Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Andromedical
Vieras
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 14:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse en voi ainakaan Penismasteria suositella kenellekkään! Mistähän sitä aloittaisi...Noh ekanakin EI VOI olla niin ohutmunaista jätkää et sais sen laitteen munan ympärille jos käyttää sitä silikoniläpyskää, ei edes ekaan pykälään mene, eli se lähti veks heti...Mut sitten ilman sitä laite alkaa pikkuhiljaa lipsua vehkeestä pois varmaan heikontuneen verenkierron takia ku muna sillon ohentuu.....Ohjeissa ei ole minkäänlaista neuvoo et minkäpituista metalli "putkee" pitäis käyttää, montaa noista on tullut kokeiltua...Sit on ihan sama minkäverran mä ruuvaan niitä muttereita, aina näyttää sitä 5 pykälää, eli ei ole mitään hajua millä voimalla se sit venyttää, olis kumminki ihan kiva niitä ohjeita seurata...Vituttaa vähän kun kumminki vanhaa rahaa on tonni tohon mennyt...Kiukunpuuskastani huolimatta jos joku voi kertoo mulle ratkaisuja noihin ongelmiin ni olis ihan jees...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.10.2006, 4:54  Vastaa lainaamalla viestiä






jos ei masterin vyö riitä munanympärille ni ei kyllä sillon mahu muna siintä "telineen" rinkulastakaan läpi. että ihan pienenä vinkkinä vaan ei sitä kullia ole tarkotus seisokissa siihen tunkea Cool Tosin en minäkään suosittele masteria ainakaan pieni terskaisille tyypeille koska sen vyön ote todellakin lipsuu herkästi jonka takia itsekin joudin sitten ostamaa vielä andron lisäksi.

ja androssa aloitus pituus 4cm alle seisokin ja siintä sitte lisätään 0,5cm pala aluksi viikon välein ja myöhemmin parin viikon välein, masterissa suht sama homma toimii varmasti mut masterin jouset antaa helpommin periksi ja niistä viivoista pitäs näkyä kuinka paljo no venytystä meneillään. eipä niihin kyllä ole luottamista. itse laittaisin masterin alussa 2-3cm alle seisokki pituuden ja noudattaisin andron ohjeita siintä edespäin. tosin turha tulla tänne urputtaa jos ei toimi koska tämä on vain mun mielipide Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.10.2006, 10:50  Vastaa lainaamalla viestiä






No mul on sit joku virhekappale koska kyllä mulla aika kevyeen menee siitä "rinkulasta" vehje sisälle mut ei millään yltä sen silikoniläpyskän kans ympäri...Ja en mä nyt tietenkään sitä seisokis siihen laita!
Takaisin alkuun
Ben
LähetäLähetetty: 5.11.2006, 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 8

Jos teillä jollakin on Andropenis-laite jäänyt jo pois käytöstö/tarpeeton niin olisin kiinnostunut ostamaan sen. Tarjotkaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Allu
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 0:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ebayssa andropenis-laitteen hinta on 139 Puntaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 11.1.2007, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä






Penimaster on kyllä ihan toimiva laite. Ostin täältä halvalla: **************

// Edit by härski: taisi olla mainos
Takaisin alkuun
Tiedoton
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 17:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nyt on Andromedicalin laite kiinni kolmatta päivää. aluksi tuntuu hieman ikävälle mutta itselläni tottui muna jo kahdessa päivässä.
Normaali epämiellyttävä tunne muutaman tunnin käytön jälkeen, jolloin kudokset alkavat antaa periksi, on hieman ärsyttävä muttei liian.
Liikkumaan pystyy normaalisti laitteen kanssa, no se kyllä meinaa näkyä vaatteiden päälle(itsellä ei niin löysiä vaatteita ole).

Sitten tuo terskan kiinnitys on ongelmallinen minulla, se tahtoo kutistua niin pieneksi että yrittää lipsahtaa pois mutta olen selvinnyt siitä etsimällä oikean kohdan ja vetämällä silmukan tiukalle.

Laite maksoi 229€, en kerro liikettä ettei mene mainostamiseksi mutta etsivä löytää. firman mainoksia pyörii täälläkin. Ja tuli hienossa puulaatikossa, mukana varaosia kuten silikonilenkkei, pehmusteita, jouset yms yms.
Lisäksi tämä on kullattu versio nikkeli allergisille(joku tarjous)
Noita androrenkaita en nyt tajua että mitä niillä tehään(pieniä ruskeita venyviä ihan kuin jotain sideharsoa, jossa toisella puolella pehmeä silikoni)
jos joku tietää niin kertokoon.

En keksi oikein pahaa sanottavaa tästä paitsi tuon terskakiinnityksen.
DVD auttaisi varmaan paljon mutta eipä ole asemaa =/

muutaman päivän kokemuksella niin muna seisoo kuin kanki, huomattavasti paremmin kuin ennen runkkaillessa.

Aloitus pituus 13cm seisokissa peniksen päältä, aloitus päivä 19.7.07
seisomatonta en mitannut kun se ei niin kiinnosta.
Kertoilen kokemuksista tänne lisää.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 22.8.2007, 3:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Tänään ostin andropenislaitteen. Kysyisin semmosta että vetääkö kukaan esinahkaa taakse ennen kiinnitystä? ohjeissahan sanotaan, että se pitäisi vetää, mutta näyttäs ainakin mulla toimivan että ei tarvitse vetää esinahkaa taakse. Vai löysistyyköhän nahka ajan kanssa jos sitä ei vedä taakse? Kuitenkin laite on ollut nyt kiinni 3 tuntia ja tuntuu ihan hyvältä.
Takaisin alkuun
Uljami
LähetäLähetetty: 22.8.2007, 17:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vedä esinahka taakse, lenkin tulee kulkea terskan reunan takana.
Takaisin alkuun
Uljami
LähetäLähetetty: 22.8.2007, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Se ruskea rengas josta kerroit on terskan taakse munan varren ympärille laitettava suojus joka estää silikonisidettä hinkkaamasta ihoa rikki. Jossakin vaiheessa huomaatte että iho ärsyyntyy ja kokeilette sitä ruskeaa-juttua. Silikoniside ei vaan tahdo pysyä sen päällä; luistaa sen ja terskan yli nääs.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 23.8.2007, 3:48  Vastaa lainaamalla viestiä






No kyllähän tuo näyttää onnistuvan vaikka ei vedäkkään esinahkaa taakse. koko ajan on 3cm venytys päällä normaalista lepotilasta mitattuna Wink
Takaisin alkuun
Uljami
LähetäLähetetty: 23.8.2007, 11:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jos silikonisiteellä tapahtuva veto tehdään esinahan ollessa terskan päällä niin venytyksestä johtuen myös varren iho venyy ja kasvaa! Jos vetää esinahan taakse ja vetää terskan pinnasta niin varren kudoksiin aiheutettu veto kasvattaa niitä eikä venytä varren ihoa. Itse pitäisin parempana että varren iho ei kasvaisi/venyisi vaan pelkästään peniksen varsi. Tästyä seuraisi että erektion alkaessa esinahka liukuu itsestään terskan taakse, jos varren kasvua olisi runsaasti, esinahka ei välttämättä enää yltäisikään terskan päälle. Itse olen ympärileikattu joten siitä johtuen pidän kuvailemaani tilannetta parempana eli terska paljaana on parempi.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 31.8.2007, 4:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo no minua ei ole ympärileikattu joten terska on aika herkkä kosketukselle, eli mielummin vedän silikonilenkin esinahan päälle. Siispä kysyisin muilta että miten te teette? onnistuuko peniksen kasvu tuolla TAVALLA, kun KÄYTTÄÄ LAITETTA? Mulla on menossa toinen viikko nyt laitteen kanssa. pitäs pitää 6 tuntia tätä joka päivä, mutta töiden takia ei ehdi kyllä joka päivä käyttää. Haittaakohan välipäivät kehitystä? Miten on tullut muilla tulosta? kertokaapa? Oletteko tehnyt täysin ohjeiden mukaan jutut vai onko poikkeuksia mitä teette erillalailla? itse pyrin kyllä tekemään aikalailla ohjeitten mukaan, mutta tuon esinahka jutun teen erillalailla ja toinen on se että ei ehdi joka päivä käyttää laitetta. Noh katsotaan eteenpäin ja kerron sit tuloksia tänne..
Takaisin alkuun
penis68
LähetäLähetetty: 19.9.2007, 23:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mä en saa mun koko terskaa näkyviin koska noi ihopoimut edessä
estää sen mutta alhaalla se menee kokonaan ja on aika tukalaaa
kun erektiossa ne ihopoimut ottaa vastaa terskan ollessaan paljas Sad
voitteko neuvoo että miten ne ei haittaa? Confused
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 8:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Menemällä lääkärin vastaanotolle ja tutkituttamalla asia ammatti-ihmisellä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker