Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  Inttimiehet
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 24.11.2007, 10:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Aikun ne ois n. 10 vuotta vanhempia! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 24.11.2007, 14:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minua kiihottavat täysissä sotavarusteissa olevat sotilaat... kun vaikka telkkarissa tai filmeissä näkee jenkkisotilaita kaikkine varusteineen... Joskus tuli fantasioitua, miten törmäisi jossain johonkin pieneen joukkoon sotilaita, jotka olisivat kauheassa puutteessa ja sitten joutuisin (hoitsuna) siihen keskelle... hoitaisivat "puutetautinsa" ja rajusti yhdessä ja erikseen! Razz Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 24.11.2007, 22:06  Vastaa lainaamalla viestiä






Se on se tumman sininen virkapuku....mies ei voi näyttää paremmalle missään muussa.Tikkakosken pojilla oli ainakin ennen sininen ja taksi ja linkkikuskit. sit ikää 19-35 ja mä olen valmis IHAN MIHIN VAAN Embarassed
Takaisin alkuun
Kukka
LähetäLähetetty: 16.12.2007, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eliksiiri kirjoitti:
Aikun ne ois n. 10 vuotta vanhempia! Laughing


Musta taas se niissä viehättää eniten, kun ne on niin nuoria! Tai siis, ajatus nuoresta, innokkaasta solttupojasta toimii mulla;)
Vanhemmiten ne rupeaa pian määrätietoisiksi Razz
Takaisin alkuun
olen_olento
LähetäLähetetty: 6.1.2008, 1:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kukka omistaa jonlaisen kokoelman univormuja, mutta löytyykös Kukkiksen kokoelmasta kaasunaamareita? Sellaisen kanssa kuulee kiihottavan mukavasti oman/toisen hengityksen... Wink
Takaisin alkuun
Kukka
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kaasunaamarin Shocked
En ole hommannut.. Tai ainakaan vielä tuntenut suurempaa kiinnostusta kyseistä välineistöä kohtaan, seksin saralla.

Tietysti kaikkea voi aina kokeilla...mutta mieluummin laajennan kokoelmaani hieman toisella tavalla:D
Uusin ostos on jenkkien ilmavoimien haalari, siihenhän vois tietty seuraksi yrittää ostaa noita lisävarusteita...
Takaisin alkuun
olen_olento
LähetäLähetetty: 14.1.2008, 15:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kukka kirjoitti:
Kaasunaamarin Shocked
En ole hommannut.. Tai ainakaan vielä tuntenut suurempaa kiinnostusta kyseistä välineistöä kohtaan, seksin saralla.

Tietysti kaikkea voi aina kokeilla...mutta mieluummin laajennan kokoelmaani hieman toisella tavalla:D
Uusin ostos on jenkkien ilmavoimien haalari, siihenhän vois tietty seuraksi yrittää ostaa noita lisävarusteita...


En minäkään tuntenut mitään erityista kaasunaamareita kohtaan. Sitten näin "fetissikuvia", joissa oli intin kaasunaamari ja suoja-asusteet päällä. Vielä kun huuto.netissä sattui olemaan m61-mallin naamareita suodattimella muutamalla eurolla, niin pitihän niitä pari ostaa.

Ilmavoimien haalari melkein kyllä vaatii ainakin kypärän visiirillä. Sellainen näinkin huuto.netissä jokin aikaa sitten. Jos haalareista puhutaan itse kyllä aattelin hommata SPOL-haalarit. Nekin kyllä "vaativat" seurakseen muutkin varusteet, käsiraudat, pampun, etc... (ja ne varusteet ovat aika... hmm.. "monikäyttöisiä" Wink )
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.7.2008, 20:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Sitten ollaan varustautuneita Very Happy Ei täällä sattuis enää ketään olemaan paikalla ketä olisi kiinnostunut aiheesta? jos on niin lisää voi mailailla sop_paa@hotmail.com
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.7.2008, 20:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Sitten ollaan varustautuneita Very Happy Ei täällä sattuis enää ketään olemaan paikalla ketä olisi kiinnostunut aiheesta? jos on niin lisää voi mailailla sop_paa@hotmail.com


Jäi toi Aihe pois tuolta, eli viestin tarkotus oli sanoa että mulla on ihka oikeat suomen armeijan kuteet päällä vajaa viikon päästä Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.8.2008, 2:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Minä ainakin oon kiinnostunut intin kledjuista tosi paljon ja on itellä komerossa muutama asu. Mun maili on eehooii@luukku.com
Takaisin alkuun
Mine raper
LähetäLähetetty: 5.8.2008, 19:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oon tällä hetkellä palvelemassa turussa laivastossa että jos jotakuta kiinnostaa 20v itsestään huolta pitävä laivastosolttu niin --> secterjr@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker