Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Lihavat,pyöreät,normaalit,langanlaihat... Vertaus -->
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.4.2007, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

luin jostain ,että japaanialaiset syövät itsensä 70 % täyteen .ei siis ähky kuntoon niinkuin me viikingit..mielenkiintoista ,mutta totta...ps.mä en tykkää ,että lihavia ja pyöreitä mollataan ...tollaisilta mollaajilta pitäis laittaa pyöreä tummumaan Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sälli22v
LähetäLähetetty: 1.4.2007, 22:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

niiin terveellisempäähän se on vähän syödä kerralla näin niinku aineenvaihdunnan kannalta. cowboi laittaa coltin laulaamaan huh huh panoxet kovenee Laughing Laughing

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.4.2007, 22:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

vatsa täyteen lyijyä ja matka kohti Boothilliä voi alkaa.... Cool hasta luego ...gringo. Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 7:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

sälli22v kirjoitti:
Joono jos on semmoset geenit niin se vaan tarkottaa sitä että pitää olla äärimmäisen tarkka mitä suuhunsa laittaa ja olla aktiivisempi liikkuja.. Ei geenit kenestäkään pyöreää tee vaan syöminen yli oman kulutuksen.


Ja taas meni väärin. Ymmärrän toki että sellainen voi olla vaikeaa uskoa, ellei omin silmin näe. Mutta minä OLEN vierestä katsellut nyt 1,5v Eliksiirin treenaamista 3-4 krt viikossa, eikä tuo juuri mitään syö. Toisinaan menee viikkoja että elää rahkalla ja hedelmillä.

Silti ei paino tipahda. Mutta tämä probleema ei ole edes pelkistä perintögeeneistä kiinni.

No pain no gain, se on totta, mutta yleistäminen on perseestä tässäkin aiheesssa. Toisilla ei ole mahdollisuutta missivartaloon ikinä vaikka lopettaisivat syömisen kokonaan ja treenaisivat 24/7.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 7:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

sälli22v kirjoitti:
Aikoinaan amfetamiiniyhdisteet olivat markkinoilla reseptillä saatavina laihdutuslääkkeinä. 1950- ja 1960-luvuilla amfetamiinia käytettiin sekä piristeenä että masennuksen ja ylipainon hoitoon. Ja ei sitä nyt pieneen heittoon kannata takertua Smile vaikka totta oli joka sana..


Samoihin aikoihin käytettiin myös kokaiinia nautinto & lääkeaineena. Silti molemmat on todettu nykyään äärimmäisen addiktoiviksi huumeiksi.

Parin kuukauden amfetamiinilaihis saattaa jäädä hyvin paljon pidemmäksi rupeamaksi. Tai todella paljon lyhyemmäksi, huonolla tuurilla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 10:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Toisinaan menee viikkoja että elää rahkalla ja hedelmillä.

Mä en syö hedelmiä, niissä on sokeria. Laughing Mä laitan rahkaan kuitua ja marjoja, se on ihan eri asia. Laughing

Lainaus:
Silti ei paino tipahda. Mutta tämä probleema ei ole edes pelkistä perintögeeneistä kiinni.

Joo, minullahan tämä on siis kiinni terveydellisistä syistä, ei siis laiskuudesta. Rolling Eyes

Lainaus:
Toisilla ei ole mahdollisuutta missivartaloon ikinä vaikka lopettaisivat syömisen kokonaan ja treenaisivat 24/7.

Harrastin kilpatanssia jossain vaiheessa, ja vaikka painoni olikin n. 50 kg, en ollut mikään missi. Minä näytän laihana lähinnä bodarilta isoilla silikonitisseillä. Evil or Very Mad Olen paljon sievempi hieman tukevan pönäkkänä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 10:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Joo. Juostaan kaikki kilpaa Sällin provoon, että se saa nauraa partaansa. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 11:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Ellu hei Very Happy
On hyvä että kuntoilet ja treenaat Very Happy älä kuitenkaan yritä liikaa painon pudottamisen kanssa.

Sillä, tosin siitä on jo aikaa, mutta kuitenkin, kun laidutin yli 22 kiloa, olin kuin nälkämaanlaulu. Anorektinen - kamalaa.
Ensin meni kasvoista, rinnoista ja viimeiseksi vatsasta. Ja mä kuittasin syömisen monesti pelkällä vedellä, vaikkei niin ole hyvä tehdä.

Ex-tohtoritar kehui oikein kauniiksi, kun oli posket lommolla. Toiset taas pelästyivät, että olenko sairastunut.

Ja olo oli kiukkuinen ainaisesta nälästä. Mulla putosi ½ kiloa viikossa.

Nyt painan suunnilleen saman verran, kuin silloin, nyt vain painavat lihakset enemmän ja olen notkeampi kuin tuolloin, enhän liikkunut yhtään.

Tosin onhan mulla iänkin puolesta painoa tullut lisää, mutta niin menee tytär kuten äitinsä, jos vain äitiinsä on tullut.

Laskihän ei paina vaan lihakset.

Oisko mahdollista, että sulla painaa lihasmassa? Mä luulen, että sä olet ihan sopiva nainen.
Ja eikun kuntoiluksi vaan ja hymyä huuleen Ellusein - tsemppiä Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 13:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tulisydän kirjoitti:
Ellu hei Very Happy
On hyvä että kuntoilet ja treenaat Very Happy älä kuitenkaan yritä liikaa painon pudottamisen kanssa.

En mä käy salilla pudottaakseni painoa, vaan ihan terapian ja mielenterveyden kannalta. Ohessa vaan siis viittaan siihen, että normaali ihminen minun tilanteessani olisi varmasti aika hyvässä kondiksessa. Wink Ja mitä tuohon ruokailuun tulee, niin kyllä mä kuitenkin yleensä ihan normaalia kotiruokaa syön, ajoittain ei vaan kerkiä millään syömään sitä rahkaa kummempaa. Rolling Eyes

Ja kyllä, minun painoni koostuu pääasiassa lihaksista, luustosta ja tisseistä. Laughing Painoindeksiä minun on turha seurata, sillä sen mukaan minun kuuluisi olla anorektinen.

Mutta jees, joskohan sitä ottais paplarit pois ja suuntais duuniin... Mukavaa päivää kaikille! Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
H@nsu_
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 16:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 26 Maa 2007
Viestejä: 200

Heissan hei taas !
On se joillekkin vaikeata tajuta tiettyjä tosi-asioita!Toiset tietävät aiheesta todella paljon,joten olisi jonkun syytä tutkia asioita ennenkuin pitää alkaa huutelemaan Very Happy ...

Silti,minä olen minä vaikka voissa paistaisi ja tyytyväinen olenkin!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Tästähän on joskus ennenki ollu puhetta kun assa on puhunut ettei eliksiirin paino putoa jne jne. Sillon jo epäilin et on menny säästöliekin puolelle. Rasva esim palaa paremmin tietyllä sykkeellä ja jos ravinto jää liikaa alle päivän tarpeen elimistö käyttää mielummin lihaksia ravinnokseen kun rasvaa.. se on taitolaji toi rasvanpoltto ja mä lyön pääni pantiks siitä et mä tiedän asiasta enemmän ku ykskään tällä palstalla Twisted Evil

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
suttura
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 17:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Panopupu


Liittynyt: 18 Lok 2006
Viestejä: 60
Paikkakunta: Hämeenlinna

muistakaa myöskin lepopäivät, älytön rääkki ei tuota haluttua tulosta.

_________________
Joka pieremättä kusee se naimatta kuolee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sälli22v
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 17:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Käykö eliksiiri esimerkiks aamulenkillä tyhjällä vatsalla vaikka noin 30-40min (syke 110)kolmesti vaikka viikossa ja sit päälle toi 3 kertaa salia?(sali ei kuluta juuri mitään ellei siellä eksy tekemään jotain aerobista) jos ruokavalio osataan tehdä oikein paino tippuu kyllä kilonki viikossa ei se oo siitä kiinni jos näin ei käy on syytä käydä tarkastuttaa onko kenties kilpirauhasessa vikaa meinaan jos on vajaatoimintaa se kyllä lihottaa vaikka mitä tekis. Smile Ja täytyy muistaa että salaatti on pelkkää hiilihydraattia proteiini on se tärkein kun painoapudotetaan. Rupesin nyt ajattelemaan asiaa niin ettei vaan Elixiiri sattus olee kasvissyöjä? meinaa jotenki noi oireet viittaa kyl nii perus vegeläppään Smile

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 17:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

sälli22v kirjoitti:
Tästähän on joskus ennenki ollu puhetta kun assa on puhunut ettei eliksiirin paino putoa jne jne. .. se on taitolaji toi rasvanpoltto ja mä lyön pääni pantiks siitä et mä tiedän asiasta enemmän ku ykskään tällä palstalla Twisted Evil
...vankilassa olivat kuulemma kovia pudottelemaan painoja ...."miestappiot" Laughing olivat kuulemma liian suuria ,joten painonpudotuksesta luovuttiin.....rasvanpoltto taas käsittääkseni on eräs pyromanian muoto,jonka lieveilmiöitä ovat rasvaiset jutut ja rasvainen habitus...ensi viikolla kyttäfoorumilla käsitellään trolleja ja muita internetin hyviä puolia... Confused

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 17:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Joo, Sälli, rasva palaa alhasella sykkeellä, tiedän. Toissapäivänä liikuin 1 ½ tuntia maxsyke 126 krt/min <- tämä polttaa rasvaa, huolehtii myös sydämen ja keuhkojen ja lihasten kestävyydestä. Miitä alhaisempi syke ja pitkäkestoisempi laji, sen parempi.

Mutta jotta totuus ei unohtuisi, en sure , jos mulle jää pyöreää , (koska minun ei tarvitse ketään miellyttää) sillä naisilla kuuluu olla muotoja.
Ja pyöreäähän aina jää.... oi kuinka tykkäänkin siitä, ou, ou Mr. Green
Ja taas mennään lujaa Laughing ....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker