Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  rintojen koko..tärkeä vai ei??
assa
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 10:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Pienet rinnat ovat varsin kauniit, jos ne osaa ylväästi kantaa.

Jos itsetunto omien rintojen suhteen on Little_Angelin tasolla, niin takuulla silikonit ovat ainoa vaihtoehto onneen.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 10:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ihan vaan teille tiedoksi; itselläni on isot tissit ja en ole niihin tyytyväinen.

- Selkä vihoittelee,
- urheilu on hankalaa,
- rintaliivejä et löydä ja jos löydätkin, niin ne maksavat mansikoita
- paidat eivät istu päällä yms yms yms.

Minkäänlaisia lisädropseja niistä en ole koskaan saanut. Jossain vaiheessa sitä elämässä ihan oikeasti on muutakin ajateltavaa kuin tissit, etenkin sen parisuhteen löytämisen jälkeen... Nyt raskaana ollessani tissit ovat kasvaneet ennestään ja oleminen on vaikeaa. Selkä on todella kipeä ja minkäänlaisiin lainapeitteisiin niitä ei saa mahtumaan. Sad

Itse olen kaveripiirissäni ainut isorintainen ja täytyy kyllä sanoa siltä osin muiden olevan kauniimpia. Kaikki vaatteet istuvat heidän päällään kauniisti ja näyttävät hyvältä, itse näytän lähinnä joltain pumpatulta Barbaralta.

Ja ne miehet eivät välttämättä tykkää niistä isoista tisseistä! Yleensä sitä vaan katsotaan perään, "jumalauta mitkä lollot" ja nauretaan partaansa... Etenkin sillon, jos nainen on tunkenut tissinsä kolme numeroa liian pieniin liiveihin ja vaalean punaiseen napapaitaan. Se EI ihan oikeasti ole kaunista! Jos haluaa 16-vuotiaita pikkupoikia ihailemeaan itseään, niin silloin ne isot tissit ovat IN. Harva mies lopulta etsii itselleen vaimon kuppikoon perusteella.

Tyylikkyys, luonnollisuus ja elegantteus; siitä miehet pitävät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 11:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:
Ihan vaan teille tiedoksi; itselläni on isot tissit ja en ole niihin tyytyväinen.
- Selkä vihoittelee,
- urheilu on hankalaa,
- rintaliivejä et löydä ja jos löydätkin, niin ne maksavat mansikoita
- paidat eivät istu päällä yms yms yms.
^ Siinäs luette, senkin miehenkutaleet ja naiset myös
Elämän Eliksiiri kirjoitti:

Ja ne miehet eivät välttämättä tykkää niistä isoista tisseistä! Yleensä sitä vaan katsotaan perään, "jumalauta mitkä lollot" ja nauretaan partaansa... Etenkin sillon, jos nainen on tunkenut tissinsä kolme numeroa liian pieniin liiveihin ja vaalean punaiseen napapaitaan. Se EI ihan oikeasti ole kaunista! Jos haluaa 16-vuotiaita pikkupoikia ihailemeaan itseään, niin silloin ne isot tissit ovat IN. Harva mies lopulta etsii itselleen vaimon kuppikoon perusteella.
Tyylikkyys, luonnollisuus ja elegantteus; siitä miehet pitävät.

Hienoa Eliksiiri, olet ainut nainen, joka on sanonut jotain myönteistä heille, jotka tahtovat isommat rinnat *halaan suan niin lämpimästi*
Itse olen rintojeni kokoon tyytyväinen, muoto onkin sitten eri juttu Confused
Lue: ripeät annat Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 11:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

No ei mut ihan oikeesti... Teinipojat juoksee tissien perässä, aikapojat naisten! Laughing

Ymmärrän silikonit sillon, jos niillä tehdään töitä ja tienataan rahaa. Kaiken maailman kiinteytykset ja kohotukset on myös ok ja voisin sellaisessa operaatiossa lasten jälkeen käydäkin... Jos ja kun muutun joskus niin pikkumaiseksi 40-villityksissäni! Laughing

Kaunis nainen on kokonaisuus, ei tissit!! Eli yleensä vika on jossain aivan muussa kuin niissä pienissä rinnoissa.... Wink Sama pätee myös miehiin; yleensä vika on jossain aivan muussa kuin pienessä pippelissä! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 12:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

^Ei sen vian iso tarvitse olla, jos se on päässä - kuten allekirjoittaneella.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Profaros
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 12:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 12 Jou 2006
Viestejä: 73

Voin myöntää että jos kadulla tulee vastaan nainen jolla on isot tai edes kohtalaisen isot rinnat, ja jos on vielä pukeuduttu niin että niitä korostetaan niin tottahan toki niitä katselen mielelläni. Kuitenkin jos saisin valita, saisi naisellani olla pienet ja sirot rinnat. Jostain syystä pienempiä on vain mukavampi hyväillä jne. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 13:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Eliksiiri kirjoitti:
Kaunis nainen on kokonaisuus, ei tissit!! Eli yleensä vika on jossain aivan muussa kuin niissä pienissä rinnoissa.... Wink Sama pätee myös miehiin; yleensä vika on jossain aivan muussa kuin pienessä pippelissä! Laughing


Puhut viisauden sanoja Wink kirurgisesti tehdyt lisäkkeet, on ne sitten miehillä tai naisilla, ovat itsetunnon pönkitykseen tai turhamaisuuksien huippu Mad
Sairauden hoitona sen käsittää mut ei muuten Evil or Very Mad

Silikoonit naisilla on yhtä naurettavaa terveelle kun miesten peniksen jatkamiset Laughing Laughing

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:

Kaunis nainen on kokonaisuus, ei tissit!! Eli yleensä vika on jossain aivan muussa kuin niissä pienissä rinnoissa.... Wink Sama pätee myös miehiin; yleensä vika on jossain aivan muussa kuin pienessä pippelissä! Laughing

Eliksiiri - olet ihana nainen :Halaa kaveria:
Kaunis Nainen on kokonaisuus - totta. Kaunis olisi mun äitinikin vielä (62 v.), mikäli viina ei olisi häntä vienyt tuollaisen näköiseksi kuin nyt. Ikävää katseltavaa Sad
Äidille ollaan oltu kateita hyvän naiseuden takia, koska osasi uljaasti itsensä kantaa, ylimääräisestä vatsasta huolimatta, näyttävä nainen!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Judemake
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 17:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä!!!
koolla on väliä, ja aitoudella. Silikonit on ehdoton ei mikäli niiden tarkoitus on ollut vain suurentaa rintojen kokoa. ok ne on jos kyseessä on esim. rintasyövän jälkien korjaus. koosta muuten on sellainen sanonta kun more than handful is too much.
Takaisin alkuun
Zone
LähetäLähetetty: 20.7.2007, 19:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

En jaksa lukee koko ketjua mutta varmaan olette samaa mieltä että mielummin A kuin D. No, eihän asianosainen itse paljonkaan asiaan voi vaikuttaa. Onneksi suurin osa miehistä kuitenkin arvostaa muita asioita kuin jotain rintojen kokoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 13:15  Vastaa lainaamalla viestiä






kysyjälle vasta kyssä,miksi naiset aina kuolaavat isojen vehkeiden perään,siinä on samoin monen miehen itsetunto kovilla,täälläkin jo pelkkien kuvien perusteella lyödään moni mies lyttyyn,se syö miestä niin ettei kukaan nainen voi ymmärtääkkään.Mutta rinnoista sen verran että gina hakkaa rinnoillaan mennentullen tuon blondin.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 16:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Nyt varmaan olen pikkuisen eri mieltä kuin viimeaikaiset kommentit, mutta saa täällä kait olla... minä kun tykkään aika isoista rinnoista eikä omistakaan ole minulle juuri riesaa ollut, päinvastoin aika paljon iloa... selkävaivojen riski tietysti on olemassa ja istuvien vaatteiden löytäminen on paljon vaikeampaa kuin pienempien rintojen kanssa, mutta silti Very Happy . Toisaalta kun on teinistä saakka niiden kanssa elänyt, niin kai sitä niihin tottuu... niinkuin muihinkin asioihin itsessään. Ihan niinkuin minusta on esimerkiksi kiva olla pieni enkä haluaisi olla missipituinen.

Mutta jos aiheena on "rintojen koko, tärkeää vai ei", niin ei se elämässä tärkeää ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

vieras kirjoitti:
kysyjälle vasta kyssä,miksi naiset aina kuolaavat isojen vehkeiden perään,siinä on samoin monen miehen itsetunto kovilla,täälläkin jo pelkkien kuvien perusteella lyödään moni mies lyttyyn,se syö miestä niin ettei kukaan nainen voi ymmärtääkkään.
Kuulehan Very Happy
Minä, TuliSilmä, olen täällä puolustanut miesten kalun kokoa erittäin kiivaasti.
Koska iso penis ei tuo onnellisuutta ja viekö se miehet taivaisiin? Kinastelin Pahiksen kanssa tuosta, sen verran, että tuumasin, että avassa hänellä ei ole lepotila ja piste.
Minä en kuolaa molojen perään. (pienenä huomautuksena: en vahtaa noita peniksiä tuolla omissa kuvissa. Ei juuri eroa toisistaan) Minä tsekkaan miehen ajattelutavan, en sen munia, sen koolla jumaliste ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten sitä käyttää.
En ollut ketjun aloittaja, vastasin silti. Sillä taatusti sinä olet muutakin kuin pelkkä muna.

Joten häntä pystyyn nyt Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
natu44
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 19:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 22 Hei 2007
Viestejä: 7
Paikkakunta: Jyväskylä mlk

Täysin naisten juttu. Samoin kuin miesten hepin koko. "Koko muulla maailmalla on isompi, paksumpi, karvaisempi, karvattomampi, jne.

Onohtakaa moiset jutut ja keskittykää itseenne... ja tietysti toisiinne Wink
t: natu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hra41
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 19:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Tam 2007
Viestejä: 1

bi-vaimo kirjoitti:
Nyt varmaan olen pikkuisen eri mieltä kuin viimeaikaiset kommentit, mutta saa täällä kait olla... minä kun tykkään aika isoista rinnoista eikä omistakaan ole minulle juuri riesaa ollut, päinvastoin aika paljon iloa... selkävaivojen riski tietysti on olemassa ja istuvien vaatteiden löytäminen on paljon vaikeampaa kuin pienempien rintojen kanssa, mutta silti Very Happy . Toisaalta kun on teinistä saakka niiden kanssa elänyt, niin kai sitä niihin tottuu... niinkuin muihinkin asioihin itsessään. Ihan niinkuin minusta on esimerkiksi kiva olla pieni enkä haluaisi olla missipituinen.

Mutta jos aiheena on "rintojen koko, tärkeää vai ei", niin ei se elämässä tärkeää ole.


Joo, mut kyllä isojen rintojen väliin rakastelu on ainakin musta kiihottavampaa, kuin pienten.

_________________
hra41
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker