Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Lisää jeesustelua Lotharista (split)
Vieras
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 0:14  Vastaa lainaamalla viestiä






Oliko hiki kun heräsit?

Lady Yes

Mr Lothar kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Kuin montaa muijaa oot elämässäs nainu??? Rolling Eyes


Karkea arvioni on että tähän mennessä olen nainut noin tuhatta eri naista Cool
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 0:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
Oliko hiki kun heräsit?

Lady Yes


Ihan pikku vinkkinä sinulle että olen harrastanut seksiä noin kaksikymmentä vuotta eli tuo tuhat tulee täyteen jo yks nainen per viikko tahdilla ja esim. viime viikolla tuli neljä kaatoa Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 5:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onpas itserakas mies tämä Mr. Lothar. Ei siinä mitään, jatkakaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 7:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

EI v****!!! Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Lotharille tulisi myöntää jokin palkinto. Hän ottaa huomioon sekä oman että muiden terveyden, mitä työnantajat eivät tee. Aikamme nero! Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Lukemalla internetiä olen tullut tietämään, ettei tällä meidän sankarilla nouse hissit aivan ylimpään kerrokseen, mutta kyllä tämä mielestäni näyttää siltä ettei se hissi inahda pohjakerroksesta mihinkään.

Hyvät joulut, ja muistakaa kiittää Lotharia, hän ottaa huomioon sekä oman että muiden terveyden. Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Condy Looma

Mr Lothar kirjoitti:
PS. Käyn sukupuolitautitesteissä säännöllisesti, mutta en vain siksi että työni vaatii sitä vaan myös oman ja muiden terveyden vuoksi!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 7:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Seksiakti eri naisen kanssa: 23.349 kappaletta
Seksiaktit yhteensä (sis. miehet): 432.001 kappaletta
Ejakulaatiot: 121.340 kappaletta
Kuusysit: 87.230 kappaletta
Masturbaatiot (ilman käsiä): 456.093 kappaletta
Masturbaatiot: 780.023 kappaletta
Pisin yhtäjaksoinen akti: 18,23 h
Orgasmit (ilman siemensyöksyä): 87.345 kappaletta

Ihan vinkkinä vaan, että mä olen maailman kovimmaksi rankattu panomies. Panen mitä tahansa täysi-ikäistä, lukuunottamatta eläinkansaa. Ikää minulla on 74 vuotta ja seksiä olen harrastanut 60 vuotta.

Että kyllä näillä nuorilla on vielä saavutettavaa.

Ior Bock II
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 10:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Vieras kirjoitti:
Onpas itserakas mies tämä Mr. Lothar. Ei siinä mitään, jatkakaa.


Juu, tunnustan kyllä olevani itserakas ja itsekäs, mutta minulla on myös omaelämä - toisin tuntuu olevan monien muiden kohdalla kun lukee näitä teidän kirjoituksia!

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 16.12.2005, 12:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jaoin nämäkin trollailut omaksi ketjukseen tuolta Lotharin elämää käsittelevästä.

PIDETÄÄN KYSEINEN VIESTIKETJU NYT AIHEESSAAN JA SIISTINÄ, näitä Lotharille vittuiluthreadeja on jo kaksi joista valita, enää en lisää tee vaan jatkossa asiattomat viestit tuolta asiallisesta threadista POISTETAAN.

Rajansa kateudellakin, perkele.


Anonymous kirjoitti:
Lukemalla internetiä olen tullut tietämään, ettei tällä meidän sankarilla nouse hissit aivan ylimpään kerrokseen,


Lukemalla interrrrrrrnettiä oppii myös kaikkea muuta tosi viisasta, takuulla faktatietoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.12.2005, 17:16  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Jaoin nämäkin trollailut omaksi ketjukseen tuolta Lotharin elämää käsittelevästä.

PIDETÄÄN KYSEINEN VIESTIKETJU NYT AIHEESSAAN JA SIISTINÄ, näitä Lotharille vittuiluthreadeja on jo kaksi joista valita, enää en lisää tee vaan jatkossa asiattomat viestit tuolta asiallisesta threadista POISTETAAN.

Rajansa kateudellakin, perkele.


Anonymous kirjoitti:
Lukemalla internetiä olen tullut tietämään, ettei tällä meidän sankarilla nouse hissit aivan ylimpään kerrokseen,


Lukemalla interrrrrrrnettiä oppii myös kaikkea muuta tosi viisasta, takuulla faktatietoa.



Tajua jo että sinäkin kysymys ei ole kateudesta! Minäkin olen nainen, miten voisin olla Mr Lotharille kateellinen?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.12.2005, 17:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Olisi kiva kuulla näiltä Lotharin naisilta että mitä he näkevät tässä turkis/stetson miehessä? Eli pankaahan vastaten!
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 19.12.2005, 18:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Tajua jo että sinäkin kysymys ei ole kateudesta! Minäkin olen nainen, miten voisin olla Mr Lotharille kateellinen?

No jo nyt on kun naisetkin on katellisia noille tytöille jotka on Lotharin kanssa videolla Laughing

Hienoa että on tätä väittelyä. Show mies ei ole mitään ilman ristiriitoja ja tulikivenkatkuisia kirjoituksia - näitäkin tarvitaan. Antaa tulla lisää vaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 19.12.2005, 22:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Tajua jo että sinäkin kysymys ei ole kateudesta! Minäkin olen nainen, miten voisin olla Mr Lotharille kateellinen?


Ja tajua sinä että teillä on käytössänne jo KAKSI viestiketjua, jossa voitte rauhassa Lotharille toitotella. Tuo yksi pidetään siitä touhusta erillään ja asiallisena, kuten tässä jo mainitsin.

Edelleen tuonne "Lotharin elämää" threadiin satelee kaikkea jonninjoutavia muutaman sanan haistatteluja vähän väliä - poistan ne saman tien, joten hukkaan menee sinne kirjoittelu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.12.2005, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Onpas itserakas mies tämä Mr. Lothar. Ei siinä mitään, jatkakaa.


Juu, tunnustan kyllä olevani itserakas ja itsekäs, mutta minulla on myös omaelämä - toisin tuntuu olevan monien muiden kohdalla kun lukee näitä teidän kirjoituksia!


Sairasta, sanon minä, hyi helvata. Ja älä puhu mistää omaelämästä , kun omasi on noin pahasti hukassa.
Ja miksi yrität tuoda tuollaista hard-corea esim. julkkisfoorumeille, joita lukee normaalit ihmiset ja varsinkin nuoret? Kuka on kiinnostunut tuollaisesta pumppu-pervo-menosta. Ihme touhua.
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 19.12.2005, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Vieras, sä olet seksitreffin keskustelupalstalla jossa aiheena on seksi Rolling Eyes Question Ihan luonnollista on silloin se, että täällä puhutaan seksistä. Ja tämä keskustelu palsta on tarkoitettu ainoastaan täysi-ikäisille. Jos kriteerit eivät täyty niin täällä ei ole lupa olla.

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Vieras
LähetäLähetetty: 20.12.2005, 5:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Oliko hiki kun heräsit?

Lady Yes


Ihan pikku vinkkinä sinulle että olen harrastanut seksiä noin kaksikymmentä vuotta eli tuo tuhat tulee täyteen jo yks nainen per viikko tahdilla ja esim. viime viikolla tuli neljä kaatoa Cool



No kyllä poikasi tulee olemaan ylpeä isästään kun lukee näitä juttuja. Ei saatana mikä taulapää!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 20.12.2005, 8:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:

No kyllä poikasi tulee olemaan ylpeä isästään kun lukee näitä juttuja. Ei saatana mikä taulapää!


Edelleen hämmästelen kovasti miten ihmiset jaksavat olla noin huolissaan Lotharin puolesta. Eiköhän mies ole itse polkunsa valinnut ja kantaa myös sen seuraamukset.

Ei tuo lienee TEILTÄ ole mitään pois?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker