Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Eläin vs. ihminen (split)
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 9:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

cessie kirjoitti:
Ja kyllä, mulla omat eläimet menee ehdottomasti muiden läheisteni edelle. En voi ymmärtää miten joku muka voisi välittää eläimistään liikaa..
Minun ajatusmaailmassani eläimistään välittää liikaa, jos ne menevät ihmisten edelle. Silloinkin eläimiään rakastaa mielestäni liikaa, kun ei kaipaa enää ihmisten seuraa ja jakaa mieluummin vuoteensa Päkän kuin naapurin Liisan kanssa. Jälkimmäinen on kuitenkin vain askel pidemmälle edellisestä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 9:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Snadistisadisti kirjoitti:
Jälkimmäinen on kuitenkin vain askel pidemmälle edellisestä.


No hupsista sadisti Shocked ...Moni eläinrakas ihminen samaistaa lemmikkinsä lapseksi - tai näin ainakin ajattelen. Lapsi on lapsi - ei hän ole seksuaalinen olento tai häneen ei kohdisteta sellasia tunteita....

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 9:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nooo, se askel vain on kovin pitkä. Twisted Evil Eikä tuo lapseen rinnastaminenkaan nyt ihan sieltä terveimmästä päästä ole, minun maailmassani.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 9:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ puupää mikä puupää Twisted Evil

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 10:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

^Ja heti mennään henkilökohtaisuuksiin. Kuinka alhaista.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 11:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

No hupsista sadisti Shocked ...Moni eläinrakas ihminen samaistaa lemmikkinsä lapseksi - tai näin ainakin ajattelen. Lapsi on lapsi - ei hän ole seksuaalinen olento tai häneen ei kohdisteta sellasia tunteita....

Kyllä. Medän Smart kuoli, jouduttiin antamaan eutansia, kun halvaantui. Mutta PetePoju on vielä, täyttää 4 vuotta. Se on mun poika.

Ajattele BBG kuinka pyyteettömiä eläimet on, kuinka riippuvaisia ihmisistä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





cessie kirjoitti:
hyvä iisi, minkähän v**** takia pedofiliaa ja eläimiinsekaantumista ei voi verrata? Molemmissa uhrina on viaton.
Jumakauta mua inhottaa tollaset urpot.. Miksei eläimillä olis sielua sen enempää kun ihmisilläkään...

Ja kyllä, mulla omat eläimet menee ehdottomasti muiden läheisteni edelle. En voi ymmärtää miten joku muka voisi välittää eläimistään liikaa..

Hitto et tollaset jutut saa mut kiukkuseks.. Sä taidat olla just niitä ihmisiä jonka takia tää maailma joskus tuhoutuu.. prkl!


Ensin sanoo että "hyvä iisi" ja sitten loukkaa.. Kuules! Ihminen on arvokkaampi kuin eläin, ja mulla on 1001 todistetta länsimaisen yhteiskunnan hapatuksesta ja siitä seuraavista lieveilmiöistä kuten kieroutuneesta suhteesta eläimiin.

SUN jutut menee nyt yli. En MINÄ eläimiä rääkkää, mutta hankipas rakas jostain sellaisesta maasta, jossa perheestä ja ystävistä todella välitetään, ja pysy siellä vaikka muutama kuukausi.. ja tuu sitten tänne Suomeen kattomaan mikä meininki? No haloo! Lapsien pitää tehdä bookingit etukäteen tai soittaa kun menee vanhempia tapaamaan, jengi ei kunnioita ihmisten (ja välillä mielestäni johdannaisena eläinten) oikeuksia, ei olla kohteliaita, nussitaan kaverit ristiin, dokataan ja ennen kaikkea ördätään kuin viimestä päivää.. puolet kansasta on pilleripöllyssä puolet ajasta.. se on sit varmasti pirun tervettä niin kauan kuin syödään kasviksia ja ostetaan Mustille vain Hyvän Parasta?

*hiljentää vauhtia*

Sitten rauhallisemmin.. uskallan tosiaan epäillä, että sulla ei ole paljoa kokemusta muista kulttuureista. Mä kuulun itse niihin ihmisiin, joiden mutsi saattaa sanoa ettei ehdi nyt näkemään, kun koira pitää viedä ulos klo 17 eikä 17.15 - tai radiosta/televisiosta tulee jotain ja halutaan katsoa tai kuunnella se rauhassa, että ei tässä nyt heti/ehdotettuna aikana ehdi näkemään.. tottahan toki eläin on "viaton", mutta silloin kun ei yritetä tulla toimeen lähimmäisten kanssa, vaan mieluummin suljetaan ikävät asiat ulkopuolelle ja rakastetaan vain lemmikeitä, ollaan ns. metsässä. Se on oikeasti mun mielestä tosi tosi surullista. Itsemurhia tehdään ja vedetään pää täyteen paskaa kun ei kestetä elää toisten kanssa.. ollaan jotenkin etäännytty toisista ihmisistä.

Itse nautin suuresti etelämmässä aikaa viettäessäni perheen ja tosi ystävien läheisyydestä, poskisuudelmista ja hauskoista hetkistä ilman kemiallista tehostusta. En nyt kyllä sano että eläimien ja ihmisten kunnioitus olisivat toisiaan poissulkevia asioita, mutta kun otetaan huomioon, miten yksinäisiä niin monet ovat täällä Suomen maassa, olisi *todella* syytä ensin korjata ihmissuhteet ja sitten keskittyä eläinsuhteisiin.
Takaisin alkuun
cessie
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Kyllä mulla menee niin että mun hurtta nukkuu ekana sängyssä, jos ukkoa ei mielytä se voi kävellä ovesta ulos, kuten myös muissa asioissa, jos mun koira ei mielytä ei tartte tulla sisään.

Mun kaveripiiristä on hyvin pitkälti karsiutuneet tuollaiset ihmiset jotka eivät eläimistä välitä saati tullessaan sisään haluavat koiran toiseen huoneeseen. koiraani ei kukaan todellakaan vaadi laittamaan vierailun ajaksi toiseen huoneeseen. Samoin sukulaiset jotka eivät koirastani välitä eivätkä halua taloonsa jää vierailut niiden luo väliin. Onneksi kaikki lähisukulaiseni ovat eläinihmisiä ja kenenkään lähisukulaisen vierailut eivät jää väliin. (paitsi isosiskon luo en ota koiraa mukaan kun hänellä on kissoja)

Mä en voi edes kuvitella että olisin miehen kanssa joka ei koirastani välitä, koira kuitenkin elää sen 10v vähintään joten sen on oltava myös yhteinen intressi.

ja lapsia mä en kaipaa kun mulla on vielä parempaa, mun koirani <3

"Miehen sisäisen olemuksen
näkee tavasta, jolla hän
kohtelee koiraansa"
- Charles Doran



"Oli sinulla sitten miten
vähän rahaa tai omaisuutta
tahansa, koira tekee sinusta
rikkaan"
-Louis Sabin

"Jos koirasi ei pidä
jostakusta, luultavasti et
sinäkään"
-Tuntematon
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cessie
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 11:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Taas iisi, mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että ihminen on arvokkaampi kuin eläin, se on sinun OMA mielipiteesi..
Itse kun en ihmistä kamalasti arvosta.
Mua ei oikeastaan sureta kamalasti ihmisten julmat kohtalot vaan enemmänkin eläinten, viattomien,puolustuskyvyttömien ja syyttömien kidutus mitä tässäkin muka sivistysmaassa on liiaksi.

Tottakai ihmistenkin,ystävien seura on tärkeää, mutta en todellakaan tuomitse sitä että haluaa elää ilman ihmisten seuraa vain lemmikkien kanssa. Ei ne ihmiset sen parempia ole missään..
Ei tarvitse olla etääntynyt ihmisistä vaan hiffata se ihmisten kusipäisyys, oli kulttuuri mikä tahansa ei siitä päästä mihinkään että ihmisen sen kaiken pahan,surun ja murheen aiheuttaa..

Kumma juttu,ei mun vaan ole ikinä tarvinut ilmottaa etukäteen että menen käymään vanhemmillani, vanhemmat auttaneet oman elämän alkuun ja auttavat vieläkin,välittävät ja rakastavat, en tiedä sitten mitä eroa tässä on siihen sinun paratiisi maailmaasi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 13:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Noniin, kertaalleen jo pyysin rauhoittamaan keskustelun kiivautta.

Ellei tämä toinenkaan varoitus tehoa, pakko lukottaa koko juttu.

Mielipide-eroja tästäkin aiheesta saa olla - mutta (ikävä?) tosiasia on että länsimaisessa kulttuurissa ihmiset asetetaan kyllä oikeuksissaan eläinten edelle.

Ihmiskulttuuri saattaa tuntua julmalta kun katselee sitä omaa Fifiä pikku pedissään, mutta kolikon kääntöpuolelta pitäisi ymmärtää eläinten olemassaolo luontaisemmassa ympäristössään. Luonto ja siellä elävät eläimet ovat kaikkea muuta kuin lempeitä, kuten kuka tahansa luonto-ohjelmia katsellut on varmaankin todennut.

Se nyt ei tietenkään tarkoita että eläimille saisi tehdä mitä vaan.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 14:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





cessie kirjoitti:
Taas iisi, mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että ihminen on arvokkaampi kuin eläin, se on sinun OMA mielipiteesi..


Joopa joo. Mulla ei ole mitään sua vastaan, sinänsä. Haluan tehdä tän aivan selväksi, ennen kuin hutkin - toisin kuin itse muuten teit.

Ja mistäköhän olen saanut sen päähäni? Varmaan ihan ensteks jokseenkin luterilainen kasvatus, niin kuin kaikilla suomalaisilla, joiden vanhemmat ovat ainakin tapakristittyjä ja jos on koulussa ollut uskonnon tunneilla. Niinkuin minä, ikäväkseni - näin jälkeenpäin sanottuna. Toi uskonto ja filosofia-kysymys on tässä olennainen. Toisaalta yhteiskunnan perinteet, historia ja käytännön syyt. Kun ihmisellä kerran oli kykyä ja ennenkaikkea häpyä tai sen puutetta nousta eläinkunnan valtiaaksi, ravintoketjujen ohi, siitä alkoi tämä ylivaltamme.
Onko se oikeutettua vai ei, onkin sitten toinen kysymys. Mutta aika harva sellaista kyselee, koska valta turmelee ja absoluuttinen valta turmelee absoluuttisesti. It is good to be the king.

Meillä on kotona ollut koiria ja kissoja siitä saakka kun olin 5-vuotias, jottas tiedät. Silti, kun isäni kuoli ollessani hyvin nuori, olen viimeiset 10-15 vuotta manannut aina välillä sitä, että äiti keskittyy elämään omassa vakuumissaan, koiraansa ja kotioloonsa käpertyen, minnekään kauemmas menemättä ja sukulaisia tai ystäviä juurikaan näkemättä. Eläimiä on aina helpompi käsitellä kuin ihmisiä, koska ne eivät ole yhtä monimutkaisia. Siksi ihmisten välisestä kanssakäymistä pitäisikin kehittää samalla pieteetillä kuin lemmikkien hyysäystä.

cessie kirjoitti:
Itse kun en ihmistä kamalasti arvosta.
Mua ei oikeastaan sureta kamalasti ihmisten julmat kohtalot vaan enemmänkin eläinten, viattomien,puolustuskyvyttömien ja syyttömien kidutus mitä tässäkin muka sivistysmaassa on liiaksi.


Sä pidät itseäsi niin tietäväisenä, myös. Siis se ei ole pelkästään mun ongelmani, vaikka myönnän myös siihen syyllistyväni.

Mene vaikka.. Espanjaan, Viroon, Venäjälle, Kiinaan, Zimbabween, Peruun, Puolaan, Afganistaniin tai Indonesiaan, ja kysy missä tahansa noista maista, mitä sun eläinrakkaudestas ajatellaan, ja ne pitää sua hulluna ja sairaana. Ehkä hulluna shamaanina, jos hyvin käy.. siellä katsos arvostetaan HYÖDYLLISIÄ eläimiä kuten lehmiä ja hevosia tai sikoja. Miksei vahtikoiriakin, tosin. Kissoja lähinnä jos ne tappavat muita haittaeläimiä.
Kaikissa noissakin paikoissa on ehdottomasti omat huonot ja hyvät puolensa, mutta yhteistä lähes kaikille maailman valtioille on se, että länsimainen eläintensuojelu ja lemmikkien kohottaminen arvossa on heidän mielestään typerää, hullua, huvittavaa ja käsittämätöntä.

Oletko ikinä ajatellut, miksi juuri sinun pitäisi edes saada pitää "lemmikkiä", ja mitä se sinusta ajattelee. Haluaisiko mieluummin olla vapaa? Luonnossa?

Minua koiranomistajana vituttaa kiinnipito, ja siksi olenkin aina muuten pitänyt omaa koiraa vapaana, kun ei olla aivan tien vieressä.

Sä olet vain niin nuori, veikkaan, että olet vakuuttunut kyvystäsi parantaa maailmaa noilla keinoin.. ei siinä mitään pahaa, mutta jos haluat pelastaa maailman eläimille ihmisiltä, voit tehdä niin kuin Pentti Linkola sanoo, ja muuttaa huitsin veehen mettään, saada max määrän elannostasi luonnosta ja mieluummin joo olla saamatta niitä lapsia, että ihmisrotu vähenisi.

Exä aina vaahtos siitä, miten länsimaailma on läpeensä sairas, ja meni sitten MacDonaldsiin syömään, ja mä nauroin.. jos toi sun avatar-kuva on sun omasta jalasta, niin voisit sitte ehkä jättää noi tollaset luonnottomat muovista tehdyt vänkyrät pois ja pukeutua hampusta käsin punottuihin vaatteisiin ja tuohivirsuihin. Olisit luonnolle ystävällinen.


cessie kirjoitti:
Kumma juttu,ei mun vaan ole ikinä tarvinut ilmottaa etukäteen että menen käymään vanhemmillani, vanhemmat auttaneet oman elämän alkuun ja auttavat vieläkin,välittävät ja rakastavat, en tiedä sitten mitä eroa tässä on siihen sinun paratiisi maailmaasi.


On hyvä, jos on "hyvät" vanhemmat. Kaikilla ei ole.
En koskaan sanonut, että maailmani on paratiisi. On silti sulta todella julmaa sanoa, että mun paratiisi on just sitä, mitä eniten inhoan .. luitko edes, mitä kirjoitin? Jos koirasi ja poikaystäväsi ovat vakavasti sairaana, ja voit parantaa jomman kumman, valitsetko sen koiran? En ajatellutkaan..

Loppukaneettina haluan sanoa sulle vielä sen, että olen ajatellut parikymppisenä samalla tavalla kuin sinä, mutta aika muuttaa ihmistä. Silti, yritän pitää mieleni avoimena.. tässäkin eläinkysymyksessä on valtavasti erilaisia argumentteja riippuen omasta filosofiasta ja elämänkatsomuksesta. Itselläni tuolla etelässä vietetty aika vaikuttaa merkittävästi suhtautumiseen.. ei sille mitään voi ja se on vain elämää.
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 14:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Snadistisadisti kirjoitti:
^Ja heti mennään henkilökohtaisuuksiin


Puupää= tyyppi jota puhe/uudet ajatukset ei "tavoita". Elää omassa kelassa tahdonalaisesti, ajattelee hyvin itsekeskeisesti. Oma ajatus on ainoa "oikea" ajatus-tyyliin

Niin...sanoin sinua puupääksi, koska yleistät nyt asioita aika oudosti ja vihjailet, että eläinrakkaus on outoa ja johtanee jossain vaiheessa eläinseksiin. Se, että nimittelen sua puupääksi ei ole kivaa - mutta se on mun ajatus tässä asiassa sinusta. Eli "henkilökohtaisuus" on mun henk. koht. mielipide. Toki nimittely ei ole ok, mutta ei ole sinun tulkintasikaan - monia varmasti loukkaa tuollainen. Jos esim. lemmikki on tärkeä ja edustaa lasta perhees - et vihjaillaan et se on sairasta ja johtaa loppu viimeksi seksiin eläimen kanssa...Lainatakseni sinua:

Snadistisadisti kirjoitti:
Kuinka alhaista.


Sun kannattaa vähän arvioida omia juttujasi välillä Idea

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cessie
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 15:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Doh, mun koirani on Virosta, ja olenkin joutunut aika paljonkin tutustumaan Virolaiseen kulttuuriin, kuten myös koiraharrastukseni (rescue-työ) kautta myös Venäläinen ja Espanjalainen kulttuuri on tullut tutuksi juuri eläintenpidon osalta.

Onneksi ainakin esim. Virossa asenteet ovat eläimiä kohtaan muuttumassa kiitos pitkä jänteisen valistustyön jota Virolaiset eläinihmiset ovat jo tovin aikaa tehneet niin kouluissa kuin muuallakin. Romaniassa myös valistusohjelma ja sterilointi kampanjat ovat nousussa.
Ajatusten muutoksen pitää lähteä ihmisistä itsestään ja toivon että hiljakseen elämän tavat ja ajatukset muuttuvat noissakin mainitsemissasi maissa.

Olenpa ajatellut joskus aikoinaan tuota haluaisiko koirani olla vapaana, ei,se ei halua, sen elämän alkutaival on ollut raskasta nimenomaan vapaana. Hiljakseen me etenemme jotta saamme luottamuksen ihmisiin takaisin.

Rescue työssä nään juuri sitä ihmisten pahuutta. Ei välttämättä se ettei arvosteta eläintä sen kummemmin, vaan se että sitä saa hakata potkia yms.. se ei mene mun kaaliin,ei sitten lainkaan, jos et arvosta jotain sen pahoinpiteleminen on silti sairasta ihmiseltä. jos et pidä jostain huutavasta kakarasta et sä kuitenkaan mene sitä lyömään ja potkimaan, vaiko?

Kyllä itsekkin pidän koiriani vapaana, vanhempaa en enää oikeastaan uskalla jos on teitä lähellä koska vanhus ei kuule eikä näe kovin hyvin.

En todellakaan usko että pystyn koskaan parantamaan tätä maailmaan, niitä jotka yrittävät parantaa sitä on tuplasti vähemmän kuin niitä jotka eivät tee asioille mitään. Omalta osaltani pienin teoin, kuten kunnioittamalla kaikkea elämää, majoittamalla kotiini koiran joka on sillä hetkellä koditon, Kaikkeen en pysty, jokainen taistelee keinoillaan. Arvostan suuresti niitä ihmisiä jotka todellakin uhraavat kaiken ajatukselleen, itse en vain vielä pysty siihen. (kettutytöille kaikki arvostus)

Ja ei, en ole pelastamassa maailmaa ihmisiltä elämille vaan toivon että molemmat pystyisivät elämään rintarinnan samassa maailmassa, ilman sitä alistamista ja hyväksikäyttöä, jep, tiedän liian suuri toivomus, joka tod.näk ei ikinä tule olemaan mahdollista, mutta se on toiveeni mihinkä pitäisi pyrkiä.

Huoh, mä inhoan tuota vertausta, tuo on aina niin klisee, kumman parannat,pelastat tms koirasi vai poikaystäväsi.. ei en todellakaan tiedä.. ratkaisun kanssa painisin varmasti pitkään ja valitsisin sitten kumman vaan painisin varmasti omantunnon tuskien kanssa lopun elämäni..

Mä toivon että jos joskus asun etelässä se ei muuta mua niin paljon että arvoni ja vakaumukseni muuttuisi, en tahdo olla niin heikko että muut pääsevät muuttamaan ajatuksiani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 16:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

Puupää= tyyppi jota puhe/uudet ajatukset ei "tavoita". Elää omassa kelassa tahdonalaisesti, ajattelee hyvin itsekeskeisesti. Oma ajatus on ainoa "oikea" ajatus-tyyliin
BBG Laughing
Nyt osuit naulankantaan, mua alko naurattaan Repeää , *tuolita putoamisen vaara* Sillä minä olen melkoinen PuuPää. Repeää Repeää Repeää
Se, joka itselleen nauraa se parhaiten nauraa, mutta hyvin osui, tuo selitys!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 16:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

BigBigGirl kirjoitti:
Puupää= tyyppi jota puhe/uudet ajatukset ei "tavoita". Elää omassa kelassa tahdonalaisesti, ajattelee hyvin itsekeskeisesti. Oma ajatus on ainoa "oikea" ajatus-tyyliin
Eli se,että minulla on omia ajatuksia ja mielipiteitä, enkä muuta niitä vastaamaan sinun ajatuksiasi ja mielipiteitäsi tekee minusta puupään? Taitaa olla muutamiakin sellaisia sitten tässä maailmassa, kannattaa totuttautua ajatukseen.

Se, että muuttaisin mielipiteitäni tarvitsee vain yhden asian, riittävän perustelun sen muuttamiseksi. Minulla on kyky ajatella asioita uudelleen tarpeen vaatiessa ja muuttaa mielipidettäni tosiasioiden edessä. Kuitenkin tässä nimenomaisessa asiassa mielipiteet perustuvat elämänarvoihin, elämänkokemukseen ja maailmankuvaan. Niiden muuttamiseksi saa tehdä aika paljon työtä.

BBG kirjoitti:
Niin...sanoin sinua puupääksi, koska yleistät nyt asioita aika oudosti ja vihjailet, että eläinrakkaus on outoa ja johtanee jossain vaiheessa eläinseksiin.
Nope, tuo on oma tulkintasi. Eläimien rakastaminen yli ihmisten on minun maailmassani omituinen asia. Se, että pitää eläintä ihmislapsen korvikkeena on kieroutunut muoto luonnollisesta hoivaamisvietistä. Samoin eläimeen kohdistunut seksuaalinen halu on kieroutunut muoto seksuaalisuudesta ihmisten välillä. Asiat eivät ole etäällä toisistaan, mutta eivät johda toisiinsa. Mikäli ilmaisin itseäni epäselvästi, tässä korjaus.

BBG kirjoitti:
Se, että nimittelen sua puupääksi ei ole kivaa - mutta se on mun ajatus tässä asiassa sinusta. Eli "henkilökohtaisuus" on mun henk. koht. mielipide. Toki nimittely ei ole ok, mutta ei ole sinun tulkintasikaan - monia varmasti loukkaa tuollainen.
Minäkin voisin käyttää loukkaavia nimityksiä sinusta, mutta en tee sitä. Asiat olisi ihan hyvä pitää asioina. Peruskäytöstapoihin kuitenkin kuuluu jättää henkilöä halventavat henkilökohtaiset mielipiteet sanomatta, tai edes sanoa ne kahden kesken.

BBG kirjoitti:
Jos esim. lemmikki on tärkeä ja edustaa lasta perhees - et vihjaillaan et se on sairasta ja johtaa loppu viimeksi seksiin eläimen kanssa...Lainatakseni sinua:
Lemmikki voi olla tärkeä ja varmasti se useimmille onkin. Kuitenkaan ei eläin koskaan ole ihmiseen rinnasteinen ja jos on... Ks. edellinen kohta. Ja mitä tulee asioiden johtamiseen yhdestä toiseen... Ks. edellinen kohta.

BBG kirjoitti:
Sun kannattaa vähän arvioida omia juttujasi välillä Idea
Arvioinkin. Jatkuvasti. Pyrin pitämään asiat asioina, en nokkimaan ketään henkilönä. Toki heikkouden hetkiä osuu omallekin kohdalleni.

Jos sinulla jatkossa on jotakin henkilökohtaista negatiivista palautetta, tai huvittaa muuten vain vittuilla minulle, niin laita privaa tai sähköpostia. Ei ole oikein kenenkään kannalta suotavaa setviä tällaisia keskustelujen keskellä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker