Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Hississä
Lady_Not
LähetäLähetetty: 10.11.2005, 3:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

- Haista paska sika! Huuto kimpoilee taloista ja kajahtelee yöllisellä pihalla. Huomaan miten muutamassa asunnossa verhot liikahtavat ja jossain ikkunassa vilahtaa utelias naama. Seison sivuttain rappumme oven edessä ja tuijotan silmät leiskuen armasta miestäni. Sillä hetkellä hän vain tuntuu kaikelta muulta kuin armaalta. Kiukusta täristen hillitsen itseni ja haluni hypätä kimppuun ja raapia häneltä silmät päähän. En edes tajua miten olen nanosekunnissa kiihtynyt sellaisen raivon valtaan. En koskaan suutu, en ainakaan useimmin kuin kerran kolmessa vuodessa. Mies virnuilee takaisin. Häntä huvittaa suunnattomasti raivosta punainen naamani ja kiljuntani keskellä yötä.

- Rauhoitu rakas, et sä voi noin paljon suuttua. Mies naurahtaa.

Ennen kuin tajuankaan lentää käsilaukkuni kädestäni komeassa kaaressa ja iskeytyy säälittävän hiljaisella voimalla mieheni rintaa vasten. Hän purskahtaa nauruun, napaten käsilaukkuni käteensä ja sillä hetkellä minä menetän malttini. Syöksähdän ukkoani päin sokean raivon vallassa ja kyyneleet kimmeltävät jo silmänurkissani, minun räpytellessä niitä epätoivoisesti pois. Käteni valmistautuu töytäisemään miestä, kun hän tarttuu nopeasti ranteeseeni estän aikeeni.

- Noh, toi ei nyt ollut kauhean kiva ajatus! Mies toruu minua suupilelet nykien, kun hän yrittää näyttää mahdollisimman vakavalta, kykenemättä kuitenkaan estämään täysin huvittuneisuuttaan.

- No ei ollut sunkaan tekosi! Ärähdän raivoissani ja yritän riuhtoa ranteeni vapaaksi.

Väännän kättäni ja ihoni kiertyy ikävästi mieheni sormien puristuksessa. Rintani kohoilee kiivaastii ja olen rimpuillessani saanut huolellisesti laittamat hiukseni karkaamaan löyhästä nutturasta. Mieheni päästää ranteestani irti mitään sanomatta ja mulkoilen häntä kiukkuisesti riuhtaistessani laukkuni hänen kädestään. Harpon sanattoman raivon vallassa rappuun ja viehliäinen mieheni seuraa perässäni, arvatenkin leveästi hymyillen ja suuresti huvittuneena. Sisäisesti kiehuen painan hissin nappia ja kuulen miten ylimmässä kerroksessa hissi lähtee humisten tulemaan meitä kohden. Tunnen miten mieheni sormet hipaisevat niskaani ja hiuksiani, jotka ovat karanneet kampauksestani.

- Näpit irti! Sähähdin miehelleni kääntyen raivokkaasti häntä päin.

- Ohoh, sähän varsinainen villikissa olet, aika seksiskästä.

Tahtoisin pyyhkiä typerän virneen ukkoni naamalta kämmenen sivalluksella, mutta kilttinä tyttönä hillitsen itseni ja puren hampaitani yhteen. Helvetin raivostuttavaa! Ukko oli kohdellut minua todella alentavasti ravintolassa, jossa olimme olleet ystäväporukan kanssa syömässä tai lähinnä mieheni kavereiden kanssa. Hän oli kohdellut kuin jotain kakaraa, päättäen juomisistani, syömisistäni ja saanut minut loppujen lopuksi näyttämään kiukuttelevalta teiniltä, kun olin viskannut suutuspäissäni ukkoani leivän kannikalla ja rynnännyt ravintolasta ulos. Kun olin korot kiukkuisesti kopisten yrittänyt selvittää miehelleni miten nöyryyttävää hänen käytöksensä oli, oli hän vain vitsaillut kiukustumisellani ja saanut minut lopulta pimahtamaan, kaikkien naapureidemme iloksi. Ja minä olin raivoissani, itselleni sekä ukolleni, joka oli saanut minut raivostumaan. Käännähdän takaisin hissiinpäin, kun hissin ovi aukeaa naristen. Marssin kädet puuskassa hissin perälle ja tuijotan vihaista peilikuvaani.

- Älä nyt kulta, et sä voi olla noin vihainen.

Mies yrittää lepytellä ja koskettaa poskeani sormellaan. Käännän pääni salamana ja puraisen miestäni sormesta kipeästi.

-Ai saatana, toi sattui! Virnistän miehelle ilkeästi.

- Hyvä, niin oli tarkoituskin. Vastaan nauraen.

Ennen kuin tajuankaan, painaa mies pysäytysnappia ja hissi jää nytkähtäen jonnekkin kerrosten väliin.

- Mitä sä nyt teet? Sihahdan kiukkuisena ja käsken ukon käynnistämään hissin uudestaan.

Näen vaarallisen välähdyksen mieheni silmissä ja samalla hän tarttuukin kasvoistani ja kuiskaa silmiini tuijoittaen.

- Opetan sut tavoille.

Sen jälkeen hän suutelee minua raivokkaasti ja saa minulta viellä raivokkaamman vastaan oton, kun tartun hampaillani hänen alahuulensa kiinni. Päästän irti puraistuani ja huomasaan samalla suututtaneeni mieheni ihan oikeasti. Kiroten hän nostaa käteni pääni yläpuolelle, tarttuu kipeästi toisella kädellä ranteistani ja toisella kädellä nipistää minua rinnasta.

- Päästä irti! Sihisin hiljaa, sillä en halua herättää naapureitamme todistamaan kamppailuamme keskellä yötä.

- Ai, jotta sä voisit käydä mun kimpuun vai? En todellakaan päästä. Mies naurahtaa hiljaa, hipaisi minua poskesta hellästi ja vie kätensä sitten haameni alle.

- Kyllä mä muistan, että sä lähdit kommandona ravintolaan, etkö lähtenytkin?

Tuijotan miestä ja hetken harkitsen kunnon kipeää potkua vaikka polveen. Ukolla on tosiaan otsaa!

- Mitä helvettiä sä luulet tekeväsi? Jos sä kuvittelet hetkeäkään, että mä annan sulle tässä tai ylipäätänsä yhtään missään enään ikinä, niin olet väärässä!

Mies hymyilee omahyväisesti ja vastaa venytellen, kuin tyytyväinen leijona.

- Mä mitään kuvittele vaan tiedän, sitä paitsi sä olet jo ihan kostea muutenkin.

Näen voitonriemun miehen silmissä ja kiroan itseäni sekä omaa kroppaani, joka kiihottuu juurikin näistä asioista ja reagoi miehen sormiin, jotka taitavasti pyörähtelevät hävyssäni, klitoriksellani sekä tunnelini reunoilla. Yritän vääntää ranteitani vapaaksi ja puren huulta, jotta en päästäisi inahdustakaan. Tuttu polte kuitenkin nousee hävystäni ja muuttui kihelmöinniksi vatsan seudulla. Posket punaisina yritän pitää naamani peruslukemilla, kun sormet litisevät sisälläni ja saavat sydämeni hakkaamaan rinnassa. Mies pyydystää huuleni omiensa väliin ja suutelee minua nälkäisesti sekä uhmakkaasti, tutkien kielellään julkeasti suutani, pakottaen minut vastaamaan, hengähtämään.

- Tieisinhän mä!

- Ai luulteko sä että toi tuntuu jossain vai, ei todellakaan! Vastaan ääni väärähtäen ja nauran, en kovin uskottavasti, omissa korvissanikaan.

Uhmakkaasti tuijotan miestäni silmiin, kun hän tutkii kasvojani nopeuttaen sormiensa tahtia ja saadessaan lantioni, tahdostani riippumatta, mukailemaan sormien tahtiin. Pidätän hengitystäni sydämen hakatessa rinnassani kipeästi ja polvieni muuttuessa epävarmemmiksi allani. Tunnen miten tuttu kihelmöinti alkaa reisistäni, saavuttaa pilluni ja muuttuu poltteeksi joka leviää kauttaalteen vartalooni. Orgasmi, joka tulee kuin varkain, pakoittaa minut haukkomaan huohoittaen happea ja inahtamaan. Olen menettänyt kontrollini.

- Sika! Sihisen huohoittaen ja riuhdon nöyryytettynä ranteitani vapaaksi.

Mieheni kohottaa kulmakarvojaan kysyvästi, kiskaisee hameeni vyötärölleni ja vapauttaa itsensä housuista hämmästyttävän nopeasti yhdellä kädellä. Hänen kyrpänsä ponnahtaa esiin ylväänä ja näen miten tippa kimmeltää houkuttavasti sen päässä. Mies painautuu minua vasten, seipään painaessa häpyäni ja vatsaani kiihoittavan kovana ja kuiskaa korvaani.

- Et sä mulle mitään mahda, kai sä sen tiesit?

Raivostuneena saan riuhtaistua käteni irti ja tönäisen miehen hissin ovea päin niin, että koko rappu rämisee.

- Jumalauta nainen, käyttäydy! Sä herätit taatusti koko talon. Mies ärhtää ja kiepsauttaa minut toisesta kädestä pitäen peiliin päin, tarttuu vapaaseen käteeni ja vie nopeasti molemmat selkäni taakse.

Mies tyrkkäisee minut hissin nurkkaan niin, että pääni on kääntyneenä peiliin päin ja saatan nähdä sivusta kaiken. Toisella kädellä hän pitää käsiäni lukossa ja toisella nostaa oikean jalkani miltein peilin korkeudelle. Inahdan, osaksi kiihoituksesta, osaksi miehen kovakouraista käsittelyä. Kuulen mieheni raskaan hengityksen takanani ja tuijotan häntä silmiin peilin kautta.

- Nyt mä aion naida sua täällä ja sun olis parasta olla hiljaa, ettei naapurit herää. Miehen äänestä kuultaa julmuus ja raakuus jota en koskaan ennen ole havainnut ja joka saa minut sisäisesti tuleen.

Hengähdän kiivaasti. Mies ohjaa kyrpänsä pillunsuulleni ja survaisee itsensä raivoisasti sisään. Inahdan kivusta sekä nautinnosta, jotka kietoutuvat toisiinsa ja sekkoittuvat sykähdyksiksi sisälläni.

- Hiljaa! Sihahdus kimpoaa hissin seinistä ja olen varma, että se kulkeutuu lähi asuntoihin sisään.

Ynähdän hiljaa miehen survaistessa kyrpänsä uudestaan sisääni ja aloittaessa rytmikkäät, mutta raivoisat työnnöt. Edellinen orgasmi sykki viellä pillussani ja saa paikkani herkemmiksi ja jokainen työntö tuntuu saavan sisälläni pieniä räjähdyksiä aikaan. En pysty mitenkään olemaan hiljaa vaan inahdukseni ja huohoitukseni täyttää hissin.
Näen peilistä miten miehen kyrpä uppoaa uudestaan ja uudestaan kosteikkooni ja sen näkeminen peilistä tuo oman lisänsä nautintooni. Inisen poski kipeästi peiliä vasten ja huohoittaen valitan, etten pysty mitenkään olemaan hiljaa.

- Helvetti! Mies ärähtää ja päästää käsistäni irti.

Otan tukea hissin seinistä ja mies vie oikean kätensä suuni päälle. Kauhuissani näen miten hän vetää kyrpänsä ulos minusta, levittää kosteuttani peppuuni ja ohjaa sitten kalunsa pyllylleni. Ynähdän kiellon merkiksi.

- Älä valita, tätä sä kuitenkin haluat, me molemmat tiedetään se!

Samalla mies työntää rauhallisesti seipäänsä pyllynreikääni ja se uppoaa kipeästi sisään. Miehen sormet etsiytyvät takaisin klitorikselleni ja hän aloittaa hitaat työnnöt pyllyyni. Sormet klitoriksellani saavat minut syttymään tykyttävään nautintoon joka räjähtää miltein samoin tein orgasmiksi pyyhkäisten ylitseni sellaisella voimalla, että jalkani vain tutisevat. Yritän haukkoa henkeä sydämen hakatessa rinnassani ja keuhkojeni huutaessa kipeästi enemmän happea, mitä pystyn vetämään.

- Hyvä tyttö, jestas sä tunnut ihanalta. Mies huohottaa kuiskien korvaani.

Hitaat työnnöt muuttuvat rytmikkäiksi ja sormet tanssivat klitoriksellani sekä pillunreijälläni niin nopealla vauhdilla, ettei orgasmini pääse loppumaan vaan se kasvaa kipeäksi nautinnoksi, sumentaa pääni ja saa mieleni huutamaan lisää sekä anomaan miestäni lopettamaan nautinnollisen kiduttamiseni. Ynähdykseni miehen kämmentä vasten kuuluvat lujempina ja tunnen miten koko kroppani vapisee nautinnossa.

- Viellä vähän kulta, kestä viellä vähän. Mieheni huohoittaa hiljaa.

Hän työntyy nopeammin ja nopeammin sisääni saaden nautinnon muuttumaan suloiseksi kivuksi ja minut nöyrtymään sen alla. Kädellään, jolla hän hieroo herkimpiäni, hän tarttuu hiuksistani kipeästi. Kipu saa kyyneleet kirveltämään silmissäni ja minut inisemään säälittävästi lisää anoen miehen kämmeneen. Mieheni hengitys muuttuu katkonaisemmaksi ja huohoittaen hän vetäytyy minusta posi päin ja työntyi nopeasti, sykähtäen sisääni ja tunnen, miten lämpimät nesteet valuvat minuun. Miehen ote kirpoaa hiuksistani ja hän vapauttaa suuni kädestään, johon on painautunut hampaani jäljet. Haukomme molemmat henkeä hetken peiliin nojaten.

- Toivon mukaan kukaan ei herännyt. Mies henkäisee, nostaa housunsa ylös ja painaa hissin nappia.

Tärisevin käsin suoristan hameeni ja hymyilen ukolleni, rukoillen, ettemme olisi seuraavana päivänä puheenaiheena naapureidemme keskuudessa.


EDIT: Suurimmat virheet

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
assa
LähetäLähetetty: 10.11.2005, 12:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Loistava! Vielä kun tuollaisen tilanteen olisi oman emännän kanssa voinut hyvin kuvitella, herätti ihan mielikuvia...

Hyvä hyvä, yleisö vaatii lisää!

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.11.2005, 14:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Tämä oli kyllä mun makuun ihan kympillä Smile Yllättäen naisen kirjottama Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker