Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 10 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  2 miestä samanaikaisesti
lilli
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 20:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ai hyvänen aika, kun alkaa houkuttaa, kun lukee teijän juttuja. Ikuinen fantasia 2m + minä, nam Razz . Joutuu nyt kyllä haaveilee ja vähän kiusaa itteä Wink
Takaisin alkuun
Personal-Trainer
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Niin .. Kolmantena ja ryhmä kokemuksia on kertynyt muutama ja jokainen on ollut todella kiihottava ja onnistunut. Naisen halujen mukaanhan se aina tapahtuu ja toistaseksi olen kyllä aina löytänyt "oman paikan" yhdistelmästä. Mielellä kokisin jatkossakin joten parit ja naiset saa mielellä ottaa yhteyttä.. ironglove@netti.fi
Löytyy myös toinenkin kaveri mukaan jos useampaa miestä seuraan haluaa.. Wink

Terv Personal-Trainer..
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 22:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Koittakaahan muistaa, ei seuranhakuja keskustelujen sekaan.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
basisti
LähetäLähetetty: 20.12.2007, 19:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 20 Jou 2007
Viestejä: 3

Olen aina pitänyt itseäni vähän pimeänä heppuna, mutta mulla ainakin on seuraavan tyttöystävän ehdottomasti oltava sellainen ketä suostuisi harrastamaan seksiä myös muiden miesten kanssa. Tietystis siis niin että olen itse vähintäänkin paikalla. Viimekertainen ei ikinä edes suostunut puhumaan aiheesta, vaikka usean vuoden aikana välillä yritinkin vihjaista. En ole oikeastaan edes kovin kiinnostunut mistään varsinaisista ryhmäseksi-jutuista, mutta jostain syystä haluaisin silti nähdä oman tyttöni myös muiden pantavana, ja jollain lailla ehkä osallistua tai sitten jatkaa siitä kun toinen on pannut ensin. En mä ainakaan olisi mustasukkainen, vaan se olisi mulle jopa jollain lailla tärkeää että tyttö suostumisen lisäksi vielä tykkäisi tästä. Ehkä jopa joitakin mun kavereita sais panna.

Olisi aivan uskomattoman hienoa että oma tyttöystävä toisi joskus ihan satunnaisen hepun vaikka illalla panemaan itseään. Eikä mun nyt koko ajan tarvitsisi olla kyyläämässä kun toiset höylää. Pelkästään äänet ja vastaavatkin kiihottavat mua. Pettämisenä pitäisin kyllä sitä jos mun tietämättä kävisi vieraissa. Kahta naista en automaattisesti edes sänkyyn haluaisi. Yhteenkin tyttöön keskittyminen on jo ihan sopivasti. Sitäkin olisi tietysti ihan kiva kokeilla... Eri asia tietysti olisi jos tyttökaveri tykkäisi myös toisista tytöistä, mutta muuten toinen jäisi ehkä turhan helposti ilman.

Oman kullan silti tahtoisin mieluuummin kuin jotain kolmannen pyörän virkaa ruveta hoitelemaan. Ihan eri asia antaa vieraalle kullia, kun antaa vierasta kullia omalle kullalle Very Happy. Tavallinen arkiseksikin sujuu paljon mukavammin kun on toisen "opetellut" niin hyvin että ei aina tarvitse hirvittävästi töitä tehdä yhteisten orkkujen eteen. Hirvittävän työlästä on aina säätää jotain satunnaisia panoja jostain baarista tai entisten hoitojen listasta. Muutaman kerran olen jonkun potentiaalisen tytön kohdalla toiveistani kertonut, mutta niihin kertomisiin ne suhteet sitten helposti jäävätkin.

Missään tapauksessa en rupea vakavampaan suhteeseen enää kenenkään kanssa jolle tällainen ei käy. Ilmeisesti turkulaiset tytöt vaan ovat niin kuitenkin niin perinteisiä että ne mieluummin pettää kuin panee vierasta luvan kanssa. Tai ainakaan en vielä ole sitä kapakkaa löytänyt missä ne etsimäni kaltaiset tytöt aikaansa viettää... Eikä paljon muutenkaan nappaisi aina lähteä kapakkaan kun panettaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.2.2008, 9:05  Vastaa lainaamalla viestiä






emme ole naiseni kanssa vielä koittaneet mutta molemmat sitä tahtoisivat kyllä...kunhan toinen mies on bi Twisted Evil
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.2.2008, 23:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Ovat kertoneet että on ihan kivaa, kunhan kaikki noudattaa pelisääntöjä
Takaisin alkuun
Anis
LähetäLähetetty: 4.2.2008, 13:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse liityin Finswingersseihin ja tein haaveista totta Smile Koettu on seksi naisen sekä parin kanssa. Ja kahden bi-miehen kimppa on hakusessa parhaillaan Wink
Takaisin alkuun
RokkoS
LähetäLähetetty: 5.2.2008, 10:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 23

Anis kirjoitti:
Itse liityin Finswingersseihin ja tein haaveista totta Smile Koettu on seksi naisen sekä parin kanssa. Ja kahden bi-miehen kimppa on hakusessa parhaillaan Wink



Oonko ymmärtänyt väärin, että Swingereihin liittyessä pitäis olla nainen mukana?!?
Mä kun oon tälläinen "karannut", yksinäinen ratsastaja, niin... Vai löytyiskö jostain nainen joka lähtis mukaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anis
LähetäLähetetty: 5.2.2008, 16:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oonko ymmärtänyt väärin, että Swingereihin liittyessä pitäis olla nainen mukana?!?
Mä kun oon tälläinen "karannut", yksinäinen ratsastaja, niin... Vai löytyiskö jostain nainen joka lähtis mukaan?[/quote]

Kyllä sieltä löytyy yksinäisiä ratsastajia niin naisista kuin miehistäkin.. karanneita, eronneita, kaikenlaisia.. Mut käsittääkseni "yksittäisillä" miehillä hieman huonommat mahikset siellä.. Itsekin haen seuraa vain ja ainoastaan naisista, pariskunnista ja bi-miehistä..
Takaisin alkuun
RokkoS
LähetäLähetetty: 7.2.2008, 10:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 23

Kyllä sieltä löytyy yksinäisiä ratsastajia niin naisista kuin miehistäkin.. karanneita, eronneita, kaikenlaisia.. Mut käsittääkseni "yksittäisillä" miehillä hieman huonommat mahikset siellä.. Itsekin haen seuraa vain ja ainoastaan naisista, pariskunnista ja bi-miehistä..[/quote]

Kerro hieman lisää tapaamisista, vaikka privana... Alkoi enemmän kuin kiinnostaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.2.2008, 11:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen ollut 2 miehen kanssa samaan aikaan ja kyllä tykkäsivät! Tuntu muuten hyvälle kun sai koko yön kahteen reikään smaan aikaan... Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.2.2008, 18:40  Vastaa lainaamalla viestiä






tänään on tiedossa eka kerta, minä, naiseni ja eräs toinen bi mies =)))
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.2.2008, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä






tulipa sekin koettua ja olipa kivaa kyllä =)
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2008, 1:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
tulipa sekin koettua ja olipa kivaa kyllä =)
Ooh kerro ihmeessä enemmän! Mekin ollaan kiinnostuneita bi-miehen ottamisesta kimppaan (hih kuten näemmä hyvin moni muukin täällä), ajatuskin kiihottaa meitä molempia hirveästi!
Takaisin alkuun
toscanaa
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 11:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: päijät-häme

On kokemusta pareista, useammasta miehestä ja kimpoista. Pidän niitä enemmän silloin tällöin herkkuna kuin että olisi jatkuvasti. Koko homman idea on että kemiat synkkaa. Ei porukassa tarvita kuin yksi jolla kusi juoksee päässä ja paska tekee patoja, niin menee kaikki fiilis. Rentoa mukavaa hauskaa meininkiä ja nautintoa kaikille. Tavallisia ihmisiä sitä ollaan omalla koolla ja näöllä. P.leffojen näyttelijäsuoritukset on parempi unohtaa.... Very Happy

_________________
toscanan auringon alla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 10 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker