Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 11 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  2 miestä samanaikaisesti
jokke32
LähetäLähetetty: 14.11.2008, 12:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 12 Mar 2008
Viestejä: 3

Itse olen bi mies ja kokeiltu on 2m+n parin parin kanssa ja pari kertaa kaverin kanssa. Kavereiden kanssa ihan heteropohjalta ja parin kanssa bi pohjalta. Hauskaa on ollut joka kerta mutta melkeinpä pitäisi naisen olla myös anaalista kiinnostunut jos miehet on heteroita, tosin käyhän se muutenkin mutta sandwich on taivas!!!!
Uudet kokemukset on aina tervetulleita mutta on hyvä puhua ennen hommia mistä kukin pitää niin ei sitten tule turhia jäätymisiä
Paljon tuntuu asian tiimoilta olevan fantasioita ja haluja mutta aika vähän rohkeutta. Itsekin olen tosi aktiivisesti hakenut jo vuosia ryhmäactionia ja kokemukset on tosiaan jääneet noihin 4:jään kertaan. Mun fantasia olisi bi ryhmä jossa vähintään 2+2......
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tahtoo kans
LähetäLähetetty: 17.11.2008, 13:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitenhän tässä nyt etenisi?

2m+minä on ollut miehen fantasiana jo pitkään, ja minähän kerroin omasta haavestani jo ennen kuin edes seurusteltiin.
Nyt on viimein asiasta keskustelu ja ehkä se toinen mieskin on jo valittuna.

Mut kun ollaan häveliäitä ja kaikkee, niin mitehän sitä kehtaa kysyä?
Kun ihan vierasta miestä ei tahdota (ainakaan ensimmäiselle kerralle) vaan molempien 110% luottokamu, kuinhan sitä kehtaa kysyä että tahtoisko, kelpaisko?

Mä niin tahdon, enkä malttais odottaa...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 20.11.2008, 11:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Pamela kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia 2 miehestä samaan aikaan? Miltä miehistä tuntuu? Näen märkiä unia aiheesta ja haluaisin kokeilla..

Täällä heti yksi valmis. Onhan se kiva homma, kaksi samaan aikaan samaan reikääsi tai toinen toiseen. En usko että petyt.
Takaisin alkuun
Tyesha
LähetäLähetetty: 16.6.2009, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 16 Kes 2009
Viestejä: 2
Paikkakunta: Helsinki

Mulla olis sellainen tilanne että kimppaa olis tarjolla tuttujen kundien kanssa, mutta pitäis löytää vielä yks tyttö siihen porukkaan.
Jos jotakuta alle 30vuotiasta pk seudulta kiinnostaa komeat ja huomaavaiset miehet ja minä niin olis kiva.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rva 35
LähetäLähetetty: 17.6.2009, 19:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Lok 2006
Viestejä: 4

Itse olen testannut asiaa mieheni ja sauvojen kanssa ja hyvältä tuntui !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 20.6.2009, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Varmasti se aidoilla tuntuu vielä paremmalta, siinä on enemmän voimakkaita käsiäkin, jotka kääntävät Sinua mihin asentoon haluavat ja naivat miten haluavat ja laukeavat mihin haluavat...


Viimeinen muokkaaja, Tampereen Tyttö pvm 20.7.2013, 19:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jone80
LähetäLähetetty: 26.6.2009, 11:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 10 Kes 2007
Viestejä: 1

Suosittelen Very Happy Tuli otettua kerran kaveri mukaan kimppaan tyttöystävän kanssa ja hyvin toimi Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.12.2009, 14:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Tässä olisi kaksi miestä Wink Kyn1s@suomi24.fi.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 11.12.2009, 14:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Pamela kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia 2 miehestä samaan aikaan? Miltä miehistä tuntuu? Näen märkiä unia aiheesta ja haluaisin kokeilla..

..että jos Pamsu haluaa kahta miestä, valmius on Smile
Takaisin alkuun
MAgnuM
LähetäLähetetty: 24.1.2010, 19:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 24 Tam 2010
Viestejä: 1
Paikkakunta: 02

Kerran olin kaverin (m) kanssa baarissa josta tämä kaverini bongasi itselleen naisseuralaisen. Baarin mentyä kiinni lähdettiin kolmestaan kävellen kotejamme kohti, minä omaani ja kaverini omaansa nainen seurassaan. Hetken matkaa kuljimme yhdessä kun kotini oli samalla suunnalla ja matkalla yllätys oli suuri kun tämä nainen kysyi kaveriltani että sopisiko hänelle jos otetaan tuo kaverisi mukaan luoksesi... Mukava ilta sai erittäin miellyttävän lopun. Ei mennyt sikailuksi meidän miesten kesken vaikka pienessä kännissä oltiinkin ja nainen nautti meistä kummastakin yhdessä ja erikseen. Aika meni kuin siivillä ja totta puhuakseni ei meillä ollut jälkeen päin mitään käsitystä kuinka monta tuntia siinä vierähti. Kuitenkin pitkälle seuraavaan päivään saakka, tietenkin välillä nukkuen. Once in a lifetime- kokemus joka ei ihan heti unohdu,

Tälläkin hetkellä etsin treffipalstoilta yms. seuraa pariskunnasta jonka seuraan liittyä ihan heteropohjalta mutta toistaiseksi ei ole natsannut. Erään pariskunnan kanssa pääsin keskusteluasteelle ja vaihdettiin numeroitakin jo mutta heille tuli loppumetreillä lapsenvahdin ongelmia joten sovittu tapaaminen peruuntui.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.2.2010, 16:26  Vastaa lainaamalla viestiä






On kokemusta. me n20v ja m34v ollaan kokeiltu n4 kertaa vierasta miestä mukana ja nainen nautti kun molemmissa yhtaikaa ja välillä molemmat pillussa. myös mies sain sisäänsä. kannattaa kokeilla.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.2.2010, 22:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Alku aina hankalaa,lopussa kiitos seisoo..
Kyllähän seksi vieläkin sellainen tabu tässä maassa on,et helppo ymmärtää ettei näihin kimppajuttuihin taida paljon esim. pareja tarjolla olla,naisista puhumattakaan..
Varmasti kimppaseksi aika monen parin,miehen ja naisenkin fantasia on,mut sen toteuttaminea onkin ihan toinen asia.
Meillä kävi luultavasti vaimon kanssa harvinaisen hyvä tuuri siksi,että aloimme harrastaa 2m-n seksiä ihan vain olosuhteiden suomina,täysin suunnittelematta,minkä ansiosta meillä ei ollut minkäänlaisia jännitteitä,odotuksia eikä paineita siihen ryhtyä.
Ajauduimme siihen ihan seurustelumme ensimetreillä,oltiin oltu pari viikkoa yhdessä,kun kaerini oli meillä vieraana ja päädyimme saunomisten päälle naimaan kolmestaan ihan hetken mielijohteesta.
Silloinen kaverini,nykyisin meidän yhteinen ystävämme kuuluu niihin keskivertoa paremmin varustettuihin miehiin ja se oli kyllä yksi syy siihen,miksi vaimo halusi kokea sen uudestaan,kahdesti jo samana yönä ja kun se oli meille miehillekkin uskomattoman hieno kokemus,alettiin tehdä sitä viikottain yhdessä.
Siitä on kulunut nyt jo 18-vuotta ja harrastamme edelleen saman miehen kanssa kimppaseksiä viikottain,toisinaan useampana iltana perättäinkin,kun samassa kaupungissakin asumme.
Vaimoni on saanut vuosien varrella "vierasta" satoja kertoja,luultavasti jo yli tuhat kertaa,mutta sanoo yhä,että se on aina yhtä mukavaa,eikä meidän miestenkään mielessä ole kyllästymisen merkkejä pyörinyt.
Nyt olemme kuitenkin alkaneet haaveilla siitä,että ottaisimme kolmannenkin miehen mukaan ja paljon juteltu kolmestaan siitäkin,että olisi mukava löytää toinen nainenkin touhuilemaan kanssamme toisinaan.
Nälkä on alkanut kasvaa syödessä,eihän sitä tiedä mihin tässä vielä päädytään...
Mutta ehdottomasti suosittelemme kaikkia rohkeasti kimppaseksiä kokeilemaan,jos asia kinnostaa ja ennenkaikkea kiihottaa..
Vaimolta vielä tähän terveiset kauniimman sukupuolen edustajille: Se on niiiiiiiiiinnn IHANAA Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.6.2010, 18:15  Vastaa lainaamalla viestiä






moi,
olaan naiseni kanssa harrastettu ryhmäseksiä ja voin kyllä vakuuttaa että naiseni on aina nauttinut paljon 2 tai 3 miehen yhtäaikaisessa panosessioissa..eli ei muutakun miesporukkaa hakemaan ja peuhaamaan..varmasti kannattaa,ja valmiita miehiä löytyy aina..
Takaisin alkuun
Hyviä
LähetäLähetetty: 12.6.2010, 23:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vaimoni työkaveri (mies) asui meillä melkein vuoden kun hänen asunto meni remonttiin. Aluksi hän asui vierashuoneessa, mutta viikon päästä "nukuimme" kaikki samassa sängyssä. Vaimoni sai munaa niin paljon kuin halusi ja aika usein panimme molemmat yhtäaikaa.
Takaisin alkuun
t0mppeli
LähetäLähetetty: 24.7.2010, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 24 Hei 2010
Viestejä: 3

Voipi olla aika harvinaista tuo 2 miestä ja 1 nainen -yhdistelmä. Tuntuu ainakin, että lähes aina kolmanneksi halutaan nainen. Se ei liene yllätys, että jokaista miestä kyllä kiinnostaisi lähteä kolmanneksi. Ehkä juuri sen takia tuota kokoonpanoa ei harrastetakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 11 Yht. 12
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker