Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kielihoitoa, Naiset
nooraus
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 13:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

Totta ja oonhan mä käskenytkin, useimmiten totteleekin, mutta
kiusata tykkää välillä.. Rolling Eyes

_________________
Näin se homma etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 15:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Elämän Eliksiiri Very Happy Suloisin ystävättäreni Very Happy
Sivuten hieman nyt tätä aihetta Mitä mieltä sinä olet sitten tästä, josta olen kysellyt tohtoreilta, voiko allergisoituneita lääkkeitä käyttää esim. histamiinin kanssa? He sanovat:"Ei".

Kun mä olen ajatellut niin näistä allergioistani, tulevat yleensä kuurin loppupuolella ihottumana iholle, että mun elimistö on liian täynnä ko. lääkeainetta ja se nostaa sen ihottuman, koska se jotenkin haluaa poistaa vaikuttavan aineen.

Miten sitten voitaisiin tutkia, onko kyseessä todella ollut juuri tuosta lääkeaineesta tullut ihottuma? Eräs tohtori sanoi näin: "kokeilemalla sitä". Mutta eikö tässä pelata jo hengen kanssa, koska siitä voi saada shokin, jos allergia tulee, eikä täällä ainakaan pääse nopeasti hoitoon, täällä maalla.

Nitrofur-C:stä sain juuri 16-vuotiaana niin pahan allergian, että se kesti 2 viikkoa. Olin hieman aiemmin juuri syönyt samaa lääkeainetta edelliseen tulehdukseen. Tästä sitten päättelen näin, että elimistö on kuormittunut aineesta ja pyrkii siitä eroon.

Nämä toiset allergiat ovat olleet pienimuotoisia, eikä lainkaan niin pahoja, kuin tuo furista tullut.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 16:14  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Kyllähän nuo naiset jotka tyttöjä harrastavat, melkein poikkeuksetta sanovat että toiselta naiselta saa parempaa suuseksiä... Rolling Eyes


Haluamatta sen suuremmin itsekehuskella, eräs exä on bi ja kerran hän suuseksin pääteeksi huokaisi ja sanoi, ettei hän nyt oikeastaan niin kovin toista naista kaipaakaan.

Sade kirjoitti:
Minusta kun itsestäni on ihana kuulla miehen itsensä sitä haluavan. Tosin en tiedä... "Kultaseni, suukottelisitko vähän pimppiäni?" Eipä tuokaan hassummalta kuulosta Very Happy


Omalla kohdalla on mennyt suunnilleen niin, että ensimmäinen kerta aina ihan omasta halusta ja aloitteesta, mutta sen jälkeen on sitten tullut niitä pyyntöjäkin...

...viittaisko tämä siihen, että aika onnekkaasti on kohdalleni osunut naisia, jotka nauttivat siitä, että heitä nuollaan, itse kun todella nautin suuseksin antamisesta.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 17:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Haluamatta sen suuremmin itsekehuskella, eräs exä on bi ja kerran hän suuseksin pääteeksi huokaisi ja sanoi, ettei hän nyt oikeastaan niin kovin toista naista kaipaakaan.


Etkä vielä ole oppinut, että naiset ovat petoja valehtelemaan sängyssä? Wink Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo, onhan se tiedostettu toki, että riski on aina olemassa. Ehkäpä siksi pitikin lisätä tuo itsekehulause - olishan se noloa, jos henkselien paukuttelulta putoaisi kertaheitolla pohja pois.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 18:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^olikoos se Sadistinen Mies, jolta kyselin tuota kielihoitoa, että näytä mulle mies, joka osaa, niin minä näytän ihan jotain muuta... en nyt muista, mutta minä en usko niin kielitaidokkaaseen yksilöön, että hurmioituisin suuseksistä - sori pojat Sad

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 18:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Np. En minäkään usko naiseen, joka minulta veisi tajun kankaalle suihinotolla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nooraus
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 18:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

te kans usko mihinkää Very Happy

_________________
Näin se homma etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 19:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Np. En minäkään usko naiseen, joka minulta veisi tajun kankaalle suihinotolla.
Oikein hyvä assa Very Happy
Sulla realiteetit kohdallaan.

Miksi ihmeessä sitä kielihoitoa naisille yleensä niin ylistetään? Oma kokemukseni siitä ei ollut maata järistyttävä lainkaan. Ihme lipsuttelua vaan, ei kummempaa, didlolla on kivempi leikkiä Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 8:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Vieraileva tähti kirjoitti:
Haluamatta sen suuremmin itsekehuskella, eräs exä on bi ja kerran hän suuseksin pääteeksi huokaisi ja sanoi, ettei hän nyt oikeastaan niin kovin toista naista kaipaakaan.
Ei tuo vielä mitään. Sain kerran houkuteltua lesbona eläneen naisen kolmanneksi kimppaan ja kun olin päässyt kyytimään kunnolla, hän alkoi etsimään itselleen poikaystävää. Twisted Evil
Fireheart kirjoitti:
Sadistinen Mies ... näytä mulle mies, joka osaa, niin minä näytän ihan jotain muuta...
En näytä. Kuvani olet nähnyt tuolla avatarina aikanaan, se riittäköön.

Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 10:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Fireheart kirjoitti:
Sadistinen Mies ... näytä mulle mies, joka osaa, niin minä näytän ihan jotain muuta...
En näytä. Kuvani olet nähnyt tuolla avatarina aikanaan, se riittäköön.
Pönttö Very Happy
En minä sitä tarkoittanut vaan, sitä, että kerrot seikkaperäisesti miten kielihoitoa teet. Koska epäilen suuresti miesten tekemään kielihoitoa, siksi sanoin sulle: näytä mulle mies, joka osaa . Kysymyksessä ei ollut sun kasvot.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Juu, sen tiedän, että miehen purukalusto on syytä olla kunnossa. Ja hampaat puhtaat.
Se on yleisin bakteeri E-coli, joka tekee näitä tulehduksia, minä tiedän tämän.

Mutta ehkä mies ei osaa? Mistä mä sen tiedän? Totuus tässäkin on se, että miehet vetää-melaa-mekkoon ja that s it.

Mulla ei nyt satu olemaan kokemusta näistä kielikylvyistä, kuin pari kertaa.
Kysehän ei ole siitä, ettenkö minä olisi puhdas, vähän liiankin tarkka puhtauden suhteen.

Niin syvältä nyt kaivan tätä kielihoitoa, että miehet olkaa hyvät ja kertokaa seikkaperäisesti miten sen teette, kiitos Palvoo


Minäpäs olen taas pohtinut, miksi nainen ei siitä pitänyt. Yritin katsella vähän oppia ja lukea jotain - netistä. Mutta nainen vaan sanoi että se ei vaan hänelle ole koskaan toiminut.. yritin udella että perkele kerro miten, niin kyllä minä yritän, mutta eipä tuo osannut eritellä mitenkään. Että tiedä siinä sitten.. Crying or Very sad

Perustaktiikkana oli hyväillä ja suukotella ensin kaula, niska, selkä, rinnat, sääret, navanseutu ja reidet, siitä sitten sisäänpäin, kuitenkaan ALAhuulia kovin paljon nuolematta, ja sitten nenä kiinni kohti klittaa, ja vaikka se olikin suht sisällä tässä tapauksessa, mielestäni pääsin perille ja kielenpäätä nupukan ympärillä pyöritellen ja sitten kielenpäällä ylös-alas klitan päältä.. mutta jos se ei sitten kiihottanut niin en tiedä. Parhaani yritin, en tiedä tarvitsisinko karttaa tahi ohjeita, mutta kun en ohjeita kysymästä huolimatta saanut, se hiljalleen jäi.

Hän piti kyllä kovasti selän suukottelusta ja nuoleskelusta, mikä ei - se on myönnettävä - ole sitten taas minua kovin paljon kiihottavaa verrattuna miltei minkä tahansa muun ruumiinosan kielettämiseen.

Aina ei voi voittaa ja joskus ei voi edes tulla toiseksi Laughing
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Sade kirjoitti:
Minusta suuseksi miehen kanssa on intiimimpää touhua kuin seksi ylipäätään. Siksipä se tulee mukaan suhteeseen suhteen jo hivenen vakiinnuttua. Siinä luottamuksen pitää olla mukana 100 – 0, jotta nautinnolle jää sijansa.


Jaa.. minä kyllä ekalla kerralla exän kanssa jo lipsuttelin menemään.. mielestäni tuo vielä nautti silloin siitä enemmän kuin sitten milloinkaan myöhemmin. Kummallista Question Tosin epäilen syvästi, että hän oli ollut puutteessa sen verran kauan.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

.-iisi-. kirjoitti:

Perustaktiikkana oli hyväillä ja suukotella ensin kaula, niska, selkä, rinnat, sääret, navanseutu ja reidet, siitä sitten sisäänpäin, kuitenkaan ALAhuulia kovin paljon nuolematta, ja sitten nenä kiinni kohti klittaa, ja vaikka se olikin suht sisällä tässä tapauksessa, mielestäni pääsin perille ja kielenpäätä nupukan ympärillä pyöritellen ja sitten kielenpäällä ylös-alas klitan päältä..
WOW easy *kuolaa*
Ei voi olla totta, nichts warh sein Rolling Eyes Shocked
Tässä tuli pointti, jota täältä teiltä miehiltä kyselin.
Noinkun saisikin...luulenpa, että olisin suuseksin orjatar, tuon jälkeen.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

.-iisi-. kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Juu, sen tiedän, että miehen purukalusto on syytä olla kunnossa. Ja hampaat puhtaat.
Se on yleisin bakteeri E-coli, joka tekee näitä tulehduksia, minä tiedän tämän.

Mutta ehkä mies ei osaa? Mistä mä sen tiedän? Totuus tässäkin on se, että miehet vetää-melaa-mekkoon ja that s it.

Mulla ei nyt satu olemaan kokemusta näistä kielikylvyistä, kuin pari kertaa.
Kysehän ei ole siitä, ettenkö minä olisi puhdas, vähän liiankin tarkka puhtauden suhteen.

Niin syvältä nyt kaivan tätä kielihoitoa, että miehet olkaa hyvät ja kertokaa seikkaperäisesti miten sen teette, kiitos Palvoo


Minäpäs olen taas pohtinut, miksi nainen ei siitä pitänyt. Yritin katsella vähän oppia ja lukea jotain - netistä. Mutta nainen vaan sanoi että se ei vaan hänelle ole koskaan toiminut.. yritin udella että perkele kerro miten, niin kyllä minä yritän, mutta eipä tuo osannut eritellä mitenkään. Että tiedä siinä sitten.. Crying or Very sad

Perustaktiikkana oli hyväillä ja suukotella ensin kaula, niska, selkä, rinnat, sääret, navanseutu ja reidet, siitä sitten sisäänpäin, kuitenkaan ALAhuulia kovin paljon nuolematta, ja sitten nenä kiinni kohti klittaa, ja vaikka se olikin suht sisällä tässä tapauksessa, mielestäni pääsin perille ja kielenpäätä nupukan ympärillä pyöritellen ja sitten kielenpäällä ylös-alas klitan päältä.. mutta jos se ei sitten kiihottanut niin en tiedä. Parhaani yritin, en tiedä tarvitsisinko karttaa tahi ohjeita, mutta kun en ohjeita kysymästä huolimatta saanut, se hiljalleen jäi.

Hän piti kyllä kovasti selän suukottelusta ja nuoleskelusta, mikä ei - se on myönnettävä - ole sitten taas minua kovin paljon kiihottavaa verrattuna miltei minkä tahansa muun ruumiinosan kielettämiseen.

Aina ei voi voittaa ja joskus ei voi edes tulla toiseksi Laughing



Tuossa oli hyvä selostusta, joskin kun kaikki ei tykkää kaikesta, niin kielellä voi kokeilla myös muulla kun sillä kielen kärjellä, sillä se saattaa joskus olla liiankin kova Rolling Eyes riippuen siitä missä vaiheessa aktia sitä hoitoa antaa Shocked mut kokonaisuutena pitää olla aikaa ja kärsivällisyyttä ennenkuin jatkaa, sillä huitaistu kieli hoito jättää ikävän tunteen, huonosti hoidetusta hoidosta Crying or Very sad

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker