Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kielihoitoa, Naiset
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:

Tuossa oli hyvä selostusta, joskin kun kaikki ei tykkää kaikesta, niin kielellä voi kokeilla myös muulla kun sillä kielen kärjellä, sillä se saattaa joskus olla liiankin kova Rolling Eyes riippuen siitä missä vaiheessa aktia sitä hoitoa antaa Shocked mut kokonaisuutena pitää olla aikaa ja kärsivällisyyttä ennenkuin jatkaa, sillä huitaistu kieli hoito jättää ikävän tunteen, huonosti hoidetusta hoidosta Crying or Very sad

Masiinamestarin kanssa aikanaan puhuttiin tuostakielihoidosta. Hän kertoi, kuinka hän naista ottaa ja miten sen klitan imasee suuhunsa ja kuinka naiset huutaa hurmiossa. No minä tähän: "tok?"
Tuumasi sitten vain näin, kuten miehet yleensä mulle: "mä naisin sua tässä, mutta kun sä olet sukulaisen kanssa naimisissa."
Tuostakin on jo kulunut vissiin yli 10 vuotta.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Masiinamestarin kanssa aikanaan puhuttiin tuostakielihoidosta. Hän kertoi, kuinka hän naista ottaa ja miten sen klitan imasee suuhunsa ja kuinka naiset huutaa hurmiossa. No minä tähän: "tok?"


Sillä oli ehkä leveämmät huulet tai kapeampi pää, meidän tapauksessa olis pitäny varmaan painautua vielä syvemmälle, mutta mielestäni pääni ei mahdu niin syvälle Repeää että hieman on hankalaa.. mutta onhan naisillakin klitta aina hieman eri syvällä tai pinnassa..
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





freesex kirjoitti:
kielellä voi kokeilla myös muulla kun sillä kielen kärjellä, sillä se saattaa joskus olla liiankin kova Rolling Eyes riippuen siitä missä vaiheessa aktia sitä hoitoa antaa Shocked mut kokonaisuutena pitää olla aikaa ja kärsivällisyyttä ennenkuin jatkaa, sillä huitaistu kieli hoito jättää ikävän tunteen, huonosti hoidetusta hoidosta Crying or Very sad


No, sen voin mielestäni sanoa, että tässä kyse ei ollut juosten lipaisemisesta, ja kuten edellisessä totesin, hän ei osannut antaa osviittaa siihen, eli tyhjästä on paha nyhjästä. Tota en tiennytkään, että kielen pää voi olla liian kova Shocked Mutta toisaalta luulis sitten toisen sanovan että "hellemmin, kiitos!" Laughing
Takaisin alkuun
freesex
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ En suo arvostellut vaan kehuin Smile ja kaikki naiset ei osaa/kehtaa neuvoa miestä, ja kaikki miehet ei siedä että heitä neuvotaan (harmi sillä se on opiksi) siksi daamit ei puhu Confused Kielestä voi käyttää vaikka sen alapintaa tarvittaessa, tai mikä parhaalta tuntuu Cool

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sade
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

.-iisi-. kirjoitti:
freesex kirjoitti:
kielellä voi kokeilla myös muulla kun sillä kielen kärjellä, sillä se saattaa joskus olla liiankin kova Rolling Eyes riippuen siitä missä vaiheessa aktia sitä hoitoa antaa Shocked mut kokonaisuutena pitää olla aikaa ja kärsivällisyyttä ennenkuin jatkaa, sillä huitaistu kieli hoito jättää ikävän tunteen, huonosti hoidetusta hoidosta Crying or Very sad


No, sen voin mielestäni sanoa, että tässä kyse ei ollut juosten lipaisemisesta, ja kuten edellisessä totesin, hän ei osannut antaa osviittaa siihen, eli tyhjästä on paha nyhjästä. Tota en tiennytkään, että kielen pää voi olla liian kova Shocked Mutta toisaalta luulis sitten toisen sanovan että "hellemmin, kiitos!" Laughing


Kyllä voi - Siis kielenpää olla liian kova. Hassuksi tämän asian tekee vielä sitten se, että tämä "herkkyys" vaihtelee - hetkessä.

Toisinaan on hyvä, että kieli on vain kostea ja pehmeä. Kosketus on hyvin hellä. Toisinaan taas koko klitoriksen voi ottaa hampaiden väliin ja kutitella kielellä sitä siellä. Wink

Yleensä tämän huomaa, jos seuraa naista.

Kun kosketus on liian kevyt - työntyy peppu kyllä lähemmäs ja vastaavasti liian kova kosketus saa lantion pakenemaan.

Kaikki eivät kehtaa kertoa miltä tuntuu. Toista tietenkin voi rohkaista, kysymällä ja olemalla kiinnostunut.

Syyt estoihin ovat toisinaan niin syvällä, ettei niiden syytä tiedä edes estoinenkaan.

Kuin uuteen ruokalajiin tutustuisi... Rauhassa ja nautinnolla, hyvä siitä tulee Very Happy


Hmm.. Tuli tuosta liiasta kovuudesta mieleen. Mitään niin silkkistä ei ole kuin peniksen iho - jostain syystä se ei tunnu koskaan liian kovalta. Vähän liukastetta - lämmintä öljyä ja kielen sijaan voisi siis käyttää sitä. Wink Sekin nimittäin tuntuu ihan taivaalliselta Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 15:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

.-iisi-. kirjoitti:

Sillä oli ehkä leveämmät huulet tai kapeampi pää, meidän tapauksessa olis pitäny varmaan painautua vielä syvemmälle, mutta mielestäni pääni ei mahdu niin syvälle Repeää että hieman on hankalaa.. mutta onhan naisillakin klitta aina hieman eri syvällä tai pinnassa..

Kuten miesten sukukalleuksienkin kanssa, toisten ei sitten millään saa mahtumaan suuhun, kun kitalaki ottaa vastaan ja kyyneleet juoksee silmistä. Toisten ottaa sitten ihan leikiten ihan juurta myöten.

Mulla on kokemusta siitä, että mun klitta tavallaan pakenee , en osaa selittää. Ja jos otat ekaks klitan käsittelyyn, ilman muuta juttua, voit olla varma siitä, että klitan päähän koskeminen sattuu, sillä se on erittäin herkkä pää


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 16.3.2007, 17:56, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Tuo klitta veitikka kun on sellainen että se täytyy saada haluamaan että sitä hellästi suukotellaan ja hyväillään kielellä, ei pelkkää kielellä pilsuttelua Rolling Eyes
aikaa ja vaivaa niin se suorastaan huutaa että koske mua kielellä, eikä varmasti pakene, päinvastoin Embarassed Embarassed

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 16:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:
^ Tuo klitta veitikka kun on sellainen että se täytyy saada haluamaan että sitä hellästi suukotellaan ja hyväillään kielellä, ei pelkkää kielellä pilsuttelua Rolling Eyes
aikaa ja vaivaa niin se suorastaan huutaa että koske mua kielellä, eikä varmasti pakene, päinvastoin Embarassed Embarassed
Luettuna kuulostaa erittäin himoittavalta tavalta, hmmm....Huutaisko mun klitta? jaa-a Shocked enpä tiedä. Easyn ja vapaaseksin antaman mielikuvan perusteella, täytyy todeta, että kielihoidot on syytä osata. Ilmankos mä en ole kokenut mitään , kun on vain pelkkää lipsuttelua ollut Rolling Eyes

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 19:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Luettuna kuulostaa erittäin himoittavalta tavalta, hmmm....Huutaisko mun klitta? jaa-a Shocked enpä tiedä. Easyn ja vapaaseksin antaman mielikuvan perusteella, täytyy todeta, että kielihoidot on syytä osata. Ilmankos mä en ole kokenut mitään , kun on vain pelkkää lipsuttelua ollut Rolling Eyes


No siis, nyt sun pitää ottaa huomioon, etten koskaan kehunut osaavani tätä hommaa saati olevani siinä ammattilainen.. tähänastisten kokemusten valossa ainakaan. Kysyinpä muuten exältä vielä tänään nähdessäni, ja vastaus oli (HALUAN naisten analyysiä just tästä!) :

1. En ole koskaan pitänyt nuolemisesta ts. oraaliseksistä
2. En tule koskaan pitämään siitä

Lisäys edit: ja nämä siis riippumatta siitä, kuka missä miten jne!

PISTE.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 20:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

.-iisi-. kirjoitti:

No siis, nyt sun pitää ottaa huomioon, etten koskaan kehunut osaavani tätä hommaa saati olevani siinä ammattilainen.. tähänastisten kokemusten valossa ainakaan. Kysyinpä muuten exältä vielä tänään nähdessäni, ja vastaus oli (HALUAN naisten analyysiä just tästä!) :

1. En ole koskaan pitänyt nuolemisesta ts. oraaliseksistä
2. En tule koskaan pitämään siitä

Lisäys edit: ja nämä siis riippumatta siitä, kuka missä miten jne!

PISTE.
HÖH, easy, HÖH Rolling Eyes Rolling Eyes
Olenko minä jotenkin väittänyt, että sinä osaat... (enhän ole ollut kanssasi)

Siis selvennyksesi, easy, naiset siis sanovat:
Lainaus:
1. En ole koskaan pitänyt nuolemisesta ts. oraaliseksistä
2. En tule koskaan pitämään siitä
??

Ja mikä ihmeen piste? Wa meinst du? Oletko asian keskustellut loppuun, tuotako tarkoitat pisteellä? Sillä minä käytän sitä vain, kun mulla ei ole kyseiseen asiaan lisättävää, senkin PISTE-easy Laughing Repeää Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 20:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Siis selvennyksesi, easy, naiset siis sanovat:
Lainaus:
1. En ole koskaan pitänyt nuolemisesta ts. oraaliseksistä
2. En tule koskaan pitämään siitä
??

Ja mikä ihmeen piste? Wa meinst du? Oletko asian keskustellut loppuun, tuotako tarkoitat pisteellä? Sillä minä käytän sitä vain, kun mulla ei ole kyseiseen asiaan lisättävää, senkin PISTE-easy Laughing Repeää Wink


Nyt rauhallisesti Shocked Siis ei minulle ole kukaan muu sanonut, ettei oraalista tykkää. Halusin vain tuoda esille, että kun täällä on monia naisia, jotka suosittelevat sitä kun ovat hyvää saaneet, niin sitten oli tämä minun exäni, joka sanoi, ettei tykkää eikä tule tykkäämään vaikka mikä olis. Oli AIVAN varma. Ja se on sellanen tyyppi, ettei se tule muuttamaan mielipidettään, ellei nyt sattuis niin että kielipelin maailmanmestari sais sen käsiinsä - ehkei silloinkaan, mistäpä minä (varsinkin kun olen mies) tietäisin. Cool
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Sade kirjoitti:

Kyllä voi - Siis kielenpää olla liian kova. Hassuksi tämän asian tekee vielä sitten se, että tämä "herkkyys" vaihtelee - hetkessä.
Toisinaan on hyvä, että kieli on vain kostea ja pehmeä.


Tää on ehkä yksi syy miksi ainakin minä olen vähän varovainen antaan nuolla itseäni - miehen on tärkee osata olla hellä ja mun on jotenkin tiedettävä se...jonkinlaisen käsityksen voi miehen tyylistä nuolla saada suudellessa. Joskus myös oralliseksi orkut minulla on sellasia "kovia" mikä ei tunnu hyvälle. Ne on nopeita ja "satuttavan" voimakkaita etenkin jos stimulointi on hiukan rajua.


Sade kirjoitti:
Hmm.. Tuli tuosta liiasta kovuudesta mieleen. Mitään niin silkkistä ei ole kuin peniksen iho - jostain syystä se ei tunnu koskaan liian kovalta.


Samaa mieltä Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

.-iisi-. kirjoitti:

Nyt rauhallisesti Shocked
Take it iisi, easy Very Happy
En mä mitään pahaa tarkoita, älä ota sitä niin, en mä kuumana käy, aika cool-olo. Rauha vaan nyt, Mies
Lainaus:

Siis ei minulle ole kukaan muu sanonut, niin sitten oli tämä minun exäni, joka sanoi, ettei tykkää eikä tule tykkäämään vaikka mikä olis. Oli AIVAN varma. Ja se on sellanen tyyppi, ettei se tule muuttamaan mielipidettään, ellei nyt sattuis niin että kielipelin maailmanmestari sais sen käsiinsä - ehkei silloinkaan, mistäpä minä (varsinkin kun olen mies) tietäisin. Cool

Niin, mistäpä tuon voisi tietää muuta kuin hän itse. Se vaan on niin, että kaikki eivät kielihoidosta pidä, minkäs sinä easy sille mitään voit.

Mutta se, ettei suostu muuttamaan mielipidettään, kuulostaa siltä, kuin olisi jämähtänyt paikoilleen.
Jotenkin tähän tapaan: "Mä en ikinä muutu, enkä muuta mielipiteitäni"
ts. jää paikalleen polkemaan ja sitten jonkun ajan päästä on laput silmillä, kun ei suostu muutoksiin, mitä mikäkin asia tuo muassaan.
Ja kuinkas sitten käy, kun elämä on muuttuvaa elementtiä, päätellään kukin tahollaan, eiks yep?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 22:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

BigBigGirl kirjoitti:

Sade kirjoitti:
Hmm.. Tuli tuosta liiasta kovuudesta mieleen. Mitään niin silkkistä ei ole kuin peniksen iho - jostain syystä se ei tunnu koskaan liian kovalta.


Samaa mieltä Wink


Sitäkin voi kokeilla, vaikka huulilla tai kielellä Embarassed Embarassed

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 17.3.2007, 10:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

freesex kirjoitti:

Sitäkin voi kokeilla, vaikka huulilla tai kielellä Embarassed Embarassed


Pieni "tarkistus" etukäteen on suotavaa Laughing ennenkuin päättää onko pääkipeä vai ei Shocked

Mulla oli yksi kesä kesäromanssi yhden silkkimunan kanssa - viekin sitä muistelen...se oli kyl ihana Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker