Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Miehen estot tms???
Janina
LähetäLähetetty: 14.11.2005, 20:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No joo, tutustuin sitten aivan ihanaan heppuun, jonka kanssa seksi ei tahdo alkaa sujua.. Lähinnä ongelma on se, että mies ei ole valmis seksiin minun kanssani. Olen odottanut jo mielestäni kohtuu ajan, asiasta on keskusteltu monesti, mies myöntää, että on paineita ja huonoja kokemuksia taustalla.. Näistä asioista on keskusteltu, olen yrittänyt rauhoitella ja puhua, että jos ei pelaa niin onhan sormet ja kieli käytössä jne..minun kanssa ei tarvisi paineita ottaa.
Minä olen itse hyvin fyysinen ja tarvin seksiä, mutta tällanen kerjääminen on jo nöyryyttävää ja noloa...
Mutta kertokaa nyt, mitä tekisin... Mies ei osaa ollenkaan rentoutua, kun seksistä on kyse, olen koettanut olla painostamatta ja usein jopa onnisunkin siinä, mutta kun panettaa ihan tajuttomasti, niin minkäs teet?!
Mitä teen väärin? MIllä ihmeen konstilla saisin miehen rauhoittumaan ja nauttimaan seksistä...??
Alle kolmekymppisiä ollaan molemmat...
Tuhannet kiitokset jos joku vaivautuu asiallisesti vastaamaan.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 14.11.2005, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Aika vaikea neuvoa kun en oikein tuollaiseen tilanteeseen osaa samaistua - ei itsellä ole koskaan moista fiilistä ole ollut.

Voisi kuitenkin olettaa kyseessä olevan ainakin jossakin määrin itsetuntokysymys, joka sitten aiheuttaa ne suorituspaineetkin. Vaikka kuinka hoettaisiin että "ei se mitään" niin silti mies ei tunne itseään mieheksi ellei saa hommia hoidettua. Pakko myöntää että kerran itsekin joutui puoliveltolla vetelemään kun sellaisen naisen kanssa sänkyyn pääsi josta oli jo pidemmän aikaa haaveillut - ja sekin tilanne jo hävetti.

Varsinkin jos olet erittäinkin hyvännäköinen ja seksikäs nainen, voi lisätä tilanne entisestään sitä näyttämisen ja onnistumisen tarvetta.

Mitäs jos lähtisitte liikkeelle varovaisemmin, eli unohdetaan itse akti kokonaan? Muuten vaan yhteistä alastomuutta ja läheisyyttä, pyydät vaikka miestä ensin runkkaamaan sinut orgasmiin - niin ettei ole tarkoituskaan päätyä itse aktiin. Voi olla että siinä sitten laukeaa jännitys puuhastellessa ja niinsanotusti "tikanpoika löytää puuhun" ihan ittekseen Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 14.11.2005, 21:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Niin, ja onhan sitten mahdollisuus siihen ihan aitoon impotenssiinkin - vaan keinot ja lääkkeensä siihenkin on, pitäisi vaan "löytää" ongelma ensin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 14:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

assa kirjoitti:
Niin, ja onhan sitten mahdollisuus siihen ihan aitoon impotenssiinkin - vaan keinot ja lääkkeensä siihenkin on, pitäisi vaan "löytää" ongelma ensin.


Yksi estoja vähentävä tekijä on alkoholi. Kutsu mies illalliselle, ja tarjoa ruokajuomana viiniä. Eduksi on, jos tarjoat kynttiläillallisen. Hämärässä kynttilänvalossa hormonit alkavat hyrräämään miehelläkin.
Itse terästäisin etukäteen viiniä vaikkapa vahvalla rommilla. Luulen, että kun mies tulee hieman huppeliin, estotkin vähenevät. Loppu on teistä kiinni. Kokeile!

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 17:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Asiantuntija kirjoitti:
Kutsu mies illalliselle, ja tarjoa ruokajuomana viiniä.

Paitsi jos se mies olen minä niin viini vie minulta potenssia aika lailla vaikka muuten ei ole mitään ongelmia, ciideri tai terävät ei aiheuta sitä ongelmaa, eli miten se menikään ... meitä on moneen junaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 27.11.2005, 13:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Seksin harrastaminen kännissä ei ole kivaa.. Jättäisi varmasti sille miehellekkin huonon mielen.. Luulisin..

Vaikka itsekin olen kännissä ihan himonussija, Embarassed niin kyllä sen seuraavana päivänä tajuaa, että millaista sähläämistä se on ollut.. eikä tunnu miltään.. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 28.11.2005, 14:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Känni on eriasia kuin sopiva pieni nousuhumala Smile

Kyllä se drinkki tai pari herkästi helpottaa sänkypuuhiin pääsyä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Leon
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 0:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Mar 2005
Viestejä: 8
Paikkakunta: Turku

Olen samaa mieltä assan kanssa. Itsellänikin on ollut... Tai on vieläkin itsetunto ongelmia seksin suhteen, mutta yritän vain blokata ne ajatukset kun peuhaan.

Mutta niin, jos etenette rauhallisesti, kuten assa ehdotti, luulisin että ongelma katoaa... Smile

_________________
Sex, booze and rap!
Peeämmää jos o jotain tärkeetäki asiaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 8:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

assa kirjoitti:
Känni on eriasia kuin sopiva pieni nousuhumala Smile

Kyllä se drinkki tai pari herkästi helpottaa sänkypuuhiin pääsyä.


Helpottaa.. Varmasti.. Ehkä itse suhtaudun tähän siksi kriittisesti, että se yksi tai kaksi drinkkiä voi olla minun päässäni hyvinkin kohtalokasta.. Sellaisen viinapään omaan.. Voisi olla ja onkin ollut joskus sellainen olo, vaikka ei olisi paljon juonutkaan, että tuli tehtyä sellaista, mitä ei välttämättä olisi tahtonut.. Ja humala ei kuitenkaan ole mikään syy tekemisiin, ei koskaan, mutta väitän siltikin, että joskus se on syy, vaikka sitä ei saakkaan käyttää..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Voisi olla ja onkin ollut joskus sellainen olo, vaikka ei olisi paljon juonutkaan, että tuli tehtyä sellaista, mitä ei välttämättä olisi tahtonut.. Ja humala ei kuitenkaan ole mikään syy tekemisiin, ei koskaan, mutta väitän siltikin, että joskus se on syy, vaikka sitä ei saakkaan käyttää..


Oletko varma ettei vaan sittenkin alkoholin avustamana ole tullut tehtyä JUURI sitä mitä haluaakin, kunhan vaan ne turhat moraalisäännöt ja estot on saatu katoamaan..? Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Assaa!!!! Ilkimys!! Confused

Nooh, tuokin voi olla totta, mutta ei noin saa sanoa Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 30.11.2005, 0:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Assaa!!!! Ilkimys!! Confused

Nooh, tuokin voi olla totta, mutta ei noin saa sanoa Razz


Voi kuule, kun myöntää ne asiat itselleen, on paljon helpompaa siitä eteenpäin Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
murtsimur@hotmail.com
LähetäLähetetty: 26.12.2005, 5:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eikähän se ole henkinen lukko vaan tosiaan. Itselläni on jo liiankin kauan ollut samanlainen lukko päällä. Kyse on tosiaan itsetunnosta ja itseluottamuksesta. Ei varmana ole kyse siitä etteikö haluaisi, vaan peloista jotka aiheuttavat mielettömän jännityksen. Itse olen jo 28...niinno melkeen 29 ja tosiaan kerran vasta edes _yrittänyt_ moista touhua. Eka yritys oli 24v ja sillon olin ahne paska Smile, en ollut valmis mutten halunnut tuottaa pettymystä joten piti mennä kokeilemaan. Huonostihan siinä kävi, enemmän itseni kannalta kun tottapuhuen ei tuntenut mitään ja oli niin jännittynyt. Ihan turha kokemus ..taino.. sainpahan selville etten ollut valmis. Sillon tosin en ollut valmis vehkeen puolesta, nyt jo vuosia olen uskonut että se puoli on valmiina.. mutta henkinen lukko on vielä päällä.

Haluaisin todellakin kokeilla taas, olen vakavasti harkinnut ammattilaisen apua.. enkä tarkoita psykiatria. Tämä on niitä asioita jonka uskon korjaantuvan vaan totuttelulla. Mutta ei paljon nappaa jostain baarista raahata kännistä lahnaa tänne totuttelua varten.. pieni paikkakuntakin niin ei sitä tiedä vaikka siitä flopista saisi kaikki kaveritkin tietää nuo naisetkin kun tuntuvat puhuvan liikaa toisilleen näistä asioista.. (huom. naisetkin.. ei pelkästään). Niin.. ei moinenkaan pelko auta yhtään yrittämään. Luottamus kun on minulle kaikkein tärkein asia ja on hyvin vaikea luottaa kehenkään naiseen tässä asiassa.. kaikenlaista kun on kuullut. Ammattilaisissa on se hyvä puoli että he ovat varmasti nähneet kaiken eikä paljon kiinnosta miten touhu menee kunhan saa maksun. Se tosin sotii hieman omia tunteita vastaan.

Olen samaa mieltä että asiaan pitäisi lähteä niin että ensin totuttautuisi alastomuuteen yhdessä (itselleni se on suuri itsetunnon romuttaja ja en ole tottunut alastomiin naisiinkaan). Uskon että melko pian miehellä alkaa sen verran haluttamaan että haluaa kokeilla, sitä ei voi sanoa kukaan että milloin kukin on valmis. Sen huomaa vain kokeilemalla, oma uskomukseni tosin vain tietty.

Vielä vähän tuosta omasta fyysisestä esteestäni mikä oli silloin. Minulla oli siis liian kireä esinahka joka oli lääkärin mukaan melko yleistäkin, siihen auttaa vaan joko ympärileikkaus tai sen vähitellen löystäminen itse. En uskaltanut leikkaukseen mennä joten tein itse. Ei ollut mitään kivaa puuhaa, siis sitä kun pitää tosiaan vähitellen tehdä ja todella usein. Taisi itselläni mennä n. 4kk että sai tatin taakse nahan. Päivittäisellä venyttämisellä ja rasvaamisella, kipua aiheuttavaa touhua oli. Vuosia se on ollut jo kai OK, ei vaan vielä käytännössä testattu siis. Halu on kyllä kova ollut kauan Smile
Takaisin alkuun
murtsimur@hotmail.com
LähetäLähetetty: 26.12.2005, 5:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





niin.. jos ongelmana on liika jännittäminen niin lähtisin melkeen suoraan rauhoittaviin alkoholin sijasta. Jotkut tosin mesoovat niistä mutta itse puhun niiden puolesta vakaasti. Kärsin nimittäin joskus ahdistuskohtauksista joihin olen vuosia käyttänyt pieniä määriä. Alnperin niiden mahdin huomasin hammaslääkärissä, poden sitäkin pelkoa nimittäin ja diapamilla+ilokaasulla uskaltaa käydä helposti.

Tämä siis tietenkin vain jos ei tuo "totuttelu" ei poista jännitystä.

Assa:n kommentti miehisyyden tunteesta muuten on myöskin totta. Itsekään en tunne oloa kovin miehiseksi juurikin tuon seksipeikon takia.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 26.12.2005, 12:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
niin.. jos ongelmana on liika jännittäminen niin lähtisin melkeen suoraan rauhoittaviin alkoholin sijasta. Jotkut tosin mesoovat niistä mutta itse puhun niiden puolesta vakaasti.

Ehkä tuo rauhoittavista mesoaminen johtuu siitä että niin moni on saanut elämäänsä rauhoittavista vielä isomman ongelma, kuin mikä oli se ongelma jota lähti niillä alunperin ratkaisemaan.

Rauhoittavien väärinkäyttäjiä on Suomessa enemmän kuin ahdistukseta ja paniikkikohtaukseste kärsiviä, joten se on vielä isomp ongelma.

Varmaanhan se tarjoaa tilapäisen helpotuksen, muutenhan kukaan ei rauhoittavien kanssa lähtisi lähträämään, mutta se se vaara juuri onkin, että alussa tuntuu siltä että ongelma poistui nopeasti. Totuus vain on se että rauhoittavat eivät poista ongelmaa. Tilapäisesti lakaisevat maton alle. Sitten kun niiden käytön lopettaa on ongelma edelleen olemassa. Ja voi olla että sinulla on myös uusi ongelma, eli rahoittavista eroon pääseminen.

Tietenkin jos ongelma on se että kerran pitää viisauden hammas poistaa niin siksi kerraksi tuo voi olla hyvä ratkaisu, mutta käy kysymässä lääkäriltä mitä jatkuva käyttö aiheuttaa.

Minäkin näillä sanoilla "mesoan" rauhoittavien käyttöä vastaan, edellä mainituista syistä. Lääketehtaan kannattavuusongelman ne varmaan ratkaisevat, kun niistä aiheutuu tilanne että käyttöä on jatkettava ettei alkuperäinen ongelma palaa.

Kohtuu pitkällä kokemuksella voin sanoa että ongelmasi ratkaisu on siinä että etsit ja löydät naisen joka sinusta todella pitää ja välittää ja hänen kanssa yhdessä rauhassa tutustutte toisiinne ja sen jälkeen nämä asiat muuttuvat mukaviksi. Huonona puolena tuossa on se, ettei ratkaisuehdotukseni ratkaise lääketehtaan talousongelmaa, mutta sinulle se on kuitenkin paljon parempi.

Minä en ainakaan tunne naisia jotka lääketokkurassa olevan miehen seuraa kaipaavat.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker