Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Andro-penis
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 20:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Onko kellään kokemuksia tästä kyseisestä laitteesta?
Minkälaisia tuloksia?
Haluaisin lisää pituutta,etenkin veltossa tilassa Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 21:12  Vastaa lainaamalla viestiä






mul on velton ja seisovan ero aika iso, veltossa tilassa on puolessatoistakuukaudessa tullutsentti tai pari ja seisonnassa vähän paksuutta lisää, taitaa olla niin että kun toi veltto tila saavuttaa paremman suhteen seisovaan niin sekin alkaa kasvamaan, ainakin on tuntunut siltä viimeisen viikon aikana, seisontapituutta ei vielä ole paljoa tullut mutta vastahan tämä on alussa, muista lukea noi ohjeet, eli jos tota ei voi käyttää ohjeiden mukaan eli todella useita tuntia vuorokaudessa niin ei voi odottaa nopeita tuloksia, tai pitkäjänteistä toi on muutenkin, mutta ei ole mul kiirettä
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 22.12.2005, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen käyttänyt laitetta suhtkoht säännöllisesti kesäkuun alusta eli vajaa seitsemän kuukautta kahdesta seitsemään tuntia päivässä. Välillä joutunut pitää muutaman päivän taukoja matkojen yms syiden takia. Pituutta erektiossa tullut kolme senttiä lisää ja veltossa noin neljä. Olen tyytyväinen, vaikka välillä laite tuntuu kidutusvälineeltä . Nyt meinaan pitää muutaman kuukauden tauon, ja aloittaa sitten uudelleen.
Takaisin alkuun
Turhamainen???
LähetäLähetetty: 23.12.2005, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Aloitin käytön tänään...Turhamainen varmaan olen kyrpä jo muutenkin 18cm/5cm paksu
Takaisin alkuun
jokke
LähetäLähetetty: 24.12.2005, 13:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





onko paksuutta tullut?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.1.2006, 3:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Onko tuo kalliskin laite? Oma selaimeni ei jostain syystä näytä sivuja Sad
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.9.2006, 14:27  Vastaa lainaamalla viestiä






ei kellään sattuis olee myynnissä vähän käyettyä?? tänne vaan meiliä jos on ostan pois.... kuntosaliohjaaja@netti.fi
Takaisin alkuun
Boston
LähetäLähetetty: 5.9.2006, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Onks tää taas joku ihme venytys häkkyrä mitä pidetään tuntikausia munassa roikkumassa, hä Idea Mahtaako tulla pysyviä tuloksia, älkää ny sentää jännettänne katkasko Exclamation . Minä oon vannoutunut jelqing mies hämeestä, luotan enempi luonnon menetelmään kun näihin vempaimiin, tai sen verran annan periks että kunnon pumppu on kans käytössä säännöllisti Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 15:13  Vastaa lainaamalla viestiä






itsehankin ensin penismasterin ja totesin ettei laite sovi meikäläisen kyrvälle koska munan nuppi on niin pieni löysänä..sitten tilasinkin andron mikä kiinnittyy todella hyvin enkä menettänyt kuin 150€ Smile nyt olisikin kiva tietää muitten käyttäjien kokemuksia ja saada vinkkejä käytössä. esim jostain lukaisin että sen vaahtomuovi systeemin käyttö hankaisi munaan haavoja ja sitä ei kannattaisi käyttää??
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 25.9.2006, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä






eikö muka kellään ole mitään vinkkejä andron käyttöön liittyen?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 2:17  Vastaa lainaamalla viestiä






käyttöohjeita kannattaa lukea tarkkaan ja noudattaa tarkasti jos noudattaa tarkkaan niin tulee tuloksia ei muuten
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 3:40  Vastaa lainaamalla viestiä






onko kukaan käyrän peniksen omistaja kokeillut tätä? onko suoristunut vai onko pelkkää mainospuhetta?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.10.2006, 5:28  Vastaa lainaamalla viestiä






mulla kanki käyrä alaspäin ja vielä sivulle myös eli siis aikamoinen korkkiruuvi löytyy lahkeesta. nyt käyttänyt laitetta n.3kk n.5h päivässä ja sivusuuntainen käyryys korjaantunut kyllä jonkin verran mutta alaspäin tuo peli vielä tuntuu olevan ja muutosta en ole havainnut siinä suhteessa. pituutta on kuitenkin tullut reilu sentti lisää ja sehän on aina plussaa Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.11.2006, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse olen vasta alotellut laitteen käyttöä. Ihmettelen tota käyryyden korjaamista että jos on käyrä penis alaspäin niin täytyykö laite kääntää ylös (vatsan päälle), kun ohjeissa sanotaan että vastakkaiseen suuntaan. Kuitenkin kun tiedustelin asiaa andron myynnistä tuli vastaus että voi roikottaa laitetta alaspäin?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.11.2006, 22:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Kaiken logiikan mukaan kannattaa venyttää siihen suuntaan mihin haluaa oikaista.

Ainakin teho on varmasti parempi jos venyttää vastaan ei-toivottua käyryyttä.

Jos ylöspäin venyttää niin lisäksi spondit tulee pystymmäksi, joten kannattaa
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker