Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Roolit
assa
LähetäLähetetty: 31.7.2007, 7:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Hihii, hemmetin hyvä pointti kyllä Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 10:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

karttakeppi kirjoitti:
Kun tässä oli kuitenkin kyse siitä perinteisesti roolijaosta sukupuolten välillä, niin saanko kysyä bi-naisilta, eroaako suhtautuminen miehiin ja naisiin kovinkin ratkaisevasti?

Miehen kanssa yleensä olen alistuvampi, eli mies vie ja mie vikisen. Riippuu paljon kuitenkin tilanteesta, tunnelmasta ja miehestä. Välillä ohjat siirtyvät käsiini, kun haluan jotain tiettyä asentoa tms.

Naisen kanssa haluan olla hallitsevampi osapuoli, varsinkin jos nainen pieni ja siro (naisihanteeni).

Eli suhtautuminen eroaa hyvin paljon, ainakin minulla. Smile

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 11:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

elanoora kirjoitti:
Mä olisin sitä mieltä, että viihdeteollisuus on syyllinen. En tiedä paljonko miehet lukevat "naisten romaaneja" tai katsovat "naisten ohjelmia", mutta niitä kun seuraa niin huomaa pian, että niissä mies on aina vahva ja peräänantamaton.
Minun käsitykseni mukaan miehet eivät lue. Mutta miehet ottavat juuri tuon käsityksen, että nainen on heikko alistuva osapuoli.

Minä itse en ole enää tuollaiseen naisten romanttisiin hömppäkirjallisuuteen moniin vuosiin kajonnut.
Koska: Ne ovat ällön imeliä, liian siirappisia, totuudenvastaisia. Olen ikuinen romantikko, mutta tuollaista jonninjoutavaa tusinakirjallisuutta en lue.
Lainaus:
Itse en nuorempana tajunnut, että miksi mä en koskaan kohdannut sitä miestä, joka "ei hyväksy ei:tä vastaukseksi" ja jollaisia kaikki miehet ovat telkkarissa/harlekiiniromaaneissa/reginan naisten unelmissa. Luulin olevani epäkiinnostava ja **** kun kukaan mies ei koskaan tullut ja "ottanut".
Yhtä poikkeusta lukkunottamatta olen sanonut EI.
Toki minäkin unelmoin nuorena tyttönä miehestä, joka on häikäisevän komea, ja vie...
Mulla vähän samantapaisia ajatuksia tuosta epäkiinnostavuudesta. Syykin selvisi: Mä olen koppavan ja etäisen näköinen
Lainaus:
Ajan myötä sitä oppi, että miehetkin voivat olla epävarmoja ja haluta hellyyttä ja joskus hallintaa.
Näin. Mikäli mulla olis oikea mahdollisuus hallita miestä , tekisin sen tukien miehen omaa identiteettiä ja antamalla miehen itse etsiä omat vahvuutensa.
En missään tapauksessa alistamalla halliten.

elanoora kirjoitti:

Toivon, että kokemuksen myötä nuoret oppivat, etteivät viihteen roolimallit välttämättä pidä paikkaansa ja seksuaalisen itsevarmuuden löydettyään uskaltautuvat myös näitten perinteisten roolien ulkopuolelle.
Me too

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 5.8.2007, 9:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Hitaasti kirjoitti:
karttakeppi kirjoitti:
Kun tässä oli kuitenkin kyse siitä perinteisesti roolijaosta sukupuolten välillä, niin saanko kysyä bi-naisilta, eroaako suhtautuminen miehiin ja naisiin kovinkin ratkaisevasti?

Miehen kanssa yleensä olen alistuvampi, eli mies vie ja mie vikisen. Riippuu paljon kuitenkin tilanteesta, tunnelmasta ja miehestä. Välillä ohjat siirtyvät käsiini, kun haluan jotain tiettyä asentoa tms.

Naisen kanssa haluan olla hallitsevampi osapuoli, varsinkin jos nainen pieni ja siro (naisihanteeni).

Eli suhtautuminen eroaa hyvin paljon, ainakin minulla. Smile


Miehen kanssa tosiaan ehdottomasti nautin, jos Mies vie... ja naisten kanssa on ollut tasa-arvoisempaa, mutta tuo on oikeastaan aika mielenkiintoinen ajatus, että toinen nainen olisi hallitseva. Kuinkahan se vain ei ole oikein tullut mieleen? Yhden naisen kyllä tunnen, joka nautti suuresti, kun hän "panetti" minua miehillä ja itse lähinnä katseli... se kai on vähän halua olla hallitseva? Mutta se on silti ihan eri juttu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkikurinen
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 23:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 30

Snadistisadisti kirjoitti:
Minäkään en lähtisi syyttämään pelkästään yhteiskuntaa ja sen normeja roolijakauman nykytilanteesta. Lähtökohtaisesti ihmiset ovat erilaisia. Ihmislajin kehitys on ajanut vahvan ja dominoivan miehen geenejä eteenpäin, joka on aikaansaanut dominoivia miehiä.


Ihan mielenkiintoinen aihe itse asiassa, jota voisi tutkia hieman enemmän. Olisi nimittäin kiintoisaa arvioida sitä, kuinka paljon tosissaan on kyse geeneistä ja kuinka paljon kulttuurin dominoinnista. Yhteiskuntamalleja on kuitenkin esiintynyt ja esiintyy yhä ihmiskunnan joukossa suuria määriä eri kulttuureissa. Kaikissa tämä seksuaalitilannetta ainakin näennäisesti "dominoivan" alfauroksen status ei ole välttämättä ollenkaan sama kuin omalla kohdallamme (en nyt suoraan muista tarkkoja etnografisia esimerkkejä). Myös eläinmaailmasta löytyy esimerkkejä lajeista, joissa naaraspuoli on myös fyysisesti päättävämmässä asemassa. Toki inhimillisistä kulttuureista puhuttaessa ei tarkoiteta välttämättä sitä, että naiset raiskailevat miehiä milloin huvittaa, vaan yleisten valtasuhteiden erilaisesta painottumisesta ja/tai rakentumisesta.

Toisaalta tulee myös mieltää se, ettei oma järjestelmämme ole kovinkaan pieni ja sulkeutunut. Eri puolilla "länsimaita" voi vallita erilaista suhteutusta. Käytin myös aiemmin termiä "näennäisesti dominoia alfauros", sillä mielestäni tämäkään ei ole kovin helposti määriteltävä juttu. "Jokaisen suuren miehen takana on aina nainen." Kuinka paljon sukupuolien välinen kanssakäymisemme on oikeastaan todellisuudessa valtasuhteiltaan enemmän alfauroksen käsissä? "Vienti" voi usein olla juuri näennäistä ja tanssimme tosiasiassa aika hyvin naisten pillien mukaan. Hieman salakavalaa roolitusta. Hmm.

_________________
Ghostly fire...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
bmad-31
LähetäLähetetty: 2.9.2007, 15:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ilkikurinen kirjoitti:
[Ihan mielenkiintoinen aihe itse asiassa, jota voisi tutkia hieman enemmän. Olisi nimittäin kiintoisaa arvioida sitä, kuinka paljon tosissaan on kyse geeneistä ja kuinka paljon kulttuurin dominoinnista. Yhteiskuntamalleja on kuitenkin esiintynyt ja esiintyy yhä ihmiskunnan joukossa suuria määriä eri kulttuureissa.


Aina kun jutellaan miehistä unohdetaan tyystin se, että noin
puolet meistä miehistä on jonkinasteisia nörttejä, lusmuja tai luusereita, joilta puuttuu nationalistinen perimiehekkyys. Heidät vain jätetään näissä
katselmuksissa jotenkin huomioimatta ja syntyy sitten vaikutelma, kuin heitä ei olisi olemassakaan. Kysymys kuuluu, miksi alistuvan ja rauhallisen miehen pitäisi kilpailla alfauroiden kanssa? Eikö voida hyväksyä maailmaa, jossa on erityyppisesti valtaorientoituneita uroita?

Minä näen tämän sellaisena kysymyksenä, että miten saada
naiset kiinnostumaan laajemmin tästä mieskunnan puoliskosta, jolle on totuttu viittaamaan kintaalla/halveksimaan. Dominoivan luonteen omaavilla naisilla, joita varmasti kyllä on, olisi mahdollisuus lyödä ja ahdistella näitä miehiä ihan oikeastikin ja viimeisen päälle yhteiseen nautintoon perustuen. Mutta kulttuurikoodi vaan vaatii naista steppailemaan nokka pystyssä ohi ja sanomaan, että tuollaiseen mäkäräiseen minä en tikullakaan koske...
Se ei aja kenenkään etua, ei edes sen naisen. Nörtin ja uranaisen välinen vuorovaikutus ei varmasti olisi hedelmätön.

Jotenkin tämä kysymys vie aasinsillan toisenlaiseenkin ongelmaan:
miten saada eri ikäiset solmimaan seksikontakteja keskenään? Mielestäni seksuaalisuuden yleiseen kireyteen on yhtenä syynä se, ettei eri ikäluokkien välille synny juurikaan suhteita. Näin pitäisi kuitenkin voida olla, kun ei se kulloinenkin ikävaihe niin keskeinen asia ihmiselämässä ole.

Lainaus:

Toki inhimillisistä kulttuureista puhuttaessa ei tarkoiteta välttämättä sitä, että naiset raiskailevat miehiä milloin huvittaa, vaan yleisten valtasuhteiden erilaisesta painottumisesta ja/tai rakentumisesta.


Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että alistuvat miehet tarvitsevat
oman rintaman, jolla haetaan täyttä oikeutusta monien miesten luonnolliselle tarpeelle alistua. Samalla tulisi järjestönomaisesti tukea naisten mahdollisuuksia tulla dominaksi näille miehille. Omien tutkimusteni perusteella monet sellaiset naiset, joilla olisi luontaista taipumusta
jotkut kunnon dominointiin kykenevät naiset pakenevat totuutta ja ilmoittautuvat julkisessa sanassa subiksi isokokoisille- ja kalusille äijille, koska pelkäävät näitä ihania lusmurunkkareita.

Lainaus:

Toisaalta tulee myös mieltää se, ettei oma järjestelmämme ole kovinkaan pieni ja sulkeutunut. Eri puolilla "länsimaita" voi vallita erilaista suhteutusta.


Enkä ihmettelisi yhtään, että Suomi olisi tässäkin asiassa häntäpäässä, koska se käyttää kaikki resurssinsa kännyköiden viemiseen.

Lainaus:

Käytin myös aiemmin termiä "näennäisesti dominoia alfauros", sillä mielestäni tämäkään ei ole kovin helposti määriteltävä juttu. "Jokaisen suuren miehen takana on aina nainen." Kuinka paljon sukupuolien välinen kanssakäymisemme on oikeastaan todellisuudessa valtasuhteiltaan enemmän alfauroksen käsissä? "Vienti" voi usein olla juuri näennäistä ja tanssimme tosiasiassa aika hyvin naisten pillien mukaan. Hieman salakavalaa roolitusta. Hmm.


Niih. Miehet ovat pikkuisia hiiriä. Toiset nuolevat naisen persettä
vaikka Töölöntorilla ja toiset luimistelevat naisten edessä. Naiset turhaan kuvittelevat, että näillä nuolijamiehillä olisi jotain otetta heihin, kun ovat kuitenkin aika paljon tuulen armoilla.

Naisia voisi verrata hyvin tuuliksi. Mutta tuulten pitäisi puhaltaa siten, ettei hirveitä tornadoja jatkuvasti syntyisi. Smile
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker