Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Kusi?
Badman
LähetäLähetetty: 2.2.2006, 1:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

No nuo tankkiin kuseskelut oli joskus teininä. Sittemmin aina kokeilin kalulla onko tankissa vielä bensaa jos auto ei lähtenyt käyntiin mutta p-keleet menivät pienentämään aukkoa kun tuo lyijytön bensa tuli käyttöön Very Happy

Oikeasti en tiedä kumpi on vastenmielisempää, kusi vai uloste.
Kerran pumppasin takaapäin yhtä sussua ja tiesin että hän oli innokkaita b-rapun naisia, tällä kertaa oltiin kuitenkin doggyna a rapussa, no nainen sai orkun ja samalla hetkellä hällä tuli ehkä lusikallinen sitä itseänsä ruikulina ulos. Confused Vissiin kai ahkera perään pumppaaminen löysyttää paikkoja. yäk sitä löyhkää. Alkoi siinä Badmanikin puhti tökkimään Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.2.2006, 2:01  Vastaa lainaamalla viestiä






Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Kusta jonkun naamalle ja suuhun? Hyi helvetti mä sanon. Niskalaukauksella tollaset epänormaalit ja epäonnistuneet yksilöt pitäis eliminoida. *oksentaa*
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 2.2.2006, 2:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Kusta jonkun naamalle ja suuhun? Hyi helvetti mä sanon. Niskalaukauksella tollaset epänormaalit ja epäonnistuneet yksilöt pitäis eliminoida. *oksentaa*

Mua ei huolestuta tässä viestiketjussa muu kuin toi tankkiin kuseminen, hitto jos mun autolle sattuu jotain, kallis moottoriremppa voi olla edessä Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 2.2.2006, 11:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Kusta jonkun naamalle ja suuhun? Hyi helvetti mä sanon. Niskalaukauksella tollaset epänormaalit ja epäonnistuneet yksilöt pitäis eliminoida. *oksentaa*


Ei kai se kusija ole sen sairaampi kuin kusen vastaanottajakaan Laughing Huvinsa kullakin, minulle aivan sama niin kauan kun kukaan ei koita minun päälleni kuseksia Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.2.2006, 14:10  Vastaa lainaamalla viestiä






kusileikestä sen verran että niellä ei kannata ja jos nieleskelee niin kannatta juoda vettä päälle...ja ennenkun alottelee liruttelemaan olis hyvä juoda kans paljon vettä niin hiukka laimeempaa on tai vaikka ananas mehua...se on hyvää =)...kahvia en suosittele eikä myöskään lääkekuurien aikaan...oluthan tunnetusti saa nesteen virtaamaan myös
Takaisin alkuun
jep
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 13:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Huh 2006
Viestejä: 1

Pissaleikit kivoja


Viimeinen muokkaaja, jep pvm 19.10.2006, 14:41, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 15:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

toi yllä oleva selittää miks turkulaiset on k...päitä. Wink .Mut asiaan käsittääkseni runsas veden juonti "puhdistaa" ja ananasmehu kuulemma muuttaa makua????? ....ehkä tuo senorita Eliksiiri kommentoi "asiantuntijana" Wink Niin ja vielä vastaukseni ei ,en ole kokeillut.De gustibus no est disputandum = makuasioista ei voi kiistellä Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Arse
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 17:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Poke- ja tyttökuvaaja


Liittynyt: 27 Maa 2006
Viestejä: 54

assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Kusta jonkun naamalle ja suuhun? Hyi helvetti mä sanon. Niskalaukauksella tollaset epänormaalit ja epäonnistuneet yksilöt pitäis eliminoida. *oksentaa*


Ei kai se kusija ole sen sairaampi kuin kusen vastaanottajakaan Laughing Huvinsa kullakin, minulle aivan sama niin kauan kun kukaan ei koita minun päälleni kuseksia Very Happy


Heh Razz


Juu ei meikäläiselläkään oo kokemuksia, edes kuvaus puolelta. Kaipa niitäkin joskus vastaan tulee. Itseäni ei nääs nuo kusileikit kiihota.

_________________
Kankea kuin kolehtikeppi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 21:49  Vastaa lainaamalla viestiä






peeman kirjoitti:
Joo on kokemusta kusileikeistä. Avovaimo kusi suuhun ja naamalle ja me molemmat pidimme kovasti,myös hän halusi että kusen hänen suuhun ja naamalle. Pissaleikit on aivan ihania ja itse nautin kun nainen tulee hjareisin kasvojen ylle ja kusee suuhun.Onko halukkaita meilaa peeman@netti.fi




Ei hemmetti, ootko ihan terve? Miksi sun suuhun pitäis kusta? Juo ennemmin vaikka limua?
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 22:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

cowboi45 kirjoitti:
käsittääkseni runsas veden juonti "puhdistaa" ja ananasmehu kuulemma muuttaa makua????? ....ehkä tuo senorita Eliksiiri kommentoi "asiantuntijana" Wink


Hmmm, asiantuntijuus jotain asiaa kohtaa... Mutta ei pissileikkien! Ei ei ei...

Virtsa on elimistön muodostamaa kuona-ainetta. Se syntyy munuaisissa, jossa veri suodatetaan, ja kulkeutuu virtsaputkea pitkin virtsarakkoon.

Elimistössä kiertää jatkuvasti monia litroja nestettä ja munuaiset suodattavat vuorokauden aikana 180 litraa nestettä. Virtsa on vaaleampaa, jos kehon nestemäärä on korkea ja tummempaa jos kehon nestemäärä on alhainen. Virtsan maun vaikutuksiin en osaa sanoa mitään tuon ananasmehunkaan suhteen, mutta ananas, kuten myös esim. appelsiini, vaikuttaa virtsan pH-arvoon. Nesteiden, ennen kaikkea veden runsas nauttiminen on todella tärkeää.

Ihminen tuottaa keskimäärin 500 litraa virtsaa vuodessa. Se sisältää 95 % vettä, 2,5 % ureaa, joka on suurissa määrissä vahingollista ja loput 2,5 % virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa. Virtsa ei siis ole myrkyllistä, kuten monissa kulttuureissa uskotaan, mutta suurina annoksina se on haitallista.

Virtsa saattaa muuttua tahmeaksi sokeriliemeksi, jos henkilö sairastaa hoitamatonta diabetesta, jolloin sokeria pääsee virtsaan- Tämä ehkä vaikuttaa jopa sen makuunkin.... Rolling Eyes

Virtsarakko on paikkana steriili ja näin ollen myös virtsa on steriiliä. Kun virtsa joutuu rakosta pois ja kosketukseen ilman kanssa, se muuttuu epästeriiliksi. Pahoittelen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 3:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

ei haittaa bonita..... relata refero(kerroin (minulle) kerrottua ).pitää päästä tosta latinan hokemisesta eroon... Twisted Evil

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 7:14  Vastaa lainaamalla viestiä






Eliksiiri kirjoitti:
cowboi45 kirjoitti:
käsittääkseni runsas veden juonti "puhdistaa" ja ananasmehu kuulemma muuttaa makua????? ....ehkä tuo senorita Eliksiiri kommentoi "asiantuntijana" Wink


Hmmm, asiantuntijuus jotain asiaa kohtaa... Mutta ei pissileikkien! Ei ei ei...

Virtsa on elimistön muodostamaa kuona-ainetta. Se syntyy munuaisissa, jossa veri suodatetaan, ja kulkeutuu virtsaputkea pitkin virtsarakkoon.

Elimistössä kiertää jatkuvasti monia litroja nestettä ja munuaiset suodattavat vuorokauden aikana 180 litraa nestettä. Virtsa on vaaleampaa, jos kehon nestemäärä on korkea ja tummempaa jos kehon nestemäärä on alhainen. Virtsan maun vaikutuksiin en osaa sanoa mitään tuon ananasmehunkaan suhteen, mutta ananas, kuten myös esim. appelsiini, vaikuttaa virtsan pH-arvoon. Nesteiden, ennen kaikkea veden runsas nauttiminen on todella tärkeää.

Ihminen tuottaa keskimäärin 500 litraa virtsaa vuodessa. Se sisältää 95 % vettä, 2,5 % ureaa, joka on suurissa määrissä vahingollista ja loput 2,5 % virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa. Virtsa ei siis ole myrkyllistä, kuten monissa kulttuureissa uskotaan, mutta suurina annoksina se on haitallista.

Virtsa saattaa muuttua tahmeaksi sokeriliemeksi, jos henkilö sairastaa hoitamatonta diabetesta, jolloin sokeria pääsee virtsaan- Tämä ehkä vaikuttaa jopa sen makuunkin.... Rolling Eyes

Virtsarakko on paikkana steriili ja näin ollen myös virtsa on steriiliä. Kun virtsa joutuu rakosta pois ja kosketukseen ilman kanssa, se muuttuu epästeriiliksi. Pahoittelen.




Lähde olisi hyvä mainita vaikka ei nyt ihan suora kopsaus ollutkaan.....
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 10:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Lähde olisi hyvä mainita vaikka ei nyt ihan suora kopsaus ollutkaan.....


Hohhoh, no johan sitä taas keulitaan Laughing

Eiköhän Eliksiirillä ole asiasta ihan riittävästi tietoa, sen verran pitkään on sairaanhoito-alalla toiminut Rolling Eyes

Mutta etköhän saa lähdeviitteet faktoihin, kunhan Eliksiiri tämän ehtii lukemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Lähde olisi hyvä mainita vaikka ei nyt ihan suora kopsaus ollutkaan.....


Hohhoh, no johan sitä taas keulitaan Laughing

Eiköhän Eliksiirillä ole asiasta ihan riittävästi tietoa, sen verran pitkään on sairaanhoito-alalla toiminut Rolling Eyes

Mutta etköhän saa lähdeviitteet faktoihin, kunhan Eliksiiri tämän ehtii lukemaan.



No kyllä tuo tuli kuin tietosanakirjasta vaikka kuinka olisi toiminut kyseisellä alalla.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

tietosanakirja my ass...japanissa 200000 ihmistä kurlaa virtsalla 30 sekuntia joka päivä .....päivän turha tieto Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker