Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  Erittäin irstaat puheet ja roolit siinä ohessa
nothmog81
LähetäLähetetty: 16.7.2007, 0:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 16 Hei 2007
Viestejä: 6

Siinä on minun paljastukseni mistä pidän. Viimeyönä sain loistavaa seksiä rakastajaltani, hänen puhuessa todella todella irstaita ja käytössä oli roolitkin. Minä orja-h**** ja hän mestari joka sanoi ja päätti mitä tehdään ja milloinkin. Teema jatkui sitten myöhemmin illalla, mutta ei niin näkyvästi.

Kokemus irstaista puheista oli ensimmäinen ja samalla ainutlaatuinen. Se huorittelu ja komentaminen/minun tahdottomuus ja äärimmäinen tottelevaisuus oli jotain niin kiihottavaa ja kuumaa että meinaa pistää pasmat nytkin sekaisin.Embarassed

Ja ennen kaikkea nautin siintä että minua käytettiin oikeasti kuin huoraa/esinettä, vain pelkkänä nautinnon lähteenä, ilman lupaa ei saanut nauttia, tai pitää ääntä, mutta kiltisti ja kunnioittavasti kun pyysi niin saattoi saada mitä halusi, mutta mestarin päätös viime kädessä mitä orja-h**** saa ja tekee.

Mikä siinä on että näin normaalissa elämässä kiltti ihminen muuttuu yön pimeydessä nautintoa tarjoavaksi orja-huoraksi?

mä olen suorastaan myyty Palvoo

ja toivoisin että voisi keskustella samanhenkisten henkilöiden kanssa:D


Tämä on ensimmäinen viestini tänne ja en ehkä ole välttämättä osannut suunnata viestiäni oikealle alueelle, jos näin on pyydän anteeksi. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 16.7.2007, 6:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Kyllä minäkin tykkään, että mies on Mies ja ottaa... käyttää. Ja joskus taas jotain muuta. Olen kuullut aika moneltakin, että fantasioissa ja turvallisessa suhteessa he nauttivat seksiorjana tai huorana olemisesta. Tai jostain muusta. Minun rakastajani sanoi viimeksi, että joku kerta hän sitoo minut ja tekee mitä haluaa... (niinkuin ei jo nyt tekisi?!). Ajatuskin kiihottaa.

Varmaan joku psykologi keksisi siihen miljoona syytä, miksi joku nauttii jostakin asiasta, mutta tuskinpa sen syyn tietäminen nautintoa lisäisi... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker