Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  nuolemisesta
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 12:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

assa kirjoitti:
Jessus mitä hehkutusta, heti on joka poika alan ammattilainen kun ilmestyi tyttö(?) joka jotakin kaipaa. Huvittavaa.
Kyllä olin siinä ihan pro jo ennen kuin edes aloin kirjoittamaan tälle foorumille... Wink Mutta kieltämättä ilmiö on sinänsä mielenkiintoinen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 13:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^No sä nyt varmaan oletkin! Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 14:15  Vastaa lainaamalla viestiä






voi kun saisikin nuolla sellaista,ketä siitä todella nauttii..ottaa yhteyttä vaan.!
Takaisin alkuun
Slips4Slurps
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 14:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





nukkepieni69 kirjoitti:
Onko olemassa miehiä jotka oikeesti nauttivat naisen vaon nuolemisesta? Se on minun fetissini ja teen vastapalvelusta myös mielelläni ollessani kiimassa..Mutta nautitteko miehet todella?


Omien kokemuksieni perusteella enemmän on miehiä jotka nuolee ja nauttii siitä kuin jotka ei suostu. Usein ne jotka ei suostu on asiaa kokeilemattomia ja siksi ajattelee sitä inhottavana, mutta voih ku ne pääsee maulle ;q

Joskus eräs mies sanoi näin.. nainen ei ole valloitettu ennen kun on mettä päässyt maistamaaa, eikä nainen valu jos se ei toimi.

Samaa mieltä minäkin kummatkin saa on parempi. Moni jopa kinuaa.. Smile

Voi voi kun pääset "v****/nuolemisfetistin nuoltavaksi.. se on menoa se Smile kyseisellä oli ikää 20v ettei se ole iästä kiinni Smile
Takaisin alkuun
Exoddus
LähetäLähetetty: 19.7.2007, 17:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hei 2007
Viestejä: 4
Paikkakunta: pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
voi kun saisikin nuolla sellaista,ketä siitä todella nauttii..ottaa yhteyttä vaan.!

Ottaa yhteyttä vaan,vain yhteyst tiedot puuttuu Laughing Laughing Laughing Laughing

Mut vielä asiaan,oishan se kiva joskus päästä testaamaan semmoista naista joka on monen kanssa oraaliseksiä harrastanut, ni sais jonkin moisen rankingin itelleen Very Happy

_________________
Vain nuolemalla voit pelastaa päivän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hk.sininen@suomi24.fi
LähetäLähetetty: 21.7.2007, 10:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





on aina pakko nuolla. Itse pidän nuolemisesta todella paljon, naisen pillu vaan maistuu yleensä niin hyvälle. Itse en tykkää jos naisen pesee pipmsan oikein kunnolla ennen nuolemista, menee maku koko touhusta. Parhaalta pillu maistuu, kun se on pesty aamulla oikein kunnolla ja sitten iltapäivällä saa nuolla sitä, siihen on jo silloin tullut takaisin kuunnon aromit.

Pidän myös myös pillun imemisestä, imen kilitorista ja venyttelen sitä, yleensä naiset ovat tykänneet siitä. Tapanani on , että yleensä nuolen ja imen kumppanille orkut ennen varsinaista naintia, onpahan nainen ainakin märkä jo valmiiksi ja yleensä he saavat vielä pari lisä orkkua naidessa.

Elämäni aikanaon tullut vastaan kaksi naista, jotka eivät ole tykänneet, että heidän vittujaan nuollaan. Seksi heihän kanssaan oli ihan kivaa, mutta kyllä siitä jotain puuttuu. Toisaalta ymmärrän heitä ihan hyvin, itse en ole koskaan saanut mitään kiksejä suikkarista. Käsitykseni mukaan kuitenkin se on sitä mitä suurin osa miehistä jumaloi, itse rakastan pillun nuolemista.

Mutta, halunsa ja tapansa kullakin. Jos naiset haluavat kokeilla miten nuolen, alla on yhteystietoni.

Marko 34 v (vapaa)
Helsinki
hk.sininen@suomi24.fi
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.7.2007, 10:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ja Marko-poikahan muistaa, ettei keskustelujen sekaan laiteta seuranhakuilmoituksia Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 21.7.2007, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tästä pimpinnuolemisesta vielä, itselläni on ainakin niin että
nuollessani naista menen itse täysillä siihen mukaan ja joskus naisen tullessa saatan laueta samalla itsekkin. Joten todella nautin tuosta nuolemisesta ja nainen on kyllä myös aina saanut antaessani suuseksiä.
Joskus olen tietysti joutunut käyttämään sormea apuna ja hyväillyt naisen g-pistettä samalla.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.7.2007, 22:14  Vastaa lainaamalla viestiä






no todellakin nautin nuolemisesta sehän on parastamitä mies voi naiselle tehdä Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 12:21  Vastaa lainaamalla viestiä






nukkepieni,ota tai muutkin ottakaa yhteyttä,jäi kovin vaivaamaan tuo kaikki keskustelu,tahtoo tietää.! dyckert suomi
Takaisin alkuun
MiesTurku
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 14:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Hei 2007
Viestejä: 1

Se on niin ainakin minun kanssa, että voin saada orgasmin, vaan nuolemisesta. Varsinkin kun nainen saa. Olen antannut monet orkut peräkkäin tällä tavalla. Itse tykkään myös saada tällä tavalla. Jos hän viellä jaksaa toisenkin kerran, niin olen taivaassa. Koska toinen orkku on niin pitkä. Mutta antavana puolena on kiva olla.


Viimeinen muokkaaja, MiesTurku pvm 23.7.2007, 1:59, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
natu44
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 19:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 22 Hei 2007
Viestejä: 7
Paikkakunta: Jyväskylä mlk

Eihän sen parempaa kiihoketta olekaan kuin puhdas vako jossa kielensä päästää valloilleen.
Itselleni ainakin vähintään yhtä tärkeää kuin kumppanille.
Ilman tätä on itselle ainakin vaikea päästä sopivaan fiilikseen.... menee "pakkopanon" puolelle.
Tuoksu itsessään antaa extrapotkun...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 19:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

natu44 kirjoitti:
Eihän sen parempaa kiihoketta olekaan kuin puhdas vako jossa kielensä päästää valloilleen.
Juu, mutta, mutta onko kieli puhdas, entäpä hampaat ja hampaanvälit?
Sillä suussa ja etenkin hampaiden välissä vilisee bakteereita tuhottomasti. Putsatkaapa seuraavan kerran hampaanvälinne, ja katsokaa/haistakaa, mitä nannaa sieltä tuleekaan Laughing

Itselleni on ehdoton number one: puhdas suu ja hampaanvälit!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.7.2007, 2:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Huh. Pillun nuoleminen on oikeasti mulle suuri juttu Smile Mikään ei ole mahtavampaa kun saada nainen kiemurtelemaan kiimaisena kielen voimasta Smile Itse tykkään aloittaa hieman sivulta, nuolla reisiä ja alavatsaa, pyöritellä kieltä navan ympärillä ja "käväistä" välillä pillulla ennenkuin siirryn tosi toimiin. Sitten on hienoa huomata "mikä toimii", eli välillä hitaasti ja varovasti, hädintuskin koskettaen, ja välillä latkien kuin koira Smile Tuntuu tosi seksikkäältä kun työntää kasvot ihan pilluun kiinni, liikuttelee koko kasvoja ja välillä taas pelkkää kieltä Smile
Tollaset jutut mun mielestä on myös niitä jotka tekevät miehestä vähän persoonallisemman sängyssä, kuin pelkkä vehkeen liikutteleminen sisään ja ulos :/
Ja itsestäni on ollut tosi kiihottavaa kuin on sattunut oikein herkkä nainen paikanpäälle...joka on siis kiihottunut kovasti nimenomaan nuolemisesta.
Takaisin alkuun
titicat
LähetäLähetetty: 23.7.2007, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Kes 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Turku

Kyllä minä ainakin RAKASTAN nuolemista. Haluan nuolla naista aina siihen asti kun han saa orgasmin, se on vaaan niin ihanaa että en tiedä muuta, monestikkin olemme sen lälkeen lopettaneet ja omat "paineeni" ollaan purettu sitten toisella kertaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker