Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Kuntoilua ja painoilua (split)
Lionheart
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 19:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 27 Hel 2007
Viestejä: 7
Paikkakunta: HELSINKI

Lainaus:
Tää on mielenkiintoista. Miten korvaat lihasta saatavan proteiinin?
Mä haluaisin total kasvisyöjäksi, mutta sitten menee napit vastakkain meillä. Vaikka ei meillä paljoa lihaa syödä - harvemmin.
Mites, eikös sitten ole hoikka, kun on vegetaristi? Voin olla väärässä, mutta en assassa. Kerrohan!


lihasta saatavan protskun voi kasvis syöjönä korvata helposti mm. tofulla, soijatuotteilla, pavuilla..yms...
(itse olin n.10-vuotta kasvis syöjä, mutta lihan ja kalan maku vei voiton)

=)

_________________
<3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 19:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:

Eh, miksi mainostat kuvilla, jotka eivät voisi olla kauempana totuudesta? Tiukasta vatsanseudusta ei ole enää tietoakaan tasaisesta rusketuksesta puhumattakaan. Voi vain sanoa, että sen kyllä huomaa, ettei ole tullut hikoiltua treenatessa. Kun kuitenkin ammatiksesi myös "myyt persettäsi", niin toihan on harhaanjohtavaa mainontaa. Very Happy


Eiköhän tuo minun kuva ole kuitenkin lähempänä totuutta minusta itsestäni kuin useimpien täällä kirjoittelevien kuvat. Tälläkin hetkellä minulla kyllä erottuu sixpack ja olen tasaisesti ruskettunut eli kyseinen anonyyminä minua arvosteleva paskahousu voisi ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin tulee aukomaan päätään. Tarkoitin tuolla aiemmin mainitsemallani kunnon muuttumisella nimittäin sitä että hartiat ja hauikset ovat hiukan pienentyneet.
Mitä taas tulee perseen myymiseen, niin se ei kuulu harrastuksiini.

PS. Mikäli epäilet edelleen että minulla ei ole sixpackiä tai tasaista rusketusta, niin käypä katsomassa www.mrlothar.fi/kuvatvideot.php osoitteessa olevia tuoreimpia videoitani Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 19:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^assa
Luojan kiitos, en lähtenyt puolustelemaan Mr Lotharia, hän tekee sen itse Mr. Green
Olisin saattanut saada taas jonkun provosoitua niskaani, ja taas olisit tullut väliin lukkojesi kanssa Laughing Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cessie
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Lionheart tiivistikin aika hyvin, eli tofu, soija yms kuuluvat lähes päivittäiseen ruokavalioon. Tietysti pitää normaalia enemmän kiinnittää huomiota että saa kaikki vitamiinit yms.

Ja noh, hoikkana pysyy jos jättää ne makeat, ei sillä että itse olisin kovinkaan iso, pikkusiskolla taas on taipumus lihoa söi sitten lihaa tai kasviksia. Pysyy timmissä kunnossa vaan sen takia koska treenaa erästä kilpaurheilulajia Em-tasolla, jos sen lopettaisi tulisi hurja työ pitää itsensä laihana. Omat geenit taas takaavat etten liho kovinkaan helposti vaikka pullaa ja karkkia mussuttamalla saa kyllä muutaman lisäkilon takuuvarmasti Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 22:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cessie kirjoitti:

Ja noh, hoikkana pysyy jos jättää ne makeat, ei sillä että itse olisin kovinkaan iso, pikkusiskolla taas on taipumus lihoa söi sitten lihaa tai kasviksia. Pysyy timmissä kunnossa vaan sen takia koska treenaa erästä kilpaurheilulajia Em-tasolla, jos sen lopettaisi tulisi hurja työ pitää itsensä laihana. Omat geenit taas takaavat etten liho kovinkaan helposti vaikka pullaa ja karkkia mussuttamalla saa kyllä muutaman lisäkilon takuuvarmasti Very Happy
Niin, mä olen kuullut terveydenhuoltajalta, että ei niinkään se sokeri vaan rasva, se ei ole hyvästä, mutta tiedä sitten niin.

Joka tapauksessa en mä ota mitään ihmejuttuja enään, syön normaalisti, mutta herkuttelen hyvällä Wink jos painoa tulee, itsepähän ne kannan, mä en jaksais enää sellasta rumbaa, noitten syömisten kanssa.

Kiva, että sinä cessie olet valinnut tapasi - hienoa :Halaa kaveria: Heart Pink Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 1:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Mr Lothar kirjoitti:
kyseinen anonyyminä minua arvosteleva paskahousu voisi ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin tulee aukomaan päätään


Ymmärrän Lottis et tollanen sapettaa, mut kuittaisin vaan kateellisten panettelua-osastolle... Exclamation

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 1:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

sikspäkki tai mäyräkoira..pääasia että se on sisäpuolella Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sälli22v
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 5:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

assa kirjoitti:
Painon pudottaminen on suht yksinkertainen proseduuri - kuluttaa vain enemmän kaloreita kuin tuputtaa sisään suustansa. Ainakin teoriassa.

Käytäntö on sitten eri asia. Ei sitäkään uskoisi välttämättä ellei omin silmin olisi nähnyt, mutta... Olen katsellut vierestä kuinka tuo E treenaa 3-4 kertaa viikossa, syö pelkkää salaattia ja ateriankorvikejuomia kuukausitolkulla - eikä paino putoa kiloakaan.


Tohon sen verran että tossa saattaa olla jo kroppa säästöliekillä ja näin ollen ei painoputoa. Laihduttaminen on tarkkaa hommaa pidemmän päälle. Paras on ku tarkkaan laskee vaa sen kulutuksen "normaalisti" ja siitä vähentää sit 200-400kcal tai lisäämällä pienimäärä aerobista. Pikkuhiljaa noita voi lisäillä mut ei liikaa Smile meinaan sit ei enää rasvapala ja seuraa vaa ylikunto. Ruokapuoliki ois hyvä olla kunnossa ettei pelkkiä lehtiä syö. Rasvat,Proteiinit ja hiilarit pitää laskee ja kattoo mistä ne koostuu =)

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 9:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Tulisydän kirjoitti:
Niin, mä olen kuullut terveydenhuoltajalta, että ei niinkään se sokeri vaan rasva, se ei ole hyvästä, mutta tiedä sitten niin.


Just päin vastoin. Rasva on ELINTÄRKEÄÄ (voi ei ole rasvaa tässä merkityksessä), sokeri ainoastaan happamoittaa kroppaa.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

cowboi45 kirjoitti:
sikspäkki tai mäyräkoira..pääasia että se on sisäpuolella Very Happy
Miksi hankkia sixpäkki, jos omistaa jo tynnyrin?
-Tuntematon-

Näkökulma tuokin. Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 11:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mr Lothar kirjoitti:
Tuohon lihavuus pulmaan palatakseni, minun pitää vielä antaa yksi vaihtoehto.
On nimittäin olemassa lääkevalmisteita joilla paino putoaa ja rasva palaa ilman minkäänlaista liikuntaa.

PS. Selvennyksen vuoksi mainittakoon että minä itse en käytä kyseisiä valmisteita.


Hehe kuullostaa ihan spiidiltä, mutta sitähän ei saa täältä apteekista Laughing

Olen itse asiassa nähnyt mainoksia noista burnereista eli polttoaineista.. haha.. en vaan ole paljoa tutkinut mitä niissä on tai onko niistä paljonkin lääketieteellistä tutkimusta.. vai onko homma ns. Joe Weider(Wiener)-vetoista mainoshäränpaskaa.

Tulee mieleen muuten kilpirauhasen ylitoiminta, siinähän voi syödä aika pirusti eikä silti tule kiloja, tosin en nyt sitä itselleni haluaisi, ja näiden troppien kanssa tulee toki olla aina varovainen.
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 12:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Niin, mä olen kuullut terveydenhuoltajalta, että ei niinkään se sokeri vaan rasva, se ei ole hyvästä, mutta tiedä sitten niin.


Just päin vastoin. Rasva on ELINTÄRKEÄÄ (voi ei ole rasvaa tässä merkityksessä), sokeri ainoastaan happamoittaa kroppaa.


Happamoittaa? Oletko nyt AIVAN varma? Laughing

Mutta siis sokeri ja kaikki runsashiilihydraattiset tuotteet muuttuvat rasvaksi - pari hyvää syytä nuorten naisten paino-ongelmiin ovatkin e-pillereiden aikaansaamat hormonaaliset muutokset (nuoret naiset popsivat aivan liikaa pillereitä kun ne ovat niiiiin käteviä) ja siiderin kittaaminen sekä leipä ja leivonnaiset sekä karkit.

Tämän siis sanoi tuhma setä jolla on aina ollut hieman ylimääräistä Twisted Evil
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 12:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Tytär ei liiku. Minä liikun hänenkin edestään. Tuo kysyi multa: "äiti, mistä tää maha on tullut?" Minä:"kysy mummulta. Eikä sulla mahaa ole, älä viitti, sä oot nätti tyttö." Sanon tuon sen vuoksi, ettei rupea kasvuiässä syömästä, tytöt kun ihannoi sitä twiggy-tyyliä.


Laughing KYSY MUMMOLTA Laughing

Aika paha.. minkäs ikäinen tyttäresi olikaan? Sekä miesten että naisten pitäisi muistaa jatkaa liikkumista 15-16 ikävuoden jälkeenkin.. monet nuoret naiset proppaavat meikillä itseään ja sitten kun aikaa kuluu, huomataankin että paino nousee tai paikat valahtaa.. no, niinhän siinä käy kelle vain. Se on just toi kun ennen pleikkari- ja tietsikka-aikaa piltit telmivät enemmän ulkona. Vielä joskus -85 oltiin kavereiden kanssa lokakuun iltana fikkarisnadee eli ei-stadilaisittain taskulamppuhippaa. Näkis vain näinä aikoina.. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 13:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

.-iisi-. kirjoitti:
Se on just toi kun ennen pleikkari- ja tietsikka-aikaa piltit telmivät enemmän ulkona. Vielä joskus -85 oltiin kavereiden kanssa lokakuun iltana fikkarisnadee eli ei-stadilaisittain taskulamppuhippaa. Näkis vain näinä aikoina.. Evil or Very Mad
..sukulaislapset ihmetteli kun puhuttii neppaamisesta..skidinä se oli kurkohommaa..... Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lionheart
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 15:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 27 Hel 2007
Viestejä: 7
Paikkakunta: HELSINKI

Lainaus:
Tulisydän kirjoitti:
Niin, mä olen kuullut terveydenhuoltajalta, että ei niinkään se sokeri vaan rasva, se ei ole hyvästä, mutta tiedä sitten niin.


noin se on osittain (huonot/hyvät rasvat) mutta rasvat on kuitenki "elin tärkeitä" ihmiselle..
Jos jättää kokonaan rasvanpois pitää olla tarkka että saa niitä kuitenkin esim: omega(), helokki, kalanmaksa öljy kapselesta..

Itse käytän myös aamu puuron joukossa neitsyt oliivi öljyä rasva happo varastojen "tankkaukseen" + kaikki edellä mainittuja yms rasvahappo kapseleita syön päivitäin

_________________
<3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker