Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  nuolemisesta
nukkepieni69
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 7:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onko olemassa miehiä jotka oikeesti nauttivat naisen vaon nuolemisesta? Se on minun fetissini ja teen vastapalvelusta myös mielelläni ollessani kiimassa..Mutta nautitteko miehet todella?
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 8:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

No ei, hampaat irvessä vitutuksen vallassa sitä vaan tehdään.

Geesh.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
FB
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 9:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[quote="assa"]No ei, hampaat irvessä vitutuksen vallassa sitä vaan tehdään. quote]

Juu näinhän se menee Very Happy

Mut ainakin puolivakavasti sanottuna. Kyllähän puhdasta, mielellään suht karvatonta, vakoa lipittää ihan mielellään Wink
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 9:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Ou jee. Onhan meitä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nukkepieni69
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 9:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ei taida olla vielä todellisia ammattimiehiä paikalla...luulisi jonkun miehenkin nuolevan yhtä suurella innolla kun toi tytsy viikon albummissa...Odotellaan ! ymmärrän kyllä sarkasmisi mutta kun täällä nyt kuulema liikkuu surkeitakin kielimiehiä keskustelujen perusteella...mutta jos olemassa tosi innokkaita kertoo eikö ole mukavaa kun saa naisen inisemään ja vikisemään oikein kunnolla???
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nyt ei nukke tiedä mistä puhuu... Wink Kielimiehiä löytyy, mutta meitä on niin vähän ja naisia niin paljon. Ja kun vielä tuppaa olemaan, että parhaat ovat usein tarkempia siinä, kenelle taitojaan esittelevät. Eikä pelkkä into yksin riitä, taitoa tarvitaan myös...


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 14:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

nukkepieni69

Ole hyvä ja näytä mulle mies, joka taitaa tuon nuolemisen maatajäristyttävästi.
Minä en kielihommiin usko. Sellaisia lipsuttelijoita kyllä löytyy jotka nuolevat, ei siinä taitoa vaadita, kun ei panemiseenkaan.

Kyllä tuokin on taitolaji, siinä missä kaikki muukin.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 14:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sadistinen Mies kirjoitti:
Ja kun vielä tuppaa olemaan, että parhaat ovat usein tarkempia siinä, kenelle taitojaan esittelevät. Eikä pelkkä into yksin riitä, taitoa tarvitaan myös...
Sadistinen D Heart Pink
Kyllä meidän pitäisi tavata, jotta pääsen kokemaan taitosi Wink
Sen jälkeen tiedän, mistä puhun....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 15:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

nukkepieni69 kirjoitti:
Ei taida olla vielä todellisia ammattimiehiä paikalla...luulisi jonkun miehenkin nuolevan yhtä suurella innolla kun toi tytsy viikon albummissa...Odotellaan ! ymmärrän kyllä sarkasmisi mutta kun täällä nyt kuulema liikkuu surkeitakin kielimiehiä keskustelujen perusteella...mutta jos olemassa tosi innokkaita kertoo eikö ole mukavaa kun saa naisen inisemään ja vikisemään oikein kunnolla???

Mun suurimpia intohimojani seksin alalla on nimenomaan saada nainen nauttimaan ja saamaan orkkuja imemällä klitorista ja nuolemalla vakoa pitkään ja hartaasti. Tässä täytyy tietenkin aloittaa varoen ja tunnustella mihin nainen reagoi nauttien ja mistä hän ei välttämättä pidä. Uskon vuosien kokemuksen tuoneen mulle jonkinlaisen tuntuman siihen kuinka homma etenee, enmempää en osaa itse kehua mutta jos on jotain kysy pois ja lähempi tuttavuuskaan ei ole pois suljettu mahdollisuus jos muuten natsaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
FB
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 15:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
nukkepieni69

Ole hyvä ja näytä mulle mies, joka taitaa tuon nuolemisen maatajäristyttävästi.
Minä en kielihommiin usko. Sellaisia lipsuttelijoita kyllä löytyy jotka nuolevat, ei siinä taitoa vaadita, kun ei panemiseenkaan.

Kyllä tuokin on taitolaji, siinä missä kaikki muukin.


Taitolaji tosiaankin. Mutta ennekaikkea kysymys on jokaisen omista mieltymyksistä ja fyysistä herkkyydestä. Meitä on niin moneen lähtöön. Toinen nainen kiemurtelee nautinnosta kun vähän lipaisee ja toisesta ei tunnu missään. Eipä kaikki miehetkään kuulemma nauti siitä kun nainen antaa suuseksiä. En kyllä ymmärrä miksi Smile
Takaisin alkuun
freesex
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 15:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Tuohon pikku lisäys, pitää olla virittäytynyt siihen että homma hoituu Rolling Eyes liika jännitys tai epäsopiva paikka, niin eipä toimi Shocked
Tuohon vastaanottoon pitää vain heittäytyä ja nauttia Jess!

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 15:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Hyvä nuolija ja minä todella heittäytyisin selälleni, viritys olisi välittömästi kohdallaan enkä siitä nousisi kovin äkkiä... Sehän on ihan mielettömän ihanaa, kun toinen osaa. Tästähän keskustellaan toisaallakin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nukkepieni69
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 16:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onko ihmiset täällä nyt tosissaan???Eivät pidä suuseksistä eivät usko siihen...Apua kyllä pikkunukke vaan...toi hellyysmies oli ihana sehän on seksin juju tuottaa nautintoa vastakkaiselle sukupuolelle tai jotkut samalla ja nauttia myös itse..Kyllä mäkin sopivaa miestä lutkutan oikein halulla ei kai kukaan ketä tahansa..Mut ei oo nukelle osunut huonoja pillunnuolijoita jopa netistäkin tilaamani oli hyvä tai sitten toi pää vaan ainaz niin innoissaan kun tietää että sille näytetään kieltä.. Laughing Nauttikaa rakkaat ihmiset toisistanne! Ja hellyysmiehen beba ainakin kiinnitti katseen....
Takaisin alkuun
pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 18:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Voin sanoa että todella nautin pillun nuolemisesta, odotan oikein että pääsisin tekemään sitä. Ja joskus naiselta oikein pyydän että saisin tehdä sitä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 18.7.2007, 19:10  Vastaa lainaamalla viestiä






No niin no, Onhan kielimiehiä olemas, Itse saan ainakin nautintoa kun saan naiselle kielihyvää tuottaa, Mikään ei ole parempaa kuin pitää kovin kiinni naisen lantiosta kun hän saa orgasmin oraaliseksin annossa. Ja kyllähän se on et meihet jotka tykkää tästä asiasta niin ei niitä kovin monelle näytä. Itsekin olen sinkku mutta ei ole mitään tarvetta juosta naisis ku eksäkin vielä käyttää palveluitani Laughing
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker