Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Miehen estot tms???
murtsimur@hotmail.com
LähetäLähetetty: 26.12.2005, 17:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nojuu onhan tuossa perää, itsekin olen ottanut huvikseni rauhoittavia joskus mutta ne eivät koskaan ole olleet mikään ongelma. Yksilöitähän todella olemme ja joillekin niistä voi muodostua sellainen, en ole yksi niistä joten kirjoitin ehkä liian positiivisesti napeista koska en miinuspuolia itse nähnyt.

Itse nimittäin käytin vakituisesti noin vuoden rauhoittavia n. kerran kolmessa viikossa kun suuhun tehtiin erittäin iso remontti. Sitten jälkeenpäin kun kärsin masennuksesta ja pahoista ahdistuksista niin oikeasti koin että on pakko pyytää rauhottavia. Sitä ennen tosin kokeilin vuoden muita ratkaisuja koska en halunnut niitä nappeja oikeasti. Mutta kun ei muut asiat auttaneet niin oman elämäni kannalta katsoin parhaaksi kokeilla rauhoittavia.

Ja mitä tulee tuohon viimeiseen kommenttiisi niin en tarkoittanut että "lääketokkurassa" pitäisi mennä soheltamaan. Se on täysin eri asia kun ottaa _vähän_ rauhoittavaa että se pahin jännitys poistuu. Rauhoitavia jos kokeilee niin suosittelen ensin aloittamaan todella vähällä määrällä että löytää itselleen sopivan määrän. Enkä PYSYVÄKSI ratkaisuksi nappeja suosittele myöskään, vaan siihen että alkujännitys lievittyy ja vähän ajan päästä pystyy toimimaan jo ilman niitä. Näin se nimittäin menee, ne auttavat ensin purkamaan sitä henkistä estettä kunnes sen huomaa jo olevan vaan muutama tiilenpala minkä yli pääsee ilman apujakin. Tuo lääketokkura on sitä mitä narkkikset harrastavat enkä moista kannata tietenkään. Sama kun sanoisi että kannattaa vetää perseet ja sitten kokeilla miten se seksi luonnistuu. Huomaa kyllä tekstistäsi selkeästi että olet nähnyt näiden nappien pahan puolen, se on erittäin ikävää. Hyvä sinänsä että tulee kaksi eriväristä pässiä tässä hakkaamaan päitä yhteen, tulee muille selväksi että kaikella on hyvät ja huonot puolensa eikä kukaan voi sanoa kellekään sitä 100% oikeaa ratkaisua tuosta noin vaan koska se riippuu lopulta täysin yksilöstä.

Nyt kun nämä lääkkeet mentiin tuomitsemaan niin pakkohan se on pistää loppuun että alkoholi on ihan yhtä paha huume ellei pahempikin, ainoa ero on että se on laillinen. Kuinkahan paljon alkoholin väärinkäyttäjiä on vrt. rauhoittavien... niinpä. Missä menee rajat? Sanon näin vaikka käytän molempia, tosin nappia en ole ottanut varman puoleen vuoteen ja juurikin tämän takia voin sanoa että ne auttoivat tätä yksilöä ainakin. Nykyään voisi melkeen sanoa että elän täysin normaalia elämää ja tässä tilanteessa en varmasti olisi ilman kemiallista apua.

ja minä kyllä mainitsin etei heti tähän kannata lähteä vaan ensin koittaa luonnolliset keinot läpi rauhassa ja ajan kanssa, JOS ei helpota niin sitten..
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 26.12.2005, 18:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
Nojuu onhan tuossa perää, itsekin olen ottanut huvikseni rauhoittavia joskus mutta ne eivät koskaan ole olleet mikään ongelma. Yksilöitähän todella olemme ja joillekin niistä voi muodostua sellainen, en ole yksi niistä joten kirjoitin ehkä liian positiivisesti napeista koska en miinuspuolia itse nähnyt.

Olet aivan oikeassa siinä että toi on yksilöllistä ja siksi tohon oli pakko puuttua. Sinulla on ollut tuuri kun pystyit noinkin pitkään käyttämään ja kohtuudella eroon pääsemään. Mutta kun aloittaa kokeilemisen ei voi mistään tietää, onko itse sitä sorttia joka tarvii viikon, kuukauden, vuoden vai 5 vuoden kokeilun jäädäkseen niin koukkuun, että uskoo voivansa lopettaa koska vaan muttei voikkaan jos yrittää. Se on se vaara tuossa. Sinä onnistuit mutta "naapurisi ei vaikka käytti vähemmän".

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
Itse nimittäin käytin vakituisesti noin vuoden rauhoittavia n. kerran kolmessa viikossa kun suuhun tehtiin erittäin iso remontti. Sitten jälkeenpäin kun kärsin masennuksesta ja pahoista ahdistuksista niin oikeasti koin että on pakko pyytää rauhottavia.

Ikävää että sinulla on ollut noita vaikeuksia, mutta hiton onnellinen saat olla jos tosiaan tuon käyttämäärän jälkeen voi lopettaa ongelmitta. Toivon että lukijat ymmärtävät että omalla kohdalla se raja voi tulla aika hiton paljon aikaisemmin, eikä se ole kiinni siitä kuka on kova jätkä.

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
Ja mitä tulee tuohon viimeiseen kommenttiisi niin en tarkoittanut että "lääketokkurassa" pitäisi mennä soheltamaan. Se on täysin eri asia kun ottaa _vähän_ rauhoittavaa että se pahin jännitys poistuu. Rauhoitavia jos kokeilee niin suosittelen ensin aloittamaan todella vähällä määrällä että löytää itselleen sopivan määrän. Enkä PYSYVÄKSI ratkaisuksi nappeja suosittele myöskään, vaan siihen että alkujännitys lievittyy ja vähän ajan päästä pystyy toimimaan jo ilman niitä.

Multa tuli toi "lääketokkurassa" vähän liian voimakas ilmaisu. Halusin vain sanoa sitä että seksi ilman rauhaoittavia on varmaan tunteikkaampaa molemmille kuin rauhoittavien kanssa.

Ja minun näkemykseni mukaan sinä olet harvinaisen onnekas että olet päässyt noista eroon ilman ton isompia ongelmia tuonkin käyttämäärän jälkeen. Kun suosittelet muille niin muista että kaverisi voi jäädä koukkuun alkumetreillä. Minä tunnen kaverin joka käytti vuosia hasista ja sitten vain lopetti ja ainakaan ei myönnä että olisi ongelmia. Toisaalta tiedän kaverin joka oli ekan kokeilun jälkeen myyty mies - koki homman niin positiiviseksi että jatkoi kunnes tuli ongelmia mutta sitten olikin lopettaminen jo hitonmoinen ongelma. Eli kuten venäläisessä ruletissa, et tiedä monesko liipasimen painallus ottaa tulta.

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
Nyt kun nämä lääkkeet mentiin tuomitsemaan niin pakkohan se on pistää loppuun että alkoholi on ihan yhtä paha huume ellei pahempikin, ainoa ero on että se on laillinen.

Tuossa olen aivan samaa mieltä, voimaakkuuksia on erilaisia, mutta alkoholin pilaamia lapsuuksia olen saanut vierestä seurata myös.

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
Nykyään voisi melkeen sanoa että elän täysin normaalia elämää ja tässä tilanteessa en varmasti olisi ilman kemiallista apua.

Jumaliste että olet onnekas jos olet päässyt eroon noista ja voit viettää normaalia elämää! Tiedän vain niin monta tapausta toisenlaisista jatkokertomuksista, että toivon ettet kovasti mainosta kuinka hyvin sulle kävi, koska niin monelle muulle toi ei onnistu noin helposti. Sun tuurisi on vähän samaa luokkaa kun mun moottoripyöräharrastus. Olen ajanut harrastuksena ja vähän kilpaa ja kaatunut noin 110 kertaa moottoripyörällä eikä yhtään luuta poikki. (Ei ole liitoiteltua vaan tarkka lukema +-5 kertaa tarkkuudella) Mutta en viitsi tota usein mainostaa koska kaverini kuoli 17 vuotiaana ekassa lipassaan, joten se siitä.

murtsimur@hotmail.com kirjoitti:
ja minä kyllä mainitsin etei heti tähän kannata lähteä vaan ensin koittaa luonnolliset keinot läpi rauhassa ja ajan kanssa, JOS ei helpota niin sitten..

Aivan, kyllä tosiaan kannattaa kokeilla muita keinoja.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ujotus
LähetäLähetetty: 28.12.2005, 22:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 26 Jou 2005
Viestejä: 8

Kirjautuminen kusahti aikaisemmin, murtsimur siis olin minä.

Pidän itseäni monena mutta onnekas ei kyllä ole yksi niistä Smile. My drugs of choise mitä en voi lopettaa ovat uhkapelit, kolajuoma ja makeansyönti. Kumma juttu mutta alkoholi tai diapamit eivät koskaan olleet muuta kuin huvikäyttöä, ja vieläkin siis. Lääkkeisiin tosin on helppo narahtaa mutta itse en riippuvaiseksi ole näille tullut. Mutta nuo 3 asiaa mitkä mainitsin kyllä riittävät, se on aika naurettavaa mutta kolajuoma on pahiten addiktiota aiheuttanut aine mitä olen kokenut :p. Kaikilla on kai omat "aineensa".

hyvää uutavuotta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 30.12.2005, 0:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

ujotus kirjoitti:
... on aika naurettavaa mutta kolajuoma on pahiten addiktiota aiheuttanut aine mitä olen kokenut :p. Kaikilla on kai omat "aineensa".

hyvää uutavuotta.

Noi jutut on yksilöllisiä, mulla ei kolajuomat oikein mene alas, vain jos joku tarjoaa ja tuntuu siltä että on epäkohteliasta kieltäytyä, vetäisen lasilliseen kolaa. Mulla addiktiota aiheuttaa kilpaa-ajaminen (ei liikenteessä).

Hyvää Uutta Vuotta 2006 Sinulle ja kaikille lukijoille.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker