Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Roskaposti!
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 15:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Päästelempä vähän höyryjä pahimman vitutuksen karsimiseksi.

Roskaposti, tuo helvetillinen ilmiö, joka tukkii sähköpostini ja vaikeuttaa asiallisten viestien löytämistä turhuuden joukosta.

Tietääkö joku, mitä perkeleen hyötyä siitä oikeasti on kenellekään?
Lukeeko joku oikeasti viestejä, joissa myydään jäätä eskimoille tai aurinkovarjoja saharaan?
Uskooko joku oikeasti voivansa voittaa 1000000000000000000€ vain vastaamalla johonkin vitunaikaiseen viestiin?
Osaako joku selittää tämän ilmiön syytä, taustaa tai tarkoitusta?

Roskapostin kanssa on vielä sekin puoli, ettei voi edes ampua postimiestä. Evil or Very Mad


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 15:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

tuohon paljon lisäämistä ole..paitsi ,että mä ammuin roskakuskin ..ihan varmuudeksi Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 15:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Ei muuta lisättävää paitsi kaverit, jotka lähettelevät mukahauskoja kuvia, kiertokirjeitä ja muuta paskaa koko sähköpostilistalleen kerrallaan. Poistan lukematta kaikki viestit joiden vastaanottajana on useampi henkilö. Luen mielelläni maileja jos asiaa on MINULLE, mutta roskaposti ei kiinnosta. Uskomatonta kyllä, pari kaverisuhdettakin on katkennut tämän asian takia, kun olen sanonut, etten haluaisi kyseistä postia vastaanottaa. Eipä ole sitten koskaan enää kuulunut MITÄÄN. Razz

Mutta joo, VIHAAN KAIKKEA PASKAPOSTIA JA MAINOKSIA!!! En tarvitse peniksenkehittäjää, enkä mustetta printteriini, puhumattakaan siitä että minua kiinnostaisi joku jalkansa menettänyt pikkutyttö joka tarvitsi rahankeräystä jo vuonna 2000.
Fuck off.

Kiitos että ymmärrätte tuskani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 16:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Massamarkkinointi.

Miljoonasta mailistakin jos 10 idioottia menee jotain luottokorttinumerollaan tilaamaan, on roskapostittajalla jo kuukauden tili ansaittu.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Osaako joku selittää tämän ilmiön syytä, taustaa tai tarkoitusta?

Sulla on luukussa, kuten myös.
Mä olen laittanut kaikki roskapostit estolistalle tai niin, että ne menevät suoraan roskaposteihin.

Aikanaan niitä tuli tulvimalla. En avannut edes sitä vaan klikkailin suoraan roskiin. Mulla tyhjentyy automaattisesti tuo roskaposti kansio, kun kirjaudun ulos luukusta.
Tämä on yksi keino

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 16:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Feline kirjoitti:
Ei muuta lisättävää paitsi kaverit, jotka lähettelevät mukahauskoja kuvia, kiertokirjeitä ja muuta paskaa koko sähköpostilistalleen kerrallaan. Poistan lukematta kaikki viestit joiden vastaanottajana on useampi henkilö. Luen mielelläni maileja jos asiaa on MINULLE, mutta roskaposti ei kiinnosta. Uskomatonta kyllä, pari kaverisuhdettakin on katkennut tämän asian takia, kun olen sanonut, etten haluaisi kyseistä postia vastaanottaa. Eipä ole sitten koskaan enää kuulunut MITÄÄN. Razz

Samma här!
Siskoni on juuri powerpointtiesityksien lähettäjä, ou nou! Tai sitten tulee juuri noita mainitsemiasi: lähetä tämä niin ja niin monelle...., voi vinetto sentään.
Virallista mailiosoitettani en anna kuin erittäin harvalle. Ja heiltä tulee erittäin harvoin postia
Samassa veneessä ollaan!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 17:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Snadistisadisti kirjoitti:
Päästelempä vähän höyryjä pahimman vitutuksen karsimiseksi.

Roskaposti, tuo helvetillinen ilmiö, joka tukkii sähköpostini ja vaikeuttaa asiallisten viestien löytämistä turhuuden joukosta.

Tietääkö joku, mitä perkeleen hyötyä siitä oikeasti on kenellekään?
Lukeeko joku oikeasti viestejä, joissa myydään jäätä eskimoille tai aurinkovarjoja saharaan?
Uskooko joku oikeasti voivansa voittaa 1000000000000000000€ vain vastaamalla johonkin vitunaikaiseen viestiin?
Osaako joku selittää tämän ilmiön syytä, taustaa tai tarkoitusta?

Roskapostin kanssa on vielä sekin puoli, ettei voi edes ampua postimiestä. Evil or Very Mad


Snadistisadisti@luukku.com


Jos inhoat roskapostia niin kannattaisi poistaa tuo sähköpostiosoitteesi viestiesi allekirjoituksesta. Roskapostia lähettävät robotit nimittäin etsivät sähköpostiosoitteita kaikkialta internetistä, myös keskustelufoorumeilta siis.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Jeeesh Herr Lothar. Sen tiedänkin, ainoa osoite jonne saa roskapostia tulla ihan tunteella. Tahtoopi vain olla, että sitä tunkee joka koloon.

Allaolevaan postiin otan vastaan kaiken tältä foorumilta tulevan postin, milloin joku sellaista tahtoo lähettää. Vuorovaikutan mieluummin ihmisten kanssa sitä kautta, kuin privaviesteillä. Sen vuoksi pidän osoitteeni näkyvissä täällä.
(Eniveis, taitaisi olla melko helvetillis-perkeleellinen homma poistaa se kaikista viesteistäni yksi kerrallaan...)

Aika ajoin tulee laatikkoon mielenkiintoistakin asiaa, kun jollakulla on halu itseään ilmaista. Välillä tulee jopa "hatemailia", mutta onneksi harvemmin. Joka tapauksessa, osoite on sitä varten, että sitä käytetään.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 19:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 22 Lok 2006
Viestejä: 70

Joistakin roskaposti lähteistä olen päässyt eroo sillä tavalla että saman viestin olen lähettänyt takaisin lähettäjälle ja täysin saman määrän Laughing . Ja ihmetellyt kun kyseisestä roskaposti lähteestä ei ole enää spammi viestejä tullut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 19:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Artoo Very Happy
Olipas hyvä neuvo, voin joskus kokeilla - kiitos

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 5.3.2007, 8:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Artoo kirjoitti:
Joistakin roskaposti lähteistä olen päässyt eroo sillä tavalla että saman viestin olen lähettänyt takaisin lähettäjälle ja täysin saman määrän Laughing . Ja ihmetellyt kun kyseisestä roskaposti lähteestä ei ole enää spammi viestejä tullut.


No aika omituinen keino - 99% roskaposteissa on lähettäjän kentässä jotain ihan muuta kuin todellinen lähettäjän osoite.

En ainakaan omasta puolestani suosittele tuota keinoa. Jos posti menee perille, se vain varmistaa roskapostittajalle että kyseistä osoitetta joku lukee. Ja spammia pannaan menemään kahta kauheammin.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker