Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Varma vastaus
Järkkä
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 1:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 03 Maa 2007
Viestejä: 36
Paikkakunta: Helsinki

Mietinpä tässä, että nainen laittaa ilmoituksen, missä etsii esimerkiksi x-y ikäistä miestä. Hän on lisännyt ilmoitukseensa "Kuville lähettäneille varma vastaus", mutta vastausta ei kuulu. Ikäraja on sen verran niukka, ettei luulis löytyvän kovinkaan montaa miestä siihen rajaan.
Onko tuo vain mainos saada ihmiset lähettämään kuvansa, ja sitten vielä ihmetellään ettei anneta oikeeta kuvaa.

Mitä olette mieltä tällaisesta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 12:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Tuollaista: "varma vastaus kuvansa lähettäneille", ei voi sanoa, miksi, ei laiteta kuvaa tai vastata. Motivaatiot on niin monenkirjavat.
Jos laittaa jonkun muun kuvan kuin itsen, hävetään omaa itseään, mikä on täysin turhaa. En näe siinä mitään järkeä.

Ja voihan se tietenkin olla myös mainoskikka , mene ja tiedä?

Mulla henkilökohtaisesti ei juurikaan ole kokemusta tällaisista jutuista. Hyvin vähän.

Kirjoittelussa mun mielestä on ensin tärkeää se, toimiiko ajatusten vaihtaminen, onko yhteisiä intressejä? yms. Sen jälkeen vasta se foto mukaan.

No, mä kirjoittelen teille tänne alvariinsa, se on mulle tavallaan kuin kirjeenvaihtoa.
Toiset vastaa, toiset ei. Joka tapauksessa tämä on nykyaikaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 14:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Järkkä kirjoitti:
Mietinpä tässä, että nainen laittaa ilmoituksen, missä etsii esimerkiksi x-y ikäistä miestä. Hän on lisännyt ilmoitukseensa "Kuville lähettäneille varma vastaus", mutta vastausta ei kuulu. Ikäraja on sen verran niukka, ettei luulis löytyvän kovinkaan montaa miestä siihen rajaan.
Onko tuo vain mainos saada ihmiset lähettämään kuvansa, ja sitten vielä ihmetellään ettei anneta oikeeta kuvaa.

Mitä olette mieltä tällaisesta?


En usko, että kukaan noin pateettisesti kerää kuvia itselleen.. tosin jos porukka lähettää aitoja omakuvia, onhan se kuriositeetti.. mutta jos haluaa vain kuvia ylipäänsä, tuskin kannattaa sen takia kirjoitella tai edes copypastettaa noita ilmoituksia.

Muutoin olen sitä mieltä, että kun kerran luvataan vastata jokaiselle kuvansa lähettäneelle, pitää vastata. Tietysti poikkeuksiin oikeuttaa ns. varma tunnistus tai todella kummallinen tai härski kuva Cool
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker