Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Lisää jeesustelua Lotharista (split)
Härski
LähetäLähetetty: 20.12.2005, 19:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Siis sinä väität, että huoneistokeskus (tai whatever) on määrännyt eettiset käyttäytymiskoodit työntekijöilleen (ja harjoittelijoilleen Rolling Eyes )?

En minä mitään tuollaista väittänyt, sun pitäisi lukea mitä kirjoitan kun ei tästä tule mitään muuten. Sinä olet varmasti ainoa tämän foorumin lukija jotka et osaa lukea. Kaverini ei ollut huoneistokeskuksella ja se lukee tuolla mun viesteissä että hän ei ollut mikään huoneistokeskusken rivivälittäjä.

Koska en halua kertoa missä oli niin kerroin vain esimerkiksi että määrättyjen isojen yritysten työntekijöillä on eettiset säännöt joissa kielletään intiimit kanssakäymiset asiakkaiden kanssa ainakin asiakaspalvelutehtävisä olevilta. Tuo pitäisi olla aika yleistä tietoa joten en tiedä mitä sinä taivastelet.

Mikä sun ongelmasi on, se että Lotharilla on paljon naisia ja että mun kaveri pari kertaa oli tilanteessa missä ei työasemansa puolesta viitsinyt polkaista hemaisevaa rouvaa/neitiä joka oli sen asiakas?

Onko toi sun ongelmasi mitä tässä jauhat?

Onko jotain muuta ongelma mikä sut saa saivartelemaan täällä foorumilla turhanpäiväisistä asiosita, sen sijaan että rohkeasti myönnät että et saa yöunta kun Lotharilla menee hyvin?

Mene tekemään jotain mistä sulle tulee hyvä fiilis, koska et selvästikään kestä sitä että joku viettää Playboyn elämää ja sinä jäät siitä paitsi.

Ota rennosti, ei kannata olla noin katkera, ota elämästä ilo irti Laughing

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.12.2005, 22:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

Siis sinä väität, että huoneistokeskus (tai whatever) on määrännyt eettiset käyttäytymiskoodit työntekijöilleen (ja harjoittelijoilleen Rolling Eyes )?

En minä mitään tuollaista väittänyt, sun pitäisi lukea mitä kirjoitan kun ei tästä tule mitään muuten. Sinä olet varmasti ainoa tämän foorumin lukija jotka et osaa lukea. Kaverini ei ollut huoneistokeskuksella ja se lukee tuolla mun viesteissä että hän ei ollut mikään huoneistokeskusken rivivälittäjä.

Koska en halua kertoa missä oli niin kerroin vain esimerkiksi että määrättyjen isojen yritysten työntekijöillä on eettiset säännöt joissa kielletään intiimit kanssakäymiset asiakkaiden kanssa ainakin asiakaspalvelutehtävisä olevilta. Tuo pitäisi olla aika yleistä tietoa joten en tiedä mitä sinä taivastelet.


Mikä sun ongelmasi on, se että Lotharilla on paljon naisia ja että mun kaveri pari kertaa oli tilanteessa missä ei työasemansa puolesta viitsinyt polkaista hemaisevaa rouvaa/neitiä joka oli sen asiakas?

Onko toi sun ongelmasi mitä tässä jauhat?

Onko jotain muuta ongelma mikä sut saa saivartelemaan täällä foorumilla turhanpäiväisistä asiosita, sen sijaan että rohkeasti myönnät että et saa yöunta kun Lotharilla menee hyvin?

Mene tekemään jotain mistä sulle tulee hyvä fiilis, koska et selvästikään kestä sitä että joku viettää Playboyn elämää ja sinä jäät siitä paitsi.

Ota rennosti, ei kannata olla noin katkera, ota elämästä ilo irti Laughing




Tajua jo "härski" että kukaan ei ole teidän ammatinvalinnoille katkera eikä kateellinen. Tässä taas huomataan kuinka yksinkertainen teidän arvomaailma on. Te lähinnä ärsytätte ette muuta. Nämä teidän putkiaivo kommentit katkeruudesta ja kateudesta saavat hymyilemään. No ei se mitään, jatkakaa teidän "mielenkiintoista" dialogia.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 20.12.2005, 22:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Tajua jo "härski" että kukaan ei ole teidän ammatinvalinnoille katkera eikä kateellinen. Tässä taas huomataan kuinka yksinkertainen teidän arvomaailma on. Te lähinnä ärsytätte ette muuta. Nämä teidän putkiaivo kommentit katkeruudesta ja kateudesta saavat hymyilemään. No ei se mitään, jatkakaa teidän "mielenkiintoista" dialogia.


Jos et ole katkera etkä kateellinen niin mikä saa sinun noin innokkaasti nimettömänä mollaamaan toisia ihmisiä. Minä olen täällä nimimerkin suojassa häiriköiltä, mutta Lothar on julkisuudessa omalla nimellään ja omilla kasvoillaan.

1) Miksi nimettömyyden suojassa pilkkaat henkilöä jolla on rohkeutta olla esillä omalla nimellään kuten Lotharilla?

2) Jos olet ärsyyntynyt niin miksi kiusaat itseäsi ja seuraat Lotharin elämää? Kannattaako sitä seurata jos se ärsyttää?

3) Pilkkaatko ja haukutko myös niitä ihmisiä joita kadulla, työpaikallasi ja lähikaupassasi tapaat kasvokkain, vai saako ainoastaan nimettömyyden suoja sinut noin negatiiviseksi?

Noita asioita olen nyt monelta nimettömältä kysellyt eikä oikein meinaa tulla vastauksia, onko mun kysymykset jotenkin epäselviä?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.12.2005, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä






[quote="Härski"] En minä mitään tuollaista väittänyt, sun pitäisi lukea mitä kirjoitan kun ei tästä tule mitään muuten.
[quote]

No shit Sherlock Laughing Et väittänyt eksplisiittisesti, mutta implisiittisesti se on sieltä johdettavissa. Käypä kysymässä Watsonilta sen kadonneen logiikan perään.

[quote="Härski"]
Sinä olet varmasti ainoa tämän foorumin lukija jotka et osaa lukea. Kaverini ei ollut huoneistokeskuksella ja se lukee tuolla mun viesteissä että hän ei ollut mikään huoneistokeskusken rivivälittäjä.
[quote]

Sulla taas on edelleen ongelmia jo tuon kirjoittamisen kanssa. Pitääkö muuten "tai whatever" kääntää, vai missä on pihvi?

[quote="Härski"]
Koska en halua kertoa missä oli niin kerroin vain esimerkiksi että määrättyjen isojen yritysten työntekijöillä on eettiset säännöt joissa kielletään intiimit kanssakäymiset asiakkaiden kanssa ainakin asiakaspalvelutehtävisä olevilta.
[quote]

No etpä tietenkään halua. Se on varmaan tosi suuri hyshys. Kerro vielä mitä isojen yrityksien eettisillä käyttäytymissäännöillä on tekemistä kiinteistövälitysbisneksen kanssa, jos et väitä, että niillä olisi vastaava säännöstö?

Mietipä samalla, miten asiakaspalvelutehtäviä on kovin erilaisia, eivätkä ne ole analogisesti rinnasteisia. Nyt on jo kyllä sellainen fiilis, että pyytäisi vuorta Muhamedin luo, kun ratakiskotkin on jo käytetty loppuun.

[quote="Härski"]
Mikä sun ongelmasi on, se että Lotharilla on paljon naisia ja että mun kaveri pari kertaa oli tilanteessa missä ei työasemansa puolesta viitsinyt polkaista hemaisevaa rouvaa/neitiä joka oli sen asiakas?
[quote]

Lotharin naisista en tiedä, saatikka että asian kokenut ongelmaksi, mutta ehkäpä osoittanet ystävällisesti kohdan, missä näin vihjannut, kun tohdit asiaa epäillä?
Viimeksi ongelma oli BTW sillä kaverillasi kertomasi mukaan, kun noin vielä vanhoilla päivillä kismittää. Toivottavasti ei sentään kerry traumaksi saakka se, ettei päässyt vetämään vaakahölkkää martan kanssa.

[Lopun lähinnä säälittävät tuubat snipattu]
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 1:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Voi luoja, en jaksa quotata noita yllä olevan kaverin heittoja kun siinä oli niin monta kohtaa missä oli niin villejä juttuja tyyliin: "Nyt on jo kyllä sellainen fiilis, että pyytäisi vuorta Muhamedin luo, kun ratakiskotkin on jo käytetty loppuun."

Ainoat asiat mihin oikeastaan kaipaan vastausta ovat:

1) Miksi kuljet täällä Lotharin viestiketjussa repostelemassa juttuja?
2) Onko sulla noin paha olla Lotharin naisjutuista?
3) Kohteletko päivittäin tapaamiasi ihmisiä myös näin kuten täällä tuntemattomia nimettömyytesi suojassa?

Ja jos vastaisit noihin etkä repostelisi jotain vääntöä jostain käyttämästäni lauserakenteesta tms.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 8:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

On se vaan vaikeaa tehdä nuo muitten takstien lainaukset oikein, mutta älä vieras ole huolissasi sillä kyllä sinäkin saattat vielä jonain päivänä oppia tekemään ne Very Happy

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 10:09  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:
On se vaan vaikeaa tehdä nuo muitten takstien lainaukset oikein, mutta älä vieras ole huolissasi sillä kyllä sinäkin saattat vielä jonain päivänä oppia tekemään ne Very Happy


Älä sinäkään huolestu, yo. lauseessasi on vain puolenkymmentä kirjoitus- ja oikeinkirjoitusvirhettä. Se ei kai ole amikselle kovin huonosti, sehän oli tosi pitkä lause.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 10:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Ainoat asiat mihin oikeastaan kaipaan vastausta ovat:


No voi voi, siinähän sitten kärvistelet kaipuussasi. Rolling Eyes

Härski kirjoitti:

1) Miksi kuljet täällä Lotharin viestiketjussa repostelemassa juttuja?
2) Onko sulla noin paha olla Lotharin naisjutuista?
3) Kohteletko päivittäin tapaamiasi ihmisiä myös näin kuten täällä tuntemattomia nimettömyytesi suojassa?


Toistaiseksi "väitteleminen" kanssasi on ollut likimain yhtä hyödylliseltä, kuin räkiminen vastatuuleen. Jotain vastiketta olisikin vastauksista kiva saada, kun edes älyllistä haastetta ei sieltä päästä ole sanottavammin siunaantunut. Aiemmin mainitsemani taksa olisi mielestäni ihan kohtuullinen korvaus, kun sinua varten täytyy niitä ratakiskojakin hankkia lisää taivutettavaksi.

Minullakin olisi sinulle muutama kysymys.
1) Keräätkö Pokemon-kortteja? 1b) Jos kyllä, miksi?
2) Kun nuolet tikkaria, jääkö tikkariin amisviiksikarvoja?
Bonuskysymys:
3) Jos joutuu ratsiaan ja sujauttaa pikaisesti tutkanpaljastimen itselle osoitettuun kirjekuoreen, saako poliisi loukata kirjesalaisuutta löytääkseen tutkanpaljastimen paljastajan ilmaiseman tutkanpaljastimen?
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 10:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
Mr Lothar kirjoitti:
On se vaan vaikeaa tehdä nuo muitten takstien lainaukset oikein, mutta älä vieras ole huolissasi sillä kyllä sinäkin saattat vielä jonain päivänä oppia tekemään ne Very Happy


Älä sinäkään huolestu, yo. lauseessasi on vain puolenkymmentä kirjoitus- ja oikeinkirjoitusvirhettä. Se ei kai ole amikselle kovin huonosti, sehän oli tosi pitkä lause.


Mainitsikos joku täällä hiekkalaatikko tason joopas eipäs kirjoitteluista ja nyt hän itse juuri toteuttaa tuota keskustelua Very Happy

PS. Ilman sinua ja tätä viestiketjua olisin jäänyt paitsi monista hyvistä nauruista.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 10:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Minullakin olisi sinulle muutama kysymys.
1) Keräätkö Pokemon-kortteja? 1b) Jos kyllä, miksi?
2) Kun nuolet tikkaria, jääkö tikkariin amisviiksikarvoja?
Bonuskysymys:
3) Jos joutuu ratsiaan ja sujauttaa pikaisesti tutkanpaljastimen itselle osoitettuun kirjekuoreen, saako poliisi loukata kirjesalaisuutta löytääkseen tutkanpaljastimen paljastajan ilmaiseman tutkanpaljastimen?


1) En kerää, mutta 5 vuotta sitten ostin tutuille joululahjaksi
2) Ei jää on niin lyhyt sänki mulla. (Ja paheksun sitä että tehostat itseäsi viittaamalla useassa viestissäsi koulutustaustaa niin että lukijalle tulee kuva että ammattikoulu on jotenkin vähemmän hyvä kuin sinun oletettu koulututaustasi. )
3) Ei ole ollut tarvetta hankkia tutkanpaljastajaa tai selvittää kirjesalaisuuden tulkintaa tuossa tilanteessa. Noudatan liikennesääntöjä ja jos huolimattomuuttani tulee sakot otan ne vastaan ja maksan seuraavana päivänä.

Nyt on sinun vuorori vastata minun kysymyksiini, miksi olet niin katkera Lotharille että käytät näin paljon aikaa niiden repostelemiseen jotka katkeruutesi syytä yrittävät selvittää ja naureskelevat sen ilmenemismuodoille.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 10:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:

Mainitsikos joku täällä hiekkalaatikko tason joopas eipäs kirjoitteluista ja nyt hän itse juuri toteuttaa tuota keskustelua Very Happy

PS. Ilman sinua ja tätä viestiketjua olisin jäänyt paitsi monista hyvistä nauruista.


Pata kattilaa, jne.

Mm. yhdys_sanat tuottavat näköjään edelleen vaikeuksia. Laughing
Kohta turkkilainen antaa sinulle kielenhuoltovinkkejä, kun tuo kehitys näyttää sinulla taantuneen. Shocked
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 10:48  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:

Nyt on sinun vuorori vastata minun kysymyksiini, miksi olet niin katkera Lotharille että käytät näin paljon aikaa niiden repostelemiseen jotka katkeruutesi syytä yrittävät selvittää ja naureskelevat sen ilmenemismuodoille.


Kenelle saan lähettää ennakkolaskun, jos saan mitä kunnioittavammin tiedustella?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 11:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Härski kirjoitti:

Nyt on sinun vuorori vastata minun kysymyksiini, miksi olet niin katkera Lotharille että käytät näin paljon aikaa niiden repostelemiseen jotka katkeruutesi syytä yrittävät selvittää ja naureskelevat sen ilmenemismuodoille.


Kenelle saan lähettää ennakkolaskun, jos saan mitä kunnioittavammin tiedustella?

Ymmärrän että sulla on naishuolia ja rahahuolia, mutta koska viestiesi tarkoitus on yksinomaan negatiivinen ja normaalin keskustelun sotkemiseen pyrkivä, etkä yritä mitään rakentavaa saada aikaan on tämä viimeinen vartoitus sinulle.

Jos illalla kun palaan löydän sinulta uusia ala-arvoisia ja yksinomaan negatiivisia viestejä niin alan poistelemaan niitä ja siirrän noi aikaisemmat viestisi "Minulla on paha olo ja puran sitä" ketjuun ja alan myös sulkemaan IP osoitteita joista kirjoittelet.

Jos parannat tapasi etkä tahallaan pyri vi**uilemaan niin saat toki jatkaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 11:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Tämäkin keskustelu on mennyt sellaiseksi että koko ketjun voisi siirtää tuonne avautumiset osioon.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 11:57  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:

Ymmärrän että sulla on naishuolia ja rahahuolia, mutta koska viestiesi tarkoitus on yksinomaan negatiivinen ja normaalin keskustelun sotkemiseen pyrkivä, etkä yritä mitään rakentavaa saada aikaan on tämä viimeinen vartoitus sinulle.


Huolia? Oletko itse huomannut, kuinka kepeästi heittelet näitä kommenttejasi? Tsekkaappa nyt ihan ajatuksella vaikka koko säiettä, ja mieti, mitä rakentavaa tässä on sanottu. Zip. Nada. Juttu pyörii näemmä kahden eri koulukunnan ennakkoasenteiden ympärillä.

Härski kirjoitti:

Jos illalla kun palaan löydän sinulta uusia ala-arvoisia ja yksinomaan negatiivisia viestejä niin alan poistelemaan niitä ja siirrän noi aikaisemmat viestisi "Minulla on paha olo ja puran sitä" ketjuun ja alan myös sulkemaan IP osoitteita joista kirjoittelet.


Niitä ip-osoitteita (yhdys_sana, btw) on kokonaista yksi. En ole jaksanut alentua johonkin proxypelleilyyn.

Härski kirjoitti:

Jos parannat tapasi etkä tahallaan pyri vi**uilemaan niin saat toki jatkaa.


Ilmeisesti et haluakaan ennakkolaskua? Laughing Luuletko tosissasi, että alan sinun vuoksesi "parantamaan tapojani"? Shocked Ei kyllä nyt jollain flippaa ja pahasti. Hyvää joulua vain kaikille amiksille!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker