Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Ryhmäseksiä laivalla
Vieras
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Olemme vaimon kanssa puhuneet pitkään, että molemmille vierasta samaan aikaan ja samassa hytissä laivalla. Olemme ensikertalaisia tällä saralla. Toisen parin kanssa on harrastettu seksiä samassa tilassa, mutta nyt tekis mieli kokeilla sitä vierasta... Wink
Mutta, mutta... Miten saisi kontaktia pareihin ja tietoa siitä, että onko heillä samanlaisia ajatuksia. Vai pitääkö vaan mennä juttelemaan muiden parien kanssa ja katsastella/tarkkailla tilannetta, mihin ilta johtaa? Wink [/b]
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Laivalla sattuu kaikenlaista... Wink

Silmät kertovat paljon, ja jos keskustelu lipsahtaa leikkimielisesti johonkin, niin voi olla että reaktioista hyvinkin arvaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.7.2007, 20:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Eli siis silmäpeliä, pikkutuhmaa keskustelua ja muutenkin silmät auki... Wink
Ajateltiin ensin vaan tutustua mukavan näköiseen pariin ja katsoa mihin se johtaa... Toivottavasti johonkin... edes siihen pikkutuhmaan kiusoitteluun... Pari viikkoa olisi vielä aikaa reissuun... Cool
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 7:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Mutta jos vastakaikua ei pieneen keskustelutilanteeseen sopivaan vihjaukseen tule, niin paras vaihtaa aihetta eikä jankata... kyllä samanhenkiset huomaa aika nopeasti! Very Happy Eikä sen juttelun tarvitse todellakaan olla mitään pikkutuhmaa, sellaisenkin väkisin tekeminen voi ärsyttää kovasti, pitää olla tilanteeseen luontevasti sopivaa keskustelua... Eli tärkeintä kuten kirjoitatkin: katsokaa nyt ensin, että kemiat toimii kaikissa muissa aiheissa! Exclamation Tuskinpa moni pariskunta tunnin tuttavuuden jälkeen vielä mitään tekee, ehkä vaikka toisella tapaamisella, kun ovat keskenään yön yli miettineet... tai mistä minä tiedän. Shocked Ihmisiä on niin kovin monenlaisia... Hauskaa risteilyä silti eikä liikaa odotuksia!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 10:10  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiitos, kiitos! Avoimin mielin, mutta ei tietenkään väkisin... Jos osuu kohdalle, niin sitten... Wink Jos ei, niin kyllä me keksitään kaksinkin kaikkea mukavaa hytissä... Tilaa riittää. Ei me todellakaan väkisin ruveta toisia painostamaan. Hyvää kesän jatkoa!
Takaisin alkuun
Vierasta
LähetäLähetetty: 22.8.2007, 16:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Miten matka meni? Onnistuitteko löytämään ketään?

Minulla on ollut samantyyppisiä ajatuksia, mutta lähinnä sen suhteen että vaimo saisi vierasta tai kahta yhtaikaa. Suoraa ehdotusta en ole vielä esittänyt mutta oman kiinnostukseni fantasiana olen maininnut. Tämä ei hätkähdyttänyt häntä ja toivoa siis on ja lämmittely jatkuu! Ajatus siitä että risteilyllä tällainen voisi onnistua on mielessä ja olenkin ehdottanut hänelle viikonloppu laivamatkaa Tukholmaan. Ideana tietysti se että tapaisimme ehkä laivan yökerhossa tai baarissa kiinnostavan miehen tai toisen mukavan parin.

Matka ainakin järjestyy ja toivottavasti myös muu ohjelma!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.8.2007, 13:50  Vastaa lainaamalla viestiä






moi olemme emännän kanssa puhuneet kauan kimppaseksisitä ja jostain kumman syystä itse pidän siitä että se kolmas osapuoli on mies vaikka en ole bi-henkinen mutta todella upeata ja kiihottavaa katseltavaa kun vieras mies nusii naistani samaan aikaan kun minä annan suihin ja spermat päästetään naamalle,ensimäinen kerta meillä tapahtui tänä kesänä ja emme kadu yhtään päinvastoin odotamme kovasti uutta tapaamista,mutta ehdoton edellytys tälläiselle asialle on että et ole mustasukkainen aikuisten ihmisten seksi elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ja siitä osaa nauttia... Laughing
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 27.8.2007, 1:19  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse olen vaimolle monesti ehdottanut, ns vitsinä et mitä jos hommataan mun lisäks toinen mies, ei se ainakaan vastaan oo pistäny, sanoi vaa et etsi joku sopiva niin mikä ettei, sit aloitinki etsinnät.
Takaisin alkuun
tex75
LähetäLähetetty: 27.8.2007, 7:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Wink Miksi et katsoisi suomalaisilta swinger sivuilta pari johon voisitte ottaa yhteyttä?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 27.8.2007, 11:03  Vastaa lainaamalla viestiä






Nainen saa mielettömiä orkkuja 2 kalulla ei tarvi kun vieras kalu menee sisään laukee jo ekan kerran
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 27.8.2007, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Joo, ihan saleen. Jess!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker