Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Kertokaa
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.12.2005, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hei
Kertokaapas mulle joku nyrkkisääntö, mistä tietää, minkäkokoinen penis miehillä on?
Voiko sen katsoa käden koosta?
Jalan koosta?
Nenästä?

Olen huvikseni pyöritellyt moista ajatusleikkiä mielessäni silloin tällöin Very Happy .
Miehen fyysinen koko ei ratkaise, sen olen havainnut.
Onko ylipäätään mitään mistä sen saisi selville, ettei sepalusta tarvitsidi (heti) ruveta tonkimaan Laughing Laughing Laughing Cool ?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tehotippa
LähetäLähetetty: 14.12.2005, 17:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 18 Mar 2005
Viestejä: 25

Sorry mutta asia taitaa olla niin että ei sitä mistään nää.
Ei käsistä eikä nenästä. Ainut miten sen saa selville on kokeilla kovana. Sillä tiedän että "löysänä" on pieni mutta kun saa hieman verta varteen niin johan kasvaa suht isoksi.

Eli ei siihen taida olla mitään sääntöä mistä päälle päin vaatteet päällä näkisi. Eihän sitä tiedä mieskään millaiset "eväät" on ohi kulkevalla neidollakaan.

Siinäkään kun ei päde että hoikalla piukea ja hieman rehevämmällä sitten väljempi. Olen nimittäin törmännyt molempii juuri päin vastoi.

Mutta onko sillä koolla niin väliä? Eikös se vanha kulunut klissee ole että ei ole koosta kiinni vaan siitä miten käyttää Very Happy Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 1:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Joo, ei sitä vaan pysty tietämään koska tuo peniksen koko on yksilöllistä tai geeneissä sanoisinko. Kaikki nämä korrelaatiot nenän, käden, jalan tai minkä muun tahansa kolahtavat kiveen.

Se voidaan sanoa että lihavilla on yleensä lyhyempi kuin laihalla, no tämäkin johtuu siitä että siellä voi olla useita senttejä kalua piilossa pyöreä sisällä.
Pitkällä miehellä on toden näköisemmin isompi kuin lyhyellä miehellä
mutta taaskin tunnen yhden yli 2 metrisen karpaasin, jonka kullista yksi tyttönen aikoinaan ihmetteli "miten voi niin isolla miehellä olla niin pieni kalu".

Myös puhutaan, että isokaluiset olisivat itsevarmempia seksiasioissa ja tyrkyttämässä kaluaan hanakammin. Pienikaluinen voi pysytelä uskollisena vaimolleen ihan sen takia että pelkää "pettymystä" jos lähtee vieraisiin.
Tiedä näitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
john
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 2:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Hieman aiheesta poiketen Badmanin lopputekstiin viitaten luulen että yleisesti ottaen hyvin varustetut miehet ovat varmempia itsestään naisrintamalla, kun ei tartte ottaa ainakaan paineita siitä että mitähän se naikkonen tuumaa mun vehkeestä. Pienimulkkuiset varmaan pitävät vähän hanakammin housun-nappinsa kiinni.

Niin ja itse aiheesta: Vaikee on kyllä mennä sanomaan että onko miehissä mitään ulkoisia merkkejä mistä voisi päätellä minkälainen pyyttoni siellä housuissa majailee. Kyllähän ne jotkut viisaat naiset kuulemma osaavat sanoa ulkoisista tuntomerkeistä miehen varustuksen mutta tiedä noita. Oiskohan tästä tehty joku tutkimus, olisi mielenkiintoista tietää aiheesta.

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 6:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Nainen; eräällä miesystävälläni oli todella pieni, mutta mies oli opetellut käyttämään sitä. oli yksi parhaista panoista kyvykkyyden takia, vaikka äärimmäisen pieni oli.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 10:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiitoksia miehet Very Happy

Tämä oli vain ajatusleikki Laughing Wink , ei muuta, eikä tätä kannata tosissaan ottaa Arrow
Sillä eihän sitä naisenkaan genetaalialueesta tai rinnoista voi päällepäin mitään sanoa.
Mitä lie omia pyörityksiä päässäni Rolling Eyes Question

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 10:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ei ole olemassa mitään nyrkkisääntöjä, vaikka urbaanit legendat niin väittävätkin toisinaan.

Sen sijaa siitä minäkin muistutan, että ei niitä vehkeitä löysinä mitata.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 16:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mua vituttaa, ettei hyviin tapoihin kuulu kysyä, et moi onko sulla iso muna.. Tai: mä pidän susta, mutten voi päättää, että pidänkö tarpeekis, ennen ku nään kalusi.. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
john
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 16:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Kiathal kirjoitti:
Mua vituttaa, ettei hyviin tapoihin kuulu kysyä, et moi onko sulla iso muna.. Tai: mä pidän susta, mutten voi päättää, että pidänkö tarpeekis, ennen ku nään kalusi.. Smile


Elikkäs miehellä pitää olla isokalu että sinut saa tyydytettyä vai?
Oletkos sinäkin kenties iso sieltä?
Noo, onneksi seksi on muutakin kun kullilla pimppaan jyystämistä niin pienempikaluisetkin saavat naisen tyydytettyä jos vain taidot piisaavat.

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Kiathal
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

olen kokenut myös sellaista, että on pieni kalu ja osannut käyttää sitä, mutta jos on pieni, eikä osaa tehdä mitään muuta kuin lykkiä sitä pimppiin, niin ei säväytämua.. ja seksi on kuitenkin niin iso osa elämää ja parisuhdetta.. Mutta toisaalta olis kiva tietää se munan koko etukäteen, ettei käy sillee, että paneminen sattuu.. Confused

Moista on tapahtunut myös.. nooh, jospa mullon sitten iso piNppi.. Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä






moi! Minä luin jostain että jalan koosta pystyy määrittelemään.En muist sitä lasku koodia mutta itselläni piti paikkansa.Kenkä kokoa 43 ja se 17cm.
Takaisin alkuun
john
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Anonymous kirjoitti:
moi! Minä luin jostain että jalan koosta pystyy määrittelemään.En muist sitä lasku koodia mutta itselläni piti paikkansa.Kenkä kokoa 43 ja se 17cm.


Multa löytyy saman kokoiset, mut en kyl silti usko tohon juttuun.
Mitäs jos miehellä 13cm vehe niin mikäs se jalan koko olisi Smile
Vai kuuluiko siihen *laskukoodiin* muitakin ulkoisia mittoja kuin jalan koko?

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
BigDTom
LähetäLähetetty: 15.12.2005, 23:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 11 Jou 2005
Viestejä: 18
Paikkakunta: Kymenlaakso

Minulla on 46 kenkä ja se toinen ... Laughing

Tuommoisilla laskukaavoilla tai muilla korrelaatioilla jonkin muun vartalonosan kanssa ei ole mitään merkitystä.

Väitän että tärkeämpi kuin peniksen pituus on sen luontaiset ominaisuudet toiset ovat kasvaneet hivenen käyriksi, kalteviksi tai muuten saaneet jonkin oman muotonsa, tällä on paljon suurempi merkitys kuinka ne vaginan kanssa korreloivat, eli kuinka hankaa yhdynnän aikan eri osia naisen emättimessä, joissain taasen mainitaan keskivertoa paksumpi penis paremmaksi aikaan saamaan miellyttäviä tuntemuksia.

Kokonaan toinen seikka on peniksen käyttö, jos sillä kuten edellä oli textissä mainittu vain pumppaa edes takas ei takuulla saa aikaan muuta kuin vahinkoa, eri asentojen vaihtamisen tarkoitus on juuri saada mielihyvää aikaan saava ärsytys maxsimaaliseksi.

_________________
Orjattareni & Kunigattareni

Passion for life !!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 0:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Kiathal kirjoitti:
Mua vituttaa, ettei hyviin tapoihin kuulu kysyä, et moi onko sulla iso muna.. Tai: mä pidän susta, mutten voi päättää, että pidänkö tarpeekis, ennen ku nään kalusi.. Smile


Kerran yritin vastausta kysymättä, eli olin vielä valomerkin aikaan vonkaamassa erästä emäntää kimppaani, tämä empi ja empi, no sitten jostain keksin laukaista "mulla muuten iso kalukin" Very Happy
No naisen reaktio ei ollut toivotunlainen, pikemminkin päinvastainen sanosiko lievästi Embarassed
Hän sai raivarin ja alkoi sättimään, että pidän häntä pelkkänä panopuuna ja reikänä...pälä pälä .. luulin sinua fiksuksi herrasmieheksi... pälä pälä... tilanne oli sen verran nolo, että sai jäädä viimeiseksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 12:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiathal kirjoitti:
olen kokenut myös sellaista, että on pieni kalu ja osannut käyttää sitä, mutta jos on pieni, eikä osaa tehdä mitään muuta kuin lykkiä sitä pimppiin, niin ei säväytämua.. ja seksi on kuitenkin niin iso osa elämää ja parisuhdetta.. Mutta toisaalta olis kiva tietää se munan koko etukäteen, ettei käy sillee, että paneminen sattuu.. Confused

Moista on tapahtunut myös.. nooh, jospa mullon sitten iso piNppi.. Laughing Laughing


Kiathal Very Happy

Et ole ainoa, joka on kokenut samaa. No, jos mä oon päissäni saatan kyllä kysästä, et minkäslainen kulli sulla on, ilman sen kummempia sähläämisiä, ikään kuin tokasuna, ei muuna Wink
Mä oon sellanen akka, että tulee "pahaa" tekstiä suusta, kun olen juovuksissa.
Siis, olen hävytön.... mutten pyri loukkaamaan ketään erityisesti Cool

Arvaa mua vituttaa miehet, kun ne on aina mun kimpussa kännissä ja ehdottelee naimista Evil or Very Mad

No tässä viime kesänä kävi niin, että oltiin huppelissa ja mentiin naapurin ukolle kylään. Mun mies oli sammuksissa Confused . Mä istuin naaprurin ukon vieressä. Se kähmi ja kouri mua, mun siipan silmien alla Shocked , no ei mun mies mitään äkänny se oli ihan pihalla Razz
"Tu perässä tonne", se pyyteli. Johon mä:"sull on oma muija sitä varte"
Ravistelin sen kouria itsestäni irti Evil or Very Mad Evil or Very Mad .

Ei, kinus ja kinus. No, mä heittäydyin tunteettomaksi ja ajattelin, et kähmiköön nyt jos se onnelliseksi tekee.
Ukon suutelutaito, ei ollut hääppönen Sad . Mulla tasan tarkkaan ollut yksi kerta elämässäni, jollon mies on osannut suudella tosi hyvin, mun heitti polvet veteläks, ihan tosta vaan.
Hyi, helvetti, miehet nuolee koko naaman märäks, kun ne suutelee ja suutelukin tietty on taito, jota voi harjoittaa, siitä tuli mieleen, etteivät taida osata sitä toistakaan puolta kunnolla Rolling Eyes

Muuten jätin naapurin ukon rannalle ruikuttamaan, en mä sentään joka munan perässä juokse, ei kiinnosta Exclamation
että näin.....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker