Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Strap-on
Vieras
LähetäLähetetty: 23.1.2008, 17:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Onko teitä strap-onia käyttäviä naisia ihan oikeasti "markkinoilla"...? Smile
Joskus olen netistä kokeillut hakea ilman tulosta, sillä itseäni kiinnostaisi kokea naisen pantavana oleminen. Embarassed
Takaisin alkuun
jill2p
LähetäLähetetty: 30.1.2008, 10:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen etsiny strap-onia aika kauan mutta on mulla / meillä 2 mutta molemat on huonoja yksi jelly ja sitten toinen huono!!!puhuite selasesta ku Feeldoe onke se hyvä?? sileen että ku pistää sen yhden pään vaginaan niin voi ko yhtään vevitää haaroja tai pompaa ko se heti pihalle??
Takaisin alkuun
karttakeppi
LähetäLähetetty: 8.2.2008, 18:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 20 Tou 2007
Viestejä: 20
Paikkakunta: Helsinki

Anonymous kirjoitti:

miten dildon kiinnitys tässä tapahtuu? Smile itselläni ei ole kokemusta strap-onista mutta kiva olisi tällainen naisen kanssa hankkia. Sopiiko tähän minkä kokoiset dildot ja mahtaisikohan tuo minun http://kuvat.suomensupermo.fi/kaalimato/popup/02708.jpg dildoni tuohon sopia? kiitos jos viitsit vastata Very Happy


Dildossa täytyy olla base-osa eli leveämpi osio juuressa. Eli itse varsi työnnetään valjaissa olevasta rinkulasta läpi, joilloin se base-osa pitää dildon paikallaan. Eli valitettavasti tuo kaalimato ei oikein sovellu valjaiden kanssa käytettäväksi. Periaatteessa minkä kokoinen dildo tahansa sopii, mutta pitää huomioida, että varsi mahtuu rinkulan läpi ja toisaalta taas base-osa ei saa mahtua siitä läpi. Eipä ole ainakaan vielä tullut sellaista vastaan, joka ei noita kriteereitä täyttäisi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.2.2008, 14:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

jill2p kirjoitti:
Olen etsiny strap-onia aika kauan mutta on mulla / meillä 2 mutta molemat on huonoja yksi jelly ja sitten toinen huono!!!puhuite selasesta ku Feeldoe onke se hyvä?? sileen että ku pistää sen yhden pään vaginaan niin voi ko yhtään vevitää haaroja tai pompaa ko se heti pihalle??


Minulla on joku sen tapainen, en ole merkistä varma. Se toimii hyvin, mutta kyllä on pidettävä aika yhdessä reidet. Silti se on minun suosikkini, tuntuu hyvältä itselläkin sisällä! Ja kun sen saa päälle ja pois nopeasti eikä mene aikaa hihnoihin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.2.2008, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä






bi-vaimo kirjoitti:
Minulla on joku sen tapainen, en ole merkistä varma. Se toimii hyvin, mutta kyllä on pidettävä aika yhdessä reidet. Silti se on minun suosikkini, tuntuu hyvältä itselläkin sisällä! Ja kun sen saa päälle ja pois nopeasti eikä mene aikaa hihnoihin...


Mistä löytäisin tälläisen "bi-vaimon" mun kanssa leikkimään...? Voitais ensin kokeilla tota dildoa, ja sitten vaihtaa osia. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 12.2.2008, 19:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Anonymous kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Minulla on joku sen tapainen, en ole merkistä varma. Se toimii hyvin, mutta kyllä on pidettävä aika yhdessä reidet. Silti se on minun suosikkini, tuntuu hyvältä itselläkin sisällä! Ja kun sen saa päälle ja pois nopeasti eikä mene aikaa hihnoihin...


Mistä löytäisin tälläisen "bi-vaimon" mun kanssa leikkimään...? Voitais ensin kokeilla tota dildoa, ja sitten vaihtaa osia. Rolling Eyes


Kyllä kai maailmassa riittää seksistä tykkääviä naisia vaikka kuinka paljon! En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta hauskoja tuollaiset(kin) leikit ovat eli suosittelen... Very Happy ...vaikka moni mies ei suostu siihen, että naisena saisi panna peppuun. Crying or Very sad Minä olen juuri saanut melkein valmiiksi muuten jutun yhdestä leikistä parin viikon takaa, jossa oli se strap-on naisten kesken... kivaa oli! Very Happy Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 13.2.2008, 13:46  Vastaa lainaamalla viestiä






bi-vaimo kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Mistä löytäisin tälläisen "bi-vaimon" mun kanssa leikkimään...? Voitais ensin kokeilla tota dildoa, ja sitten vaihtaa osia. Rolling Eyes


Kyllä kai maailmassa riittää seksistä tykkääviä naisia vaikka kuinka paljon! En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta hauskoja tuollaiset(kin) leikit ovat eli suosittelen... Very Happy ...vaikka moni mies ei suostu siihen, että naisena saisi panna peppuun. Crying or Very sad


Niin, mies siis olen... ja valitettavasti en ole yrityksistä huolimatta löytänyt naista joka panisi peppuun, ja tahtoisi myös pimppiä antaa. Crying or Very sad
Oliskos bi-vaimolla intoa olla kivannäköisen (ja -kroppaisen) miehen "oppaana" näihin puuhiin? Laughing
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 14.2.2008, 20:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Sääli ettei A.D.I.D.A.S. enää ole täällä, voitaisiin laajentaa mittauskonttoria: mitataan etupuolelta virallinen pituus ja takaa syvyys... Laughing Razz Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Femdom (m)
LähetäLähetetty: 5.7.2008, 12:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Hei 2008
Viestejä: 1

Hmm, onpas mielenkiintoista keskustelua. nam nam.

Koskahan itsekin pääsisi kokeilemaan Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sam Surfer
LähetäLähetetty: 23.7.2008, 11:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Hei 2008
Viestejä: 1

Moikka,

Tämä Feeldoe:n / strap-onin kokeiluhalu oli itseasiassa syy miksi liityin tälle foorumille Wink .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
karttakeppi
LähetäLähetetty: 20.8.2008, 19:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 20 Tou 2007
Viestejä: 20
Paikkakunta: Helsinki

Syntymäpäivän kunniaksi exä järjesti eilen oikein kunnon yllätyksen. Soitteli viikon ennakkoon synttärionnitteluja ja toivoi, että voisi antaa henkilökohtaisesti lahjan illalla. No eihän mulla mitään ohjelmaa ollut ja epäilinkin, että näkeminen voisi johtaa pidemmällekin kuin vain olympialaisten katseluun. Yleensä näin on käynyt. Jos ei varsin graafiset kuvaukset innosta, niin kursivoitu teksti kannattaa ohittaa.

No nopeasti tyttö sitten ilmestyikin ovikelloa rimpauttamaan. Vaihdettiin pikaisesti kuulumisia, koska ei oltu muutamaan kuukauteen nähty. Melko nopeasti kävi myös selväksi, että lahja irtoaa sitten makuuhuoneen puolella. Pienen peuhaamisen ja kiertelyn jälkeen, hän pyysi minua kaivamaan kaapista vanhat sitomisvälineet. Yhdessä on aikoinaan tullut niiden kanssa leikittyä. No minä tietysti tein työtä käskettyä ja nopeasti huomasin istuvani sängyn reunalla aatamin asussa silmät sidottuna. Sain niin ranteisiini, nilkkoihin kuin reisien ympärille nahkaiset kahleet ja hän tönäisi minut selälleni sängylle.

Hetken aikaa tyttö ilmeisesti riisui vaatteita ja olin kuulevinani käsilaukun käyvän. Silloin alkoi luonnollisesti päässä raksuttamaan, että mitähän yllätyksiä on tiedossa. Jokainen arvaa minkälainen heijari siitä syntyy, kun päässä vilisee kaikki mahdolliset skenaariot mihin ilta etenee. Kädet kiinni sängyn päätyyn, polvet kohti kattoa ja reidet tiukkaan vetoon kohti sängyn reunoja. Hän nousi hajareisin naamalleni ja kädet kiertyivät leikkimään kaluni kanssa. Itse olin tietysti taas vähän jälkijunassa tilanteessa ennenkuin tajusin etsiä kielelläni strategiset alueet, joihin keskittyä.

Melko nopeasti päästiin itse asiaan. Perusveivaamisen ohessa hän valutti liukuvoidetta kasseilleni ja levitti sitä hienovaraisesti anuksen ympärille. Puhetta on ollut joskus aiemminkin, että pitäisin anaaliseksistä, mutta hän ei ole koskaan ollut kiinnostunut asiasta. Ilmeisesti asia on kuitenkin jäänyt kytemään. Nyt sormenpää pyöri anuksessani kuin vanhalla tekijällä. Mulla oli tässä vaiheessa aivokuori jo niin hurmiossa, että itse lähinnä nautin kieli pystyssä. Juuri sen enempään en kyennyt siinä mielentilassa tekemään.

Ilmeisesti exä ei ollut oikein tyytyväinen panokseeni, sillä irrotti otteensa vehkeestäni ja suoristi selkänsä ja keinui aikansa kasvoillani. Minäkin hieman rauhoituin ja kielimiehenä tein parhaani tytön nautinnon takaamiseksi. Seuraavaksi kuulin hurinaa ja nopeasti tunsin hänen vartalostaan säteilevän värinän, kun neiti työnsi vibraa mukaan leikkiin. Tässä vaiheessa ajattelin, että kyllä minäkin vielä vibrasta saan osani ja kiihottuminen oli sen mukainen. Nyt oli jo sen verran rajusta erektiosta oli kyse, että pulssin olisi helposti voinut silmämääräisesti laskea sykkivästä kalusta.

Hetken nautiskeltuaan tyttö nousi ylös ja päästi käteni irti. Eipä ne kovin kauaa vapaana olleet, sillä hän pyysi minua vain siirtämään takalistoni aivan sängyn reunalle ja lukitsi sen jälkeen käsikahleet nilkkakahleisiin kiinni. Siinä sitä sitten oltiin nätissä paketissa vehje raudankovana ja kankut öljyttynä. Tunsin kuumat huulet kaluni ympärillä ja samalla hän leikitteli sormellaan anukseni liepeillä. Kuuntelin korvat hörössä kun hurina siirtyi lattian rajaan ja päättelin, että hän hyväilee samalla itseään vibralla kyykkyasennossa. Pienenä ihmisenä hänen sormensa eivät aivan riittäneet eturauhaselle asti, mutta se ei haitannut menoa. Erittäin herkällä otteella hän sormeili minua vuoroin yhdellä vuoroin kahdella sormella. Välillä aina myös kaluani tottunein ottein hyväillen.

Nyt odottelinkin jo seuraavaa askelta. En ollut oikein hahmottanut millaisesta vibrasta oli kyse, joten jännitin melkoisesti aikooko hän käyttää sitä ja mitä on odotettavissa. Mitään taukoja ei matkan varrelle sattunut, joten straponia en edes ajatellut. Yllätyinkin suuresti, kun hän tarrasikin nilkoistani kiinni ja levitti reiteni ääriasentoon. Samalla kun tunsin kuinka värinä levisi pakaroihini, hän tokaisi hieman arasti, että tätähän sä olet pitkään jo toivonut ja painoi dildon sisääni. Haukoin henkeäni hetken, kun tajusin, että straponillahan tässä ollaan liikenteessä.

Exä kurottui ylleni ja liikutteli dildoa sisälläni rauhalliseen tahtiin. Minä olin vieläkin aivan tohkeissani ja yritin vääntäytyä hieman parempaan asentoon. Hetken kuluttua hän nousi ylös. Ilmeisesti asento oli liian hankala pienelle neitokaiselle. Hän asettikin tyynyn kankkuni alle ja otti nyt voimakkaasti kiinni reisistä ja painoi dildon syvälle sisääni hyvin varovaisesti. Tässä asennossa värisevä dildo osui suoraan eturauhaseen ja koko lihaksistoni jännittyi kuin salamaniskusta. Ilmeisesti ruumiinkieleni kertoi puhtaasta nautinnosta ja exä uskaltautui hieman hurjempaan menoon. Pikkuhiljaa hän kiihdytti tahtia ja jokaisen työnnön päätteeksi koko vartaloni oli kuin tuhansien käsien hierottavana, kun värisevä dildo stimuloi eturauhastani.

En juurikaan pystynyt ajattelemaan mitään järkevää, sillä koko vartalon vallanneessa stimulaatiossa oli kokemattomalle aivan liikaa käsiteltävää. Äänistä päätellen myös neidillä oli varsin kiihottunut olotila. Hän jatkoi samassa asennossa aina välillä hidastaen ja välillä taas hurjaan tahtiin kiihdyttäen koko ajan reisistä voimakkaasti tukea vetäen. Itse olin jo unohtanut kaiken muun ja lihakset jännittyneenä ja henki salpautuneena vain kuuntelin hänen jatkuvasti voimistuvaa voihkintaa. Nopeasti ymmärsin, että hänkin nautti tilanteesta aiemmista kokemuksistani poiketen korvinkuultavan paljon. Pelkän kuuloaistin perusteella tunsin kuinka neiti oli aivan orgasmin partaalla ja tämä sai luonnollisesti minutkin äärettömän kiihottuneeseen mielentilaan. Exä tarrasi molemmin käsin rajusti kiinni sykkivästä kalustani ja painoi samalla dildon juuriaan myöten sisääni. Tämän seurauksena laukesin voimakkaammin kuin koskaan ennen. Suoraan sanottuna en voinut uskoa orgasmin syvyyttä. Tuntui kuin lasti olisi lähtenyt liikkeelle sormen päistä asti, kun normaalisti fyysinen tunne rajoittuu lähinnä alakertaan.


Exä irrotti siteet ja repi huivin silmiltäni ja silloin tajusin mistä oli kyse. Hän oli ostanut feeldoen ja siksi mitään taukoja ei valjaiden pukemiseksi tarvittu. Myös hänen voimakas eläytyminen tilanteeseen tuntui nyt selvältä, sillä stimulaatio ei ollut vain minua varten, vaan feeldoe takasi myös hänelle kunnon nautinnon. Noh.. onhan tuota feeldoeta paljon kehuttu, mutta täytyy kyllä sanoa, että tämän kokemuksen jälkeen ymmärrän täysin mielipiteet sen ylivertaisuudesta. Itse asiassa en ole koskaan saanut orgasmia ilman, että joku fyysesti koskisi penikseen. Nyt meni varmaan 5-10 minuuttia, että en muistanut koko penistä lainkaan, vaan ajatuksen pyöri ihan muissa maailmoissa. Viime hetken tarraus vehkeeseen ei saanut orgasmia aikaan, olisin tullut muutenkin. Se oli kuulemma vain exän reaktio omaan orgasmiinsa.

Exä vielä selitti tilanteen minulle ennenkuin nousimme sängystä ylös. Kuuleman mukaan hän on löytänyt uuden miehen ja harkitsee vakavaa suhdetta ja halusi sitten omalla tavallaan jättää hyvästit meidän satunnaiselle seksisuhteelle. Itse olin mielestäni vain hienotunteisesti vihjannut anaaliseksistä aikoinaan, mutta hänestä oli ilmiselvää, että se oli suurin fantasioistani, joten sen hän päätti sitten toteuttaa; kiitokseksi fantasioiden toteuttamisista, joita olen hänelle suonut. Täytyy myöntää, että hienosti hän homman hoiti ja tämä on ylivoimaisesti paras syntymäpäivälahja, jonka olen saanut. Eikä se jää edes pelkäksi muistoksi, sillä feeldoe jäi minulle ja toivon mukaan sille löytyy vielä käyttöä. Exällä ei sille kuulemma ole tarvetta, vaikka kovasti yritinkin painottaa, että minun kanssa saa aina harjoitella, jos joskus kiinnostusta taas löytyy.

Että tällainen ilta minulla eilen. Pakko oli jakaa, koska täällä on tullut lähinnä itkettyä sitä, että strapon ei naisia kiinnosta. Tämäkin tosin oli ainutlaatuinen kokemus eikä syynä varsinaisesti ollut naisen halukkuus strapon-seksiin, vaan pikemminkin fantasian toteuttamiseen. Melkein kyllä uskaltaisin väittää, että tämä kokemus jää myös exän mieleen siinä määrin, että jonkinlainen kipinä saattaa jäädä kytemään.

Mitenkäs täällä on muiden laita? Joko löytyy naisia, joita yllä mainitun kaltainen tilanne kiihottaa? Laittakaahan omia kokemuksia ja fantasioita. Meikäläiselle saa laittaa priva-viestiäkin mainittuun aiheeseen liittyen, jos siltä tuntuu. Feeldoen käyttämättä jättäminen tuntuu kokemusten valossa lähes rikolliselta, joten senkin suhteen kontaktit ovat aina tervetulleita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 13.9.2008, 15:56  Vastaa lainaamalla viestiä






Meillä eka strap oli Share mut se ei oikein toimi. Sit tilattiin kunnon nahkaharness ja hyvä kuustuumainen dildo. Vaimo antaa sillä hoitoja ja hyvää tekee. Nyt ostettuna Falcon SuperCock Tom Chase, pituus 28cm ja paksuus 5.8cm. Vaimoa varten ostin sen mutta ei ainakaan eka kerralla mennyt sisään, kävi kuulemma kipeää vaikka oli liukua ja lämmittelyt tehtynä. Kumma juttu vaikka omakin kalu on saman paksuinen seisokissa. Tänään yritetään uudelleen parin driksun rentouttamana ja sit vaimo saa varovasti yrittää panna mua sillä anaaliin. Siihenkin varmaan tarvii lämmittelyä pienemmällä ensin. Tiedän että se menee kyllä sisään kun testasin itsekseni suihkuhetken aikana, mutta vähän nipisteli.. Itse ei oikein pääse siitä asennosta sisään sitä laittamaan mistä se helpoiten ja kivuttomasti menee, mut illalla sit.. =) Panettaa jo valmiiksi.. Wink
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 14.9.2008, 15:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minusta noiden hihnallisten päälle laitto on liian hidasta kesken jonkin kiihkeän rakastelun ja tunnelma voisi vähän laskea (ei sitä ennen niin huomannut ennenkuin hankki tällaisen hihnattoman). Minä tykkään siksi tuosta mikä minun uudella videollani näkyy... senkuin vain laittaa "mokkulan" sisälle ja niin on tälläkin vaimolla hieno kalu! Very Happy Ja siinä nauttii itsekin, kun liikkuu eli siitä saavat molemmat nautintoa. On minulla sellaiset kumiset pikkaritkin, joissa on sauva ulkopuolella ja sisäpuolella, mutta niidenkin pukeminen on vähän hidasta eikä se tyydytä itseä niin hyvin.

(...tietysti jos edessä olisikin mies eikä nainen, niin sittenhän ei hihnojen kiinnittäminen haittaisi, odottakoon... Twisted Evil )
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.9.2008, 16:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Meillä eka strap oli Share mut se ei oikein toimi. Sit tilattiin kunnon nahkaharness ja hyvä kuustuumainen dildo. Vaimo antaa sillä hoitoja ja hyvää tekee. Nyt ostettuna Falcon SuperCock Tom Chase, pituus 28cm ja paksuus 5.8cm. Vaimoa varten ostin sen mutta ei ainakaan eka kerralla mennyt sisään, kävi kuulemma kipeää vaikka oli liukua ja lämmittelyt tehtynä. Kumma juttu vaikka omakin kalu on saman paksuinen seisokissa. Tänään yritetään uudelleen parin driksun rentouttamana ja sit vaimo saa varovasti yrittää panna mua sillä anaaliin. Siihenkin varmaan tarvii lämmittelyä pienemmällä ensin. Tiedän että se menee kyllä sisään kun testasin itsekseni suihkuhetken aikana, mutta vähän nipisteli.. Itse ei oikein pääse siitä asennosta sisään sitä laittamaan mistä se helpoiten ja kivuttomasti menee, mut illalla sit.. =) Panettaa jo valmiiksi.. Wink


Sain tuta SuperCockin anaalissa. Tuntui kyllä aluksi ettei tule mitään mutta aikansa kun emäntä lykki pikkuhiljaa syvemmälle ja syvemmälle ja lisäili liukkaria niin menihän se sisään. Sano työntäneensä enimmillään kolmanneksen sisään mutta tuntui kun olisi ollut tuppea myöten sisällä. Aika jööti on.. Shocked Mutta hyvää teki ja kyllä tätä käytetään mulle jatkossakin. Rouvaan pitää vielä kokeilla sovittaa että saadaanko yhteinen lelu siitä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.9.2008, 16:34  Vastaa lainaamalla viestiä






bi-vaimo kirjoitti:
Minusta noiden hihnallisten päälle laitto on liian hidasta kesken jonkin kiihkeän rakastelun ja tunnelma voisi vähän laskea (ei sitä ennen niin huomannut ennenkuin hankki tällaisen hihnattoman). Minä tykkään siksi tuosta mikä minun uudella videollani näkyy... senkuin vain laittaa "mokkulan" sisälle ja niin on tälläkin vaimolla hieno kalu! Very Happy Ja siinä nauttii itsekin, kun liikkuu eli siitä saavat molemmat nautintoa. On minulla sellaiset kumiset pikkaritkin, joissa on sauva ulkopuolella ja sisäpuolella, mutta niidenkin pukeminen on vähän hidasta eikä se tyydytä itseä niin hyvin.

(...tietysti jos edessä olisikin mies eikä nainen, niin sittenhän ei hihnojen kiinnittäminen haittaisi, odottakoon... Twisted Evil )


Mistä video löytyy? Strap videoita olisi kiva nähdä vaikka enemmänkin. Pitäisi laittaa vaimo kuvaamaan kun antaa jättidildolla kyytiä niin saisi katsoa itsekin mille se näyttää.. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker