Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Pettämistä...
Seksiähaussa
LähetäLähetetty: 29.4.2007, 17:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 29 Huh 2007
Viestejä: 4

Olen ollut aina sitä mieltä, etten petä... No, nyt kun olen ollut avioliitossa 6 vuotta, ja seksiä saan kerran kaks kuukaudessa ja vaikka puhun miehelleni, joskus olin jo suuttunut ja kyselen ja ehdotan, ei mikään muutu. Aikalailla nyt ovat muuttuneet ajatukset... En voi ottaa eron, olen ns. arkionnellinen miehen kanssa ja lapsiakin on. Mutta seksiä ei ole, ja jos on niin tylsää. Mies ei tee mitään uutta ja kun olen ehdottanut niin katselee minua, kun olisin pervo... Nyt on kova paikka minulle, sillä olen nimittäin menossa 2.5 pikkulomalle ja luulen että petän miestäni siellä.... Onko se oikein häntä kohtaan? En tiedä, en halua satuttaa häntä, mutta en enää voi elää näin, seksittömässä liitossa. Nyt tajusin sen, mitä en voinut ymmärtää aikaisemmin: miksi ihmiset ylipäätänsä pettävät ja jäävät kuiteskin kumppanin kanssa.

Tulee paha mieli, kun ajattelen miestäni, ja että itselleni on tärkeää seksi. Miehen kanssa olen puhunut...hmmm. viimeksi eilen, tai siis sanoin etten jaksa enää sellaista seksiä, jossa jos en minä tee jotain, ei tapahdu mitään... Se ei kykene ajattelemaan, ja on itseään täynnä, luule olevansa timantti sängyssä eikä kestä minkäänlaista kritiikkia...

Teenko jonkun mielestä väärin, jos petän? PS! En etsi neuvoja tai puolustusta teolleni....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.4.2007, 17:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Et tee mitään väärin.. Jossei oma miehesi tajua sinua tyydyttää, niin hanki tyydytys jostain muualta... mies voi syyttää vain itseään ?

Itse olen sitä mieltä että parisuhteessa ei tulisi pettää.. mutta tässä tapauksessa olen eri mieltä ! Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.4.2007, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä






Mikäs tässä miehessä on vikana kun ei seksiä halua! ? Shocked Shocked Shocked Exclamation Question
Takaisin alkuun
Seksiähaussa
LähetäLähetetty: 29.4.2007, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 29 Huh 2007
Viestejä: 4

no en mie tiiäää! Mitä sil on vikana... Onko sillä joku muu, tai muuten minuun kyllästynyt... En tiedä. En ole mitenkään erikoisnäköinen, ylipainoa löytyy 4 kiloa...ei liikaa mun mielestä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pete
LähetäLähetetty: 30.4.2007, 2:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 03 Maa 2007
Viestejä: 13
Paikkakunta: Uusimaa

Kyllä on kurja kun saa elä seksittömässä liitossa...joko pettät itteäs ja omia tarpeitä...täi puolisoa...niin tai noin...aina teet väärin...ja vieläpä ilman oma syy...
Älä tee niin kuin minä ja kärsi vuosikymmeniä ennen kuin viimein kypsyt ja
oot valmis tehdä ratkaisua oman itseään hyväksi...tee se nyt...elämä on niin lyhyt...

_________________
That lill guy in my head says:
whatever you do, do it with all your heart, do it with all your passion and devotion.
Sure, I take his advice, but he´s not always talking out of the same head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 1.5.2007, 0:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Elän hieman samanlaisessa tilanteessa. Seksiä ei oikein tipu. Ei minun muita naisia tee sinänsä mieli enkä ole enkä haluaisi pettää mutta tilanne on aika kestämätön.

Olen ollut naimisissa 4 vuotta ja seksiä ei enää tipu. Tai tippuu sitä noin kerran kuukaudessa. Haluaisin kyllä enenmmän ja mitä pidempään olen ilman niin sitä kauniimmalta naiset näyttävät. Tätä on nyt jatkunut jo kohta 2 vuotta ja tilanne kyrsii aika paljon. Vaimon haluttomuuteen suurin syy on lapset ja ymmärrän kyllä, että tässä hässäkässä halut on mennyt mutta...

Lauantaina oli baarissa pari kaverin kanssa, pojat lähtivät mutta jäin vielä kaupungille. Vaimo ja lapset olivat anoppilassa yötä. Yksi nainen könysi ja antoi puhelinnumeronsakin. Pallottelen lähinnä ajatuksella mitä jos. Välitän vaimostani mutta kyllä tämä jatkuvassa puutteessa eläminen syö miestä.
Takaisin alkuun
pete
LähetäLähetetty: 1.5.2007, 1:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 03 Maa 2007
Viestejä: 13
Paikkakunta: Uusimaa

kyllä syö miehen niin kuin varmasti myös naisenkin...suhde kärsi...
fixu ihminen kyllä tajua tämän... ja jopa vähemmän fixun luulisin osaavan välittää muustakin kuin vain lapsista...
kokonaan eri juttu taas on minun tapaus jossa lähinnä terveydelliset syyt
ovat taustassa ja noin oli toki vähän helpompi kestä tämä siinänsä aivan sietämätön tilanne...

_________________
That lill guy in my head says:
whatever you do, do it with all your heart, do it with all your passion and devotion.
Sure, I take his advice, but he´s not always talking out of the same head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 1.5.2007, 21:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Seksiähaussa kirjoitti:
Teenko jonkun mielestä väärin, jos petän?


Et, vaikkei sun tarvii miellyttää muita. Silloin tekisit mielestäni väärin jos et antais miehellesi, mutta jollekin vieraalle kyllä...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker