Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Mies häpeää ikäeroamme sängyssä
Vieras
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 15:56  Vastaa lainaamalla viestiä






Olemme kolme vuotta yhdessä ollut avopari, ja seksi on jäänyt nykyään olemattomiin. Aluksi harrastettiin viisi kertaa päivässä, mutta sitten se vain loppui. Kännissä sitä saa vaikka 12h päivässä, mutta muuten ei koskaan. (Lääkäri on sanonut, että testosteronitaso nousee kännissä, että se johtuu siitä.) Miehellä on aloitetuut hormoonihoito, josta tämän asian pitäisi korjaantua?
Eilen hän kännissä kuitenkin (ei kuitenkaan harrastettu seksiä) kertoi, että häpeää sitä mitä muut ajattelevat siitä, että me harrastetaan seksiä, kun ikäeroa on niin paljon. Kaikkihan tietää, että olemme kihloissa, ja asumme yhdessä, eli kuvittelisi heidän luulevan meidän tekevän muutakin? Oliko tämä vain vihanpurkaus vai mitä hän tarkoitti? Aamulla hän ei muistanut asiaa mitenkään. Minä luokkannuin tietenkin ihan järjettömästi, rakastan miestäni yli kaiken, mutta miksi hän voi ajatella noin? Eikö yleensä olla vain ylpeitä, kun on vähän nuorempi vaimo?
Häpeää hänen suorituskyvyistään ei pitäisi olla, koska hän on aivan taivaallinen sängyssä.
Takaisin alkuun
arsu1
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 16:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Merkillinen lääkäri? Tosiasiassa testosteronin tuotanto laskee humalassa. Jokainen mies tietää, miltä tuntuu kun aamulla alkoholi poistuu verestä ja hormonitasapaino palautuu. On melkoinen testosteronipaukku ja silloin tuppaa hippasen panettamaan:=)
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Tämä oli siis pelkästään näihin aiheisiin erikoistunut lääkäri yksityisellä terveysasemalla(myös erittäin arvostettu alallaan.) Ja meillä se kyllä oikeasti pitää paikkansa. Kun känni on riittävä ja tarpeeksi kauan kestänyt, mies haluaa koko ajan.
Ongelma onkin se, että kun selvinpäin ei saa, ja hänen kommenttinsa siitä Crying or Very sad
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Testosteronitaso kyllä tosiaan laskee humalassa. Tietysti jos känni on riittävän pitkä ja menee jo laskuhumalan puolelle, alkaahan se taas nousemaan = panettaa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 22:40  Vastaa lainaamalla viestiä






Tämä lääkäri nyt kuitenkin näin sanoi, ja uskon häntä (vaikka harvemmin lääkäreitä edes nykyään enään jaksaan uskoa Sad ). Hänen sanojensa mukaan naisilla tapahtuu ihan sama asia, ja sen olen ainakin itsessäni huomannut!
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





arsu1 kirjoitti:
Merkillinen lääkäri? Tosiasiassa testosteronin tuotanto laskee humalassa. Jokainen mies tietää, miltä tuntuu kun aamulla alkoholi poistuu verestä ja hormonitasapaino palautuu. On melkoinen testosteronipaukku ja silloin tuppaa hippasen panettamaan:=)


En tiedä. Mua panettaa usein, mutta en oo kyllä koskaan tollasta huomannu. Tosin en dokaa 2-4 annosta enempää kuin harvoin.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

.-iisi-. kirjoitti:

En tiedä. Mua panettaa usein, mutta en oo kyllä koskaan tollasta huomannu. Tosin en dokaa 2-4 annosta enempää kuin harvoin.
Kohtuuannos.
Testikset nousee kankkusessa. No, mä en kyllä naimisesta perusta silloin kun itse ole maannut kalpeena hiljaa.
Koska elimistö vaatii tasapainoa, juomista kännin jälkeen. Ja mulla aikoinaan, kun harrastettiin juomista, seuraavana päivänä pisuttelu kirveli, joten ei siinä nyt toisen mieliteot kyllä antaneet mitään sytykettä.
Emme juo enää ja parempi niin, sillä sopu säilyy hyvin, alkoholi rikkoo.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

[/quote]
En tiedä. Mua panettaa usein, mutta en oo kyllä koskaan tollasta huomannu. Tosin en dokaa 2-4 annosta enempää kuin harvoin.[/quote]

Tarkoittaako 2-4 annosta että et vedä 2-4 päivän putkea pidempään? alkoholin käytössä on suositeltavaa että vedetään vähintään viikonloppu ja tasotellaan alkuviikko Twisted Evil

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 19:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





sälli22v kirjoitti:
Tarkoittaako 2-4 annosta että et vedä 2-4 päivän putkea pidempään? alkoholin käytössä on suositeltavaa että vedetään vähintään viikonloppu ja tasotellaan alkuviikko Twisted Evil


Läpy läpy Laughing

Mutta vakavasti sanottuna Suomessa vituttaa just toi asenne, eli vitullinen dokaus ja siihen liian usein liittyvä todellinen ördäys ja sen koko paketin huvittavana pitäminen on se, mikä täällä on eniten pielessä. Varsinkin kun on joutunut paljon tarkastelemaan kotimaataan ulkomaalaisten silmien kautta.. uh. Ehkä AINOA lieventävä seikka on artistien mainostama krapulainen luomisinspis, mutta en tiedä onko sekään kaikkien näiden toisistaan vieraantuneiden ihmisten ja särkyneiden sydämien ja kehojen arvoista.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 20:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
kertoi, että häpeää sitä mitä muut ajattelevat siitä, että me harrastetaan seksiä, kun ikäeroa on niin paljon.


Eli paljonkos se ikäero nyt on?

Minulta se ainakin meni ohi ja on aika keskeinen tieto. JOtenkin veikkaan ettei kuitenkaan ole kovin paljon vaan toi on vain joku päähänpinttymä. Todennäköisesti joku kaveri vaan on pilkannut tai kuittaillut tuota miehellesi ja osunut arkaan paikkaan - jos kerran ei alusta asti ole ollut ongelmana.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
kertoi, että häpeää sitä mitä muut ajattelevat siitä, että me harrastetaan seksiä, kun ikäeroa on niin paljon.


Eli paljonkos se ikäero nyt on?

Minulta se ainakin meni ohi ja on aika keskeinen tieto. JOtenkin veikkaan ettei kuitenkaan ole kovin paljon vaan toi on vain joku päähänpinttymä. Todennäköisesti joku kaveri vaan on pilkannut tai kuittaillut tuota miehellesi ja osunut arkaan paikkaan - jos kerran ei alusta asti ole ollut ongelmana.


Itse olen 28 ja mies on 50. Kyllä olen monesti itse sitä joutunut kuuntelemaan, ettei se hänen kavereiden vittuilua ole.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 21:26  Vastaa lainaamalla viestiä






Niin tuskinpa tollaisia hoitoja aletaan antamaan yleensä kovin nuorille pojille?
t:ketjun aloittaja
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 21:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:

Itse olen 28 ja mies on 50. Kyllä olen monesti itse sitä joutunut kuuntelemaan, ettei se hänen kavereiden vittuilua ole.



Parasta tietysti olis ku voisitte juttella, mutta tässä jotain mun ajatuksia mitä tulee mieleen - voin kyl olla ihan täysin väärässäkin. Syitä hänen käytöksen muutokselle voi olla nyt vaikka hänen ikäkriisi - kyllä se itsekutakin järkyttää ku tulee pyöreitä täyteen. Hän ei kuitenkaan ole nyt enää ihan nuorimies - ja tietää/tuntee sen ehkä itsekin. Pelkää menettävänsä vaikka sinut, kun sinä nyt vasta lähestyt eroottisesti parasta aikaasi. Sit voi olla et hänellä on jotain suorituspaineita, olen vaan huomannut et jotkut viinaan kallellaan olevat saavat päihtymystilasta vähän pitoa vehkeeseensä. Myös runsas alkoholin käyttö kyl nakertaa aika tehokkaasti egoa.

Mut en siis usko, et hän sinun nuoruuttasi häpeää (paremminkin ehkä voi kadehtia...), vaikka on jotain turhautuneessa tilassa vähän lohkaissutkin. Enempi tulee mieleen oman itsen vanhenemisen tiedostaminen ja pelko vaikka siitä, ettei kykene pitämään sua hyvänä?

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 22:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tuossa BBG on oikeilla jäljillä, mut ei se ikä ero tee mitään, tunnen parin jolla on vieläkin suurempi ikäero (27v) ja heillä on tosi ihanaa, ainakin ulkopuoisisesta, pari ihan pientä lasta ja silleen Smile Suurin syy tuohon tämä tarinan juttuun on miehen oma itsetunto, hän ei luota itseensä, ja näin tosiaan pelkää sun menettämistä siitä syystä että toinen olisi rakkaampi/parempi kun hän itse.
Tuohon ei auta kun asian perinpohjainen keskustelu ja miehen itsetunnon parannus.

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.3.2007, 14:35  Vastaa lainaamalla viestiä






BigBigGirl kirjoitti:



Parasta tietysti olis ku voisitte juttella, mutta tässä jotain mun ajatuksia mitä tulee mieleen - voin kyl olla ihan täysin väärässäkin. Syitä hänen käytöksen muutokselle voi olla nyt vaikka hänen ikäkriisi - kyllä se itsekutakin järkyttää ku tulee pyöreitä täyteen. Hän ei kuitenkaan ole nyt enää ihan nuorimies - ja tietää/tuntee sen ehkä itsekin. Pelkää menettävänsä vaikka sinut, kun sinä nyt vasta lähestyt eroottisesti parasta aikaasi. Sit voi olla et hänellä on jotain suorituspaineita, olen vaan huomannut et jotkut viinaan kallellaan olevat saavat päihtymystilasta vähän pitoa vehkeeseensä. Myös runsas alkoholin käyttö kyl nakertaa aika tehokkaasti egoa.

Mut en siis usko, et hän sinun nuoruuttasi häpeää (paremminkin ehkä voi kadehtia...), vaikka on jotain turhautuneessa tilassa vähän lohkaissutkin. Enempi tulee mieleen oman itsen vanhenemisen tiedostaminen ja pelko vaikka siitä, ettei kykene pitämään sua hyvänä?


Ollanhan me tästä puhuttu, ja varmasti jo liikaakin. Mutta ei stondiksessa vika ole, sai hän toiselta lääkäriltä (ei erikoistunut tähän alaan) v*****(koska toi lääkkeen nimi nähtävästi sensuroidaan niin tarkoitan potenssia auttavaa lääkettä), mutta eihän se mitään auttanut. Jos ei halua, seisoo tai ei. Olen miljoona kertaa kysynyt, että olisiko hänellä haluja panna jotain muuta, mutta hän ei vain yksinkertaisesti halua panna ketään.
Testien perusteella syy nyt olisi sitten tämä hänen alhainen testosteronitaso. Vielä ei ainakaan hoidot ole auttaneet, mutta siihen menee tietenkin aikansa.
Tämä nyt vaivaa, että jos hänen halunsa palaavat hoidon avulla, mutta hän ei voi panna minua, koska hävettää, kun olen niin nuori ja kaikki tietää sen. (Tiedän, että hän oli kännissä, kun sen laukoi, eikä enää suostu ymmärtämään kommenttiaan,) niin mitä minä sitten teen?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker