Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Striptease ja privaatti  ~  Seinäjoen privaatit
jenna38@luukku.com
LähetäLähetetty: 17.10.2007, 11:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Very Happy pakko vastata,ettei mene väärää tietoa,paritusta ei ole tapahtunut,vaan luultavasti kilpailijat(niin kerrottiin)halusivat savustaa exotic-hieronnan pois.
siinä kuitenkaan onnistumatta,vaalea jenna tekee töitä itse toistaiseksi,katsotaan miten käy,miten voi syyte tulla, tytön sanoneen runkanneen 2 asiakasta,minä en ollut siitä tietoinen.en ole ottanut tytöiltä rahaa,kaikki kulut mulla,palkkauskin parempi,kuin useassa muussa paikassa.olivat alkaneet seurata firmaani vaasassa,kun oli suomalainen tunnettu narkkari töissä viikon meillä.annoin potkut,huomatessani tytön menevän pitkin seiniä,muutakin hauskaa teki,jota en nyt tässä toista.katsotaan tuleeko syyte ja miten käy,nyt teen itse töitä,olenhan vielä hyvässä kuosissa Laughing se joka tämän sai aikaan,pitäisi muistaa kalikan kalahtavan omaan nilkkaan,koska jos tytön runkusta saan tuomion,jokainen voi katsoa peiliin,kun tiedän itse tanssijana,mitä moni shoppari kehoittaa tyttöjä tekemään. Idea minun paikoissa on seksipalvelut kielletty.en näe seinien läpi.jos paperi ei päde,minkäs teet.olen aina heivannut seksiä tarjoavat tytöt,kun olen siitä varman todisteen saanut,hyvää syksyä ja tietoa on asiasta lisää,tule hierontaani rupattelemaan.t,jenna
Takaisin alkuun
jenna38@luukku.com
LähetäLähetetty: 17.10.2007, 11:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ja se miksi olemme muuttaneet,ei ole poliisien tai laittoman firman takia,kirjanpito ja paperit kunnossa.kateelliset vainoavat ja soittelevat perättömiä satuja vuokraisännälle ja poliisille. Very Happy paras oli,että pidän virolaista tyttöä vastoin tahtoaan töissä,jokainen tietää tämän olevan paskapuhetta,tietenkin vuokraaja hermostuu ja haluaa meidät ulos.ja heh,minä ja 4 venäläistä myydään 24h vuorokaudessa persettä Repeää Repeää joo varmaan niin.mielikuvitus on pahaa tahtovilla rajaton.onneksi tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en,tuskin ajelisin skodalla ja asuisin vuokralla,jos noin hyvin menisi.seuraavaksi perustan turkkilaisen saunan,pesu ja hieronta,kuhan tilat löytyy,ei stripteasea,eikä strippareita siihen toimintaan,tai huomaan uudelleen lomailevani 17päivää siellä minne aurinko ei paista.kokemus sekin,loma ilman rusketusta.t.jenna ja niin poliisi sedät kertoivat heidän menevän joka puljun läpi,joten lomailee ne muutkin kohtapuoliin. Rolling Eyes Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker