Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  kolmisin
pari
LähetäLähetetty: 15.8.2005, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi

ollaan etsitty tyttökaverin kanssa kolmatta pyörää jo jonki aikaa mutta
tuloksetta nyt kaverini olisi tulossa kolmanneksi onko kellään kokemusta
vastaavasta kannattaako kokeilla vai pitäisikö toisen miehen olla kummallekkin tuntematon?
Takaisin alkuun
aito
LähetäLähetetty: 15.8.2005, 18:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





hei on vaikeaa löytää sitä oikee miestä kolmanneksi mutta jos kerrotte millaisia olette niin annan kuvallisen vastauksen itsestäni osoitteeni on aitobi@luukku.com Ps mikään eiole niin ihanaa ja kiihoittavaa kun kolme samaanaikaan hyväilee toisiansa aivan kaikessa toisetkin huomioonottava on paras joten laittakaa postia tulemaan
Takaisin alkuun
kolli69
LähetäLähetetty: 17.8.2005, 12:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 17 Elo 2005
Viestejä: 1
Paikkakunta: Helsinki

olen edellisen kanssa samaa mieltä, sillä tutussa on omat riskinsä. Tuttuun yleensä törmäilee usein ja jos kokemus on ollut esim. surkea, on se aina teidän keskinäisessä suhteissa siinä välissä. Olen ollut itse aikoinani minulle entudestaan tunremattoman pari kolmantena, meistä tuli myöskin ystäviä seksin ulkopuolella. Ilmeisiesti kemiat synkkas hyin kaikilla kolmella.

käykää kurkkaamassa ja jos kiinnostuitte, niin laittakaa mailia

http://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=15447 :P
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.8.2005, 22:44  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi

Omalla kohdalla tutusta on huonoja kokemuksia. Kokemus ei ollut kovin hyvä hermoilun takia ja se näkyi sitten jatkossa meidän väleissä.

Tosin tämä oli ensimmäisiä kokeiluja ja tilanteen "keventämiseksi" tuli otettua vähän olutta.

Jatkossa olemme tutustuneet netin kautta uusiin tarjokkaisiin ja löytäneet pari vakiokaveria, mutta tämä on vaatinut useamman kokeilun, mitä ei välttämättä voi suositella kaikille.
Takaisin alkuun
timota 1957
LähetäLähetetty: 19.9.2005, 9:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 1

moi vaan timo täällä, mulla oon muutama kokemus kolmisin, tosi upeita ja mahtavia. jos teitä kiinnostaa ottakaa yhteyttä rohkeasti. toteutetaan kaikki ihanat fantasiat 100prosenttisella luottamuksella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kivapari
LähetäLähetetty: 20.9.2005, 7:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi !

Kyllä meillä on ollut vaan hyviä kokemuksia kolmen kimpoista. Kannattaa tutustua ensin ihan kahvin merkeissä tähän kolmanteen ja jutella asiat selkeäksi etukäteen. Samalla voi vetää johtopäätöksiä tämän kolmannen suhteen kanttaako hommaa viedä sen pidemmälle. Me suositellaan mememään kolmen kimppoihin.
Takaisin alkuun
mies
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 9:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mulla on kokemuksia naiseni kanssa ja kokemus oli hyvä! ja naiseni piti siitä oikein paljon varsinkin kaveristamme koska tapailevat vieläkin tiuhaan tahtiin... ja täytyy sanoa että on se hieno katseltavaa kun tulee kotiin ni oma naiseni on täydessä touhussa kaverini kanssa!
Takaisin alkuun
trinity
LähetäLähetetty: 30.9.2005, 10:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Taidan olla ainoa naispuolinen kirjoittaja???? Confused
Miksi miettiä aina et se kolmas ois miespuolinen? Minä itse henk. kohtasesti olen ainaki ehdottanu mun jätkälle, et haluan sen kolmannen olevan nainen... onhan siinäki vaaransa, koska naisiaki on kusipäitä, mut so what? kyllä se on kokemisen arvoista,kai?! Itse en ole vielä tavannu naista joka olis innokas kolmanneksi säkyymme, kertokaa jos löytyy Wink
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 30.9.2005, 14:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

pari kirjoitti:
Moi

ollaan etsitty tyttökaverin kanssa kolmatta pyörää jo jonki aikaa mutta
tuloksetta nyt kaverini olisi tulossa kolmanneksi onko kellään kokemusta
vastaavasta kannattaako kokeilla vai pitäisikö toisen miehen olla kummallekkin tuntematon?


Toisen miehen kanssa tulee aina jotain ongelmia. Ne jotka miehistä siihen ryhtyvät ovat erittäin miehisiä ja rohkeita siihen asti, kun homma pitäis hoitaa.. sitten tulee näitä syitä:

1. En mä voi, ku parhaan kaverin naama on tossa edessä.
2. En mä voi ku tuo toinen on mua niin paljon vanhempi.
3. En mä voi ku oon niin kännissä, ettei seiso.
4. En mä voi, ku en oo tarpeeksi kännissä.

Että näin.. Joko niin, että olen tavannut elämässäni valtavan määrän luusereita enkä tosimiehiä ollenkaan tai sitten niin, että niitä tosimiehiä on hyvin harvassa.. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 11:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

5. en mä voi, kun toi kaverin kalu on niin sairaan paljon isompi kuin mun.

Laughing Laughing Laughing

Nojoo. Ei ole kimppaa tullut kokeiltua itse, vaikka miksei kiinnostaisi. Joten vaikea sanoa miten itse tilanteessa kävisi. Silti mieluummin toteuttaisin tuota omankin naiseeni toivetta, eli kolmanneksi pyöräksi toinen nainen - vaikkakaan en saisi siihen itse koskea Shocked

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ruben
LähetäLähetetty: 4.12.2005, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen vaimoni kanssa nautiskellut kolmansista pyöristä vuosikaudet. En ole huomannut juuri eroa onko kolmonen tuttu vai vieras. Minä alunperin tein aloitteen leikkikaverin hankkimisesta, mutta vaimoni puolestaan tekee nykyisin päätöksen milloin leikitään. Jollei vaimoni ole halukas, hommasta tulee heikko. Kun vaimoni tiedustelee, että pitäisikö lähteä seuranhakuun, pulssini kiihtyy ja alkaa jököttää. Tuolloin tiedän että vaimoani haluttaa tarpeeksi kysymiskynnyksen ylittämiseen. Sitten vain nättiä vaatetta mekon alle ja menoksi.
Olemme helposti löytäneet ravintoloista ja diskoista seuraa, vaimoni ulkonäkö on tae saada mies mukaan. Joskus - aniharvoin - palaamme kotiin seuratta, mutta se on johtunut siitä, ettei sopivaa kandidaattia ole ollut liikkeellä. Jostain syystä hyvin usein seuralainen on ollut - Suomessakin asuessamme - ulkomaalainen. Pari kertaa seuralainen on kuluttanut kesälomansa vaimoni jalkovälissä. Joskus olen pyytänyt vaimoani menemään yksin iskureissulle, on tosi jännittävää odottaa mitä hän tuo mukanaan. Laivaristeilyt ovat hyviä paikkoja siksi, että siellä ollaan kolmannella maaperällä, eikä kotonamme, se antaa kolmoselle varmuutta ja vauhtia.
Ulkomailla asuessamme vaimolla oli työkaveri rakastajanaan liki kuuden vuoden ajan. Hän oli vaimoni oma viihdyttäjä, emme olleet hänen kanssaan koskaan kolmisten. Mies kyllä tiesi että olen perillä asioista, en kuitenkaan paljastanut hänelle, että vaimoni kertoi aina mitä he olivat puuhanneet; sitomista, piiskaamista, julkista naintia puistoissa jne. Kerran vaimoni soitti ja sain kuunnella heidän menoaan. Pyysin ko. miestä aivan hiljattain lähettämään vaimostani ottamiaan kuvia. Odotan jännittyneenä mitä tulen saamaan.
Samaisella paikkakunnalla oli myös mies jota en ole koskaan tavannut. Tiesin hyvin, että vaimoni kävi hänen luonaan silloin tällöin. Mies soitti rohkeasti kaksi vuotta sitten ja kysyi vaimoani. Vaimoni kertoi miehen haluavan, että tämä lentää miehen luo ja palaa seuraavana päivänä takaisin. Nyt he ovat tavanneet parin kuukauden välein toisiaan ja vaimoni tulee takaisin pussit silmien alla. Miten mahtaa olla miehen pussien laita?
Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia vieraista miehistä. Kumppaneita on ollut tosi paljon kuudentoista vuoden aikana. Jännitystä on lisännyt todella paljon se ettei kondomia käytetä.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.12.2005, 20:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ruben kirjoitti:
Jännitystä on lisännyt todella paljon se ettei kondomia käytetä.


Tämä viimeinen lause jotenkin tuomitsi koko tekstin trolliksi.

Muuten olisikin kuulostanut harvinaisen avomieliseltä parisuhteelta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ruben
LähetäLähetetty: 9.12.2005, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





assa kirjoitti: "Tämä viimeinen lause jotenkin tuomitsi koko tekstin trolliksi.

Muuten olisikin kuulostanut harvinaisen avomieliseltä parisuhteelta".

Odotin tällaista repliikkiä, enkä ihmettelekään. Liitin kertomukseeni tärkeän tosiasian joka tavallisesti jakaa ihmiset tiukasti kahteen ryhmään. En aio spekuloida syistä ja seurauksista sen kummemmin, sanonpa vain että näyttää mielettömän jännittävältä ja kiihottavalta kun iso paljas kulli uppoaa kerta toisensa jälkeen vaimoni sisään ja lopulta laukeaa ruiskuttaen siemenet sisään joista naiset tulevat raskaaksi. Toki ehkäisy on hoidettu, mutta pieni vaara tulla raskaaksi on aina olemassa. Nain mielelläni liukkailla ja usein kolmas on valmis uudelleen kun olen lopettanut.
Jos olisin kertonut hieman yksityiskohtia siitä mitä olemme puuhanneet, olisi jo melkoinen joukko päässyt moittimaan valehtelemisesta. Mikäli joku on kiinnostunut aiheesta, kerron mielihyvin kokemuksistani, ehkä niistä on avuksi joko alottelijoille tai vertailuksi jo kokeneille.
Ei mitään "pahaa" ilman hyvääkin: olen joskus ollut mustasukkainen, nyt siitä ei ole tietoakaan. Rakastamme toisiamme, teemme paljon yhdessä, seksi ei hallitse elämäämme, se on toki hyvä mauste...
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.12.2005, 18:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^En miettinyt hetkeäkään raskaaksi tulemista, vaan ihan muita suojaamattoman seksin riskejä.

Seksi on niin kauan kivaa kun ei tarvi leikkiä terveydellään tai hengellään. Kumitta en pelleilisi kuin erittäin harvojen tuntemieni naisten kanssa, vaikka kuinka luottaisin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pari105
LähetäLähetetty: 9.12.2005, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 09 Jou 2005
Viestejä: 3

assa kirjoitti:
^En miettinyt hetkeäkään raskaaksi tulemista, vaan ihan muita suojaamattoman seksin riskejä.

Seksi on niin kauan kivaa kun ei tarvi leikkiä terveydellään tai hengellään. Kumitta en pelleilisi kuin erittäin harvojen tuntemieni naisten kanssa, vaikka kuinka luottaisin.

Tottakain suojaus on tarpeellista, mutta me minimoimme riskit käyttämällä vain "aviossa" olevia. Ei 100%, kuten mieheni sanoo, että turvalisempi on naida varattun miehen kanssa, kun naida maksulista naista kahden kumin kanssa sukupuolitauti klinikalla, jossa heti tehtäisiin lääkitys!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker