Lähetetty:
20.2.2007, 22:55
|
|
|
|
En tiedä onko tämä nyt mikään ongelma,mutta usein yleensä ja aina kun nautin tosi paljon tai saan mun on pidettävä silmäni kiinni.en kuvittele mitään, mutta koen että voin nauttia enempi ja keskittyä siihen silmät kiinni paremmin.joskus olisi kiva pitää ne auki ja olla enempi LÄSNÄ.mut tuntuu ettei se sit onnistu niin hyvin,enkä halua kyl pimeeseen seksiin palata.kurkin mutten uskalla katsoa, onko muilla samoja fiiliksiä ja haittakose miestä jos ei nainen katso
toivoopi Anna |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.2.2007, 23:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mielestäni ei lainkaan outoa tuo, kukin tavallaan.
Minä itse pidän silmät kiinni aina, koska siten voin aistia paremmin nautinnon. No, mulla on tietenkin omat fantani mukana melko usein.
Tuohon haittaako se miestä, pitää kysyä miehiltä. Mitä mieltä he siitä ovat? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.2.2007, 23:11
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Ei se haittaa jos nainen ei katso, itellänikin menee silmät kiinni melkein automaattisesti siinä vaiheessa kun alkaa tuleen. Olen mä joskus pitänyt silmät auki ja katellu miten toinen reagoi kun lasti luiskahtaa sisään |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.2.2007, 23:28
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
Mua ei haittaa miten toisen silmät on, sillä mun omat silmät muljahtaa nurinpäin silloin makeimmalla hetkellä |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 6:42
|
|
|
Oraalinen orgastikko
|
|
Kukin tyylillään ja opitulla taidollaan.. |
_________________ MEILI: neitoh_x@suomi24.fi
Ps, mese osote EI OLE oikea, että sitä joudut kysyyn --> sekin harvoille ja valituille! |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 8:14
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
juu kai se on ihan sama onko ne auki vai kiinni ite oon kyllä kans aina joskus miettiny kumpi ois parempi itellä yleensä aina kiinni välillä tieten kyllä aukikin mut eikai sillä mitään väliä oo joku vaan saattaa kuvitella et nyt tuo jätkän pirulainen kuvittelee mut joksiki toiseksi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 11:24
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Tilanteen mukaan pitää mennä, niin oman kuin partnerinkin kohdalla. Ei suuremmin haittaa, jos partneri sulkee silmänsä seksin aikana, eikä se jos katselee. Molemmat hyviä vaihtoehtoja, eivätkä vaikuta nautintooni sinällään.
Rakastekkessani minulle rakkaan ihmisen kanssa tunnen äärimmäisen kiihottavaksi katsella partneriani silmiin lauetessani orgasmiin. Se antaa minulle henkistä nautintoa, jonka jaan juuri sen nimenomaisen ihmisen kanssa. Satunnaisen seksikumppanin ollessa kyseessä, sillä ei ole mitään merkitystä. Tällä hetkellä sillä on merkitystä vain kahden ihmisen kanssa...
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 20:18
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Itselläni silmät on yleensä kiinni alla ollessani, se jotenkin lisää nautintoa. Päällä taitaa silmät pysyä auki suurimman osan ajasta...
Yöllä tapahtuvan aktin aikana silmät on kiinni ja sit ketuttaa, kun assa laittaa aina valot päälle. Auts. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 20:46
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Pitää jossain vaiheessa varmistaa, kenen kanssa sitä peuhaakaan |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 21:13
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Itsellä silmien auki/kiinni oleminen riippuu suurimmalta osin ympäristön valaistuksesta ja käytettävästä asennosta sekä jonkin verran myös siitä onko kyseessä rakastelu vai reippaampitahtinen meno. Orgasmin hetkellä kyllä ovat yleensä tiukasti kiinni.
Erästä exää pyysin mutaman kerran rakastellessa pitämään silmät auki kun tulee. Ei kuulemma ollut helppoa, mutta silloin kun siinä onnistui, oli se yksi kauneimmista näyistä joita olen nähnyt. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.2.2007, 21:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
sen jälkeen kun vuosia sitten näin basic instinctin..niin silmät pysynyt auki ja kevlarliivi kiinni.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2007, 15:22
|
|
|
|
Mäkin olen miettiny ettei tiedä mitä siel tapahtuu kun ei nää.mut jos tuntuu hyvältä, so what? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2007, 22:24
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Minulle ainakin katselu merkaa tosi paljon.Ja en tykkää yhtään pimeässä ja peiton alla hommista |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.2.2007, 23:40
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
karpaasi kirjoitti: |
Minulle ainakin katselu merkaa tosi paljon.Ja en tykkää yhtään pimeässä ja peiton alla hommista |
Sekin voi olla ihan mukavaa vaihtelua... Nykypäivän pervoilua, kun kaikki muu on jo koettu.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.8.2007, 16:34
|
|
|
Halukas
|
|
Olen muuten yhden kerran kokeillut tuota peiton alla pimeässä ja se vasta olikin jänskää, tunnelma oli mukavan salakähmäinen. |
|
|
|
|
|
|