Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Palautetta (split)
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 10:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Snadistisadisti kirjoitti:
Tuota noin... Olisi hieman miellyttävämpää lukea, kun lainauksia ei joka välissä olisi niin paljoa. Riittänee, että viittaa lyhyesti siihen tekstinosaan, mitä asia koskee. Haluavat/kiinnostuneet voivat sitten kelata taaksepäin ja selvittää itse mistä on kysymys.

Ihan noin niinkuin yleisen luettavuuden vuoksi tämä kannanotto tähän väliin.


Snadistisadisti@luukku.com


Samoin kun sekin olisi miellyttävämpää että tuollaiset Snadistisadistin sekä tällaiset kuin tämä minun kommentti on laitettaisiin oikealle keskustelualueelle eli avautumisiin Laughing

PS. Ylläpito voisi muutenkin pitää paremmin huolta siitä että pysytään aiheessa, tosin minä olen kyllä ollut huomaavina moderaattoreiltakin aivan aiheeseen kuulumattomia kommentteja joissakin keskusteluissa.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 12:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mr Lothar kirjoitti:
PS. Ylläpito voisi muutenkin pitää paremmin huolta siitä että pysytään aiheessa, tosin minä olen kyllä ollut huomaavina moderaattoreiltakin aivan aiheeseen kuulumattomia kommentteja joissakin keskusteluissa.

Olemme kuitenkin keskustelufoorumilla, jolla olo on vapaaehtoista ja kevytty viihdettä, ei siis mitään vakavaa ja elämää tärkeämpää. Toisten mielestä moderaattorit eivät saisi sanoa mitään, jolle me olemme yhteistuumin nauraneet päälle; mitä järkeä siinä nyt olisi, ihmisiä ja keskustelijoitahan mekin vaan olemme?! Kuten huomata ajoittain saattaa, moderaattorin tittelillä olisi kysyntää; mutta tuskin hekään olisivat valmiita luopumaan sen vuoksi omista mielipiteistään?

Kaikkia ei voi miellyttää, joten johonkin raja on vedettävä. Ainakin toistaiseksi kevyt leuan heitto väliin sallitaan, koska tarkoitus tuskin on jatkossakaan alkaa vetämään pelkkää asia-linjaa. Tämä ajoittainen spämmääminen oikeastaan sallitaan tällä hetkellä siksi, että foorumi on melko rauhallinen ja tänne on jumittunut tälläinen oma sisäpiirimme. Toki olisi hienoa, jos tänne tulisi laumoittain asiallisesti kommentoivia kansalaisia, jolloin voisimme puhua ainoastaan tästä, ah, niin ihanasta seksinmaailmasta. Puolustuksena kuitenkin, että olemme mielestämme kuitenkin pyrkineet poistamaan tai splittaamaan pahimmat örvellykset.

Harvoin joku pyytää tiukentamaan otetta koko foorumin suhteen, sen sijaan yksittäisiä henkilöitä on pyydetty kahlitsemaan esim. turhien viestien osalta. Saamme jatkuvasti shittiä niskaan, koska olemme jo nyt nihilistien ruumiillistumia -pahiksia, jotka siirtelevät ja poistelevat viestejä. Jos tällä hetkellä alkaisimme linjaamme edelleenkin tiukentamaan, täällä kävisi ilmeinen kato keskustelijoiden suhteen.

Ja kyllä, olen spämmääjien nro 1. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 13:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Eliksiiri kirjoitti:

Olemme kuitenkin keskustelufoorumilla, jolla olo on vapaaehtoista ja kevytty viihdettä, ei siis mitään vakavaa ja elämää tärkeämpää. Toisten mielestä moderaattorit eivät saisi sanoa mitään, jolle me olemme yhteistuumin nauraneet päälle; mitä järkeä siinä nyt olisi, ihmisiä ja keskustelijoitahan mekin vaan olemme?! Kuten huomata ajoittain saattaa, moderaattorin tittelillä olisi kysyntää; mutta tuskin hekään olisivat valmiita luopumaan sen vuoksi omista mielipiteistään?

Kaikkia ei voi miellyttää, joten johonkin raja on vedettävä. Ainakin toistaiseksi kevyt leuan heitto väliin sallitaan, koska tarkoitus tuskin on jatkossakaan alkaa vetämään pelkkää asia-linjaa. Tämä ajoittainen spämmääminen oikeastaan sallitaan tällä hetkellä siksi, että foorumi on melko rauhallinen ja tänne on jumittunut tälläinen oma sisäpiirimme. Toki olisi hienoa, jos tänne tulisi laumoittain asiallisesti kommentoivia kansalaisia, jolloin voisimme puhua ainoastaan tästä, ah, niin ihanasta seksinmaailmasta. Puolustuksena kuitenkin, että olemme mielestämme kuitenkin pyrkineet poistamaan tai splittaamaan pahimmat örvellykset.

Harvoin joku pyytää tiukentamaan otetta koko foorumin suhteen, sen sijaan yksittäisiä henkilöitä on pyydetty kahlitsemaan esim. turhien viestien osalta. Saamme jatkuvasti shittiä niskaan, koska olemme jo nyt nihilistien ruumiillistumia -pahiksia, jotka siirtelevät ja poistelevat viestejä. Jos tällä hetkellä alkaisimme linjaamme edelleenkin tiukentamaan, täällä kävisi ilmeinen kato keskustelijoiden suhteen.

Ja kyllä, olen spämmääjien nro 1. Laughing


Ok, mutta kyllä teillä kuitenkin pitäisi olla yhtenäinen linja tuon viestien siirtelyn ja poistelun tekemisessä. Toisinaan sallitte aivan asiattomuuksia ja toisinaan taas asiaan kuuluvatkin viestit siirretään tai jopa poistetaan.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, toi on vaikea toi linjanveto.

Minähän en sinänsä ole mode mutta:

1) adminina olen poistellut lähinnä vain viestejä joissa on loukattu jotain naista niin että minulle on tullut vahva epäilys että se aiheuttaa tilanteen jossa muut naiset eivät niin mielellään asioi täällä. Eli mun tavoite on ollut että koska kuitenkin useimmat miehet pitävät siitä että naiset täällä on ja kirjoittelee niin siksi naisia ei saa pilkata. (Isoja ongelmia on kuitenkin tullut kun nainen on pilkannut toista naista)

2) Ja toinen on tilanne jossa on alettu syyttämään ihmistä tai ihmisiä lain rikkomisesta. Ne on sellaisia keskusteluja joita pitäisi välttää.

3) Kolmas on harvinainen, mutta varsinkin yksi trolli on usein saanut sellaista väittelyä ja riitelyä aikaan, että vaikka hänen häirintänsä on loogisesti ja järjellisesti saatu vastineilla teilattua niin niistä on jäänyt sellainen ahdistava tunnelma, joka on omiaan aiheuttamaan sen ettei ainakaan uudet jäsenet halua osallistua keskusteluun tai lukea foorumia. Veikkaan että tämä on myös ollut kirjoittajan tavoite.

Noi on olleet mun kriteerit mutta on hemmetin vaikea pukea noita selkeiksi säännöiksi, koska noissa pitää osata arvioida että tuleeko foorumista naisia luotaantyöntävä jos täällä ruoditaan jonkun naisen muotoja pilkkaavaan sävyyn vai ei ja missä raja menee koska kyllä kannustavaa kritiikkiä pitäisi saada esittää.

Toisaalta olen sananvapauden kannattaja joten ärsyttää aina kun joutuu jotain poistamaan mutta noi yllä mainitut kohdat on sellaisia jolloin olen katsonut että nyt on parempi poistaa kuin antaa olla.

Tossa on oikeastaan ne pointit jolloin minä olen puuttunut. Mutta jos jonain päivänä osaan muotoilla nämä kaikille selkeiksi säännöiksi niin ilmoittelen asiasta - toistaiseksi se on minulle liian vaikea tehtävä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 15:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mr Lothar kirjoitti:

Ok, mutta kyllä teillä kuitenkin pitäisi olla yhtenäinen linja tuon viestien siirtelyn ja poistelun tekemisessä. Toisinaan sallitte aivan asiattomuuksia ja toisinaan taas asiaan kuuluvatkin viestit siirretään tai jopa poistetaan.
Olet ytimessä Lothar Very Happy
Toisinaan todellakin suvaitaan asiattomuuksia ja katsotaan sormien läpi. Mun mielestä täällä on vähän sellainen meininki, että toisia kirjoittajia suositaan ja annetaan heidän jauhaa paskaa loputtomiin puuttumatta siihen mitenkään.

Koen itse, että minä en saa tuoda omia kärkkäitä mielipiteitäni esille tai harrastaa kettuilua, kun muut sitten valittavat modeille mun tavastani, ilmaista itseäni. Siksi myös assa valvoo minua - olen hänen silmätikkunsa ja piikki lihassa, vaikken henkilökohtaisesti, niin muiden kirjoittajien miellyttämisen vuoksi olen

Kun ketään en osoita sormella, jos jotain kirjoitan. Vaan se on niin, kuinka lukija sen ottaa. Jos hän kokee, että olen osoittanut jollaintapaa häntä, hän itse ottakoon yhteyttä minuun, eikä valittele siitä muualle.
Sillä minä oikaisen asian kyllä, mutta julkisesti en ala asioita turhasta puimaan.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 19:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Mä en ole huomannut mitään linjaristiriitoja..mut olen todellakin ajoittain hiukan pihalla. On multa poistettu viestejäkin, mut en tie kuka ne on poistanut? Kenen "linjasta" ne on arvioitu. Olen automaattisesti ajatellut et Härski (prkl Laughing ) ja minusta ihan aiheesta...hyvä et joku pitää linjasta huolta ja ajattelee noin monipuolisesti ja ottaa kaikki huomioon. Härski on täällä minun superegoni Idea koska se on minulla itselläni ajoittain häilyvä...ja viettipohja dominoi Embarassed

Mut en ole huomannut mitään epäoikeudenmukaisuutta. Luulin aluksi Assaa v-mäiseksi, mut eihän se ole totta. Assalla on aika nasevia kommentteja välillä, mut erittäin asiallisia ja perusteltuja. E:llä taas on rennompi ote asiaan - olet ikäänkuin jossain välimaastossa, välitilassa Wink ?

Mut minusta tämä on kokonaisuudessaa harvinaisen asiallinen foorumi ja ei tällänen sivusto pysy sellaisena ellei sen takana ole ihmisiä jotka huolehtii tästä. Kiitos kaikille taustavaikuttajille ja tietysti ahkerille ihmisille viestittelystä Heart small

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 19:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kovasti taas ruoditaan, mutta mielelläni kuulisin jotain konkreettisia esimerkejä siitä miten joitakin asiattomuuksia siedetään suuremmalla toleranssilla kuin toisia? Lotharilta haluaisin kuulla esimerkin etenkin ASIALLISESTA viestistä joka on joutunut poistoon?

Myönnän kyllä että tietynlainen "naamaraja" moderoinnissa on - aivan tuntemattoman uuden spämmääjän viestit päätyvät herkemmin poistoon kuin aktiivisen kirjoittajan satunnaiset suht turhat postaukset.

Lisäksi tuohon näennäiseen herkkyyteen vaikuttaa sekin että ihan kaikesta "te" ette ole tietoisia. Eli esimerkiksi jos me hoksaamme IP:n perusteella vanhan tutun spämmääjän paluun, viesti päätyy poistuviin suht heppoisilla perusteilla - tällainen saattaa näyttää ulkopuoliselle kummalta.

Mutta siitä olen eri mieltä, etteikö moderoinnin linja olisi selkeä - kirveen alle joutuvat poikkeuksetta:
- henkilökohtaiset loukkaukset
- asiattomuudet
- välinpitämättömän huolimattomuuden ansiosta väärään paikkaan kirjoitetut viestit
- pikkuhousujen tms myynti-ilmoitukset
- prostituoitujen "myynti-ilmoitukset"
- selkeät trollaukset ja spämmit

...Edellämainittujen lisäksi viestejä splittaillaan aina sitä mukaan kun moden mitta offtopiciin täyttyy. Tosin tämän foorumin luonne (ja sehän on yhtä kuin kirjoittelijoidensa luonne) on herkästi offtopiciin ajautuva, joten todellakaan ihan helpolla ei splittiä tule - muuten ei muuta ehtisi täällä tekemäänkään.

Monille tuntuu edelleen olevan myös hämmästyttävän vaikeaa ymmärtää kaksi erillistä tekijää - moderaattori ja ihminen sen moderoinnin takana, jolla on myös omat mielipiteensä keskusteluihin.

Jokaisella kirjoittelijalla on myös omat näkemyksensä muista foorumin vierailijoista, joiden perusteella on sitten äärettömän helppo luoda omassa päässään ajatusmalleja "taas tota suositaan ja mua vaan ruoditaan". Minulla henkilökohtaisesti ei ole juuri mitään tuntemuksia ketään foorumin vakiokävijää kohtaan ja suhtaudun kaikkiin yhtä neutraalisti - niin kauan kuin asialinja säilyy.

Loppuun vielä mainittakoon kertaalleen, etten ole tässä hommassa ns ensi kertaa saatolla. Trust me, I know what I m doing Cool. Monia nämä linjanvedot vituttavat, mutta lähes poikkeuksetta ne joita vituttaa ovat itse pahimpia häiriköitä.

ST:n foorumin keskustelun määrän ja tason nousu lienee paras osoitus siitä että linja ja suunta on ollut oikea.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 19:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

BigBigGirl kirjoitti:
Luulin aluksi Assaa v-mäiseksi, mut eihän se ole totta. Assalla on aika nasevia kommentteja välillä, mut erittäin asiallisia ja perusteltuja.


Ei kyllä minä olen vaan ihan perusvittumainen ihminen. Kysy keltä vaan.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ oot vai *väriseen inhosta* Sad

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 20:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^^ on se k-pää ..eihän passatilla aja kuin kulkukauppiaat ja persreiät.... Ei voi mitään

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Mäki ajan passatilla ja lujaa Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

passat..lujaa ...loogisesti ja matemaattisesti mahdoton yhtälö Neutral..niin ,jotta sitä mulla vielä oli....on noita munkin viestejä mennyt poistoon ,asiasta yleensä ..aika moni ollut "asiallista" heittoa jonkun trollin juttuihin... Rolling Eyes kokeilkaapa mennä erään suomen tunnetuimman foorumin sivuille ,arvostelkaa modeja ..ja tulette huomaamaan ,että viestinne on poistettu ..täällä saa sentään arvostella modeja (ja heidän "autojaan) ,pientä vittuiluakin sietävät ..... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jos viesti löytyy poistetut osiosta niin poistaja on ollut assa tai eliksiiri ja syy on ilmeisesti ollut joku noista mitä assa luetteli.

Jos viestissä on ollut jotain perin loukkaavaa tai spammattavaa niin ne kohdat on toivottavasti peitetty ****** merkeillä, esim v***** myynti osoitteita.

usein muuten käy niin että jos joku juttu menee asia sivusta ja se splitataan omaan ketjuunsa niin kirjoittaja etsii sitä vain alkuperäisestä ketjusta ja luulee että se on poistettu kokonaan mutta se on aloittanut uuden aiheen / otsikon.

Minä en juuri koskaan puutu siihen että pysyykö joku juttu asiassa vai ei koska itsekin pysyn aika heikosti (huono omatunta) Embarassed

Jos minä poistan jotain niin ne on yleensä sellaisia juttuja joista pelkään että ne nolaa jonkun ihmisen tai ihmisryhmän (lähinnä naiset ja tytöt ja varsinkin mallit) tai muuten arvioin että ne luo foorumille ahdistavaa tunnelmaa josta pelkään että foorumin käyttäjäkunta saa negatiivisen käyttökokemuksen. Minä en siirrä noita juttuja poistetut osioon vaan ne vain häviää.

Syynä on se että omasta mielestäni mun puuttumiskynnys on aika korkea, ja silloin joku juttu on jatkunut jo niin monen viestin ajan että jotta voisin siirtää sen poistetut osioon ilman että se siellä turmelisi foorumilla kävijöiden käyttökokemusta ja positiivista fiilistä joutuisin täyttämään yli puolet viestien sanoista ***** merkeillä.

Vinkkinä kerron että erityisesti naismallien loukkaaminen tai foorumilla aktiivisesti vaikuttavien naisten loukkaaminen saa minut erityisen helposti poistamaan viestejä. Samoin viestit jotka syyttää rikokseen syyllistymisestä (tämä ei ole tuomioistuin).

Mutta esim viestit jotka loukkaa Lotharia ei saa multa poistoa koska tiedän että Lothar saa noista säälittävistä hyökkäysyrityksistä aina naurut niin ne on pakko jättää. Very Happy

Joku voi ajatella että on gestapo-meininkiä, mutta olen kokemuksesta oppinut että jos annan noiden häiriköiden pikkuisen loukata jotka täällä liikkuu niin seuraavalal viikolal ne loukkaa vähän enemmän ja sitten se ajautuu niin pitkälle ja asiasta käyty väittely on niin negatiivista luettavaa että se työntää luotaan paljon käyttäjiä ja lisäksi lopulta kun siihen puuttuu niin tilanne on eskaloitunut niin että näyttää siltä että meidän puuttumisemme on epäoikeudenmukaista.

Eli tuon takia muutin joskus viime syksynä tyyliä aika voimakkaasti ja jos alkoi näyttämään tahalliselta riidan haastamiselta ja sellaisen ahdistavan negatiivisuuden luomiselta joka oli omiaan varsinkin uusia ihmisiä karkottamaan täältä niin aloin vain hävittämään sellaisten häiriköintiyritysten alkuja ja tähän mennessä ei ole tarvinnut katua.

Ja kun poikkeuksetta melkein noi on ollut rekisteröitymättömien tahojen yrityksiä ja on näyttänyt siltä että on aina samat kaveri palanneet uudella tavalla yrittämään negatiivisen käyttökokemuksen levittämistä niin siitä on muodostunut toi mun tapa.

Silloin harvoin kun rekisteröitynyt on noihin osallistunut niin hän on yleensä vain tullut vedetyksi mukana jonkun toisen aloittamaan soppaan ja ei ehkä itse ole huomannut että sen väittelyn tavoite oli vain luodo huonoa fiilistä.

Arvostan sananvapautta kovasti ja aina kun poistan viestin se jättää minuun haavan mutta välillä se on tehtävä. Toisaalta en ehdi aina tätä foorumia seurata, joten valittettavasti näitä juttuja jää myös huomiotta.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Jos minä poistan jotain niin ne on yleensä sellaisia juttuja joista pelkään että ne nolaa jonkun ihmisen tai ihmisryhmän (lähinnä naiset ja tytöt ja varsinkin mallit) tai muuten arvioin että ne luo foorumille ahdistavaa tunnelmaa josta pelkään että foorumin käyttäjäkunta saa negatiivisen käyttökokemuksen. Minä en siirrä noita juttuja poistetut osioon vaan ne vain häviää.
Tästä putkahti mieleeni, se, että joku vieras oli kommentoinut minua jotenkin tähän tapaan: "Onkos toi Tulisydän ihan terve tai jotai" Huomasin tuon viestin ja äkkiä se oli vain kadonnut, sitä ei löytynyt poistetuista.
En kommentoinut kyseistä hölmöyttä millään lailla, mutta ihmettelin, mihin viesti oli hävinnyt. Liekö sinä Härski sen sitten poistanut?
Sama se, kuka sen teki, tämä oli yksi esimerkki.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 22:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

cowboi45 kirjoitti:
passat..lujaa ...loogisesti ja matemaattisesti mahdoton yhtälö Neutral..


Ehkä se onkin sit yliluonnollinen ilmiö Laughing Katsos...lähden autoilemaan, laitan posliiniani vasten ihanat sukkikset ilman pikkareita ja kireet farkut siihen päälle Embarassed . Hyppään auton puikkoihin ja kaasutan...AAAHH Shocked farkkujen paksu sauma uppoaa mun vakoon..pysähdyn liikennevaloihin ja vihreällä Arrow kaasu pohjaan ja taas piparissanikin hyrisee...

Elämä on ihmeellistä - taidetta ilman käsiä ja järkeä Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker