Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  ei täältä sexii saa
pettynyt
LähetäLähetetty: 22.8.2007, 23:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moikka kaikille! nää sivut on ihan syvältä kaikki yrittänyt, mutta ei täältä sexii saa, kaikki vaan haluu rahaa sexistä.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.8.2007, 5:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Saa,saa ja saa Very Happy Sinä et vaan ole kaivellut tarpeeksi syvältä.Kertoisitko vielä mitä olet asian eteen tehnyt Question ps. saattaa muuten mahikset huonontua ,kun haukut kaikki naiset täällä maksullisiksi Ei voi mitään

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 23.8.2007, 7:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Hetkonen, mistäs sivuilta olet löytänyt lupauksen että täältä seksiä saisi?

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 23.8.2007, 21:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Kyllä jotkut ovat aivan varmasti saaneet täältä seuraa...

...ehkä ei kahden lauseen tai edes muutaman rivin ilmoituksilla kuitenkaan!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieraileva vieras...
LähetäLähetetty: 23.8.2007, 22:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä täältä seuraa saa jos osaa hakea..Itsellä oli joskus seuranhakuilmoitus johon tuli muutama vastaus ja erään kanssa ollut jo useamman kuukauden ajan tällainen mukava pieni juttu käynnissä Laughing Ei varmaan auta asiaa jos kirjoittaa hakuun että nyt pitäisi saada toosaa ja mahdollisimman pian...Kyllä täältäkin naisia löytää kun vetää oikeista naruista Cool
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.8.2007, 11:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

biva kirjoitti:
Kyllä jotkut ovat aivan varmasti saaneet täältä seuraa...
Kyllä vaan, vaikkei hakua olekaan päällä. Sori kärjistelyni, mutta vonkaajat ja ruikuttajat jäävät vähemmälle huomiolle.

Minä en antaisi rahallakaan, on vähän liian arvokas värkki Laughing Wink
Ja varsinkaan miehille, jotka ensimmäiseksi sanovat:" mul on kuule kimma sellanen molo, otatko suihin?"
Vastaan: "*tok, tok*, tyhjää käyp Rolling Eyes ..."

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 24.8.2007, 12:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Fiksusti, kun on liikenteessä niin uskon siihen, että joskus tärppää.
Ei tosissan parin rivin sepustuksilla mitään saa milloinkaan.

Ja onha muutenkin kiva tutustua uuteen ihmiseen myös henkisellä tasolla, eikä vaan heti vonkaamaan tussua.

Wink Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 24.8.2007, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Haarniska74 kirjoitti:
Ja onha muutenkin kiva tutustua uuteen ihmiseen myös henkisellä tasolla, eikä vaan heti vonkaamaan tussua.


ei muuta kuin heti tussua vonkaamaan ja jos ei onnistu niin haukkumaan naiset niin ei tarvii paljon tutustua (eikä muutenkaan tavata) Repeää

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pettynyt
LähetäLähetetty: 24.8.2007, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moikka Vaan taas! kiitos kaikille kommenteista, mutta kyllä sitä on aika monta kertaa haettu seksiseuraa, Ja ihan ekaksi olen pitkillä kauniilla ja tunteella kirjoittanut naisille, jolla varmasti olisi ollut vaikutusta, mutta ei kuulunut mitään, pohdin asiaa??? missä vika, ajattelin Rolling Eyes ??? no pistin seuraavaksi lyhyesti ja suoraa tekstii,Kun alko suorastaan kyrsii, kun vaivalla ja halulla kirjoittelee , eikä sit kummiskaan tapahdu mitään, jos siinä olisi se syy, kun kirjoittelen liikaa kauniita runoja naisille, mutta tänään sit tuli yksi vastaus, ja siinä sit vaan kävi niinku epäilin,, ASUN KALLIOSSA SEKSI 150€ TUNTI JA LOPUSSA PUHELINNUMERO, ET SE SIITÄ SEKSI SEURASTA ja aluperäisessä haussa ei ollut mitään maksullisesta seurasta puhe, tämän takia ilmoittelin teitille et täällä vaan liikkuu maksullista seksii, TREFFIPALSTALLA NAINEN HAKEE MIESTÄ, ja olen saanut sellaisen käsityksen, että siellä kaikki ilmoituset on niitä jotka antaa vain maksullista seksii, ois kiva jos pääsis ilman maksuu nauttimaan seksii.

PS: Runoilinko taas liikaa
Takaisin alkuun
carna09
LähetäLähetetty: 25.8.2007, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Elo 2007
Viestejä: 3
Paikkakunta: Hki

Niin ei kai seksii ihan saa noin vaan, sen eteen jotain täytyy tehdä.... Eräs hyvä ystäväni joka seksin erikoismies sanoi " Ravintolassa aina naisille sanoin... Saanko pillua vai tuleeko korville??? Niin monesti olit korvat punaisena mutta pilluakin tuli" Et semmoista. Onkohan ilmaista seksii sit olemassa???? Eiköhän siitä jollain tavoin aina makseta joko illallinen, drinkit, lahjat yms... Lyö päätät seinään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.8.2007, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

carna09 kirjoitti:
Onkohan ilmaista seksii sit olemassa???? Eiköhän siitä jollain tavoin aina makseta joko illallinen, drinkit, lahjat yms... Lyö päätät seinään
On sitä.

Elämässä on muutakin kuin raha ja seksi.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jerry
LähetäLähetetty: 25.8.2007, 18:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 92

Pakko tähän ketjuun sen verran kommentoida, että olen asiaa tutkinut empiirisesti ensi kerran vuonna 2005 ja nyt uudemman kerran 2007

Moni lukija varmaan tuntee nimimerkkini ja muistaa, että olen maksullisen seksin asiantuntija ainakin siinä mielessä, että asiaan on tullut perehdyttyä jo vuosikymmeniä niin käytännössä kuin teoriassakin ns laajan korkeakoulututkinnon vaatiman tutkimuksen periaatteiden mukaan...

Olen toki aina ollut kiivas v**** ystävä ja näin ollen maksullisuuden ja maksutomuuden rajaa ja yhtymäkohtia/ eroja on haettu oikein urakalla.

Historiaa sen verran, että siirryin ikään kuin liukumalla siviilipillusta (mr silmusen so:ssa kehittämä hieno termi) lähes kokonaan ammattilaiseen seuraan joskus 90- luvun lopulla, sillä huomasin tuolloin yllätyksekseni, että kaikki ne kriteerit mitä asetin seksiseuralle täyttyivät perusteellisesti; jopa olennaisen ratkaisevasti paremmin laadukkaassa maksetussa seurassa.

Oli miten oli; olin seurannut tietysti tätä nettitreffailun ja chattien voittokulkua jo aikani ja sain jostain syystä kesälomallani 2005 idean testailla eri treffipalstojen seuranhaun onnistumista nimenomaan seksipohjalta ja juuri siviilipillun kannalta.

Laadin tutkimusohjelman projektiin. Valitsin ensin ne deittisivustot, jotka tuntuivat lupaavilta ja suosituilta. Tärkeimmät koealueet olivat Iskuri, City-deitti, senssit ja tietysti suomi24. Yhden sivuston olen jo tainnut unohtaakin....

Tämän jälkeen päätin lähteä liikkeelle ideasta, että vastaan naisten ilmoituksin, en laadi omaa ilmoitusta. Miksi näin? Huomasin heti alkuun, että miesten ilmoituksia näillä sivustoilla oli ensinnäkin aivan jumalaton määrä ja toisekseen, ne olivat pääasiassa todella typerän huonosti kirjoitettuja. Eli päättelin naisten pääasiassa poimivan hedelmät oman ilmoituksensa pohjalta. Siis seksiseuraa ajatellen, ei vakavassa seurustelumielessä.

Pikaisen tilanteenarvion jälkeen huomasin myös, että suomi24 oli todellakin pääasiassa aito deittailusivusto. Sivuston ohjelma oli aivan omaa luokkaansa monikäyttöisyydeltään ja sivusto pursuili ilmeisen aitoa vakavaa seuraa hakevista. Jätin se osaston lopulta rauhaan. Olisikohan Matinkin kannattanut?

Kirjoittelin sitten vastauksia parin kuukauden aikana ehkä noin sadalle naiselle. Kirjoitin aina yksilöllisesti enkä kopioinut yhtä tekstiä. Pistin ajatuksella tekstiä menemään. Sisällön ydin oli kuitenkin aina rehellisen sama: Kerroin olevani naimisissa oleva mies joka hakee seikkailuseuraa. En tietenkään kehunut isolla pelillä tai kerjännyt seksiä, vaan todellakin pyrin vaikuttamaan hyvällä ilmaisulla ja selkeällä tavoitteellisuudella.

Kohteeni oli aina nainen, joka jotenkin ilmaisi etsivänsä seikkailuseuraa tai jopa suorasukaisesti seksiä.

Sain vastauksia ehkä noin 50 naiselta, mitä voinee pitää erittäin hyvänä saavutuksena. Pointti tässä kuitenkin oli koko ajan se, että en siis puhunut koskaan puuta heinää rakkaudesta tai muutenkaan vääristellyt itse asiaa.

Lähes kaikki vastaajat kertoivat samaa tarinaa; he olivat saaneet satoja, tai jopa tuhansia vastauksia lyhyenä aikana. Ongelmaksi oli kaikilla muodostunut seulonta ja asiallisten vastausten löytäminen. Vastauksiasta noin 10% oli maksullisen seksin tarjouksia. Loput jutut etenivät aina samaa rataa. Jankati jankan ja sitten ei mitään. Esimerkki: Erään ladyn kanssa olin sopinut jo tapaamisen hotelliin ja sain sitten soiton huonetta vastaanottaessa, että tuli este . Asiaa oli jauhettu varmaan viidessäkymmenessä vietissä. Ei ongelmaa; hotellin aulassa seisoi kuin taikaiskusta yksi Latvian upeimmista seksityön kuningattarista, ja vietin hänen kanssaan todella mahtavan seuraavan vuorokauden,,,

Noin lyhyenä yhteenvetona seksiseuran hakemisesta netistä voidaan todeta kuitenkin seuraavaa: Jos mies laittaa ilmoituksen deittipalstalle seksiseuran toivossa, hän saa 0-1 vastausta. Jos nainen laittaa ilmoituksen, hän saa jopa tuhansia vastauksia ja voi vapaasti valita seuransa. Suurella todennäköisyydella ei mies seuraa saa.

Jatkotarinana voisi todeta, että kun siirryin taas vapaille markkinoille 2007, lähdin huvikseni sinne vakavaan deittimaailmaankin. En aikaisemmin olllut halunnut suomi24:lla sekoilla, sillä en tietenkään halunnut puhua paskaa perusasioista. Kyllä se on niin, että suomi24 ON hyvä juttu. Olen saanut sitä kautta seksiä usein ja tapailen parasta aikaa todella upeaa ladyä juuri 24:n ansiosta. Toisaalta on huomattava, että deittailu 24:lla on tavallaan helvetin rankkaa ainakin minulle. On äärimmäisen turhauttavaa mennä deitille ihmisten kanssa, jotka eivät todellakaan jaa samanalaista arvomaailmaa ja ideoita. Toisaalta työ joskus palkitaankin.

Pidän erittäin epäeettisenä sitä monien harrastamaa kuviota, että pistetään ilmo palstalle vakavin viittein, mutta todellisuudessa vain seksin toivossa. Kun ilmo on vielä totaalisen valheellinen ja itse vain pyritään sänkyyn kusetuspohjalta niin onhan se käsittämätöntä... 24:n termi kuuluukin, oletko sarjadeittailija.....

Perimmältään ihmisten tarpeet ovat hyvin yksinkertaisia. Tarvitaan seksiä ja seuraa. Ystävyyden ja seksin yhdistäminen on hyvä juttu, mutta toimii äärimmäisen harvojen ihmisten kanssa. Maksullinen seksi on lähes täydellinen tapa täyttää jopa nämä molemmat tarpeet instant-pohjalta.

Jokainen meistä löytää oman settinsä omalla tavallaan, joten erilaisten ihmisten erilaiset ratkaisut ovat aina ok. Muiden elämän ruokoton arvostelu on sivistymätöntä ja tyhmää. Lasken tällä hetkellä tähän kategoriaan myös äärifeministisen liikkeen ja sitä tukevan kerta kaikkiaan uskomattoman lainsäädännön.

Suosittelen maksullista seksiä jokaiselle, jolla siihen on varaa.

Seksi on meille jokaiselle tärkeä ja olennainen osa elämää. On syytä antaa jokaisen aikuisen itse päättää, millaista seksielämää haluaa elää.

Jerry
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.8.2007, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jerry ^asiaa - todella.
Tuli ihan hiki, kun noin seikkaperäisesti selvitit asiaa.

Eli, sanon näin, että laittaa reilusti vain ilmoituksen, että hakee seksiseuraa, mitään kiertelemättä, kun sitä hakee.

Mutta minua itseäni ei todellakaan sytytä lyhyet viestit, jossa joku kipeästi tarvitsee pimppiä, tai jos koen, että toinen osapuoli vähänkin pitää naista alempiarvoisena itseensä nähden. Ja nämä ovat vain muutamia seikkoja.

Täytyy myös sanoa, että tuon tapaisia viestejä minä luen mieluusti. Tuosta saa kuvan jo minkälainen mies on kirjoitusten takana.

Tällaisia ihmisia arvostan, jotka osaavat ilmaisutaidon - ymmärrettävästi.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 25.8.2007, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Jerry, Pettynyt ja muut: Minä myönnän, ettei minulla kiinnostus kohdistu yleensä "Haetaan seksiseuraa" -ilmoittajiin. Yleensä ainakin minä haluan tuntea toisen ihmisen - jos hän kiinnostaa, niin sitten ehkä... vaikka joskus on ollut kiva saada "satunnaista seksiä ja näkemiin". Yleensä aina olen kuitenkin tutustunut ensin livenä ennenkuin edes on ajatellut seksiä... Ja näin naimisissa olevana ihan uusien tuttavuuksien hakeminen on muutenkin vähäisempää kuin joskus nuorena...

...mutta kyllä silti uskon, että aina joku saa ilmoituksillakin - kunhan tekee tarpeeksi kiinnostavan! Useimmat ilmoitukset vain ovat suoraan sanottuna aika huonoja, parin lauseen kirjoituksia ilman suurempaa ajatusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jortsu
LähetäLähetetty: 30.10.2007, 15:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

*** Kyllä mun mielestä näillä erilaisilla seuranhakupalstoilla samanhenkiset ihmiset löytää aika kivasti seuraa Wink ja hyvä niin.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker