Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Tahtoisi kyllä, mutta kun...
kokematon pejbe
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 7:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi!
Ensimmäistä kertaa rohkenin nyt kirjottaa tänne, vaikka useasti olenkin jo näillä sivuilla vieraillut.. Olen hieman ujo tapaus.. (:

Sellasata vain, että olen hyvin epävarma ulkonäöstäni alastomana, (en kehtaa näyttäytyä alastomana), mutta olen seksuaalisesti kylläkin sanoisinko nyt että hyvinkin himokas/halukas ja haluaisin seksiä paljonkin, mutta omaan käteen olen vielä joutunut tyytymään (ja siitä nauttinutkin Heart small), kun en ole yhdellekkään miehelle vielä kehoani uskaltanut näyttää alstomana.Vaatteet päällä ja/tai yksin alasti olessani pidän kyllä näkemästäni, ei siinä mitään..

Olen joskus laihduttanut aika paljon (noin 30kg) ja vatsassani on aikas paljon raskausarpia. Ei mahani mitenkään roiku esim. seistessä, mutta on kyllä ruttuinen maatessani/ istuessani tietyissä asennoissa. Mitä mieltä miehet ovat tuollaisista?? Ovatko aivan kamalia?

Tahtoisin jo jakaa seksuaalisen mielihyvän yhdessä jonkun kanssa, mutta edellä mainittu painaa mieltäni enkä sen vuoksi uskalla etsiä seksikumppania.. (rohkaisuryyppy ja baariin=ei kiitos, tahdon olla toisen kanssa selvinpäin!).Olen 19v ja mielestäni kyllä muuten nätti. Murehdinko siis aivan turhaa, kun tiedän kuitenkin, että ei se ole vain se ulkonäkö millä on väliä.. Vai onko se kamala pettymys miehelle jos vaatteet riisuttuaan ei olekkaan niin noh.. ehkä seksikäs ( ja haluttava?!) kuin miltä vaatteet päällä olettaisi?

Toivoisin etenkin, että te miehet vastaisitte rehellisesti mitä mieltä olette, murehdinko ja arastelen turhaan? Joku tietenkin sanoo, että olen vielä niin nuori jne..., mutta kun haluttaisi jo niin kovasti ja tekisi mieli (unetkin sen jo kertovat Embarassed Laughing ). Haluaisin vain uskaltaa ottaa ensimmäisen askelen kohti sitä ensimmäistä, mutta... hmm Confused What i´m gonna do?!

Kiitos jo etukäteen! Very Happy Wink
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 8:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jos mies sinusta oikeasti pitää niin eihän tuo mainitsemasi asia varmaan mikään ongelma ole. Mutta jos kundi on pinnallinen nautinnonhakija ja niin sitten voi olla.

Laita kuvasi (ilman kasvoja) tuonne omakuvaan ja kerro mistä löytyy niin voidaan kertoa tarkemmin, muutenhan tämä menee ihan vain arvuutteluksi.

Esim lihavia ja erityisen laihoja naisia on sekä esteettisellä ja sopusuihtaisella tavalla, mutta myös epäharmonisella tavalla, joten mikään tuollainen kuvaus ei anna kuvaa siitä mikä kokonaisuus on.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
El Gordo
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 9:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 03 Elo 2007
Viestejä: 57
Paikkakunta: 05

Härski kirjoitti:
Jos mies sinusta oikeasti pitää niin eihän tuo mainitsemasi asia varmaan mikään ongelma ole. Mutta jos kundi on pinnallinen nautinnonhakija ja niin sitten voi olla.


Näinhän se juuri on! Eli jos etsit "yhden illan" seuraa, niin ongelmia voi tulla. Varsinkin jos selvinpäin on tarkoitus olla Smile Mutta kyllä varmasti löytyy ihmisiä jotka sinunkin ulkomuodosta tykkäävät, ja näin ollen hyvä seksikumppanikin on mahdollista löytää. Sitten jos kemiat muulla tasolla pelaa, niin ei se ulkonäkö tosiaan mikään este/haitta ole! Rakkaus antaa monta "virhettä" anteeksi Smile

Helpoin tapa asian selvittämiseen, ja ehkä sen seksiseuran löytämiseenkin, on tosiaan laittaa kuva tuonne omakuvaan. Mutta varo sitten meitä kaikenmaailman läähättäjiä Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Skyrider
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 9:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Syy 2007
Viestejä: 1

Kyllähän se mulla ainakin on niin että jos haluan naista, niin se ei todellakaan mahan ryppyihin kaadu enää siinä vaiheessa kun kaikki veri on jo pakkautunut keskivartalon suuntaan. Eli vaatteita vaan veks ihan huoletta Wink

Tällainen mieltä painava asia voidaan varmaan hoitaa lääketieteellisin toimenpitein enimmäkseen veks. Jos sen vaikutus itsetuntoon on noin iso niin tuskin sen hintakaan liian kova on, ainakin voi kysäistä...


Viimeinen muokkaaja, Skyrider pvm 6.9.2007, 20:54, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 10:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Huoli pois, neitsyydelle on aina ottajia... Twisted Evil

Mutta jos hetken aikaa koettaa ajatella asiaa ihan vakavissaan, niin ei pieni kosmeettinen haitta ole koskaan vaivannut allekirjoittanutta. Voihan se olla, että huonon tuurin sattuessa tulee jotakin ongelmaa, mutta silloin on kyllä jo TODELLA huonoa tuuria.

Ja yksi asia vielä...
El Gordo kirjoitti:
Sitten jos kemiat muulla tasolla pelaa, niin ei se ulkonäkö tosiaan mikään este/haitta ole! Rakkaus antaa monta "virhettä" anteeksi Very Happy
Rakkaus on kaunis asia. Siitä huolimatta ÄLÄ KOSKAAN sekoita sitä ja seksiä keskenään. Ovat kovasti paljon eri asioita. Jos olet sinisilmäinen sen suhteen, niin sinua tullaan panemaan sen varjolla perseeseen juuri niin kauan, kuin annat itseäsi vedättää. Se sattuu ja tekee pahaa sisällä. Älä siis usko jokaista, joka rakkaudella koettaa vällyjesi väliin päästä.
Wanha suomalainen sananlasku kirjoitti:
Sopu sijaa antaa, rakkaus reidet levittää.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
El Gordo
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 10:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 03 Elo 2007
Viestejä: 57
Paikkakunta: 05

Snadistisadisti kirjoitti:
Rakkaus on kaunis asia. Siitä huolimatta ÄLÄ KOSKAAN sekoita sitä ja seksiä keskenään. Ovat kovasti paljon eri asioita. Jos olet sinisilmäinen sen suhteen, niin sinua tullaan panemaan sen varjolla perseeseen juuri niin kauan, kuin annat itseäsi vedättää. Se sattuu ja tekee pahaa sisällä. Älä siis usko jokaista, joka rakkaudella koettaa vällyjesi väliin päästä.


Aivan totta! Ilmaisin asian hieman liian lyhyesti aikaisemmin Smile Rakkaudella ja seksillä ei tosiaankaan ole mitään yhteistä. Ensin pitää olla varma että rakkaus on molemmin puoleista, niin sitten voidaan alkaa harrastaa seksuaalista kannaskäymistä nimeltään rakastelu. "Pelkän" seksin harrastamisessa pitää tosiaan olla aina järki mukana!! Muuten voi tosiaan käydä hassusti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.9.2007, 16:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Aivan näin,niin kuin edelliset tuossa jo totesivatkin.mutta jos jotain vielä haluat tietää niin kysyä saa,myös yksityisesti. pointless@luukku.com
Takaisin alkuun
Järkkä
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 0:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 03 Maa 2007
Viestejä: 36
Paikkakunta: Helsinki

Itsekin tällä hetkellä 19, vaikkakin mies, mutta oli kuitenkin jokseenkin samanlaisia ajatuksia. Hyvin useasti tuli ajateltua, että haluaakohan kukaan oikeasti nähdä mua alastomana. Olin ja olen edelleenki tällainen hernekeppi ilman lihaksia. Tähän vuoteen asti olin sitten kokematon seksissä, kunnes sitten tämän sivuston kautta näin yhden nuoren naisen etsivän seuraa ja sitten tapasimme ja plääplää. Lopun voinee arvata,

Naisille puhuminen on ollut mulle aina hyvin vaikeeta. Tiedän kyllä, että ujouteen auttaisi alkoholin juominen, mutta en halua istua baarissa iskemässä naisia, vaikka en siihen muuten pysty.

Mielestäni tuo ulkonäkö homma on kuitenkin sellainen, että ei seksissä mies varmastikaan kiinnitä huomiota, vaikka maha olisikin jotenkin ruttuinen maatessa. Ellet ole sitten todella paljon pidempi partneriasi, että hänen päänsä on sinun mahan kohdalla. Ehkä se sitten, mutta se on hänen ongelmansa Smile

Mielestäni kuitenkin murehdit aivan suotta. Ennen sänkyynmenoa kuitenkin nähdään partneri vaatteet päällä, ja jos se miellyttää, niin **** vatsa tai tissit tai mikään ole ettei aikomusta voisi jatkaa tekoon asti. Varsinkaan meidän ikäisillä.

Itseäni tosin harmittaa hieman, ettei eka kertani ollut rakastamani henkilön kanssa vaan satunnaiskokeilu.

Kyllä mä luulen, että löytäisit jonkun vaikka tämän sivuston kautta. Teet vaikka oman ilmoituksen, niin varmana saat muutama sata vastausta ekan viikon aikana Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 2:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Turhaa sä murehdit tollasia. Harva mies sun vatsaas kattoo jos pääsette niin kauas.

- dandruff@wippies.com Smile
Takaisin alkuun
dandruff
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 2:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Syy 2007
Viestejä: 2

Anonymous kirjoitti:
Turhaa sä murehdit tollasia. Harva mies sun vatsaas kattoo jos pääsette niin kauas.

- dandruff@wippies.com Smile


Jos haluat rehellistä vastausta nii voit laittaa kuvia.

dandruff@wippies.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Axxa
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 11:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oleellisin kysymys koko hommassa on, että millaisen miehen haluat. Jos tavoittelet komeaa pitkää lihaksikasta ja fiksua alfaurosta, niin joskus voi käydä niin, että ulkonäkö voi rajoittaa flaksia. Suht tavallinen vaatimattoman näköinen "tusinamies" kyllä ottaisi sinut ikionnellisena ja kohtelisi kuin prinsessaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 14:02  Vastaa lainaamalla viestiä






nyt asia menee niin että raskausarpia on aina synnyttäjillä. Se ei te **** naisesta. ei koskaan. Sinun pitää ottaa rohkeasti kiinni ja kontaktoida halujesi kanssa. Älä jää murjottamaan ja katkeroitumaan. Lähde elämään sinunlaista elämääsi juuri sellaisena kuin sinä ainutlaatusena naisena olet. Kauniina ja viehättävänä. Näin yleistasollisesti vastattuani en edelleenkään tiedä sinusta esim kokoasi. Kerot pudottaneesi paljonkin painoasi.
Mutta rakasta sinua ja anna sydämellesi tilaa. Very Happy Laughing

<poistettu heruttelut, ei seuranhakuja keskustelujen sekaan -assa>
Takaisin alkuun
kartza67
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 12:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Syy 2007
Viestejä: 2

Moi!!!
Suotta murehdit moisia juttuja...eihän meistä kukaan säästy elämän jättämiltä jäljiltä.Sisäpuolelta päänikin on seksikäs runoili Juice aikoinaan...ja se pitää paikkansa..T.Kari Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 13:17  Vastaa lainaamalla viestiä






Mä olin 19 ku sain eka kerran Confused Nyt oon 30 ja uittanu nakkia monessa liemessä. Täytyy sanoo et oon kyl nähny muitaki ku täysiä prinsessoja, mut aina ku on päästy ottaan vaatteita pois ni kyllä siinä pienet rypyt unohtuu Very Happy ! Tärkein sukupuolielin on aivot pään sisällä, ja mies joka vaatii kumppaniltaan täydellisyyttä on narsistinen ja seksuaalisuudestaan epävarma.
Takaisin alkuun
Kuikka
LähetäLähetetty: 17.9.2007, 16:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 24 Elo 2007
Viestejä: 20
Paikkakunta: Turku

seksipommikomuka kirjoitti:
apua poika kaverini kysyy joka ilta miten ois? mutta kun hän on niin kova että ihan pelottaa vastata!!! mutta yleensä hän tekee sen ilman kysymistäkin ja sitten jos kieltäytyy niin loppu ilta menee hösseliksi ja yöllä on pakko myöntyä!!!!!!! Shocked vastatkaaa!!!!!


Jos äijä inttää ja intää kieltäytymisenkin jälkeen jokapäivä pitkän aikaakin ni potkaise se äijä pois ellei äijä muuta sinusta halua kuin seksiä. Ja muutenkin jos ei poikaystäväsi sinua kuuntele muutenkaan niin eikö se ole aika selvä merkki ettei taida nyt olla oikea poika sinulle


Viimeinen muokkaaja, Kuikka pvm 17.9.2007, 16:52, muokattu 1 kertaa

_________________
Tulin, näin, koitin Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker