Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Kuvaajat
BlueWing
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 14:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Maa 2007
Viestejä: 16
Paikkakunta: Tampere

Luin tuolta, että jotkut kuvaajat haluavat kans päästä mallien kanssa puuhaamaan... Itselle ei ole tullut kohdalle sellaista. kun itse olin ensimmäistä kertaa kuvauksissa niin oli oikeastaan aika paljon kuvaajan ansiota, että oli hauskaa ja rentoo kun kuvaaja heitti läppää ja sai jännityksen katotamaan. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BlueWing kirjoitti:
Luin tuolta, että jotkut kuvaajat haluavat kans päästä mallien kanssa puuhaamaan...
Nichts wahr sein! Mistä luit?
Oli joskus puhetta Härskin kanssa juuri tuosta, että kuvaaja kuvaa, eikä sekoa malleihin.
Tarkennatko hieman?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MrPete
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 16:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 19 Kes 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Vantaa

POV kuvaaja.... Mr. Green (----> oppinu uuden sanan niin pitaahan sita kayttaa.. Cool POV=Point off view, eli kamera kolmijalkaan tai johonki ja eiku tekemaan venla ehdokasta.. Razz Siinahan kuvaaja pakostakin sit harastaa seksia mallin kanssa.. Rolling Eyes Mut eipa ainakaan minun korviinkaan ole kuulunut etta muutes olisi kuvaajat ankeneet pukille.. Tai no itse en ainakaan.. Huutaa

MrPete
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cessie
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Ainahan noita amatöörikuvaajia löytyy jotka tarjoaa kuvauspalveluja seksiä vastaan ja kuvittelee et tytöt on niin tyhmiä et menee moiseen.. pah
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 18:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cessie kirjoitti:
Ainahan noita amatöörikuvaajia löytyy jotka tarjoaa kuvauspalveluja seksiä vastaan ja kuvittelee et tytöt on niin tyhmiä et menee moiseen.. pah
Voi helveta sitten vaan Mad
En osaa sanoa muutakuin, hankkikoon seksipalvelut muualta kuin kuvattavilta.

Mutta kyllä tietysti voi olla niin hyväuskoinen, että uskoo, mitä kuvaaja sanoo.

Mulla nyt vaatimukset kaikkeen tuollaiseen on niin korkeat, että en ihan mihin tahansa lähtisi....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MrPete
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 19 Kes 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Vantaa

Juups kyllahan se on niin etta jos on alalle haluamassa niin ehkei se viisain tapa ole aloittaa aivan tuntemattoman kuvaajan kanssa..
Erittainkin hyva tapa on vaikka taalla seksitreffin foorumilta kuvaajia etsia niin toden nakoista on etta loytaa alan ammattilaisen eika sita ilmaisenpiparin perassa juoksijaa... Ja jos ei viitsikehtaa yleisesti kysella niin pistaa vaikka harskille YV:ta niin kylla sielta tulee sit tiedot kuvaajista joiden kanssa turvallista ja yleensa jopa hauskaa tehda toita ja homma toimii muutenkin sovitulla tavalla.
Itse harskin tuntenut viime kesasta saakka ja aika paljon olemme yhteistyota tehneet ja muutoinkin tekemisissa olleet niin ei viela pahaa sanottavaa ole.. Ainoa huono asia harskissa et se kahmii ihan liikaa toita itsellensa ja sit se on kohta ressilomalla.. Aivan oikeasti kylla mita on seurannut harskin tyotahtia niin aivan liikaa hommia yhdelle miehelle.
Vinkki vinkki, otahan Harski vahan rennommin ja tule vaikka taalla phuketissa kavaisemaan.. Saatanpa jopa kahvit keittaa jos tuot pullat Very Happy

MrPete

_________________
http://www.seksitreffit.net/privaattivideot/index_mrpete.php
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.3.2007, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

MrPete kirjoitti:

Itse harskin tuntenut viime kesasta saakka ja aika paljon olemme yhteistyota tehneet ja muutoinkin tekemisissa olleet niin ei viela pahaa sanottavaa ole..
Ei tietenkään ole, muttä Härski on aina niin härskiRepeää
Lainaus:
Ainoa huono asia harskissa et se kahmii ihan liikaa toita itsellensa ja sit se on kohta ressilomalla.. Aivan oikeasti kylla mita on seurannut harskin tyotahtia niin aivan liikaa hommia yhdelle miehelle.
Olen tuosta Härskille monta kertaa sanonut, että nyt jo relax. Mutta minkäs teet - ei voi kuin levitellä käsiään Ei voi mitään

Mä kuitenkin luotan Härskin rahkeisiin, en siis lahkeisiin, että hän osaa hommansa pyörittää sopivalla katsomallaan tavalla, hän varmastikin itse parhaiten tietää, milloin on syytä löysäillä. Tsemppiä Härskille vaan Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tanja.exxep
LähetäLähetetty: 19.6.2007, 15:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 18

Jos joku kuvaaja yrittää jotain, niin ei hän silloin ole kovin ammattitaitoinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 19.6.2007, 23:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

tanja.exxep kirjoitti:
Jos joku kuvaaja yrittää jotain, niin ei hän silloin ole kovin ammattitaitoinen.


No Mr Jack ja Mr Lothar on ainakin sitten erityisen ammattitaitoisia kun ne pääsee pukille joka kerta kun ovat jotain tytsyä kuvaamassa ja tämä ei ole mikään huhu, vaan mulla on mini-dv nauha todisteena jokaisesta tapahtumasta. Confused Eiku miten se ammattitaito tässä nyt siis määriteltiin Confused

Siis Jack ja Lothar ei yritä vaan ne onnistuu Very Happy siksi ne on ammattitaitoisia kuvaajia Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 20.6.2007, 0:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Härski kirjoitti:
tanja.exxep kirjoitti:
Jos joku kuvaaja yrittää jotain, niin ei hän silloin ole kovin ammattitaitoinen.


No Mr Jack ja Mr Lothar on ainakin sitten erityisen ammattitaitoisia kun ne pääsee pukille joka kerta kun ovat jotain tytsyä kuvaamassa ja tämä ei ole mikään huhu, vaan mulla on mini-dv nauha todisteena jokaisesta tapahtumasta. Confused Eiku miten se ammattitaito tässä nyt siis määriteltiin Confused

Siis Jack ja Lothar ei yritä vaan ne onnistuu Very Happy siksi ne on ammattitaitoisia kuvaajia Idea


Juu, onhan tuota muutama video tullut kuvattua (n.60videota) ja mikäli oikein muistan niin yhtä lukuunottamatta olen kaikissa myös nussinut kuvattavaa Cool

PS. Kysymyksessä on siis ollut juuri nuo POV videot.


Viimeinen muokkaaja, Mr Lothar pvm 22.6.2007, 9:46, muokattu 1 kertaa

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Esteetikko
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 11:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 15 Tou 2007
Viestejä: 9
Paikkakunta: Pirkanmaalla

Tuosta POV termistä sen verran että siihen kastiin ei kuulu filmit joissa kamera laitetaan kolmijalkaan ja mennään peuhaan vaan siinä haetaan nimenomaan sitä aktiivisen toimijan point of viewtä eli näkökulmaa. POV filmeissä siis kuvaaja nussii ja kuvaa samalla omasta näkökulmastaan kamera kädessään. Ideana on se että filmin katsoja näkee miltä se näyttäisi jos olisi itse siinä nussimassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 22.6.2007, 9:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Esteetikko kirjoitti:
Tuosta POV termistä sen verran että siihen kastiin ei kuulu filmit joissa kamera laitetaan kolmijalkaan ja mennään peuhaan vaan siinä haetaan nimenomaan sitä aktiivisen toimijan point of viewtä eli näkökulmaa. POV filmeissä siis kuvaaja nussii ja kuvaa samalla omasta näkökulmastaan kamera kädessään. Ideana on se että filmin katsoja näkee miltä se näyttäisi jos olisi itse siinä nussimassa.


Juu, kyllä minä videoissani kuvailen lähes poikkeuksetta niinkin että pidän kameraa samalla kädessäni ja nussin eli kuvaan tilanteen niin että videon katsojat näkevät tapahtumat ikään kun minun silmin katsottuna.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
oppilas_kerttu
LähetäLähetetty: 25.6.2007, 0:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 01 Maa 2007
Viestejä: 12
Paikkakunta: Kotka

Minulle se on taas ihan sama haluaako valokuvaaja kuvaussession jälkeen panon palkaksi vaiko ei. Jos kuvaajaa kiihottaa kuvata teinimäistä 31 v / 190 cm / 55 kg transseksuaalityttöä ja sen jälkeen saada palkkansa en minä laita pahakseni sitä vaan liukkaria kehiin ja palkka kuvaajalle.


Seksinlahjoittaja ja Seksin Opiskelija
Kerttu

_________________
Olen suomen ainoa AdultTeenGirl
http://www.adultteengirl-kerttu.net ( avautuu kevään aikana)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti AIM Osoite Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ Numero
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker