Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Apua kaivataan
Petsku
LähetäLähetetty: 21.8.2007, 22:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Elo 2007
Viestejä: 1

Hei!

Olen 30-kymppinen mies ja juuri vapautunut pitkästä (huonosta) lähes seksittömästä parisuhteesta. Nyt olisi tarkoitus vähän "ottaa takaisin" eli ihan puhtaasti seksiseuraa olisin vailla. Mistäs kehottaisitte aloittamaan? Pistin erään nettideittipalvelun (en tänne) seksiseuranhakuosastolle ihan asiallisen ilmoituksen mutta eipä tullut yhtään vastausta. Pitänee kokeilla kuvan keralla seuraavalla kerralla.

Löytyisikö jotain vinkkejä esim. ravintolaan tai voisitteko suositella jotain palvelua netissä johon kannattaisi laittaa ilmoitus? Ongelmana on se, että olen hieman ujo. Siis aloitteen tekeminen on se hankala vaihe, siitä eteenpäin sujuu kyllä ihan omalla painollaan. Myöskään ei ole ravintoloissa juurikaan viime aikoina tullut käytyä työn ja perhe-elämän viedessä lähes kaiken ajan.

En käytä alkoholia, en tupakoi, pidän kunnostani huolta säännöllisellä liikunnalla ja olen ihan edustavan näköinenkin. Lähtökohdat pitäisivät siis olla kunnossa.

Aika suuri osa naisista jotka seksiseuraa netistä hakevat, etsivät "järjettömän kokoisen kalun omaavaa karjua joka kestää kuin duracell-pupu ja joka ottaa, alistaa ja omistaa". Suurin piirtein tuota luokkaa siis. Itse olisin ihan normaalia seksiseuraa vailla ja kalukin on ihan normaalikokoinen.

Auttakaa nyt miestä mäessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 22.8.2007, 8:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Petsku kirjoitti:
Hei!
Pitänee kokeilla kuvan keralla seuraavalla kerralla.
Ilman muuta kannattaa laittaa foto itsestään ja mieluiten tuore. Ei 5 vuotta vanhempaa kuin nyt olet

Lainaus:
Löytyisikö jotain vinkkejä esim. ravintolaan
Ravintolasta saattaa löytyä yhden illan pano. Mutta itse sinuna kyllä miettisin, ennen kuin pokaan. Ne ikävät seksitaudit, kun liikuskelevat, siis pidä huolta itsestäsi, mies.
Lainaus:
Ongelmana on se, että olen hieman ujo.
Tuohan on sangen upeaa, että ujojakin miehiä löytyy tänäpäivänä. Helppo mun on sinua täältä käsin neuvoa ja sanoa ROHKEUS PELIIN.

Lainaus:
Myöskään ei ole ravintoloissa juurikaan viime aikoina tullut käytyä työn ja perhe-elämän viedessä lähes kaiken ajan.
Minä arvostan miehiä, jotka eivät roiku ravintoloissa Jess!

Lainaus:
En käytä alkoholia, en tupakoi, pidän kunnostani huolta säännöllisellä liikunnalla ja olen ihan edustavan näköinenkin. Lähtökohdat pitäisivät siis olla kunnossa.
Hienoa, hienoa, Turmiolan Tommi ei vie sinua! Kuntopolulta/salilta/harrastuksista kannattaisi sinun etsiä kumppania. Silloin teillä olisi ainakin yksi yhdistävä tekijä.

Lainaus:
Aika suuri osa naisista jotka seksiseuraa netistä hakevat, etsivät "järjettömän kokoisen kalun omaavaa karjua joka kestää kuin duracell-pupu ja joka ottaa, alistaa ja omistaa". Suurin piirtein tuota luokkaa siis.
Tuo on minusta lähinnä naisten fantasiaa "jättimolon omaavat miehet heti tänne" -tyyli. Sanonko mitä? Jos nyt jättäisin kuitenkin adjektiivit väliin.... Polttaa päreet
Mä otaksun, että kyllä niitä tavallisia naisia, jotka kaipaavat läheisyttä ja hellyyttä löytyy pilvin pimein. Kun vaan bongaa sellaisia naisia, jotka eivät heti kysy, millainen peniksen koko sulla on. Tää nyt oli kärjistettyä, että ällös huoli.

Kuten sanoin, kuntoilun lomasta saatat löytää mukavaa seuraa. Tsemppaile toki Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker