Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Häiriöitä, mielihäiriöitä (split)
Isabel
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 9:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 93

Täysin hallitsemattomia raivokohtauksia saavia henkilöitä pidetään valvotussa hoidossa, heitä ei päästetä vapaalle jalalle kun ovat vaaraksi itselleenkin. Ja jos tälläinen sattuisi tulemaan asiakkaaksi, kannattaa juosta ja lujaa eli sekuntiakaan ei ole hukattavana. Muutama sata euroa ei ole sen arvoista että löytää itsensä hajotetun omaisuuden keskeltä mustelmilla ja raiskattuna.

//muok: Moiks Jerry. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 10:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Isabel kirjoitti:
Täysin hallitsemattomia raivokohtauksia saavia henkilöitä pidetään valvotussa hoidossa, heitä ei päästetä vapaalle jalalle kun ovat vaaraksi itselleenkin.


Tämä ei nyt mitenkään liity asiakkaisiin, koska niinkuin aiemmin jo totesinkin niin he ovat mukavaa ja tavallisia ihmisiä.

Isabel tuo ei valitettavasti pidä paikkaansa. Se, että joku kipee ihminen tuomitaan hoitoon on aika pitkä prosessi. Sinänsä persoonallisuushäiriö tai päihdeongelma ei ole indikaatio sulkea ketään sairaalahoitoon. Jos on sairas ja tehnyt henkirikoksen syyntakeettomana on taas ehkä indikaatio, riippuen teon törkeydestä. Suomen oikeusalitos ei ole järin ankara muutakuin talousrikollisia kohtaan - kertonee jotain myös yhteiskuntamme arvoista?

Mutta korostan vielä, ettei nämä ajatukset liity millään muotoa asiakkaisiin. Tarkka kannattaa tietysti olla ketä tapailee.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 10:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Isabel kirjoitti:
Täysin hallitsemattomia raivokohtauksia saavia henkilöitä pidetään valvotussa hoidossa, heitä ei päästetä vapaalle jalalle kun ovat vaaraksi itselleenkin.
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Niitä riittää vapaalla jalalla vaikka kuinka ja paljon. Vaarallisimpia niistä ovat ne, joista ei mitenkään päälle päin arvaa, että kaverilla viiraa. (On turha väittää, että se näkyy aina ulospäin, kun näin se ei vain ole.)

Onneksi kuitenkin psykopaatin määritelmän täyttäviä yksilöitä on äärimmäisen vähän, eikä sellaiseen törmääminen ole missään olosuhteissa todennäköistä. JA vaikka sellaiseen henkilöön jostakin syystä törmäisikin, on vielä epätodennäköisempää, että se itsessään johtaisi konfliktiin.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 10:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Snadistisadisti kirjoitti:

Onneksi kuitenkin psykopaatin määritelmän täyttäviä yksilöitä on äärimmäisen vähän, eikä sellaiseen törmääminen ole missään olosuhteissa todennäköistä.


Voi olla et muistan väärin, mut muistelen lukeneeni et heitä olis 5% väestöstä ja se ei ole minusta vähän. Kykse oli siis vain psykopatiasta. Eri persoonallisuus häiriöitä on kuitenkin monia. Tietysti kaikkissa erilaisissa persoonallisuuden häiriöissä on erilaisia tasoja - eli varmasti vaikeita häiriön muotoja on varmasti vain vähän ja elävät ehkä suurimaan osan elämäänsä erilaisissa laitoksissa.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 11:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Aika vähän niitä tosiaan on.

Tässä linkki, jos ketä sattuvat psykopaatit kiinnostamaan. Linkkien päästä löytyy pari määritelmää ja muuta vekkulia tietoa aiheesta. Alimman linkin mukaan psykopaatteja on noin 2% väestöstä, useimmat miehiä. Toiseksi alin antaa prosentiksi 3.

http://www.sampo2002.oulu.fi/psykopatit/historia.htm
http://wwwedu.oulu.fi/sampo/96-97/avoin/appro/itse/neuro2.htm
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=4785391
http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=225&vl=2001

Eli, kuten tulikin todettua, ei varsinaisen psykopaatin kohtaaminen ole kovinkaan todennäköistä. Siihen verrattuna väkivaltaisen, aggressiivisen tai muuten vain sekaisin olevan yksilön tapaaminen on huomattavasti todennäköisempää.

Karkaapa taas niin OT, ettei mitään rajaa.


Snadistisadisti@luukku.com

P.S. Niin, vielä sen verran että en ole psykopaatti, ihan vain selvennykseksi.)
P.P.S. Tietty tuo edellinen lausunto ei ole minkään arvoinen, koska jos olisin psykopaatti, valehtelisin epäröimättä.

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Isabel
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 12:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 93

Snadistisadisti kirjoitti:

Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Niitä riittää vapaalla jalalla vaikka kuinka ja paljon. Vaarallisimpia niistä ovat ne, joista ei mitenkään päälle päin arvaa, että kaverilla viiraa. (On turha väittää, että se näkyy aina ulospäin, kun näin se ei vain ole.)


Tarkoitinkin sellaisia joista jo päälle päin näkyy että viiraa. Näihin en ole koskaan törmännyt tässä työssä mutta koulutustani vastaavissa hommissa kyllä.

Snadistisadisti kirjoitti:

Onneksi kuitenkin psykopaatin määritelmän täyttäviä yksilöitä on äärimmäisen vähän, eikä sellaiseen törmääminen ole missään olosuhteissa todennäköistä. JA vaikka sellaiseen henkilöön jostakin syystä törmäisikin, on vielä epätodennäköisempää, että se itsessään johtaisi konfliktiin.


Psykopaatti on muuten vanhentunut määritelmä eli siitä käytetään nimitystä narsistinen persoonallisuushäiriö. Tälläisistä ihmisistä ajantasalla oleva tietous ei tosiaan ole pahitteeksi joten tässä vielä yksi linkki:

http://narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=180&valikko=2

**

^ Seksityöntekijöille tälläinen henkilö on vaarallinen erityisesti. Meissä kaikissa on jonkin verran narsistisia piirteitä mutta sillä ei ole tekemistä itse sairauden kanssa. Musta on muuten vähän kaukaa haettua sanoa että tälläisiin törmääminen on epätodennäköistä tai se riippuu vähän millaiset tuntosarvet ihmisten suhteen on. (Itse huomaan suht nopeasti milloin tapaamallani ihmisellä ei ole kaikki kohdallaan eli luonnevikaisen on mahdotonta yrittää manipuloida minua).

Sehän saattaisi vaikka tapahtua vaikka tässä topicissakin seuraavan anonyymin suunsoittajan muodossa, joiden käsitys faktoista tähän alaan ja muuhun liittyen on omaa mustavalkoista toiveajattelua. Razz (tossa oli sit vähän sarkasmia).

Ja "psykopaatit" harvoin ovat väkivaltaisia vaan niiden tuhoamismenetelmät ja käytös on tuhoisampaa. Kärjistetysti voisi sanoa että tavallisen räyhähenkisen nyrkinheiluttajan jäljiltä on mahdollista toipua täysin kun ensin mainitun tekemistä tuhoista ei välttämättä toivu koskaan entiselleen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 12:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Isabel kirjoitti:
Psykopaatti on muuten vanhentunut määritelmä eli siitä käytetään nimitystä narsistinen persoonallisuushäiriö.
Nyt on kyllä sen verran korjattava, että termiä psykopaatti käytetään edelleen yleisesti, vaikka sen rinnalle onkin tullut mainitsemasi termi.

Jos vilkaiset nuo aiemmat linkit läpi, huomaat niissä termin olevan yhä käytössä, jopa viime vuosina tehdyissä tieteellisissä tutkimuksissa (ks. lähteet.) Asiallahan ei siis ole elämisen ja olemisen kanssa mitään tekemistä, mutta minua vain ei huvita olla väärässä.

Isabel kirjoitti:
Itse huomaan suht nopeasti milloin tapaamallani ihmisellä ei ole kaikki kohdallaan eli luonnevikaisen on mahdotonta yrittää manipuloida minua).
Toivottavasti et usko tuota ihan täysin itsekään. Muutenhan olet helpommin manipuloitavissa, kuin luuletkaan. Eri asia on sitten se, tarkoititko tuossa pitkän vai lyhyen aikavälin manipulointia. Ensimmäistä on lähes mahdotonta havaita helposti, jälkimmäinen sen sijaan on, jos pitää silmät auki ja antennit aktiivisina.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Isabel
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 13:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 93

Snadistisadisti kirjoitti:

Nyt on kyllä sen verran korjattava, että termiä psykopaatti käytetään edelleen yleisesti, vaikka sen rinnalle onkin tullut mainitsemasi termi.
Jos vilkaiset nuo aiemmat linkit läpi, huomaat niissä termin olevan yhä käytössä, jopa viime vuosina tehdyissä tieteellisissä tutkimuksissa (ks. lähteet.) Asiallahan ei siis ole elämisen ja olemisen kanssa mitään tekemistä, mutta minua vain ei huvita olla väärässä.


Oikeastaan termejä enemmän olen ollut jo pitkään huolissani sanan käyttämisestä nimittelyyn, siihen monet syyllistyvät tietämättä lainkaan mistä todella on kyse.

Snadistisadisti kirjoitti:

Toivottavasti et usko tuota ihan täysin itsekään. Muutenhan olet helpommin manipuloitavissa, kuin luuletkaan. Eri asia on sitten se, tarkoititko tuossa pitkän vai lyhyen aikavälin manipulointia. Ensimmäistä on lähes mahdotonta havaita helposti, jälkimmäinen sen sijaan on, jos pitää silmät auki ja antennit aktiivisina.


Ei se ole uskon asia, en yksinkertaisesti ole sellaista sorttia että mulle kannattaa kenenkään tulla esimerkiksi mustamaalaamaan muita ja tilittämään mitään muutakaan muihin liittyvää negatiivisessa hengessä. Eikä ole mitään eroa sillä onko se lyhyen tai pitkän aikavälin manipulointia, niin ei vaan tehoa. Razz

Teen usein vastakysymyksiä joihin vastaamattomuudesta tai siitä ettei osaa perustella vastaustaan miksi, voin vetää sen johtopäätöksen että tuon ihmisen vaikutuspiirissä en halua olla millään tasolla.



Jopas meni pahasti ot:ksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 14:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tapasin tässä äskettäin "ihmisen" jolla on ilmeisesti tälläinen narsistinen persoonallisuushäiriö..ja kyseessä oli "nainen"...ei ollut ensimmäinen ,eikä varmaan viimeinen..lähteeköhän tämä sairaus kateudesta vai tuleeko syntymälahjana.Mä en pelkää ihmisiä mitkä tulee puukko kädessä tai nyrkit pystyssä,mutta tälläiset saa pelkäämään ,jotka kaikessa rauhassa ,puhdasta ilkeyttä omaen punovat verkkojaan mihin saavat ihmiset tuhoutumaan . Sad

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sadistinen Mies kirjoitti:
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Niitä riittää vapaalla jalalla vaikka kuinka ja paljon. Vaarallisimpia niistä ovat ne, joista ei mitenkään päälle päin arvaa, että kaverilla viiraa. (On turha väittää, että se näkyy aina ulospäin, kun näin se ei vain ole.)
Näin minä myös näkisin, se, että viiraa päästä ei kyllä näy päällepäin.
Itse olen joutunut tällaisen henkilön kohteeksi joskus hamassa menneisyydessä.

Sadistinen Mies kirjoitti:

Onneksi kuitenkin psykopaatin määritelmän täyttäviä yksilöitä on äärimmäisen vähän, eikä sellaiseen törmääminen ole missään olosuhteissa todennäköistä. JA vaikka sellaiseen henkilöön jostakin syystä törmäisikin, on vielä epätodennäköisempää, että se itsessään johtaisi konfliktiin.
Onko?
En itse sitten tiedä, mitkä kyseisten henkilöiden diagnoosit olivat, mutta normaalin tervejärkisen ajattelulla heitä ei kyllä oltu varustettu.

Kyllä mä kierrän kaukaa vähänkin omituisesti käyttäytyvät ihmiset

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 21:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Onko muutama sataeuroa sitten sen arvoista että kannattaa tavaraa levitellä? itelle kyllä riittää se että on sen verran hyvät välit yläkerranherraa että se pitää aina huolen että on kymppi taskussa Laughing Raha on täysin yliarvostettua joskin kyllä kunnioitan suuresti ammattirikollisia kenellä on pokkaa tehä sit jotain radikaalia pätäkän hankkimiseen eikä mitään rehellistä duunia. Esim turun raha-auto keikka oli hyvin tehty siitä kyllä pisteet tekijöille..

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.4.2007, 21:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

sälli22v kirjoitti:
Onko muutama sataeuroa sitten sen arvoista että kannattaa tavaraa levitellä?
No, joo, mä kerran hinnoittelin yhdelle miehelle naintikerran, kun hän ei lakannut jauhamasta yhtäjasamaa . Sanoin hänelle: "se on 500 egee käteen, että saa painees ulos, kun sun pitää ihan työkses jauhaa noita typeryyksiä."
Eipä tuon tokaisun jälkeen enää puhunut pilluvittukullipanetusnainti -juttuja.

Hinnoitellutkin olen itseni, ihan vain huvin vuoksi Repeää
Halvalla ei lähde!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 9.4.2007, 0:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:
Hinnoitellutkin olen itseni, ihan vain huvin vuoksi Repeää
Halvalla ei lähde!


Hih, halvalla ei muut pane paitsi Halvan pääjohta (vai jokos se on mennyt konkurssiin) Repeää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.4.2007, 12:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:

Hih, halvalla ei muut pane paitsi Halvan pääjohta (vai jokos se on mennyt konkurssiin) Repeää

Kiäh, kiäh Vapaaseksi
Ei muuten pane Halvankaan Pääjehu, ähä!
Tuotti suurta hupia tuo, kun mies meni sanattomaksi. Tiettyyn rajaan asti nuo naintijutut menee, mutta sen rajan kun ylittää, mua alkaa etomaan lujaa.
Ehkä hänellä oli kova puute, tiedä tuota.
Oletan, että miehet osaa puhua muustakin kuin alapää -jutuista.
Sillä jotenkin, mun tulee mieleen, että siitä puhe, mistä puute
Anyway, mun arvostus mieheen ei ole kovin korkea, jos hän jatkuvalla syötöllä jauhaa samaa asiaa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 9.4.2007, 12:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Isabel kirjoitti:
Oikeastaan termejä enemmän olen ollut jo pitkään huolissani sanan käyttämisestä nimittelyyn, siihen monet syyllistyvät tietämättä lainkaan mistä todella on kyse.
Nimittely on kieltämättä yksi suuri syy siihen, että kyseisestä mielenterveyden häiriöstä on muodostunut laaja kirjo erilaisia vääriä mielikuvia.

Samoin psykoosi ja psykopaatti yleensä linkitetään iloisesti toisiinsa, vaikka kyseessä on kaksi erillistä asiaa.

Tässä linkki sivulle, joka kertoo psykoosista, jos ketä kiinnostaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi

Vielä yleisemmin sekoitetaan skitsofrenia ja jakautunut persoonallisuus, jotka ovat myöskin täysin eri asioita.

Tässä taas linkki sivulle joka kertoo skitsofreniasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia

Ja jakautuneesta persoonallisuudesta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jakautunut_persoonallisuus

Se hulluttelusta tällä kertaa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker